هتل وستین استانبول

هتل وستین استانبول

بزرگترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن استانبول می‌باشد که از نظر موقعیت مکانی در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار گرفته است و در دو قاره قرار دارد. سالانه گردشگران بسیاری به این شهر از طریق خرید تور ترکیه یا تور استانبول سفر می‌کنند.
در این شهر در گذشته حادثه‌ها و اتفاقات زیادی رخ داده است و در دنیا با قدمت تاریخی شناخته می‌شود.  ۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح کوروش موفق به فتح شهر استانبول گردید، که ۳۳۳ سال پیش از میلاد مسیح رومیان این شهر را به تصرف درآوردند و در سال ۱۴۵۳ سلطان محمد فاتح آن را به تصرف درآورد و به حکومت روم شرقی پایان داد.
این شهر در حدود ۱۲ میلیون جمعیت دارد و به دلیل موقعیت‌های مناسبی که دارد، از شهرهای دیگر کشور ترکیه هر روز مردمان زیادی به استانبول مهاجرت می‌کنند، برای سفر به استانبول یکی از زمان‌های مناسب فصل بهار می‌باشد، زیرا در این فصل آب و هوا بسیار مطبوع و دل انگیز است و میزان بارندگی کمتر می‌باشد و شب‌های خنکی دارد، کم بارش‌ترین و گرم‌ترین فصل در شهر استانبول، فصل تابستان می‌باشد که برای افرادی که با گرما میانه خوبی دارند، این زمان مناسب سفر است، در فصل پاییز نیز آب و هوای استانبول خنک و دلپذیر می‌باشد و زمان مناسبی برای سفر است.
سردترین ماه‌های این شهر بهمن و دی می‌باشد که به علت بادهای فراوانی که می‌وزد و سوز فراوانی که دارد، زمان مناسبی برای سفر نیست.

هتل وستین استانبول
بیشتر جمعیت استانبول را ترک‌ها تشکیل می‌دهند و اکثر آنها مسلمان هستند، واحد پول کشور ترکیه لیر می‌باشد، بنابراین در هنگام سفر به استانبول باید لیر به همراه خود داشته باشید.
سیستم حمل و نقل استانبول کارآمد و مفید است و به نقاط دور و نزدیک شهر، دسترسی برای هر کسی آسان می‌باشد، از وسایل حمل و نقل عمومی استانبول می‌توان مترو، تراموا، اتوبوس، تاکسی‌های زرد، تاکسی‌های آنلاین و انواع قایق و کشتی را نام برد که برای پرداخت هزینه ی وسایل حمل و نقل عمومی از کارتی به نام استانبول کارت استفاده می‌شود.
برای سفر به استانبول و پذیرایی از گردشگران اقامتگاه‌هایی در استانبول وجود دارد.
در منطقه نیشانتاشی هتل وستین استانبول قرار دارد که این هتل زیر مجموعه ماریو در ترکیه است، در منطقه نشانتاشی طیف گسترده‌ای از رستوران‌ها، سالن‌های کنسرت، گالری‌های هنری، بارها، مراکز خرید، جاذبه‌های دیدنی و تاریخی، همایش‌ها و مراکز درمانی وجود دارد که گردشگران به منظور بازدید از این مراکز به این منطقه سفر می‌کنند.
این هتل در دسامبر ۲۰۲۲ میلادی تاسیس شده و دارای اتاق‌های لوکس و مدرن و رستوران‌های جذابی می‌باشد و به دلیل موقعیت مکانی فوق العاده بسیاری از گردشگران از این منطقه بازدید می‌کنند.

مزایای اقامت در هتل وستین استانبول

هتل وستین استانبول دارای موقعیت مکانی فوق العاده می‌باشد و در فاصله ۳/۴ کیلومتری مرکز شهر واقع شده است و تا فرودگاه آتاتورک در حدود ۱۷ کیلومتر فاصله دارد، همچنین فاصله آن تا فرودگاه صبیحا ۳۲ کیلومتر و فرودگاه استانبول ۳۳ کیلومتر می‌باشد.

