هتل رنسانس پولات بسفروس استانبول

هتل رنسانس پولات بسفروس استانبول

یکی از شهرهای پرطرفدار و زیبای ترکیه شهر استانبول می‌باشد که جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد و به دلیل وجود این جاذبه‌های گردشگری، سالانه گردشگران زیادی از سرتاسر دنیا به این شهر سفر می‌کنند، اما به منظور سفر به استانبول اقامتگاه‌های متعددی در این شهر وجود دارد، که افراد با توجه به بودجه‌ای که برای سفر خود در نظر گرفته‌اند، می‌توانند از این اقامتگاه‌ها استفاده کنند، در واقع اقامتگاه‌ها دارای امکانات متوسط و رو به بالا می‌باشد، که هزینه‌های پرداختی با توجه به امکاناتی که برای گردشگران در نظر گرفته شده است، متفاوت می‌باشد.
یک هتل فوق العاده مجلل و باشکوه در شهر استانبول، هتل رنسانس استانبول پولات بسفروس می‌باشد که یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در شهر استانبول می‌باشد و سفری ایده‌آل و فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد.

هتل رنسانس پولات بسفروس استانبول
یکی از توریستی‌ترین و جذاب‌ترین شهرهای کشور ترکیه استانبول می‌باشد که سالانه گردشگران زیادی را از اقصی نقاط جهان جذب می‌کند و هتل رنسانس با توجه به موقعیت مناسبی که دارد و دسترسی راحت آن به مراکز تجاری و تفریحی، گردشگران زیادی آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند از اماکن معروف نزدیک به این هتل می‌توان میدان تکسیم، خیابان استقلال و کاخ دلما باغچه را نام برد.
طراحی داخلی این هتل بسیار جذاب و آرامش بخش می‌باشد که باعث خوشنود شدن هر گردشگری خواهد شد، علاوه بر این در هتل رنسانس استانبول پولات بسفروس امکاناتی به مهمانان ارائه داده می‌شود، که از جذابیت بالایی برخوردار بوده و باعث چندین برابر شدن لذت سفر برای مهمانان خواهد شد.
از امکانات موجود در این هتل می‌توان به وجود یک استخر سرپوشیده بزرگ اشاره کرد که مکان مناسبی برای تفریح و استراحت می‌باشد، همچنین برای رفع خستگی و آرامش مهمانان مرکز آب گرم، سونا و حمام ترکی نیز در هتل وجود دارد، علاوه بر این وجود یک مرکز تجاری بزرگ و مجلل در هتل باعث شده است که افراد زیادی به خرید و گشت و گذار در آن بپردازند و تجربه اوقات فراغت خوشی را برای آنها داشته باشد، علاوه بر این مرکز تناسب اندام هتل نیز دارای تجهیزات کامل و مدرنی می‌باشد، که همه روزه در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود و آنها در سفر نیز می‌توانند حس خوب ورزش کردن را تجربه کنند.

امکانات و خدمات هتل رنسانس پولات بسفروس

هتل رنسانس پولات بسفروس استانبول دارای واحدهای اقامتی متنوع می‌باشد، که از آنها می‌توان به سوئیت جونیور، اتاق لوکس کینگ، اتاق لوکس دوقلو، اتاق کینگ اجرایی اشاره کرد که تمامی این اتاق‌ها و سوئیت‌ها، دارای نمای داخلی شیک و بسیار مجلل هستند و منظره رویایی و بی‌نظیر از شهر استانبول را تقدیم نگاه مهمانان می‌کند، علاوه بر این امکانات زیادی در اختیار مهمانان هتل قرار داده می‌شود که باعث می‌شود در طول اقامت احساس رضایت داشته باشند و احساس کمبودی نداشته باشند. در این واحدهای اقامتی امکاناتی از قبیل کانال‌های ماهواره‌ای، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، تلفن، میزکار، کمد لباس، حمام اختصاصی به همراه حوله، لوازم بهداشتی رایگان، صندوق امانات، سشوار ارائه داده می‌شود، علاوه بر امکانات رفاهی در اختیار مهمانان خدمات متنوعی نیز قرار داده می‌شود، که باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران می‌شود.

