تجربه یک سفر لذت‌ بخش با تور تایلند

تایلند از پربازدیدترین کشورهای جهان بوده و هزاران جاذبه متعدد را در خود جای داده است. سواحل شگفت‌انگیز و طبیعت بکر تایلند همان چیزی است که افراد باید حداقل یکبار در زندگی آن را تماشا و تجربه کنند. این کشور مقصدی عالی برای افرادی است که به دنبال تفریح و سرگرمی بوده و می‌خواهند بهترین استفاده را از تعطیلات خود داشته باشند. زیبایی تایلند آن‌جایی نمایان می‌شود که در هر بازدید جنبه‌های مختلفی را از خود نشان می‌دهد.

 

تورتایلند-ناخدای سفر
تورتایلند-ناخدای سفر

چرا باید به تایلند سفر کنیم؟

گردشگران با سفر به تایلند با تعداد بی‌شماری از تفریحات و مکان‌های دیدنی متنوع مواجه می‌شوند. معابد باشکوه تایلند جلوه‌ای از معماری بی‌نظیر و تاریخ غنی این کشور را به نمایش گذاشته و از برترین جاذبه‌ها برای مسافران به شمار می‌رود. غذاهای خیابانی متعدد و خوشمزه تایلند توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. در تایلند مکان‌های متعدد بی‌شماری وجود دارد که هرکدام جاذبه‌های متنوعی را در خود جای داده است.

به طور کلی تایلند جاذبه‌های زیادی را برای ارائه در اختیار داشته و به همین دلیل از پربازدیدترین مقاصد جهان به شمار می‌رود. شب‌های پر شور و هیجان در کنار جشنواره‌های شاد و رنگی این کشور همواره بهترین تجربه را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. تایلند سواحل بکر بسیاری داشته که در کنار جنگل‌های سبز و پربار این کشور جای گرفته است. این سواحل از بهترین مکان‌ها برای غواصی و انجام فعالیت‌های آبی بوده به همین دلیل لحظات لذت‌بخشی را برای مسافران به همراه دارد. هزینه حمل و نقل در تایلند مقرون به صرفه بوده و رفت و آمد در این کشور را برای گردشگران آسان می‌کند. سفر به این کشور باعث می‌شود تا مسافران بتوانند بسیاری از فعالیت‌ها و دیدنی‌ها را در یک قاب تجربه کنند.

مکان‌های معروف و دیدنی تایلند

تایلند طیف وسیعی از جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی متنوع را در خود جای داده است.

بانکوک: این شهر تقریبا تمام انتظارات گردشگران از یک سفر لذت‌بخش را برآورده کرده و مرکز پرجنب و جوش تایلند به حساب می‌آید. با رفتن به این شهر می‌توان انواع غذاها را در کنار تفریحات مختلف داشت. بانکوک از مشهورترین مقاصد تایلند بوده که جاذبه‌ها و معابد زیادی در آن وجود دارد. با سفر به این شهر می‌توان با قایق مسیر رودخانه را طی کرد و از تماشای بازارهای شناور این شهر لذت برد.

پوکت: پوکت در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و به مقصدی عالی برای گذراندن تعطیلات تبدیل شده است. خطوط ساحلی فوق‌العاده‌ای در بزرگ‌ترین جزیره تایلند وجود داشته که این مکان را به مقصدی عالی برای انجام انواع تفریحات آبی تبدیل می‌کند. زیبایی و جاذبه‌های طبیعی متنوعی نیز در پوکت وجود دارد.

چیانگ مای: چیانگ مای تمامی محدودیت‌ها و شلوغی‌های شهرهای بزرگ را از بین برده و در محیطی زیبا با مناظر کوهستانی و معابد متعدد لحظات لذت‌بخشی را برای گردشگران فراهم می‌کند. رستوران‌های متعدد و بازارهای محلی فوق‌العاده‌ای در این شهر وجود داشته و تجربه کاملی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. در چیانگ مای می‌توان به تماشای پناهگاه فیل‌ها رفت و اوقات خوشی را در کنار این حیوانات گذراند. هم‌چنین بازار شب این شهر مکانی عالی برای خرید سوغاتی و صنایع دستی تایلند به حساب می‌آید.

 

تورتایلند-ناخدای سفر
تورتایلند-ناخدای سفر

مزیت رزرو تور ترکیبی تایلند

بهترین مزیت رزرو تور ترکیبی تایلند این است که به گردشگران اجازه کشف و ثبت تجربیات بیشتر را خواهد داد. افراد با سفر به بانگکوک می‌توانند معابد و مکان‌های دیدنی بی‌نظیر تایلند را مشاهده کرده و ماجراجویی لذت‌بخشی را تجربه کنند. در کنار آن با رفتن به پوکت نیز می‌توانند از سواحل فوق‌العاده این مکان استفاده کنند. رزرو تور ترکیبی تایلند باعث می‌شود تا افراد بتوانند مقاصد برتر و زیبایی‌های تایلند را در سفر به این کشور تماشا کنند.

بهترین زمان سفر به تایلند

انتخاب زمان درست سفر به تایلند تاثیر به سزایی در کیفیت سفر خواهد داشت. آب و هوای تایلند معمولا در قسمت‌های مختلف آن متفاوت است. با این حال فصل گرما و زمستان بهترین زمان برای سفر به این کشور است. با شروع اردیبهشت و تا پایان مرداد مسافران و به دلیل وجود آفتاب درخشان در آسمان این کشور می‌توانند در فعالیت‌های آبی شرکت کرده و با خیال راحت از جاذبه‌های متنوع این کشور بازدید کنند. به طور کلی فصل باران‌های موسمی بدترین زمان سفر به این کشور است. با اینکه سفر به تایلند در این زمان هزینه سفر را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد اما به همان میزان گردشگران با محدودیت‌های متنوعی در تفریح و بازدید خود مواجه می‌شوند.

تورتایلند-ناخدای سفر
تورتایلند-ناخدای سفر

چند نکته هنگام سفر به تایلند

بهتر است پیش از سفر به تایلند از اعتبار ویزا و پاسپورت خود اطمینان داشته باشید. هم‌چنین برای رفت و آمد می‌توان از حمل و نقل عمومی گسترده برای مسافت‌های کوتاه درون شهری استفاده کرد. الزامی است که مقداری پول نقد برای خرید از بازارهای شناور در اختیار داشته باشید. در سفر به تایلند نباید عجله کرد بلکه می‌بایست مکان‌های مختلف این کشور را با آرامش تماشا کرد. این موضوع باعث می‌شود تا افراد فرصت کافی برای لذت بردن از فضاهای فوق‌العاده تایلند را داشته باشند.

رزرو تور تایلند با ناخدای سفر

افراد برای رزرو تور تایلند و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به ناخدای سفر مراجعه کنند. شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر مجموعه‌ای متخصص در زمینه برگزاری انواع تورهای آسیایی بوده و انواع خدمات را با بهترین قیمت به مسافرن عرضه می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو تور تایلند و دریافت ویزا با شماره 02188984780 در تماس باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.