نمایشگاه پوشاک و مد مسکو

نمایشگاه پوشاک و مد مسکو

تاریخ شروع نمایشگاه: 1403/1/8 الی 1403/1/10

مکان برگزاری:  مرکز نمایشگاهی مسکو (ZAO) ، روسیه


 

توضیحات نمایشگاه:

نمایشگاه پوشاک و مد مسکو (CPM) از 1403/1/8 الی 1403/1/10 در شهر مسکو کشور روسیه برگزار می گردد.
نمایشگاه مد و پوشاک مسکو (CPM) بزرگترین نمایشگاه بین المللی مد اروپای شرقی است که در روسیه برگزار می شود و به صنعت مد اختصاص داده شده است.

نمایشگاه پوشاک و مد مسکو یکی از معدود نمایشگاه هایی است که تمام طیف مد را طی چهار روز ارائه می کند.

پوشاک بانوان، آقایان، و کودکان و همچنین لوازم جانبی و کفش و البته لباس زیر و لباس شنا دو بار در سال توسط طراحان یا برندها در اینجا ارائه می شوند.

محوطه نمایشگاه به مساحت ٤٥٠٠٠ مترمربع فضای نمایشگاهی برای کمتر از ٩٥٠ برند بین المللی است!

کسب و کار طبق روال معمول در این نمایشگاه انجام می شود و بسیاری از خریداران تجاری در این نمایشگاه مهم در اروپای شرقی سفارش خرید خود را می دهند. 

 

 

نمایشگاه پوشاک و مد مسکو - 1
نمایشگاه پوشاک و مد مسکو – 1

چهار بخش نمایشگاه مد و پوشاک مسکو  :

1. بخش محصولات ممتاز نمایشگاه مد و پوشاک مسکو (CPM Premium) :

بخش محصولات ممتاز، مواد باکیفیت عالی، منسوجات انتخاب شده و ظرافت و زیبایی را به نمایش می گذارد.

این بخش برای خریداران طراحی شده است و به عنوان منبعی الهام بخش ایده های بسیاری برای ارائه های انفرادی فراهم می کند.

 

نمایشگاه پوشاک و مد مسکو - 2
نمایشگاه پوشاک و مد مسکو – 2

 

2. بخش لوازم جانبی نمایشگاه مد و پوشاک مسکو (CPM Accessories) :

این مسئله انکارناپذیر است که مد از لوازم جانبی که به هم می آیند تغذیه می کند- چه گل سینه باشد و چه دستکش با رنگی که به روسری می آید.

مد چیزی بیش از لباس پوشیدن است- لوازم جانبی، لباس را تفسیر می کنند، بیان را ارتقا می دهند و تعیین کننده سمت و سو هستند.

 

نمایشگاه پوشاک و مد مسکو - 3
نمایشگاه پوشاک و مد مسکو – 3

 

3. بخش کودکان  نمایشگاه مد و پوشاک مسکو (CPM Kids) :

نمایشگاه مد و پوشاک مسکو در بخش کودکان خود بازارهای فروش جدیدی را در منطقه اروپای شرقی به تولیدکنندگان بین المللی بخش پوشاک کودکان ارائه می کند.

 

4. بخش لباس زیر و شنای نمایشگاه مد و پوشاک مسکو 

 

نمایشگاه پوشاک و مد مسکو - 4
نمایشگاه پوشاک و مد مسکو – 4

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی نمایشگاه به آدرس www.cpm-moscow.com مراجعه فرمایید.