امکانات و خدمات هتل رنسانس پولات بسفروس
از خدمات ویژه هتل که بسیار مورد توجه مهمانان قرار گرفته است، سرگرمی‌های شبانه و اجرای موسیقی زنده می‌باشد، همچنین برای مهمانانی که دچار معلولیت هستند، امکانات ویژه‌ای فراهم دیده شده است که به راحتی می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند، در سرتاسر هتل دسترسی به اینترنت رایگان فراهم می‌باشد و از دیگر خدمات موجود در هتل می‌توان به میز تور، ترانسفر رفت و برگشت، برگزاری کلاس‌های تناسب اندام، ارائه وعده‌های غذایی مخصوص کودکان، تبدیل ارز، انبار نگهداری چمدان، تسلط پرسنل به زبان انگلیسی اشاره کرد.

راهنمای رزرو هتل رنسانس پولات بسفروس استانبول

برای سفر به استانبول یکی از اقامتگاه‌های لوکس و لاکچری هتل رنسانس پولات بسفروس می‌باشد که برای سفر به استانبول و رزرو این هتل بهتر است به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید، تا تمامی اقدامات لازم توسط آژانس صورت گیرد و دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشید، با رزرو هتل رنسانس پولات بسفروس دسترسی راحتی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری و اماکن دیدنی استانبول خواهید داشت، که از این جاذبه‌ها و اماکن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

۱- آب انبار باسیلیکا

یکی از جذاب‌ترین بناهای تاریخی و جاهای دیدنی استانبول آب انبار باسیلیکا می‌باشد، که قدمت آن بسیار زیاد بوده و در سال‌های ۵۲۶ تا ۵۶۵ میلادی در دوران امپراطوری بیزانس ساخته شده است، که دستور ساخت آن توسط ژوستینیانوس داده شده است. در کنار مسجد ایا صوفیه این بنای قدیمی و کهن قرار دارد و می‌توانید در یک روز هر دو بنای بی‌نظیر را مشاهده کنید.
در میان مردم ترکیه این آب انبار به یره باتان سیسترن معروف است، در زبان رومی به معنای کلیسای کاتولیک می‌باشد، در زمان قدیم یا همان دوران رومیان این بنا یک کلیسای بسیار بزرگ بوده و ویژگی‌های آن وجود ۳۳۶ ستون بسیار عظیم الجثه در آن است که ارتفاع این ستون‌ها در حدود ۹ متر می‌باشد و با هم حدود ۴ متر و ۸۰ سانتی‌متر فاصله دارند، این آب انبار در زیرزمین وجود دارد و باید برای رسیدن به آن ۵۲ پله را طی کرد، عرض آن ۷۰ متر و طول آن نیز ۱۴۰ متر می‌باشد، مرمرهایی که در این آب انبار وجود دارد، با مرمرهای آن منطقه متفاوت می‌باشد و به همین دلیل به نظر می‌رسد که آن را از بنای دیگر به آنجا انتقال داده‌اند و از ستون‌هایی که در این آب انبار وجود دارد، ۹۸ تای آن به سبک کورینسیان ساخته شده است و برخی دیگر دارای سبک دورین تکمیل می‌باشد.
برای دسترسی به این آب انبار باید از طریق میدان تکسیم به این محل رفت و میدان تکسیم در نزدیکی هتل رنسانس پولات استانبول واقع شده است، در حدود ۵۰ دقیقه پیاده‌روی از هتل رنسانس پولات تا آب انبار باسیلیکا می‌باشد، که می‌توانید این مسیر را از طریق وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس نیز طی کنید.

