جام جهانی 2018

جام جهانی 2018

تور جام جهانی فوتبال 2018 روسیه

تاریخ شروع : جمعه 24 خرداد 1396

محل برگزاری:  روسیه، مسکو

جهت رزرو تور و خرید بلیط مسابقات با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمائید :

021-88984780


جام جهانی فوتبال 2018 روسیه از 24 خرداد 1397 در شهر مسکو کشور روسیه آغاز میشود. در همین راستا آژانس هواپیمایی ناخدای سفر تورهای مختلف برای این رویداد ورزشی برگزار خواهد کرد.

جام جهانی فوتبال ٢٠١٨ روسیه بزرگترین، منحصربه فرد ترین و همچنین پربیننده ترین رویداد جهان در سال ٢٠١٨ خواهد بود که توجه افراد بی شماری را از طرفداران رویدادهای ورزشی گرفته تا فعالان دنیای تجارت، از اقصی نقاط کره زمین به خود جلب می کند. جام جهانی فوتبال ٢٠١٨، بیست و یکمین دوره از مسابقات جام جهانی فوتبال فوتبال است که برای اولین بار در شرق اروپا  و در کشور روسیه برگزار خواهد شد. این بار پهناورترین کشور دنیا میزبان این مسابقات خواهد بود.

شرکت در این رویداد، فرصت مشاهده جاذبه های منحصر به فرد فرهنگی و تاریخی روسیه را از نزدیک فراهم می سازد و همچنین تجربه فراموش نشدنی ملاقات با مردم کشورهای مختلف از سراسر دنیا، که برای تفریح و لذت بردن در کنار هم جمع شده اند فراهم می سازد. سفر به روسیه در طول مسابقات جام جهانی فوتبال یک ماجراجویی واقعی خواهد بود که تا آخر عمر آنرا از یاد نخواهید برد.

جام جهانی 2018
جام جهانی 2018

در این سرزمین وسیع و شهرهای شناخته شده آن در سطح بین المللی و جاذبه های طبیعی آن نظیر رشته کوه های همیشه پوشیده شده از برف آن و بزرگترین دریاچه آب شیرین جهان، می توان به ماجراجویی های فراوانی پرداخت. مسابقات جام جهانی فوتبال تنها ١١ بازیکن تیم ملی فوتبال یک کشور را به عنوان یک تیم ، مردم یک کشور را برای حمایت از تیم ملی کشورشان، ٣٢ ملیت مختلف و فقط دوستداران روسی فوتبال را به استادیوم های فوتبال نمی کشاند، بلکه تمام دنیا را گرد هم می آورد.

استادیوم  Luzhniki شهر مسکو به عنوان قلب تپنده این دوره از مسابقات ومیزبان مراسم افتتاحیه، مسابقات نیمه نهایی و مسابقه فینال خواهد بود. شهر مسکو با معماری زیبا و بناهای مشهوری نظیر تئاتر  Bolshoi، کاخ کرملین، موزه هنرهای زیبای Pushkin و گالری هنری Tretyakov مزین شده است. مسکو همچنین زادگاه سه میراث ثبت شده توسط یونسکو به نام های کاخ کرملین، میدان سرخ و کلیسای جامع سنت باسیل نیز هست  که نه نتها سمبلی از این شهر بلکه سمبل روسیه در جهان هستند.

جدول مسابقات جام جهانی ٢٠١٨ روسیه
دریافت PDF جدول مسابقات فیفا ٢٠١٨ روسیه

 

جام جهانی فوتبال ٢٠١٨ روسیه:

مسابقات جام جهانی فوتبال ٢٠١٨ روسیه با حضور ٣٢ تیم ملی فوتبال از ٣٢ کشور جهان برگزار می شود که ٣١ تیم بعد از صعود از مرحله گروهی به این مسابقات راه می یابند و تیم میزبان هم مستقیما در این مسابقات شرکت می کند. به طور کلی ٦٤ مسابقه در ١٢ استادیوم واقع در ١١ شهر روسیه صورت خواهند پذیرفت و فینال مسابقات ٢٥ تیر ماه سال ١٣٩٧ در استادیوم Luzhniki شهر مسکو برگزار خواهد شد. ١١ شهری که پذیرای بازیکنان و طرفداران آنان خواهند بود عبازتند از: مسکو، سن پترزبورگ، کالینینگارد، قازان، نیژنی نووگورود، سامارا، ولگاگراد، سارانسک، روستوف، سوچی و یکاترینبورگ.