مزایای اقامت در هتل وستین استانبول
از مزایای اقامت در هتل وستین استانبول بهره وری از امکانات مختلفی مانند باشگاه ورزشی، سرویس درمان، اینترنت رایگان، مبلمان فضای باز، تراس، باغ، تورهای دوچرخه سواری، دوچرخه سواری خارج از سایت، قهوه‌خانه سنتی، وعده‌های غذایی برای بچه‌ها با هزینه اضافه، ارائه میوه، بوفه مناسب برای کودکان، صبحانه در اتاق، رستوران، انبار چمدان، منوهای رژیم غذایی ویژه، پرس شلوار با هزینه اضافه، اتوشویی با هزینه اضافه، فتوکپی و فکس، امکانات جلسه و برگزاری ضیافت با هزینه اضافه، دسترسی به کارت کلید، سرویس بیداری، کف چوبی یا پارکت، سیستم گرمایش، امکانات برای مهمانان معلول، اتاق‌های غیر سیگاری، اتاق‌های خانوادگی، کرایه ماشین، ناهار بسته‌بندی شده، رختکن تناسب اندام و آبگرم، سرویس اتاق مربی شخصی، کلاس‌های تناسب اندام، باشگاه تناسب اندام و کارکنان چند زبانه می‌باشد.

اتاق های هتل وستین استانبول

اتاق خواب و سوئیت‌های هتل وستین دارای امکانات مختلفی می‌باشد. از انواع اتاق‌های هتل وستین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- اتاق‌های دلوکس

این اتاق‌ها دارای مساحت ۳۰ تا ۳۷ متر مربع می‌باشد و چشم اندازی رو به شهر دارند، تخت‌های این اتاق کینگ یا توئین هستند و ظرفیت آن در حد دو نفر است.

۲- اتاق‌های privilege

این اتاق ها دارای مساحت ۳۰ تا ۳۶ متر مربع می‌باشد و چشم انداز رو به شهر دارند، همچنین تخت‌هایی که در این اتاق‌ها وجود دارد از نوع کینگ یا توئین هستند و ظرفیت سه نفره دارد.

۳- اتاق‌های دلوکس با بالکن

مساحت اتاق دلوکس با بالکن در حدود ۳۰ متر مربع می‌باشدو به تخت کینگ مجهز هستند و چشم اندازی رو به شهر داشته و ظرفیت آن سه نفر است.

۴- اتاق دلوکس با تراس

مساحت این اتاق ۳۰ متر مربع می‌باشد، چشم اندازی به حیاط هتل دارد و به تخت کینگ مجهز هستند و ظرفیت آن در حد سه نفر است.

اتاق های هتل وستین استانبول

۵- اتاق ورزشی وستین

در داخل این اتاق‌ها امکانات ورزشی وجود دارد، مساحت آن در حدود ۴۶ متر مربع می‌باشد و به تخت کینگ مجهز هستند و ظرفیت آن در حد سه نفر است.

همچنین سوئیت‌هایی در این هتل وجود دارد که از انواع این سوئیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- سوئیت جونیور

این سوئیت‌ها با مساحت ۵۰ متر مربع و ظرفیت ۴ نفره می‌باشد و چشم اندازی به حیاط هتل دارند و مجهز به تخت کینگ بوده و دارای تراس هستند.

۲- سوئیت پریمیوم با بالکن

مساحت این سوئیت در حدود ۶۰ متر مربع می‌باشد و چشم اندازی رو به شهر داشته و دارای تخت کینگ و مبل تخت خواب شو می‌باشد و ظرفیت آن در حد ۵ نفر است.