نمایشگاه پوشاک و مد مسکو برای طراحان مد

در دنیای مد، نمایشگاه‌ نقش حیاتی در نمایش آخرین گرایش‌ها طرح‌ها و نوآوری‌ها ایفا می‌کند، تا گرد هم آیند و هنر و خلاقیت این صنعت را جشن بگیرند، این نمایشگاه تنها به نمایش، لباس و لوازم جانبی محدود می‌شود، همچنین به تاریخ فرهنگ و تکامل ما نیز می‌پردازد.
در نمایشگاه مد، بازدیدکنندگان این فرصت منحصر به فردا دارند تا از نزدیک شاهد هنر و نوآوری خیره کننده در پشت برخی از نمادین ترین طرح‌های مد باشند.
نمایشگاه اغلب دارای قطعات مد تاریخی و معاصر می‌باشد و این نمایشگاه مرور جامع از تکامل مد در طول سال‌ها ارائه می‌دهد. لباس‌های قدیمی تا طرح‌های معاصر پیشرفته در این نمایشگاه وجود دارد و به عنوان بستری برای طراحان نوظهور برای نمایش‌های استعدادهای خود عمل می‌کند، این نمایشگاه شامل بخش‌هایی می‌باشد که به طراحان جدید اختصاص داده شده است و به آنها فرصت‌هایی برای ارتباط با متخصصان صنعت ارائه می‌دهد، طرح‌بندی و طراحی نمایشگاه مد به دقت تنظیم شده است تا تجربه بازدیدکنندگان را افزایش دهد.

نمایشگاه پوشاک و مد مسکو برای طراحان مدبرگزار کنندگان نمایشگاه از تکنیک‌های نمایشی، نورپردازی و عناصر تعاملی برای ایجاد یک محیط بصری جذاب برای بازدید کنندگان استفاده می‌کند. نمایشگاه اغلب با موزه‌های مشهور و موسسات فرهنگی همکاری می‌کند و این مشارکت‌ها امکان مد را فراهم می‌کند. لوازم جانبی و کفش اغلب در نمایشگاه مد گنجانده می‌شود و این نمایشگاه فراتر از لباس می‌باشد و شامل لوازم جانبی مانند کیف‌های دستی، جواهرات و کفش می‌شوند، تا دید جامع از مد ارائه کند.
نمایشگاه مد می‌تواند توجه بین‌المللی بازدیدکنندگان را از سرتاسر جهان به خود جلب کند، علاقه‌مندان به مد و حرفه‌ای‌های صنعت به دور و دراز سفر می‌کنند، تا آخرین گرایش‌ها و طرح‌ها را در نمایشگاه مد به نمایش بگذارند، در این نمایشگاه اغلب به بررسی فرهنگی پرداخته می‌شود.

نمایشگاه مد و پوشاک مسکو برای خریداران

نمایشگاه مد و پوشاک مسکو، فرصت مناسب برای خریداران نیز می‌باشد، زیرا در این نمایشگاه انواع طرح‌ها جدید و مشتری پسند ارائه می‌شود که خریداران می‌توانند به مشاهده این طرح‌ها پرداخته و لباس‌هایی که استقبال بیشتری  دارند را خریداری نمایند.
خریداران به منظور حضور در نمایشگاه مدو پوشاک مسکو کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه، مراجعه کنند تا تمام اقدامات لازم برای سفر آنها انجام گیرد.

نمایشگاه مد و پوشاک مسکو برای خریداران

نمایشگاه مد و پوشاک مسکو برای سرمایه گذاران

نمایشگاه مد و پوشاک مسکو از زمانی که راه اندازی شده است، به درستی شهرت خود را به عنوان یک مکان موثر برای ایجاد تجارت، یک کانال بازاریابی ضروری، یک ابزار موثر برای افزایش فروش و یک روش قابل اعتماد برای کسب سود از سرمایه‌گذاری، به دست آورده است. نمایشگاه مد کودکان و نوجوانان، یک ابزار ارتباطی منحصر به فرد برای متخصصان صنعت مد کودکان از سراسر جهان است، این نمایشگاه به تقویت روابط موجود با شرکا و همچنین امضای قراردادهای جدید کمک می‌کند، تحقیقات بازاریابی اخیر نشان می‌دهد که خریداران علاقه زیادی به رشد نمایشگاه لباس و کفش برای کودکان نوجوانان و مادران باردار دارند، با در نظر گرفتن شرایط بازار و درخواست‌های غرفه‌دار و بازدیدکنندگان حرفه‌ای تصمیم گرفته شده است که دو بار در سال این نمایشگاه برگزار شود.
در واقع نمایشگاه یکی ابزار ارتباطی منحصر به فرد برای متخصصان صنعت مد  از سراسر جهان است و به تقویت روابط موجود با شرکا و همچنین امضای قراردادهای جدید کمک می‌کند.