۲- مسجد و موزه ایاصوفیه

یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در کشور ترکیه مسجد ایاصوفیه می‌باشد، که از تاریخی‌ترین بناهای استانبول می‌باشد و با نام‌های هاگیا صوفیا یا حاجیا صوفیا نیز شناخته می‌شود، این بنا بیش از ۱۴۰۰ سال قدمت دارد و توانسته در زلزله‌ها و جنگ‌های تاریخ مقاومت بالایی نشان دهد و علاوه بر قدمت، به دلیل معماری منحصر به فردش، در ترکیه و جهان شهرت دارد، سالانه گردشگران زیادی از این بنا دیدن می‌کنند، در واقع این مسجد یک کلیسای بزرگ بوده است که یک گنبد، کوزه مرمر، ایوان غربی، سرسرای بالا، لژ مخصوص ملکه و درب مرمر دارد و از نقاط مختلف جهان، تزیینات آن مانند کوزه مرمر و ستون‌های این بنا آورده شده است.
مساحت این مسجد در حدود ۶۰۰۰ متر مربع می‌باشد و از آجر و مرمر پوشانده شده است. ۱۰۷ ستون و ۹ درب دارد، این مسجد یک درب اصلی دارد که در گذشته برای ورود پادشاه در نظر گرفته شده بود و به همین منظور چهارچوب برنزی و قاب مرمری دارد، برای هماهنگی طاق‌ها و ستون‌ها تدبیر هوشمندانه‌ای به کار رفته است و چهار ستون بزرگ که از جنس سنگ خارای مصری می‌باشد، باعث نگه داشتن چهارطاق بالا شده است، از سطح زمین گنبد ایاصوفیه ۵۵ متر ارتفاع دارد و قطر آن در حدود ۳۱ متر است، از آیات قرآنی و خط عثمانی در تمامی فضاهای مسجد استفاده شده، همچنین تصاویری از حضرت مریم و حضرت عیسی در این مسجد دیده می‌شود.
از طریق تمامی وسیله‌های نقلیه عمومی رفتن به مسجد ایا صوفیه امکان‌پذیر می‌باشد، برای دسترسی گردشگران در منطقه سلطان احمد چندین ایستگاه اتوبوس و ترامووای استانبول فراهم شده است، علاوه بر این برای رسیدن به این منطقه می‌توان از تاکسی استفاده کرد، اما با توجه به نزدیکی مسجد ایا صوفیه به هتل رنسانس پولات تا مسجد پیاده‌روی کرد.

راهنمای رزرو هتل رنسانس پولات بسفروس استانبول

۳- موزه فرش

در عمارت سلطنتی مسجد آبی، موزه فرش استانبول برپا شده است و از جاذبه‌های گردشگری استانبول به حساب می‌آید، که ۴۰ اثر هنری ترکی و اسلامی در این موزه به چشم می‌خورد و اثر هنرمندان شهرهای عشاق برگاما و قونیه در این موزه وجود دارد، قدمت آن به قرون شانزدهم الی نوزدهم میلادی برمی‌گردد، بیش از ۸۰۰ قطعه عتیقه و یک تابلوی بزرگ در رابطه با نقوش رایج در فرش‌ها با توضیحات کامل در این موزه برای بازدید کنندگان وجود دارد، برای کودکان زیر ۸ سال بازدید از موزه فرش رایگان می‌باشد، اما بزرگسالان باید برای ورود به آن هزینه پرداخت کنند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل هتل رنسانس پولات بسفروس

هتل ۵ ستاره رنسانس پولات بسفروس استانبول در منطقه شیشلی در استانبول واقع شده است، که دارای انواع اتاق می‌باشد.

در واقع چند نمونه اتاق در این هتل وجود دارد که این اتاق‌ها عبارتند از:

۱- اتاق Execlutive king room باچشم انداز شهر

مساحت این اتاق در حد ۲۷ متر مربع می‌باشد و مجهز به یک تخت خواب کینگ است و بیشترین ظرفیت آن سه بزرگسال و دو کودک می‌باشد. این اتاق‌ها چشم اندازی رو به منظره شهر دارند و به سبکی بزرگ و امروزی ساخته شده است، از امکانات اتاق می‌توان به وای فای رایگان اشاره کرد، همچنین به کلاپ لانژ با فضای نشیمن راحت و آرامش بخش این اتاق‌ها دسترسی دارند.