۳- سوئیت پریمیوم یک خوابه

مساحت این سوئیت در حد ۶۰ تا ۶۴ متر مربع می‌باشد چشم اندازی رو به شهر دارد و مجهز به مبل تخت خواب شو می‌باشد و ظرفیت آن در حد ۵ نفر است.
از امکانات اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل می‌توان به تلویزیون هوشمند، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، سشوار، صندلی حمام و امکانات بهداشتی، صندلی، صندوق امانات، اتو و میز اتو، قهوه و چای‌ساز، مینی بار، خدمات اتاق ۲۴ ساعته اشاره کرد.
این هتل در یکی از بهترین نقاط استانبول واقع شده است و برای گردشگران دسترسی به بسیاری از نقاط شهر را راحت می‌کند، همچنین امکانات لوکس و مدرن این هتل برای شما اقامتی فراموش نشدنی را هدیه می‌کند.
با توجه به نوع امکاناتی که این اتاق‌ها و سوئیت‌ها ارائه می‌دهند، هزینه دریافتی متغیر می‌باشد، بنابراین با توجه به بودجه‌ای که برای سفر خود در نظر گرفته‌اید به رزرو این اتاق‌ها اقدام نمایید، البته تمامی امکاناتی که در این هتل در اختیار گردشگران قرار داده می‌شود با کیفیت بالا می‌باشد، بنابراین در این زمینه هیچگونه نگرانی نداشته باشید.

جاذبه های گردشگری نزدیک هتل وستین استانبول

همانگونه که در بالا ذکر کردیم هتل وستین در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری استانبول دارد و دسترسی از طریق این هتل به جاذبه‌ها راحت می‌باشد از جاذبه‌های گردشگری که در نزدیکی هتل وستین واقع شده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- میدان تکسیم

یکی از توریستی ترین جاهای دیدنی استانبول، میدان تکسیم می‌باشد که به عنوان قلب استانبول نیز شناخته شده و در منطقه بی اوغلو واقع شده است، در حوالی این میدان هتل‌ها و رستوران‌های زیادی وجود دارد که یکی از این هتل‌ها هتل وسیتین می‌باشد. بدون بازدید از میدان تکسیم سفر به استانبول کامل نمی‌شود و برای دیدن این بخش از استانبول، اکثر گردشگران برنامه‌ریزی می‌کنند. در نزدیکی میدان تکسیم وجود ایستگاه‌های اتوبوس و مترو باعث شده است که دسترسی به میدان از سراسر شهر آسان باشد، این میدان نماد جمهوریت مدرن ترکیه است که به دست آتاتورک رقم خورده و در قلب این میدان بنای یادبود جمهوری قرار دارد، فرهنگ‌های متنوع و جنب و جوشی که در هر ساعت و هر دقیقه در این نقطه موج می‌زند باعث شده که میدان تکسیم به یکی از دیدنی‌های استانبول تبدیل شود.
در گوشه و کنار این میدان غذاهای متنوع تا موسیقی‌های مختلف خیابانی به گوش می‌رسد و می‌توانید در این مکان، گالری‌های هنری، مراکز خرید و رستوران‌های شناخته شده ترکیه را مشاهده کنید.

۲- کاخ دولما باغچه

یکی از زیباترین آثار تاریخی شهر استانبول، کاخ دولما باغچه می‌باشد، که قدمت آن مربوط به دوره سازمانی می‌باشد. در این کاخ باغ سرسبز و زیبایی وجود دارد که زیباترین جاذبه‌های بخش اروپایی شهر استانبول می‌باشد، برای گرفتن عکس یادگاری و تماشای این کاخ زیبا بسیاری از توریست‌ها به این شهر سفر می‌کنند و بزرگترین کاخ کشور ترکیه کاخ دلما باغچه است که در کرانه شرقی تنگه بسفر این کاخ زیبا واقع شده است و محل زندگی ۶ پادشاه عثمانی بوده و در یکی از اتاق‌های این کاخ، آتاتورک بنیانگذار جمهوری ترکیه جان به جان آفرین تسلیم کرده است. این کاخ دارای معماری چشم نوازی می‌باشد و از فرش‌ها و لوسترهای زیبا در آن استفاده شده است و می‌توانید به وضوح آثار معماری مدرن اروپایی را در این کاخ مشاهده کنید. از سنگ‌های مرمر سفید برای نمای کاخ و در طراحی داخلی از آجر استفاده شده است، در حدود ۴۵ هزار متر مربع زیربنای این کاخ تاریخی می‌باشد و از قصرهای اروپایی برای طراحی کاخ الهام گرفته شده است، در این کاخ ۴ سالن اصلی وجود دارد که از مهمترین بخش‌های آن می‌توان به سالن مدحال، اتاق دبیرخانه، سالن سفرا و اتاق سرخ اشاره کرد.

