جام ملت های آسیا

جام ملت های آسیا

جام ملت های آسیا

🔆خدمات تور : 1)هتل با صبحانه 2)ترانسفر فرودگاهی 3)ترانسفر استادیوم 4)بلیط بازی ها  5)تور لیدر 7)ویزا دبی 

تور نیم نهایی با پرواز امارات : 4.790.000 تومان

تور فینال با پرواز ماهان : 4.700.000 تومان

تور نیم نهایی + فینال با پرواز ماهان : 6.480.000 تومان

.

با همکاران فروش ما تماس حاصل نمائید

021-88984780


جام ملت‌ های آسیا یکی از مهمترین مسابقات ملی قاره آسیا بشمار می آید که هر چهار سال یک بار زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا بین تیم ها برگزار می شود.

این مسابقات دقیقا از سال 1956 میلادی شروع شد که درست همزمان با سال ‌های برگزاری المپیک بوده است و به همین علت کنفدراسیون فوتبال آسیا از سال 2007 میلادی تصمیم گرفت آن را به یک سال بعد از جام جهانی انتقال دهد و در ضمن آخرین دوره این مسابقات در سال 2015 میلادی به میزبانی استرالیا برگزار شد که این تیم نیز قهرمان شد و موضوع حائز اهمیت این است که دور بعدی که در امسال قرار گرفته است ، مقرر شده همزمان با شروع سال 2019 میلاد در کشور امارات متحده عربی برگزار شود و اینکه برای اولین بار 24 تیم در آن شرکت می ‌کنند.

 

جام ملت های آسیا
جام ملت های آسیا

ژاپن با چهار قهرمانی پرافتخارترین تیم در مسابقات جام ملت های آسیا است و تیم‌ های ایران و عربستان با سه قهرمانی در رده بعدی این مسابقات می باشند و همچنین رکورد بیشترین حضور با سیزده دوره در اختیار کشورهای ایران و کره جنوبی می باشد و جالبه بدونید که علی دایی با ۱۴ گل زده بهترین گلزن تاریخ این مسابقات می باشد.

با توجه به اینکه این مسابقات در امارات متحده عربی یعنی در شهرهای مهم این کشور یعنی : شارجه ، دوبی ، ابوظبی و … انجام می شود و این نزدیک بودن مسافت باعث شده که کلی گردشگر و مسافر ایرانی راهی تور جام ملت های آسیا 2019 شوند و ناخدای سفر هم قصد دارد که در این مسابقات در کنار شما باشد ، برای مشاهده کامل اطلاعات می توانید به سایت رسمی جام ملت های آسیا 2019 مراجعه نمایید.


⚽️ پکیج ویژه ی جام ملت های آسیا ⚽️

جام ملت های آسیا
جام ملت های آسیا

مشاهده پکیج


نگاهی به تاریخچه جام ملت های آسیا

جام ملت‌ های آسیا یک جام فوتبال است که کنفدراسیون فوتبال آسیا ( ای ‌اف ‌سی ) آن را برگزار میکند.

این جام از سال 1335 تا 1383 میلادی هر چهار سال یک بار برگزار میشده است و مهم است بدانید که بنا به اینکه این جام درست هم‌ زمان با جام ملت‌ های اروپا و المپیک قرار گرفته بود ، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم  گرفت مبنی بر اینکه دوره این بازی‌ ها را تغییر دهد تا در سطح جهان عموم علاقه مندان توجه بیشتری به این جام نشان دهند.

لازم به ذکر است که قدرت‌ های اول آسیا سالها بر این جام حکمفرمایی کردند مثلا : تیم ‌های ژاپن و کره‌ جنوبی از شرق آسیا و یا تیم ‌های ایران و عربستان ‌سعودی از غرب آسیا بصورت همیشگی در میان تیم ‌های دیدار پایانی حضور داشتند و همچنین در بین تیم ‌های مختلف دیگر که در این جام موفقیت هایی را بنام خود ثبت کردند می ‌توان به : عراق ، امارات ، کویت و چین اشاره کرد.

ولی کشور استرالیا آخرین کشوری است که به این جام اضافه شده است که در 4 سال پیش موفق به کسب این جام شد و موضوع حائز اهمیت اینجاست که هفدهمین دوره جام ملت‌ های آسیا در سال 2019 میلادی برای نخستین بار با 24 تیم در امارات متحده عربی برگزار خواهد شد که اگر تمایل دارید با خرید تور جام ملت های آسیا امارات این تجربه را کسب نمایید ناخدای سفر برای شما پکیج های فوق العاده متنوعی دارد.

