هتل شرایتون لونت استانبول

هتل شرایتون لونت استانبول

در همسایگی کشور ما شهری توریستی به نام استانبول واقع شده است که برای سفرهای خارجی خود بسیاری از هم‌وطنان این شهر را انتخاب می‌کنند.
چنانچه محدودیت در بودجه سفر خود در زمان سفر به شهر استانبول ندارید اقامت در هتل‌های لوکس و ۵ ستاره این شهر را به شما پیشنهاد می‌کنیم و این هتل‌ها باعث می‌شوند، با خاطره خوش از سفر خود به خانه بازگردید.
در استانبول هتل‌های ۵ ستاره زیادی وجود دارد که برای مسافران این شهر رویایی در کشور ترکیه تجربه اقامت لوکس و به یاد ماندنی را رقم می‌زند و با بهترین امکانات هتل داری از گردشگران میزبانی می‌کنند.

هتل شرایتون لونت استانبولدر شهر استانبول تعداد هتل‌های ۵ ستاره و لوکس بسیار زیاد است و می‌توانید هتل مورد نظر خود را از بین گزینه‌های متعددی انتخاب نمایید، در این قسمت سعی داریم یکی از مطرح ترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول را به شما معرفی کنیم
هتل شرایتون لونت استانبول یک هتل لوکس و مدرن در استانبول، ترکیه است.
این هتل در منطقه لونت واقع شده و به عنوان یکی از هتل‌های معتبر استانبول محسوب می‌شود.
امکانات معمولاً ارائه شده توسط هتل شرایتون لونت  شامل اتاق‌های مجهز و راحت، اینترنت وای‌فای، رستوران‌های با کیفیت با منوهای محلی و بین‌المللی، امکانات کنفرانس و جلسات، اسپا و استخر، خدمات نگهداری از کودکان و دسترسی آسان به اماکن تجاری و گردشگری مهم در شهر می‌باشد.

معرفی هتل شرایتون لونت استانبول

شرایتون لونت استانبول یک هتل لوکس و معروف در استانبول، ترکیه است و در زمینه‌های تجاری و گردشگری واقع شده است و ارائه دهنده خدمات با کیفیت و امکانات مدرن است. در منطقه لنت استانبول هتل ۵ ستاره شرایتون استانبول لونت در منطقه لونت قرار گرفته است و از هتل‌های معروف استانبول به شمار می‌رود، که در سال ۲۰۰۳ ساخته شده است و یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در شهر استانبول این هتل می‌باشد که امکانات متعددی ارائه می‌دهد.
در این شهر جذاب جاهای دیدنی متنوعی قرار دارد که باعث جذب گردشگران مختلفی از کشورهای مختلف می‌شود.

از معروف‌ترین جاهای دیدنی استانبول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- کاخ توپکاپی

یکی از مکان‌های زیبا در شهر استانبول ،کاخ توپکاپی می‌باشد که بازدید از آن باعث به وجد آوردن گردشگران می‌شود. در استانبول مراکز دیدنی زیادی وجود دارد که یکی از محبوب‌ترین و بزرگترین آنها کاخ یا قصر توپکاپی می‌باشد و در سال ۱۴۷۸ این کاخ توسط سلطان محمد دوم ساخته شده و از آن به عنوان مرکز سیاسی امپراتوری عثمانی از قرن پانزدهم تا نوزدهم میلادی استفاده کرده است، سپس به دستور آتاتورک به عنوان موزه‌ای برای بازدید کاخ توپکاپی در سال ۱۹۲۴ آزاد شد. این کاخ دارای قسمت‌ها و بخش‌های مختلفی می‌باشد که در زمان خود هر کدام از این بخش‌ها کاربری‌های مختلفی داشته است و داستان‌های فراوانی برای آنها در تاریخ گفته شده است. با توجه به اینکه این کاخ دارای بخش‌های جذاب و دیدنی زیادی می‌باشد، بنابراین برای بازدید از آن نیاز به نصف روز زمان دارید، موقعیت این کاخ در محله سلطان محمود می‌باشد که در نزدیکی امینونو واقع شده و با مسجد ایا صوفیه در حدود ۵ دقیقه فاصله دارد، برای بازدید، این کاخ همه روزه به جز صبح‌های تعطیلات مذهبی باز است.