جاذبه های گردشگری نزدیک هتل وستین استانبول

۳- مرکز خرید جواهر

در نزدیکی هتل وستین، مرکز خرید جواهر که به جواهیر مال مشهور است، قرار دارد که می‌توانید از آن کالاهایی چون لوازم صوتی و تصویری، ساعت، عینک و کالاهایی از این قبیل را خرید نمایید. سال ۲۰۰۵ این مرکز خرید افتتاح شد و مدیریت و سرمایه‌گذاری آن بر عهده شهرداری استانبول و هلدینگ بزرگ جواهر می‌باشد. طراحی این مرکز خرید توسط یک معمار ژاپنی آمریکایی انجام شده است و فضای داخلی و خارجی مرکز جواهر استانبول را یک طراح ترک بر عهده گرفت. مساحت این مرکز خرید در حدود ۳۵۸ هزار متر مربع است و یکی از بزرگترین مراکز خرید در کشور ترکیه و حتی قاره اروپا می‌باشد، مکان‌های تفریحی و گردشگری همچون سینما، رستوران‌ها، شهربازی در این مرکز خرید وجود دارد و از دیگر شاخصه‌های این مرکز خرید سیستم تهویه مطبوع، پاکیزگی محیط عمومی، روشنایی ایده‌آل، پله برقی به تعداد زیاد، راهروهای وسیع، سالن‌های جذاب و فضای داخلی بسیار زیبا است همچنین دارای پارکینگ سرپوشیده‌ای می‌باشد، که گنجایش آن در حد ۲۵۰۰ خودرو می‌باشد.

۴- برج گالاتا

از مکان‌های پرطرفدار گردشگران، مکان‌ها و بناهای تاریخی می‌باشد، که یکی از این بناها برج گالاتا است در بالای برج گالاتا رستوران وجود دارد و می‌توانید با صرف غذا در این رستوران‌، مناظر اطراف را نیز مشاهده کنید. در بالای برج گالاتا مشاهده غروب خورشید و تنگه زیبای بسفر بسیار لذت بخش می‌باشد، و قدمت آن به حدود ۷۰۰ سال پیش برمی‌گردد، که در دوران امپراتوری رم این برج ساخته شده است و هدف از ساخت آن نظارت بر حمل و نقل کشتی‌ها و شناسایی کشتی‌های دشمنان بود. این برج دارای ۹ طبقه می‌باشد و وزن آن در حدود ۱۰ هزار تن است و داستان‌های زیادی از تاریخ استانبول در طول سال‌ها در این برج رخ داده است، به عنوان مثال در قرن هجدهم و نوزدهم میلادی آتش سوزی بزرگی در این برج رخ داده است و در سال ۱۸۷۵ یک طوفان شدید باعث وارد شدن آسیب جدی به این برج شده است، اما مرمت‌هایی که بر روی آن صورت گرفته باعث سر پا نگه داشتن آن شده است.