جام جهانی 2018
جام جهانی 2018

شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال ٢٠١٨ روسیه:

مسکو (شهر خورشید) : شهری است که کلمات از توصیف آن قاصراند.مسکو شهر دیوار های سپید و گنبدهای طلایی است.سبک معماری به کار رفته در بافت شهر و همچنین بناهای منحصر به فرد آن ، مسکو را به یکی از زیبا ترین و معروف ترین شهر های جهان تبدیل کرده است. کاخ کرملین،کلیسای سنت باسیل،میدان سرخ و…. از جمله جاذبه های دیدنی این شهر هستند که هر کس را با هر فرهنگ و زبانی به تماشای خود می کشانند.دو استادیوم Luzhniki و Spartak میزبان مسابقات افتتاحیه ،نیمه نهایی و فینال جام جهانی فوتبال در موسکو خواهند بود.

جام جهانی 2018
جام جهانی 2018

سن پترزبورگ (شفق شمال): یکی از پر نقش و نگار ترین شهر های روسیه و بزرگترین شهر پس از مسکو است.شب های سفیدسن پترزبورگ یکی از دیدنی ترین جاذبه های این شهر است که بازدید کنندگان را از سراسر جهان به تماشا می کشاند.از جاذبه های این شهر می توان به موزه هرمیتاژ،تئاتر مارینسکی،کاخ پترهوف،کلیسای مشهور سن پترزبورگ و…. اشاره نمود.استادیوم Krestovsky میزبان مسابقات برگزار شده در سن پترزبورگ خواهدبود که خانه تیم فوتبال FC Zenit نیز هست.

جام جهانی 2018
جام جهانی 2018

کازان (قلب فرمانروایی تاتار): شهری که مناره های اسلامی و کلیساهای اورتودوکس را یکجا گرد هم می آورد، شهری که هزار سالگی همزیستی مصالمت آمیز مسلمانان و مسیحیان را در سال ٢٠٠٥ جشن گرفت و یکی از جذاب ترین مکان های به ثبت رسیده در فهرست میراث یونسکو نیز می باشد. از جاذبه های این شهر می توان مسجد قل شریف (بزرگترین مسجد روسیه)، برج اسپاسکایا،قصر کشاورزان و… را نام برد. استادیوم Kazan Arena، مهد باشگاه فوتبال روبین کازان روسیه میزبان چندین مسابقه در طول جام جهانی فوتبال ٢٠١٨ خواهد بود.

جام جهانی 2018
جام جهانی 2018

سامارا (بال های روسیه): شهری با تنوع های زیاد فرهنگی و تریخی. این شهر نتنها از نظر تجاری حائز اهمیت است بلکه مرکز فضایی روسیه،شهری مملوء از زیبایی ، موسیقی و حس جوانی است.مسجد بزرگ سامارا،پارک حیات وحش،پارک یوری گاگارین و…. از جمله جاذبه های این شهر هستند. خانه تیم فوتبال FC Krylia Sovetov Samara، استادیوم (Samara Arena) میزبان برخی از مسابقات جام جهانی فوتبال ٢٠١٨ خواهد بود.

جام جهانی 2018
جام جهانی 2018

سارانسک (شهر افسانه ها و اسطوره ها): سارانسک شهری است با تاریخی پر فراز و نشیب و برنامه های بزرگی برای آینده که جمله معروف لئو تولستوی در وصف آن را یادآور می شود:سارانسک شهر درختان کاج قدیمی با تنه های بلند و تاج های کوتاه ،خاک سیاه و اندکی سنگی است…و جنگل های دورافتاده.زمانی که جام جهانی فوتبال ٢٠١٨ به سارانسک برسد اسطوره های شهر به آثار معماری تبدیل خواهند شد. استادیوم Mordovia Arena خانه تیم فوتبال موردویا میزبان تعدادی از بازی های جام جهانی فوتبال ٢٠١٨ خواهد بود.

