جشنواره خرید تایلند

جشنواره خرید تایلند

جشنواره خرید تایلند

تاریخ شروع جشنواره: جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷   (2018  – 15 JUNE)

تاریخ پایان جشنواره: یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷  (2018  – 16 AUGUST)

مکان برگزاری: سالن های مختلف بانکوک

دانلود پکیج


 

توضیحات جشنواره:

جشنواره خرید تایلند از ۲۵ خرداد الی ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ در شهر بانکوک کشور تایلند برگزار می شود.
جشنواره خرید تایلند یکی از جشنواره های هیجان انگیز خرید به شمار می آید. اگر دوست دارید در بانکوک خرید کنید، پس زمان بهتری از مدت زمان بین ماه ژوئن و آگوست، زمانیکه جشنواره خرید تایلند برگزار می گردد، برای آمدن به بانکوک وجود ندارد. شما با بازدید فروشگاه هایی که لباس، جواهرات و وسایل الکتریکی را با تخفیف عالی عرضه می کنند، می توانید در این جشنواره تمام خریدهای رویایی خود را با قیمتی بسیار مناسب انجام دهید.

فروشگاه های بسیاری از مراکز خرید بانکوک تا مغازه های کوچک محلی در جشنواره خرید تایلند شرکت میکنند، اما میزان تخفیف آنها متفاوت است. در مورد اقامت در هتل ها، نرخ پروازها، فعالیت ها و غیره نیز پیشنهادات و تخفیف های بسیاری به مشتریان ارائه خواهد شد. تخفیف ها از ١٠% تا ٨٠% میباشد. مقامات گردشگری تایلند با همکاری با سایر صنایع گردشگری همچون مراکز خرید، خطوط هواپیمایی، هتل ها، شرکت های گردشگری، فروشگاه های بدون عوارض، مالیات و گمرکی (دیوتی فری)، فروشگاه های اجناس لوکس، باشگاه های گلف و اسپاها، این رویداد مشهور را در جایی برگزار خواهند کرد که فروشندگان، بهترین اجناس و خدمات مختلف را ارائه می نمایند.

این جشنواره، گردشگران هدف را نیز از کشورهای مالزی، سنگاپور، هنگ کنگ، ویتنام، ژاپن، کره جنوبی، تایوان، روسیه، ایران و امارات متحده عربی جلب میکند تا برای خرید محصولات از تایلند با بیشترین تخفیف در طول فصل گردشگری به این کشور سفر کنند. 

جشنواره خرید تایلند
جشنواره خرید تایلند

چرا در جشنواره خرید تایلند شرکت کنیم؟

فعالیت های خاص و متفاوت بسیاری در این جشنواره وجود دارد که گردشگران می توانند در طول برگزاری این جشنواره در آنها شرکت کنند. این جشنواره برای هر کسی که طالب بهترین و مناسب ترین خرید در تایلند هست، فرصت فوق العاده ای به حساب می آید. جشنواره شگفت انگیز خرید تایلند، بیش از ٨٠٠٠٠ نفر و ٤٠٠ غرفه خرید را گرد هم می آورد. برندهای معروف پوشاک در طول برگزاری این جشنواره، کل فروشگاه ها را به مراکز فروش محصولات خود تبدیل می کنند.

این امر، خرید را کمی چالش برانگیز می سازد، چون فروشگاه ها گاهی اتاق پروهای خود را می بندند و اجناس بجای اینکه در طبقه ها در معرض دید قرار داشته باشند، روی هم تلنبارمی شوند. اما با ارائه تخفیف های تا ٨٠%، مسلماً ارزش آن را دارد که زمانی را به خرید با قیمت ارزان اختصاص دهید. غرفه های نمایش خاص محصولات نیز در مراکز خرید طراحی می شوند که به فروش روز الکترونیکی پوشاک خاص، پوشاک و کفش ورزشی می پردازند.

معرفی مراکز خرید:

منطقه سیام در بانکوک که به دلیل مراکز خرید شگفت انگیز و افسانه ای اش مشهور است، جلودار رویداد جشنواره خرید تایلند خواهد بود. سیام پاراگون، سیام سنتر، مرکز خرید دیسکاوری و گیسورن سیام، همگی در طول برگزاری این جشنواره، فروش ویژه دارند. سایر مراکز خرید همچون امپوریوم، گیسورن، و سنترال چیت لوم نیز فروش فوق العاده دارند، در حقیقت هیچ جایی در این شهر را  پیدا نخواهید کرد که علامت کیف قرمز(نشان اصلی جشنواره) را نداشته باشد- علامتی که نشانگر آن است که این فروشگاه فروش فوق العاده دارد. حتی می توانید این علایم را در بوتیک های کوچک در گوشه و کنار خلوت شهر نیز ببینید.

برای شرکت در جشنواره خرید تایلند ٢٠١٨، کجا باید رفت؟  

  • سیام پاراگون (BTS Siam)- لباس و وسایل لوکس مد روز و و لوازم جانبی
  • سیام سنتر(BTS Siam)- لباس های مد روز جوانان و طرح های تایلندی
  • سنترال ورلد (BTS Chit Lom)- برندهای متوسط بین المللی
  • گیسورن ((BTS Chit Lom- طرح های تایلندی و بین المللی
  • آمارین (BTS Chit Lom)- نهایت تخفیف و پوشاک ورزشی
  • ترمینال ٢١ (BTS Asoke & MRT Sukhumvit)- بوتیک های مستقل
  • امپوریوم (BTS Phrom Pong)- اجناس لوکس مد روز
  • Mega Bangna- سوپر مال نزدیک فرودگاه بین المللی سووارنابومی
  • راما مرکزی ٩ (ام آر تی راما ٩)- برندهای متوسط بین المللی

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی جشنواره به آدرس www.terrapinn.com/conference/the-trading-show-new-york/index.stm مراجعه فرمایید.