۵- مرکز خرید سفیر استانبول

یکی از مراکز خرید استانبول که از محله‌های مشهور آن از نظر تجاری می‌باشد، مرکز خرید سفیر استانبول می‌باشد که در سال ۲۰۱۱ افتتاح شد و وسعت آن در حدود ۱۶۵ هزار متر مربع می‌باشد، این مرکز خرید دارای فروشگاه‌های متعددی می‌باشد که انواع محصولات را می‌توان در آن خریداری کرد. در بالای مرکز خرید برج آسمان خراش سفیر قرار دارد که در کنار آن می‌توانید از این برج نیز دیدن کنید و از تمامی نواحی شهر این برج به خوبی پیدا می‌باشد و طول آن در حدود ۲۶۱ متر است. این ساختمان دارای معماری زیبا و مدرنی است که در فضای داخلی آن یک فضای سبز وجود دارد و باعث فراهم آوردن هوای تازه در مرکز خرید می‌شود، این مرکز خرید دارای یک سالن گلف سر بسته می‌باشد، که می‌توانید در آن از ورزش گلف لذت ببرید، همچنین طراحی شیشه‌های ساختمان مرکز خرید به گونه‌ای می‌باشد که از بیرون به درون هوای تازه را می‌کشد، باغی در ارتفاع ۲۰۰ متری این مرکز خرید وجود دارد که می‌توانید در زمان غروب آفتاب منظره عالی را از استانبول تماشا کنید، همچنین این مرکز خرید دارای سالن‌های سینمایی متعددی می‌باشد، که جدیدترین فیلم‌های روز هالیوود و ترکیه را پخش می‌کند، در مرکز خرید سفیر استانبول اکثر برندهایی که مشاهده می‌کنید، لوکس می‌باشد و دارای قیمت بالایی هستند.

امکانات و خدمات رفاهی هتل وستین استانبول

با اینکه در نزدیکی هتل وستین جاذبه‌های گردشگری و اماکن تفریحی زیادی وجود دارد، اما در هتل نیز امکاناتی برای استراحت مهمانان در نظر گرفته شده است که از این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- استودیوی تناسب اندام

در استودیو تناسب اندام هتل وستین امکاناتی از قبیل دوچرخه ورزشی، انواع وزنه، تجهیزات قدرتی، تردمیل، تجهیزات قلب و عروق به صورت ۲۴ ساعته به مهمانان عرضه می‌شود.

۲- در نظر گرفتن مکانی برای برگزاری رویداد

در این هتل به منظور برگزاری هر نوع رویدادی فضای ۵۰ متری مربعی با ظرفیت ۵۰ نفر فراهم می‌باشد، که می‌توانید جلسات کاری را در این هتل برقرار کنید یا اینکه به برگزاری جشن‌هایی مانند عروسی و یا مناسبت‌های دیگر بپردازید.

امکانات و خدمات رفاهی هتل وستین استانبول

۳- رستوران‌های هتل

در لابی این هتل رستوران Corte Verde قرار دارد، که آماده پذیرایی از مهمانان با انواع غذاهای مدیترانه‌ای برای صرف صبحانه، ناهار و شام است، همچنین در این رستوران یک حیاط کوچک وجود دارد که مهمانان می‌توانند در این حیاط به صرف غذا بپردازند.

راهنمای رزرو هتل وستین استانبول

یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در بین مردم ایران ترکیه می‌باشد، که برای بازدید از جاهای دیدنی فوق العاده این کشور سالانه گردشگران زیادی از ایران به آنجا سفر می‌کنند، شهرهای زیادی در ترکیه وجود دارد که سفری به یاد ماندنی را با وجود جاذبه‌های گردشگری‌شان برایتان می‌سازد، استانبول در ترکیه یکی از جذاب‌ترین شهرها می‌باشد که در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد و وقتی حرف از سفر خارج از کشور می‌شود، یکی از مقاصد پرطرفدار شهر استانبول می‌باشد، به منظور مشاهده جاذبه‌های گردشگری استانبول باید یک اقامتگاه مناسب داشته باشید تا بتوانید با خیال راحت در آن اقامت کرده و به جاذبه‌های گردشگری استانبول نیز دسترسی راحتی داشته باشید.

راهنمای رزرو هتل وستین استانبول

هتل وستین یکی از هتل‌های معروف استانبول می‌باشد، که دارای امکانات فوق العاده‌ای برای گردشگران بوده و به مناطق گردشگری در استانبول دسترسی راحتی دارد. به منظور رزرو هتل وستین استانبول و سفر به استانبول کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی در مورد جزئیات هتل و هزینه‌های مربوط به آن دریافت کنید تا با توجه به بودجه خود اتاق‌های مورد نظر را رزرو نمایید.