نمایشگاه مد و پوشاک مسکو برای سرمایه گذاراندر غرفه‌های متعدد این نمایشگاه لباس وپوشاک برای سن‌های مختلف وجود دارد. لباس برای نوزادان، لباس برای کودکان پیش دبستانی، لباس برای کودکان در سن مدرسه، لباس فرم مدرسه، لباس برای نوجوانان، لباس برای نوزادان نارس و کودکان معلول، لباس زیر زنانه، دخترانه و پسرانه، جوراب بافی، لباس‌های خانگی کت و شلوار شنا، ژاکت، لباس جین، لباس برای ورزش و اوقات فراغت، تولیدی لباس‌های خز و چرمی، لباس‌های درجه یک، لباس‌های شیک، کت و شلوار کارناوال، پارچه‌ها مواد غیربافته و آستر برای لباس‌های کودکان، مواد تکمیل کننده و لوازم جانبی، کفش کودکان، کفش برای نوزادان، کفش برای کودکان پیش دبستانی، کفش برای نوجوانان، برای خانه و اوقات فراغت، کفش در غرفه‌های نمایشگاه قابل مشاهده می‌باشد.

محل برگزاری نمایشگاه مد و پوشاک مسکو

از بزرگترین و ارزشمندترین رویداد مد و پوشاک جهان نمایشگاه بین المللی مد و پوشاک مسکو می‌باشد، که بزرگترین و پیشتازترین رویداد پوشاک و توسعه حرفه‌ای مداوم برای شرکت کنندگان بوده و برای دریافت آخرین بینش‌ها، روش‌های نوین و برنامه‌های گسترده با بالاترین استانداردهای ممکن در حوزه کار حرفه‌ای مد و پوشاک، مکانی مناسب است. بیش از ۸۰۰ برند لباس و لوازم جانبی از ۳۰ کشور جهان از جمله ترکیه، روسیه، ایتالیا، قزاقستان، چین، هند، ایران، آذربایجان در هر دوره از این نمایشگاه گرد هم می‌آید و برای سفارش مجموعه‌های نمایش داده شده، بیش از ۱۷ هزار خرده فروش و سایر فعالان بازار بازدید می‌کنند. برنامه غنی نمایش‌های کت واک، یکی از عناصر قابل توجه این نمایشگاه است، که برنامه آن شامل ارائه بیش از ۴۰ برند از روسیه، ترکیه، ایتالیا، آلمان، فرانسه، دانمارک، سوئیس، رومانی و چین است.

محل برگزاری نمایشگاه مد و پوشاک مسکو

شرکت کنندگان در نمایشگاه مد و پوشاک مسکو

از قدیمی‌ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه‌ها در روسیه، نمایشگاه مدو پوشاک می‌باشد که در این نمایشگاه خدمات بسیار بالایی ارائه داده شده و دارای تنوع محصولی می‌باشد و از سرتاسر جهان شرکت کنندگان در آن با به روزترین تکنولوژی و محصول گرد هم می‌آیند و با بازدید از نمایشگاه شما می‌توانید با به روزترین تکنولوژی ابزار و تجهیزات مد و پوشاک آشنا شوید و به مشتریان خود خدمات به روز شده را ارائه دهید.
شرکت کنندگان در نمایشگاه مد و پوشاک به منظور موفقیت بیشتر می‌توانند اقدام به غرفه سازی سازی کنند و هرچه خلاقانه‌تر غرفه‌ها طراحی شوند، از نظر شرکت کنندگان از محبوبیت بیشتری برخوردار می‌باشد و باعث جذب نظر بازدید کننده‌های بیشتری خواهد شد، با توجه به اینکه سطح رقابت در میان کسب و کارها افزایش یافته است و طراحی‌های پیچیده‌تری وجود دارد، باید به منظور متمایز ساختن غرفه خود به دنبال پیاده سازی ایده باشید که مشتریان را به سوی شما روانه سازد، از نکاتی که به منظور غرفه‌سازی باید به آن توجه شود عبارتند از:

۱- سبک طراحی

از عناصر تعاملی مانند یک تبلت یا صفحه نمایشگر ال ای دی می‌توانید برای جذب افراد استفاده کنید، تا بتواند قابلیت محصولات و تنوع خدمات شما را افراد از نزدیک خودشان ببینند، همچنین می‌توانید در قالب یک تیزر تبلیغاتی خدمات خود را آماده کنید و از یک نمایشگر به صورت تکرار شونده پخش کنید.
با طراحی یک بازی نیز می‌توانید خدمات خود را به بازدیدکنندگان نمایش دهید، بهتر است که در این بازی‌های نمایشگاهی جایزه هر چند کوچک برای آن در نظر بگیرید، انجام این کار باعث می‌شود زمان طولانی‌تری بازدید کنندگان در غرفه شما بمانند و برای تعامل پرسنل شما زمان بیشتری دارند.
پیام‌های خود را به صورت واضح نمایش دهید و در ارتفاع قرار دهید، که برای همه افراد به راحتی قابل تشخیص باشد و در قسمت‌های مختلف غرفه، لوگوی شرکت خود را قرار دهید تا باعث تقویت چهره برند خود شوید، همچنین تا حد امکان مطالب خود را ساده نگه دارید و آن را با چند عنوان تاثیرگذار با فونت بزرگ و خوانا چاپ کنید، تا به راحتی از دور نیز قابل مشاهده باشد.

با لوازم و وسایل تمام فضای غرفه را پر نکنید.

چیدمان غرفه باید به گونه‌ای باشد که نه خالی به نظر برسد و نه اینکه شلوغ باشد، از میز و صندلی‌های جمع و جور برای چیدمان غرفه استفاده کنید و از مبلمان‌های حجیم و شلوغ استفاده نکنید. در طراحی غرفه اصلی‌ترین وظایف شما این است که با یک چیدمان جمع و جور، باعث تمیزی و جذابی آن شوید و اگر غذای اضافه در اختیار دارید، به منظور آرامش فکری و ذهن آرام‌تر در هنگام صحبت با مشتریان این فضا را به فضای نشیمن اختصاص دهید.

شرکت کنندگان در نمایشگاه مد و پوشاک مسکو

در تمامی آیتم‌های تبلیغاتی و تابلوها نام تجاری و لوگوی خود را درج کنید.

در هر آیتمی که در غرفه خود دارید، سعی کنید نام و نشانی از تجارت شما وجود داشته باشد و یکی از اصول برندسازی، نمایش لوگو و تایپوگرافی نام تجاری شما در تابلوها، تیزرهای تبلیغاتی، بروشورهای تبلیغاتی می‌باشد، لازم به ذکر است لوگوی برند شما در تمامی موارد ذکر شده، باید دارای طرح و رنگ یکسانی باشد.
استفاده از رنگ‌های مناسب، افراد به دلایل مختلف و از نظر روانشناسی به سمت رنگ‌های مختلفی کشانده می‌شوند و برای المان‌های طراحی غرفه بهتر است رنگ‌هایی را انتخاب کنید، که بتوانند باعث برجسته سازی پیام بیزینس شما شده و راهی برای تبلیغ محصولات و خدماتتان باشد. استفاده از رنگ سبز و سفید و آبی با اینکه رنگ‌های زیبایی می‌باشد، اما باعث جلب توجه نمی‌شود و بهتر است از رنگ‌های گرمتر مانند نارنجی، قرمز و زرد استفاده کنید، اما استفاده از این رنگ‌ها نیز نباید بیش از اندازه باشد، زیرا استفاده بیش از حد آنها باعث دلزدگی خواهد شد.
به صورت خلاقانه از تصاویر استفاده شود، برای طراحی غرفه باید به منظور اینکه در ذهن بازدید کنندگان تاثیر ماندگار داشته باشید، از تصاویرنمونه کارها، تصاویر نمایشگاه‌های برگزار شده قبلی، تصاویری از بستن قراردادها و همکاری با شرکای معتبر و تصاویری از بزرگان به همراه جمله کوتاه و قصار، استفاده کنید.

محصولات ارائه شده در نمایشگاه مد و پوشاک مسکو

در نمایشگاه بین المللی پوشاک و مد، بخش‌های مختلفی وجود دارد که محصولات متنوعی از قبیل پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، پارچه، محصولات مراقبت از کفش، کفش مردانه، زنانه و بچه گانه، لباس زیر زنانه و مردانه، لباس خانه، پوشاک اسپرت و ورزشی، کیف و کالاهای چرم خز، لوازم جانبی چمدان، کمربند، دستکش، روسری، کلاه، اکسسوری قابل مشاهده می‌باشد.
برای مشاهده محصولات ارائه شده در نمایشگاه مد و پوشاک کافیست در موعد مقرر، در نمایشگاه حضور پیدا کنید تا بتوانید نهایت بهره را از نمایشگاه ببرید.