۲- برج گالاتا استانبول

یکی از مکان‌هایی که در شهر استانبول با هدف نظارت بر کشتی‌ها و شناسایی کشتی‌های متجاوزان و دشمنان بنا شده است، برج گالاتا می‌باشد که یکی از جاهای دیدنی استانبول به شمار می‌آید و در حدود ۷۰۰ سال پیش بنا شده است، اما به مرور زمان این مکان تغییر کاربری داده و از آن به عنوان زندان استفاده شد و سپس دیده بانی کاربری آن شده و در تمام این زمان تعمیر و بازسازی این مکان صورت گرفته است.
در واقع از مکان‌های دیدنی استانبول برج گالاتا می‌باشد که برای شهر استانبول یک نماد محسوب می‌شود و شهر را در ارتفاع ۶۷ متری زیر پا دارد.
لذت بی‌نظیر و وصف نشدنی را برای هر گردشگری در این شهر، بالا رفتن از برج گالاتا و تماشای شهر زیبای استانبول و جزیره فوق العاده دیدنی پاریم فراهم خواهد کرد.

معرفی هتل شرایتون لونت استانبول
سقف این برج به صورت مخروطی می‌باشد و در طول تاریخ حوادث و اتفاقات بسیاری که در استانبول رویداده است به این مکان صدماتی وارد کرده است، از این صدمات می‌توان به آتش سوزی مهیب در قرن‌های هجدهم و نوزدهم میلادی اشاره کرد و همچنین به سقف آن بارها طوفان و بادهای شدید آسیب رسانده است و به همین دلیل سقف آن به صورت مخروطی می‌باشد.

یکی از رمانتیک‌ترین زمان‌ها برای بالا رفتن از برج هنگام غروب آفتاب می‌باشد که تماشای آفتاب در این زمان بسیار دیدنی می‌باشد، پله‌های مارپیچ و هیجان انگیز در طبقه همکف این برج واقع شده است که برای رفتن به طبقات بالای این برج ساخته شده است و برای گردشگران هیجان بازدید از مکان را چند برابر می‌کند، شاید برایتان جالب باشد که در برج دو آسانسور برای بالا رفتن از پله‌ها برای کسانی که توانایی ندارند، ساخته شده است.

۳- میدان اسب دوانی یا میدان هیپودروم

از دیگر مراکز و جاهای دیدنی استانبول میدان هیپودروم یا میدان اسب دوانی می‌باشد که بزرگترین میدان اسب سواری جهان محسوب شده و در زمان امپراتوری روم بنا شده است. در منطقه سلطان احمد این میدان واقع شده و از قدیمی‌ترین مناطق استانبول به شمار می‌رود، به همین دلیل به آن میدان سید سلطان احمد نیز گفته می‌شود. در واقع یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی استانبول این میدان می‌باشد که مسابقات هیجان انگیزی مانند اسب سواری و ارابه رانی در زمان‌های قدیم در این میدان برگزار می‌شده است و همچنین این میدان محل برگزاری مراسماتی از قبیل رژه، تاج گذاری و مراسمات رسمی دربار بوده است، به همین دلیل به آن مرکز ورزشی و همچنین اجتماعی امپراطوری بیزانس گفته می‌شود.
سنگ یادبودی در مرکز میدان اسبدوانی از جاهای دیدنی استانبول قرار گرفته است که از آن به سنگ یادبود تئودوسیوس نام برده می‌شود. کنده کاری‌هایی از تصاویر تئودوسیوس، همسر، پسران و سایر مقامات دولتی و سلطنتی روی سکوی زیرین سنگ یادبود وجود دارد، که در حال تماشای یکی از مسابقات ارابه رانی می‌باشند.

آلاچیق زیبایی در نزدیکی این مکان قرار دارد که به آبنمای قیصر ویلهلم معروف است.