 

جام جهانی 2018
جام جهانی 2018

یکاترینبورگ (گنج اورال): یونسکو نام این شهر را در میان ١٢ شهر ایده آل جهان به ثبت رسانده ، سرزمینی مملوء از گنج های طبیعی مانندنفت، گاز ، معادن طلا و بزرگترین منبع زمرد در جهان. از جاذبه های گردشگری شهر یکاترینبورگ می توان به کلیسای جامع این شهر که بنای یادبود تقدیم شده به تمامی قدیسین آن است، ساختمان شهرداری،سواحل زیبای رودخانه ایست، قصر Rastorguyev-Kharitonov و سیرک معروف آن اشاره نمود.استادیوم Yekaterinburg Arena یکی از میزبانان بازی های جام جهانی فوتبال ٢٠١٨ خواهد بود.

جام جهانی 2018
جام جهانی 2018

روستوف-نا-دونو (کوزاک فریمن): یکی از زیباترین شهر های بندری در روسیه و خواستگاه یکی از قدرتمندترین نیرو های نظامیموثر در شکل گیری امپراتوری روسیه است. این شهر بازیدکنندگان را با طعم ماهی های جنوب کشور آشنا خواهد کرد.از جاذبه های بی مانند آن می توان به بازرا اصلی شهر، موزه هنر، ساختمان تاریخی شهرداری، ساختمان دوما در مرکز شهر و بنادر زیبا ی آن اشاره نمود. استادیوم Rostov Arena میزبانی برخی از مسابقات جام جهانی فوتبال را به نمایندگی از این شهر به عهده خواهد گرفت.

جام جهانی 2018
جام جهانی 2018

ولگوگراد (شهر خورشید و خاطرات): این شهر یکی از پرفراز و نشیب ترین دوران ها را در صده اخیر تجربه نموده.رویداد های فراوانی ردپای خود را در میان سنت ها ، ساختمان ها و کاخ های باشکوه آن به جای گذارده اند.در طول صد سال اخیر این شهر سه با نام خود را تغییر داده است.یکی از مشهور ترین بنا های این شهر مجسمه مام میهن فرامی خواند است که به نماد این شهر نیز تبدل شده.از دیگر جاذبه های آن می توان به ایستگاه تاریخی قطار این شهر، ساختمان افلاک نما و.. اشاره نمود. نمایدنه میزبان این شهر استادیوم Volgograd Arena خواهد بود.

جام جهانی 2018
جام جهانی 2018

نیژنی نووگورود  (شهر خسروان): این شهر قبلا به افتخار نویسنده معروف آن مکسیم گورکی ، گورکی نامیده می شد.این شهر گنجینه ای از ساختمان های زیبا و تاریخی است که نماد آن ها پنجره های منحنی شکل است.ازجمله این ساختمان ها می توان به قلعه تاریخی نیژنی نووگورود کرملین،میدان مینین پوژارسکی،بانک ملی، بازارشهر و کلیسای جامع الکساندر نوسکی اشاره نمود.استادیوم Nizhny Novgorod به نمایندگی از این شهر میزبانی برخی از مسابقات این دوره از جام جهانی فوتبال را به عهده خواهد داشت.

جام جهانی 2018
جام جهانی 2018

سوچی  (پایتخت تابستانی روسیه): سواحل زیبای دریای سیاه جادوی خود را به بازدیدکنندگان این شهر نشان خواهد داد.المپیک زمستانی ٢٠١٤ تمام زیرساخت های این شهر را نو کرده و آن را برای استقبال از میهمانان جام جهانی فوتبال ٢٠١٨ آماده تر از همیشه ساخته. سالن تئاتر زیمنی،کلسیای جامع سوچی ،پارک های جادویی شهر ، موزه مردم شناسی و…را از دست ندهید.استادیوم المپیک Fisht میزبان برخی از مسابقات این دوره المپیک خواهد بود.

جام جهانی 2018
جام جهانی 2018

کالینینگراد  (شهر شوالیه ها):  بندری در دریای بالتیک با جاذبه های فراوانی که موتاثر از چندین فرهنگ وملیت به درخشش خود در این شهر ادامه می دهند.بدون شک تماشای آثاری همچون کلیسای خانواده مقدس،کلیسای جامع کونینگزبرگ،دهکده ماهیگیران،دروازه براندونبورگو… شما را به سفری در تاریخ خواهد برد.استادیوم Kaliningrad میزبانی برخی از مسابقات جام جهانی فوتبال ٢٠١٨ را به نمایندگی از شهر زیبای کالینینگراد به عهده خواهد داشت.

جام جهانی 2018
جام جهانی 2018

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی رویداد به آدرس www.fifa.com/worldcup مراجعه فرمایید.

جام جهانی 2018
جام جهانی 2018