۲- اتاق Excutive room با چشم انداز دریا

مساحت این اتاق نیز در حد ۲۷ متر مربع بوده و ظرفیت آن در حد ۳ بزرگسال و دو کودک است و مجهز به تخت خواب کینگ می‌باشد، این اتاق‌ها چشم انداز رو به دریا دارند و مجهز به وای فای رایگان هستند، همچنین فضای نشیمن راحت و آرامش بخش با منظره زیبایی بسفر دارد، این اتاق عایق صدا بوده و همچنین تهویه مطبوع دارد.

۳- اتاق دلوکس

مساحت اتاق‌های دلوکس نیز در حد ۲۷ متر مربع می‌باشد و ظرفیت آن در حد ۳ بزرگسال و دو کودک می‌باشد وجود پنجره‌های کف تا سقف، باعث شده که این اتاق‌ها با نور طبیعی و رنگ‌های آرامش بخش چشم نواز شود و همچنین دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، رختخواب لوکس و چای و قهوه رایگان می‌باشد، همچنین با طراحی مدرن فضای داخلی آن زیبا می‌باشد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل هتل رنسانس پولات بسفروس

۴- اتاق دلوکس با چشم انداز بسفر

این اتاق‌ها نیز دارای مساحت ۲۷ متر مربع می‌باشد و مانند اتاق‌های دلوکس، در حد ۳ بزرگسال و دو کودک ظرفیت دارند، همچنین مجهز به یک تخت خواب کینگ می‌باشد، اما تفاوت آنها با اتاق‌های دلوکس دیگر در چشم انداز آن می‌باشد، زیرا این اتاق‌ها به سمت دریای بسفر چشم انداز داشته و معماری آن ویژه می‌باشد، همچنین از امکانات آن می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، رختخواب لوکس و پنجره‌های کف تا سقف اشاره کرد.

۵- اتاق توئین دلوکس

اتاق‌های توئین دلوکس نیز مانند اتاق‌های دلوکس دارای مسافت ۲۷ متر مربع می‌باشد، اما دارای رنگ‌های روشن و آرامش بخش و رنگ‌های گرم می‌باشد و چشم انداز رو به منظره شهر و مناظر شگفت انگیز بسفر دارد، از امکانات این اتاق می‌توان دسترسی رایگان به وای فای پرسرعت، تلویزیون صفحه نمایش ال‌سی‌دی، صندوق امانات، میز و مینی بار اشاره کرد.

۶- اتاق‌های دلوکس توئین با چشم انداز شهر

این اتاق‌ها مجهز به دو تخت خواب یک نفره می‌باشد و در حد دو بزرگسال و یک کودک ظرفیت دارد، این اتاق‌ها نیز دارای رنگ‌های روشن و آرامش بخش می‌باشد و همچنین از امکانات آن تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان و پرسرعت، صندوق امانت، میز کار و مینی بار است.

۷- اتاق تویین Exclutive

این اتاق‌ها مجهز به دو تخت خواب یک نفره می‌باشد و ظرفیت آن در حد ۳ بزرگسال و دو کودک می‌باشد، سبک طراحی اتاق‌ها به صورت امروزی بوده و منظره رو به شهر دارد، از امکانات اتاق می‌توان به دسترسی پرسرعت وای فای رایگان و همچنین کلاب لانژ را نام برد که دارای نشیمن راحت با چشم اندازهای زیبای شهر است.