محصولات ارائه شده در نمایشگاه مد و پوشاک مسکو

برنامه نمایشگاه مد و پوشاک مسکو

بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مد در روسیه نمایشگاه مد و پوشاک می‌باشد، که هر فصل این پروژه بیش از ۸۰۰ برند لباس و لوازم جانبی را گرد هم می‌آورد و بیش از ۳۰ کشور از جمله ایتالیا، قزاقستان، چین، هند، ایران، آذربایجان و سایر کشورها در این نمایشگاه حضور دارند، برای سفارش مجموعه‌های نمایش داده شده، خرده فروشان و سایر فعالان بازار، از محل نمایشگاه بازدید می‌کند.
یکی از عناصر برجسته نمایشگاه، برنامه غنی نمایش‌های کت واک صحنه مد می‌باشد که برنامه آن شامل ارائه بیش از ۴۰ برند از روسیه، ترکیه، ایتالیا، آلمان، فرانسه، دانمارک، سوئیس، رومانی و چین است، علاوه بر تولید کنندگان لباس، لباس زیر و لوازم جانبی در این نمایشگاه می‌توان، غرفه‌های شرکت‌های خدماتی در بخش فروشگاه و راه حل‌های خرده فروشی و موسسات آموزشی را بیابید، با موفقیت و علاقه قابل توجه خریداران و تولید کنندگان، نمایشگاه مد و پوشاک ۴ روزه برگزار می‌شود، برنامه رویدادها شامل سه جریان است، مجموعه‌ای از کنفرانس‌های در قالب بحث عمومی، مرحله اصلی با حضور کارشناسان برجسته و بازیگران بازار، جلسه کارگاه آموزشی و همچنین یک سخنرانی تخصصی در مورد موضوعات بازار لباس می‌باشد، که همه بازیگران اصلی بازار مد را از سراسر جهان متحد می‌کند، تا مجموعه‌های جدید خود را از لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه برای فضای باز غیر رسمی ارائه دهند. در مجموع ۵۰ گروه محصول مختلف در سالن‌های نمایشگاه از جمله لباس‌های زنانه، لباس‌های مردانه، لباس‌های کودکان، لباس‌های شب سوپر سایز و همچنین لباس‌های دیگر وجود دارد، علاوه بر این، این نمایشگاه تجاری بین المللی بخش‌های تخصصی را ارائه می دهد.

برنامه نمایشگاه مد و پوشاک مسکو
در واقع این نمایشگاه یک نمایشگاه اختصاصی برای بخش مد می باشد و خریداران می‌توانند اطلاعاتی در مورد آخرین روندهای مد جمع آوری کنند و مجموعه‌های فصل آینده را  سفارش دهند.

به منظور حضور در نمایشگاه مد و پوشاک کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی در مورد زمان و مکان برگزاری نمایشگاه به دست آورید تا بتوانید با یک آمادگی کامل برای حضور در نمایشگاه و بهره‌مندی بیشتر حاضر شوید، در واقع چنانچه قبل از حضور در نمایشگاه یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده داشته باشید، علاوه بر بازدید از نمایشگاه می‌توانید از جاهای دیگر مسکو نیز دیدن کنید و یک سفر به یاد ماندنی در ذهن شما ثبت شود.

حرف آخر

گردشگران ایرانی برای سفر به کشور زیبای روسیه نیاز به دریافت ویزا دارند و هر زمان که بخواهند می توانند برای سفر به مسکو از طریق ناخدا اقدام کنند.

در این مسیر گردشگران می توانند از تخفیف پرواز های چارتر و پرواز های سیستمی ناخدای سفر استفاده کنند

و همچنین با رزرو هتل با قیمت مناسب از سفر خود لذت ببرند.

تیم رزرواسیون ناخدا آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان به گردشگران می باشند.

88984780 – 021