هتل سوفیتل تکسیم استانبول

هتل سوفیتل تکسیم استانبول

در نزدیکی میدان تکسیم شهر استانبول، هتل سوفیتل تکسیم استانبول واقع شده است، که این هتل دارای موقعیت مکانی بسیار خوب بوده و با میدان مشهور این شهر در حدود ۷۱ متر فاصله دارد، همچنین دسترسی این هتل به جاذبه‌های گردشگری حمل و نقل و مراکز تجاری بسیار خوب است.

هتل سوفیتل تکسیم استانبول
در واقع این هتل ۵ ستاره با فاصله کمی که با میدان تکسیم دارد باعث شده از محبوب‌ترین‌ها باشد. این هتل در سال ۲۰۱۹ ساخت شده و ساختمان آن در دهه ۷۰ متعلق به یک تئاتر بوده است که رو به تنگه بسفر منظره خیره کننده‌ای دارد، این هتل دارای ترکیبی از فرهنگ اروپایی و بخش تاریخی می‌باشد، که برای هر فردی اقامت بسیار متفاوت را فراهم می‌کند تا هم به اقامت در هتل ۵ ستاره پرداخته و هم مدرن بودن را تجربه کند.

اتاق های هتل سوفیتل تکسیم استانبول

اتاق‌های مختلفی در هتل سوفیتل استانبول وجود دارد که از این اتاق‌ها می‌توان به اتاق سوپریور، اتاق لاکچری اشاره کرد. علاوه بر این سوئیت‌های مناسب خانواده نیز در هتل وجود دارد، از خصوصیات اتاق سوپریور می‌توان به مساحت ۳۵ متری فضای داخلی آن و همچنین وجود امکاناتی مانند سشوار، گاوصندوق، تلویزیون، عایق صوتی، اتو و میز اتو، تهویه هوای اختصاصی، اینترنت رایگان، دستگاه ضدعفونی کننده دست و حوله را نام برد.

اتاق های هتل سوفیتل تکسیم استانبول
اتاق‌های لاکچری آن دارای متراژ ۳۸ متر مربع بوده و از امکانات این اتاق‌ها می‌توان به کتری برقی، عایق بودن در برابر هوا، اینترنت رایگان دستگاه قهوه ساز، تهویه هوا، اتو و میز اتو، اشاره کرد، این اتاق‌ها به دلیل اینکه دارای مساحت بیشتری هستند، برای خانواده‌ها یا افرادی که حداکثر سه نفر می‌باشند، انتخاب خوبی است و مسافران امکان انتخاب چشم انداز رو به بسفر را در اتاق‌های لاکچری دارند، از ویژگی‌های سوئیت‌های مناسب خانواده می‌توان به مساحت ۶۰ متری اشاره کرد و همچنین از امکانات این سوئیت‌ها، کتری برقی، دستگاه قهوه ساز، اینترنت رایگان، عایق هوا، حوله و دمپایی، آشپزخانه، گاوصندوق، دستگاه ضدعفونی کننده دست، تلویزیون، کمد لباس می باشد، وجود این امکانات برای شما اقامت بیاد ماندنی را رقم می‌زند.

دسترسی های هتل سوفیتل تکسیم استانبول

به منظور دسترسی به هتل سوفیتل تکسیم استانبول ابتدا باید مکان این هتل را مشخص کنید و سپس به این مکان با استفاده از تاکسی یا وسایل حمل و نقل عمومی از فرودگاه به نقاط مختلف شهر برسید.
برای دسترسی به هتل می‌توانید از اسکودار با قایق‌ها و کشتی‌های عمومی به کالیکوی برسید و سپس با مینی بوس‌های مستقر و یا دلموشه به این سمت حرکت کنید.

دسترسی های هتل سوفیتل تکسیم استانبول
البته نحوه دسترسی به این هتل با توجه به مکانی که شما هستید متفاوت می‌باشد، چنانچه از منطقه سلطان احمد به سمت هتل حرکت می‌کنید ابتدا باید از طریق مترو به سمت کاپاتاش حرکت کنید و در ایستگاه آخر پیاده شوید و از ایستگاه کاپاتاش نیز می‌توانید از طریق خط اف ۱ تکسیم خودتان را به این منطقه برسانید، اما چنانچه قصد دارید به صورت مستقیم از فرودگاه به این هتل بروید بهتر است از اتوبوس‌های عمومی که در فرودگاه وجود دارند، استفاده کنید زیرا باعث کاهش هزینه‌های سفرتان می‌شود، در استانبول کرایه تاکسی بالا است و باعث چند برابر شدن هزینه سفر خواهد شد.