جام ملت‌های آسیا
جام ملت‌های آسیا

تور جام ملت های آسیا 2019 امارات

تیم ملی فوتبال کشورمان ایران در رقابت ‌های جام ملت‌ های آسیا 2019 امارات در گروه D با عراق ، ویتنام و یمن هم ‌گروه می باشد و این رقابت‌ ها از تاریخ 15 دی ‌ماه با برگزاری دیدار افتتاحیه بین امارات و بحرین در ورزشگاه زاید در پایتخت امارات شهر ابوظبی آغاز می شود و پس از انجام قرعه کشی رقابت های جام ملت های آسیا 2019 در امارات ، بیش از تعیین هم گروهی ها ، مسیر تیم ملی فوتبال کشورمان تا فینال این رقابت ها مشخص گردید.

جام ملت های آسیا
جام ملت های آسیا

اگر مسافر تور دبی هستید باید بدانید که در ادامه در دور گروهی ایران باید هرطور شده اجازه ندهد تیمی سرگروهی اش را به خطر بیافتد ، چون در غیر این صورت بازی های حذفی ایران بسیار سخت تر از حالت سرگروهی خواهد شد و اما اگر شاگردان کی روش بتوانند همان طور که از آنها انتظار می رود درست عمل کنند و به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات شوند تا نیمه نهایی در مقابل رقیب سرشناس و بزرگی قرار نگیرد.

ایران اگر بتواند در پایان مرحله گروهی صدرنشین گروه D شود ، باید به مصاف تیم سوم یکی از گروه های  B،  Eو F برود  و دشوارترین رقیب ممکن در این حالت می تواند تیم ملی سوریه و یا عمان برای ما باشد ، این در حالی که اردن ، لبنان ، کره شمالی و ترکمنستان که همگی تیم های سطح پایینی بشمار می روند هم می توانند رقیب احتمالی ایران در اولین دور حذفی جام ملت های آسیای 2019 میلادی باشند .

شرایط و بلیط مسابقات جام ملت های آسیا 2019

شما مسافران و علاقه مندان تور جام ملت های آسیا دبی باید بدانید که اگر تصمیم دارید در این مسابقات شرکت نمایید اطلاع داشته باشید که بلیط های مسابقات جام ملت های آسیا در سه نوع درجه یک ، دو و سه به بازدید کننده ها ارائه می شود و لازم به ذکر است که در مراحل مختلف این مسابقات با قیمت های مختلفی و احتمالا متفاوتی به فروش میرسد که شما عزیزان جهت خرید بلیط با بهترین قیمت ممکن در زمان خرید این امکان را دارید که با مشاورین ناخدای سفر ما تماس بگیرید.

همچنین توجه داشته باشید که آژانس مسافرتی ناخدای سفر بلیط بازی ها را به تنهایی و بدون رزرو هتل ، تور و یا پرواز به شما ارائه نخواهد کرد و تهیه بلیط و این قیمت ها تنها مختص مشتریانی می باشد که تور جام ملت های آسیا را از ما دریافت نمایند و ما موظف هستیم تمامی خدمات و امکانات شما را در سفر مهیا سازیم و شما با خیال راحت لذت سفرتان را ببرید .

برنامه‌ کامل دیدارهای ایران در مرحله گروهی جام ملت ‌های آسیا 

ایران – یمن ، 17 دی ، ساعت : 20.30 ، ورزشگاه محمد بن زاید ، شهر ابوظبی
ایران – ویتنام ، 22 دی ، ساعت 15.30 ، ورزشگاه النهیان ، شهر ابوظبی
ایران – عراق ، 26 دی ، ساعت 20.30 ، ورزشگاه المکتوم ، شهر دوبی

برنامه کامل دیدارهای هم‌ گروه‌ های ایران در جام ملت ‌های آسیا

عراق – ویتنام ،  18 دی ، ساعت 18 ، ورزشگاه زاید ، شهر ابوظبی
یمن – عراق ، 22 دی ، ساعت 18، ورزشگاه شارجه ، شهر شارجه
ویتنام – یمن ، 26 دی ، ساعت 20.30 ، ورزشگاه هزا بن زاید ، شهر العین

 

برنامه‌ کامل دیدارهای ایران در مرحله گروهی جام ملت ‌های آسیا 

ایران – چین ،04 بهمن ، ساعت : 19.30 ، ورزشگاه محمد بن زاید ، شهر ابوظبی

 

نیمه نهایی جام ملتهای آسیا

ایران – ژاپن ، 08 بهمن ، ساعت : 17.30 ، ورزشگاه هزا بن زاید ، شهر العین

قطر – امارات ، 09 بهمن ، ساعت : 17.30 ،ورزشگاه محمد بن زاید ، شهر ابوظبی

 

فینال جام ملتهای آسیا

 12 بهمن ، ساعت : 17.30 ، ورزشگاه زاید ، شهر ابوظبی