۸- اتاق تویین Exclutive با چشم انداز بسفر

این اتاق ها مجهز به یک تخت خواب کینگ می‌باشد و در حد سه بزرگسال و دو کودک ظرفیت دارد، دسترسی انحصاری به کلاب لانژ و وای فای رایگان از ویژگی‌های این اتاق می‌باشد و دارای سبک بزرگ و امروزی و نمایی شگفت انگیز از بسفر می‌باشد.

۹- سوئیت جونیور

این سوئیت‌ها دارای مساحت ۴۵ متر مربع بوده و مجهز به یک تخت خواب کینگ می‌باشد و ظرفیت آن در حد ۳ بزرگسال و دو کودک است، از ویژگی‌های این اتاق وجود پنجره‌های کف تا سقف، عایق صدا و تهویه مطبوع می‌باشد، همچنین تلویزیون صفحه تخت، سینک ظرفشویی و اجاق گاز مایکروویو وچای ساز و قهوه ساز نیز در این سوئیت‌ها وجود دارد.

۱۰- سوئیت جونیور با چشم انداز بسفر

این سوئیت‌ها نیز دارای مساحت ۴۵ متر مربع می‌باشد و مجهز به یک تخت خواب کینگ می‌باشد، ویژگی‌های آن نیز مانند سوئیت جونیور می‌باشد با این تفاوت که چشم اندازی از بسفر دارد.

قوانین هتل رنسانس پولات بسفروس استانبول

قوانینی که در هتل‌های استانبول وجود دارد با توجه به نوع هتل متفاوت می‌باشد، به عنوان مثال در هتل رنسانس پولات بسفروس در صورتی که رزرو هتل لغو شود، به عنوان خسارت کل مبلغ رزرو را دریافت خواهند کرد، همچنین برای کودکان زیر۳ سال خدمات به صورت رایگان ارائه می‌شود، اما کودکان بالای ۳ سال به عنوان یک نفر اضافه محسوب می‌شود و هزینه‌ها به صورت کامل دریافت خواهد شد.
ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع می‌باشد و خدماتی  مانند ماساژ و اسپا که در این هتل ارائه داده می‌شود، دارای هزینه اضافه هستند، همچنین استعمال دخانیات در این هتل ممنوع می‌باشد، به همین منظور اتاق‌هایی برای افراد سیگاری در این هتل وجود دارد.

قوانین هتل رنسانس پولات بسفروس استانبول
به منظور اطلاع کامل از قوانین و مقررات این هتل کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید، زیرا این آژانس اطلاعات دقیقی در این زمینه دارد و همچنین هرگونه سوالی که در این زمینه دارید می‌توانید با کارشناسان آژانس مطرح کنید، زیرا با تجربه‌ای که در این زمینه دارند، به هرگونه سوالی با صبر و حوصله پاسخگو خواهند بود، پس هیچگونه ابهامی برای شما باقی نخواهند ماند.

موقعیت مکانی هتل رنسانس پولات بسفروس استانبول

در منطقه شیشلی استانبول این هتل، ۵ ستاره واقع شده است، که مراکز خرید زیادی در اطراف آن واقع شده است و تنها چند قدم تا مرکز خرید، زورلو فاصله دارد، همچنین باید ۷ کیلومتر برای رسیدن به منطقه تاریخی سلطان محمد طی کنید و تا تنگه بسفر در حدود ۹ دقیقه فاصله دارد، فاصله هتل رنسانس با مرکز خرید آستوریا در حدود ۲۱ دقیقه، با بازار بشیکتاش در حدود ۲۱ دقیقه با مرکز خرید جواهر مال در حدود ۹ دقیقه می‌باشد و دسترسی راحتی به تمامی این اماکن دارد، به منظور رزرو این هتل کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و اطلاعاتی در مورد جزئیات هتل، اتاق‌ها و میزان هزینه آنها دریافت نمایید و با توجه به بودجه خود به رزرو این هتل  اقدام نمایید، تمامی تلاش آژانس بر رضایت مشتریان می باشد.

موقعیت مکانی هتل رنسانس پولات بسفروس استانبول