امکانات هتل سوفیتل تکسیم استانبول

هتل سوفیتل تکسیم استانبول دارای امکانات متنوعی می‌باشد که موجب سرگرمی مسافران خواهد شد، از امکانات این هتل می‌توان به وجود یک استخر سرپوشیده اشاره کرد که در تمام فصول سال باز بوده و قابل استفاده برای تمامی سنین می‌باشد، همچنین برای صرف ناهار و شام در این هتل ۳ رستوران وجود دارد رستوران THE OVEN، به سرو غذاهای حلال و گیاهی می‌پردازد.

امکانات هتل سوفیتل تکسیم استانبول
رستوران دیگر با نامLA TABLE در این هتل وجود دارد که در این رستوران مسافران می‌توانند صبحانه میل نمایند و روز خود را با یک صبحانه تازه و کامل شروع کنند، رستوران دیگر این هتل NOMADS است که برای صرف شام مسافران می‌توانند به این رستوران بروند، در تمامی نقاط هتل اینترنت رایگان در دسترس بوده و باشگاه بدنسازی نیز در آن وجود دارد، همچنین خدمات اسپا، ماساژ، تراس ۲۴ ساعته، خشکشویی لباس، پارکینگ در این هتل ارائه می‌شود و ورود حیوانات خانگی به این هتل امکان‌پذیر است، همچنین برای افراد معلول امکاناتی در نظر گرفته شده است.

هزینه اقامت در هتل سوفیتل تکسیم استانبول

همانگونه که در بالا ذکر کردیم هتل سوفیتل دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های متفاوتی می‌باشد که با توجه به نوع اتاقی که رزرو می‌کنید و امکاناتی که در اختیار شما قرار داده می‌شود، هزینه هتل محاسبه می‌شود.
در صورتی که از اتاق‌های لاکچری در این هتل استفاده کنید، بهترین امکانات در اختیار شما قرار داده می‌شود با توجه به این امکانات هزینه هتل سوفیتل افزایش پیدا می‌کند،  اتاق‌های سوپریور نیز دارای امکانات متنوعی می‌باشد و با توجه به امکاناتی که در این اتاق‌ها ارائه داده می‌شود، هزینه هتل محاسبه می‌شود.
سوئیت‌های آن نیز مخصوص خانواده‌ها می‌باشد که امکانات ارائه شده در این سوئیت‌ها نیز متغیر می‌باشد و با توجه به امکانات، هزینه هتل محاسبه می‌گردد.

هزینه اقامت در هتل سوفیتل تکسیم استانبول
به طور کلی اتاق‌ها و امکانات هتل سوفیتل عبارتند از اتاق کینگ یا توئین لاکچری، اتاق کینگ یا تویین سوپریور، اتاق توئین لاکچری، اتاق توئین سوپریور، اتاق کینگ لاکچری که همه اتاق‌ها مرتب بوده و به طور روزانه نظافت می‌شود، همچنین این اتاق‌ها عایق صدا می‌باشند و برای مهمانان آرامش را به ارمغان می‌آورد.
امکانات رفاهی این اتاق‌ها عبارتند از حمام‌های اختصاصی، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، تجهیزات آشپزخانه، فضای نشیمن، قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، که با توجه به این امکانات هزینه هتل به طور کلی محاسبه می‌شود.

فاصله هتل سوفیتل تکسیم استانبول تا میدان تکسیم

در منطقه مارمارا و در فاصله ۷۱ متری میدان تکسیم هتل سوفیتل تکسیم که از هتل‌های ۵ ستاره می‌باشد واقع شده است و تا خیابان مشهور استقلال حدود ۲۰۰ متر فاصله دارد، موقعیت مکانی عالی این هتل باعث شده است که گردشگران زیادی به منظور مشاهده جاذبه‌های دیدنی به این هتل سفر کنند و در هنگام سفرشان به استانبول و اقامت در این هتل، از نقاط مختلف استانبول نیز دیدن نمایند.