۴- کاخ دلما باغچه

در میان تمام جاهای دیدنی استانبول کاخ دلما باغچه با نمای بسیار باشکوه و خیره کننده‌ای که دارد منحصر و فرد است و از جاذبه‌های استانبول، این جاذبه می‌باشد که به جا مانده از دوران حکمرانی سلسله عثمانی می‌باشد و محل زندگی ۶ پادشاه آخر این حکومت بوده است. ۴۴ تالار ۲۸۵ اتاق ۶۸ سرویس بهداشتی در این کاخ واقع شده است و از طلا در حدود ۱۴ تن طلا برای تزیین سقف آن به کار رفته، همچنین کف کاخ را ۱۳۱ فرش دستباف ابریشمی پوشانده است.
به این کاخ بزرگترین لوستر جهان توسط ملکه ویکتوریای انگلیس اهدا شده است که در حدود ۴ تن وزن و ۷۵۰ حباب دارد، علاوه بر این فرش‌هایی از جنس پوست خرس توسط پادشاه تزار روسیه به آن اهدا شده است، کادوهای گران قیمتی توسط سایر افراد بنام و رهبران دنیا نیز به این کاخ اهدا گردیده است، به همین دلیل وجود این اشیای با قیمت تاثیر بسزایی در تکمیل زیبایی کاخ دلما داشته است و باعث تبدیل شدن آن به یک جای دیدنی در استانبول شده است. درباره این عمارت تاریخی نکته جالب توجه دیگر این است که اتاق و تختی که آتاتورک در آن درگذشت، نیز در آن واقع شده است با وجود اتاق‌های مجلل و متنوع این کاخ آتاتورک یکی از ساده‌ترین‌های آن را برای خود انتخاب کرده به همین دلیل افراد بسیار زیادی در بازدید از این کاخ باشکوه، این انتخاب توجه آنها را جلب می‌کند.

۵- حمام خرم سلطان

نزدیکی مسجد ایاصوفیه و حوالی مسجد سلطان احمد حمام خرم سلطان واقع شده است که یکی از حمام‌های معروف استانبول می‌باشد. این حمام در قرن شانزدهم در دوره سلطان سلیمان عثمانی به دستور یکی از همسران سلیمان به نام خرم سلطان بنا شده است. بخش‌های مختلف این حمام عبارتند از اتاق‌های آب گرم و سرد و فواره و آب نما که از سنگ‌های مرمر ساخته شده است.
هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب این حمام به روی همه مردم باز است و خدماتی مانند ماساژ نیز در آن ارائه می‌گردد، که هزینه جداگانه‌ای برای انجام آن باید پرداخت نمایید
در صورتی که هتل شرایتون استانبول را رزرو کنید در طی سفرتان می‌توانید از جاهای دیدنبپی با خیال راحت بازدید کنید و با امکاناتی که این هتل ارائه می‌دهد، نهایت بهره را از سفر خود ببرید.

مشخصات و خدمات معمولاً در هتل‌های شرایتون شامل موارد زیر می‌شود:

۱- اتاق‌ها و امکانات

اتاق‌های این هتل راحت و مجهز با امکانات مدرن هستند و اینترنت وای‌فای  در تمامی اتاق‌ها وجود دارد علاوه براین تلویزیون هوشمند و امکانات تفریحی رانیز شامل می شود.

۲- رستوران و کافه

رستوران‌های با کیفیت برای سرو وعده‌های محلی و بین‌المللی و کافه یا لانژ بار برای نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های سبک وجود دارد.

۳-  امکانات کنفرانس و رویدادها

اتاق‌ها و تجهیزات برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها.

۴- امکانات بهداشتی و تناسب اندام

اسپا، استخر و امکانات بهداشتی مدرن.

۵- خدمات نگهداری از کودکان

خدمات نگهداری از کودکان برای خانواده‌ها.

۶- لوکیشن و دسترسی

واقع در مناطقی که به راحتی به اماکن مهم شهر دسترسی دارد.

