صخره های Danxia چین

صخره های Danxia چین

  کوه هایی زیبا و خارق العاده Danxia همه ساله میزبان گردشگران زیادی از کشورهای مختلف جهان بوده که به گفته ی طمسن شناسان این پدیده طبیعی با بروز یک پدیده نادر زمین شناسی و حرکت صفحات تکتونیک زمین در شمال غرب چین، یک رشته کوه زیبا متشکل از رنگهای رنگین کمان درآمده است. در ادامه با ناخدای سفر همراه شوید.

  امروزه صخره های Danxia به عنوان یک جاذبه توریستی بزرگ شناخته می شوند که در سال 2010 به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

  کوه های دیدنی و رنگارنگ چین در پارک زمین شناسی ژانگی دانکسیا قرار دارند ، مکانی گسترده و بسیار زیبا از کوه و زمین با سنگ هایی به رنگ رنگین کمان آن هم با رگه هایی به رنگ های سرخ آتشین ، نارنجی ، کرم ، سبز پر رنگ و زرد روشن که زیباترین “لایه کیک زمین شناسی” را که تا به حال بشر دیده است را تشکیل شده است.

کوه های دیدنی و رنگارنگ چین به ارتفاع چند صد متر، نتیجه ماسه سنگ­ها و سایر مواد معدنی هستند که بیش از بیست و چهار میلیون سال پیش از حرکت تکتونیک صفحات زمین تشکیل شده اند. در طول دوره ای هزارساله، باد و باران صخره ها را به گوناگونی بسیار زیادی که امروزه می بینیم، حکاکی کرده اند.

  اگرچه برخی از این عکس ها ممکن است کمی ویرایش شده باشند تا رنگ هایشان بیشتر از آنچه که هست چشم نواز گردند، اما شکوه مسحور کننده چنین خلقتی انکار ناپذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.