امکانات هتل شرایتون لونت

هتل شرایتون لونت یک هتل لوکس با امکانات گسترده است. هتل استانبول لونت در اختیار مسافران امکانات متعددی قرار می‌دهد، از امکانات اساسی این هتل ۵ ستاره اینترنت رایگان، پارکینگ و پذیرش ۲۴ ساعته به شمار می‌رود. 
خدمات صرافی، اتاق چمدان، چک اوت سریع مهمانان در قسمت پذیرش ارائه می‌شود. از ساعت ۱۵ تا ۲۴ پذیرش و چک اوت تا پیش از ساعت ۱۲ در هتل شرایط انجام می‌گیرد.
در تمام رده‌های سنی این هتل پذیرای کودکان بوده و خدماتی از قبیل پرستاری از کودک را ارائه می‌دهد. به زبان‌های ترکی انگلیسی، فرانسه و آلمانی تیم حرفه‌ای هتل مسلط می‌باشد و برای ایجاد اقامت راحت تلاش ویژه‌ای می‌کند. لازم به ذکر است برای استفاده معلولین هتل شرایط خاصی را ایجاد کرده و موجب بهینه‌سازی آن شده است.
از خدمات کرایه خودرو برای گردش در شهر می‌توانید استفاده نمایید و همچنین انواع خدمات آرایشی و پیرایشی به مهمانان در سالن زیبایی ارائه می‌شود. برای سفرهای کاری، عکس، فتوکپی، مرکز تجاری و امکانات برگزاری همایش، این هتل به گزینه مناسبی تبدیل شده است، به صورت رایگان خدمات خانه داری در این هتل ارائه می‌شود، اما از خدمات دیگری همچون خشک شویی، اتو و لاندری با پرداخت هزینه می‌توانید، بهره بردار شوید.

امکانات هتل شرایتون لونت
از دیگر امکانات این هتل می‌توان به آسانسور، کپسول آتش نشانی، دوربین مداربسته و صندوق امانات اشاره کرد، لازم به ذکر است در ۲۷ کیلومتری هتل فرودگاه استانبول واقع شده است و خدمات شاتل فرودگاهی ارائه می‌شود، به این هتل مانعی برای ورود حیوانات خانگی وجود ندارد اما ممکن است بابت آن هزینه از مهمانان دریافت شود.

امکانات تفریحی هتل

برای سفرهای تفریحی هتل شرایط انتخاب مناسبی می‌باشد و می‌توانید در استخر سرپوشیده هتل در اوقات فراغتتان شنا کنید، برای گردش باغ و تراس هتل فضای دنجی دارد و یک باشگاه ورزشی مجهز داخل هتل برای علاقمندان تناسب اندام وجود خواهد داشت.
برای مهمانان عزیز فعالیت‌هایی نظیر دوچرخه سواری نیز تدارک دیده شده است و زمانی که یک روز شلوغ را پشت سر گذاشته‌اید، می‌توانید برای رفع خستگی به مرکز اسباب بروید و از خدمات دیگر آن ماساژ می‌باشد که تاثیر بسزایی در رفع خستگی شما خواهد داشت. همچنین در داخل هتل رستوران رستورانی واقع شده است که از مهمانان در سه وعده غذایی پذیرایی می‌کند.
از صبحانه‌هایی که در این رستوران رزرو می‌شوند، می‌توان به صبحانه آمریکایی، کانتیننتال، گیاهی، وگان یا بدون گلوتن اشاره کرد و می‌توانید روزتان را با صرف صبحانه‌های متنوع آغاز کنید.

امکانات تفریحی هتل
از غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای یا خاورمیانه‌ای رستوران برای ناهار و نوش جان ناهار و شام می‌توانید، نوش جان کنید. علاوه بر این انواع غذاهای رژیمی، اسنک، غذای کودک و نوشیدنی نیز در این رستوران موجود می‌باشد و چنانچه تمایل به صرف دسر و نوشیدنی‌های گرم و سرد دارید، سری به هتل کافی شاپ هتل بزنید.

خدمات عمومی هتل شرایتون استانبول لونت

هتل شرایتون استانبول لونت به عنوان یک هتل لوکس اغلب امکانات و خدمات عمومی متنوعی را برای مهمانان فراهم کرده است.

این خدمات عمومی معمولاً شامل موارد زیر می‌شود.

۱- لابی و سرویس رسیپشن

لابی شیک و فضایی برای ملاقات و استراحت وسرویس رسیپشن ۲۴ ساعته ارائه می گردد.

۲- اتاق‌ها و سوئیت‌ها

اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز با امکانات رفاهی و مدرن.

۳- رستوران‌ها و کافه

رستوران با منوی متنوع از غذاهای محلی و بین‌المللی و کافه یا لانژ بار برای نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های سبک در این هتل واقع شده است.

۴- اینترنت و وای‌فای

– اینترنت وای‌فای در تمامی اتاق‌ها و نقاط عمومی در دسترس است.

۵- خدمات اتاق

خدمات نظافت اتاق و خدمه هر روزه انجام می گیرد.

۶- پارکینگ

امکانات پارکینگ برای مهمانان ارائه می شود.

۷- تجهیزات کنفرانس

اتاق‌ها و تجهیزات برای برگزاری کنفرانس‌ها و جلسات وجود دارد.

خدمات عمومی هتل شرایتون استانبول لونت

۸- خدمات توریستی

خدمات مشاوره و راهنمایی گردشگری ارائه می گردد.

۹- خدمات نگهداری از کودکان

خدمات نگهداری از کودکان برای خانواده‌ها وجود دارد.

۱۰- خدمات لاندری

امکانات شستشو نیز فراهم است.
هتل شرایتون استانبول لونت که در منطقه لونت استانبول واقع شده است، تا فرودگاه آتاتورک ۲۰ کیلومتر فاصله دارد و فاصله آن از فرودگاه استانبول ۳۱ کیلومتر و فرود فرودگاه صبیحا ۳۳ کیلومتر می‌باشد.
در صورت درخواست مجاز امکانات هتل شرایط لونت استانبول شامل اجاره دوچرخه، حیوانات خانگی می‌باشد، اما ممکن است هزینه‌هایی بابت آنها اعمال شود.
از دیگر خدماتی که در این هتل ارائه داده می‌شود می‌توان به مینی بار، صبحانه در اتاق، اسنک بار، منوهای رژیم غذایی ویژه، وعده‌های غذایی بچه‌ها، بوفه مناسب برای کودکان، قهوه خانه سنتی و ارائه میوه اشاره کرد، که با هزینه اضافی همراه می‌باشد. اما در همه مناطق موجود در هتل وای فای به صورت رایگان می‌باشد.
در محل، رستوران و پارکینگ عمومی واقع شده است که روزانه برای هزینه آن باید ۵ یورو پرداخت نمایید.
به عنوان تنها شهر جهان که بر روی دو قاره واقع شده است، استانبول می‌باشد و برای سفر یکی از بهترین و رویایی‌ترین شهرهای جهان محسوب می‌شود، اکثر گردشگران زمانی که با مشخصات و ویژگی‌های این شهر آشنا می‌شوند، این شهر زیبا و منحصر به فرد را بدون معطلی برای سفر انتخاب می‌کنند، وجود جاذبه‌های تاریخی متعدد در این شهر و واقع شدن آن در کنار دریا و همچنین هتل‌های مختلف برای اقامت باعث شده است که این شهر به عنوان یکی از مقاصد گردشگری محسوب شود، هتل‌های مختلف این شهر دارای مزایای مختلفی می‌باشد، که با توجه به شرایط خود و هدف از سفر باید یکی از این هتل‌ها را انتخاب نمایید.
به منظور سفر به شهر استانبول و اقامت در یک هتل ۵ ستاره و تثبیت خاطرات خوش در ذهن خود، بهتر است به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی در مورد شهر استانبول و هتل شرایتون استانبول لونت دریافت کنید، کارکنان این آژانس تمامی اطلاعات را با صبر و حوصله در اختیار شما قرار خواهند داد و هیچ مشکلی در هنگام سفر برای شما ایجاد نخواهد شد.