فاصله هتل سوفیتل تکسیم استانبول تا میدان تکسیم

بهترین رستوران های نزدیک هتل سوفیتل تکسیم استانبول

یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های نزدیک هتل سوفیتل استانبول، رستوران ۳۶۰ می‌باشد که از شهر استانبول منظره فوق العاده و حیرت انگیز را ارائه می‌دهد، در پشت بام آپارتمان بسیار قدیمی میسیر در منطقه بی اوغلو این رستوران واقع شده است و دارای چشم انداز بی‌نظیری می‌باشد. در سفر به استانبول یکی  از لذت بخش‌ترین کارها، خوردن غذاهای ترکیه‌ای می‌باشد که بیشتر این غذاها در رستوران‌های این شهر سرو می‌شود. این رستوران از شهرت بالایی به دلیل وجود غذاهای بسیار عالی و شیک و لوکس بودن برخوردار می‌باشد، با اینکه قیمت غذاهای رستوران بالا می‌باشد اما بهترین وعده‌های غذای خود را در این رستوران میل می‌کنید. آپارتمان ذکر شده دارای قدمت بالای بوده و به دلیل ارتفاع زیاد و موقعیت جغرافیایی بسیار عالی مجدداً به رستوران تبدیل شد، البته طبقات پایین آن رستوران نیست و پشت بام آن برای صرف غذا در نظر گرفته شده است.

بهترین رستوران های نزدیک هتل سوفیتل تکسیم استانبولرستوران ۳۶۰ استانبول دارای تراس بسیار شیکی می‌باشد که می‌توانید در این تراس به تماشای زیبایی‌های تنگه بسفر خلیج فارس و دریای مرمر و همچنین بناهای تاریخی همچون مسجد ایاصوفیه بپردازید، در واقع با انتخاب این رستوران می‌توانید از جاذبه‌های اطراف نیز لذت ببرید و مزه انواع غذاهای دریایی و بین‌المللی همچنین غذاهای ترکی را با کیفیت عالی بچشید، این رستوران نه تنها یک رستوران روف تاپ می‌باشد، بلکه کلاب و بار نیز در آن وجود دارد و در ساعت ۱۰ به شب به بعد هم می‌توانید از کلاب و بار رستوران استفاده کنید.
بارزترین ویژگی این رستوران کیفیت و تنوع غذاهای آن می‌باشد و انواع غذاهای متنوع و خوشمزه گرم و سرد و پاستا و نوشیدنی‌ها را می‌توان در منوی غذایی این رستوران مشاهده کنید و با توجه به ذائقه خود انتخاب‌های متعددی خواهید داشت.
در فاصله کمی از میدان تکسیم این رستوران واقع شده است و برای دسترسی به رستوران می‌توانید از تاکسی مترو و اتوبوس و غیره استفاده کنید.

جاذبه های گردشگری در نزدیکی هتل سوفیتل تکسیم استانبول

۱- یادبود استقلال تندیس آتاتورک

یادبود استقلال و تندیس آتاتورک یکی از مهمترین جاذبه‌های دیدنی در اطراف هتل سوفیتل می‌باشد که این یادبود در میدان تکسیم نصب شده و توسط هنرمند معروف ایتالیایی به نام کانونیکا ساخته شده است.
طراحی این یادبود به صورت دو طرفه می‌باشد وجود یادواره سربازهای پرچم به دست نمادی از ارتش ترکیه می‌باشد و تندیس‌های اطراف عصمت اینونو و ارتشبد مصطفی فوزی چخماق و دو تن از یاران آتاتورک در جریان استقلال ترکیه را نشان می‌دهد، همچنین مردم معمولی در پشت سر آنها حضور دارند، که نماد آسیای صغیر و آناتولی است.

۲- مسجد تکسیم

مسجد تکثیر مسجدی زیبا که دارای گنبد طلایی بوده و با ظرفیت ۹۶۰ نفر به سبک آرت دکو ساخته شده است در سال ۲۰۱۷ این مسجد باشکوه آغاز به ساخته شد و در سال ۲۰۲۱ افتتاح شد. برای تزیین داخل مسجد از کاشی کاری‌های زیبایی استفاده کرده اند که باعث می‌شود زیبایی آن دوچندان شود، برای فعالیت‌های فرهنگی علاوه بر محل عبادت از این مسجد استفاده می‌شود.

۳- جهانگیر و چوکورکوما

در استانبول آثار جذاب و زیبایی برای به نمایش گذاشتن و شگفت زده کردن گردشگران وجود دارد، محله جهانگیر و چوکورکوما یکی از این موارد می‌باشد که در میدان تکسیم واقع شده است، گردشگرانی که قصد دارند در هتل سوفیتل اقامت کنند، می‌توانند از این محل نیز دیدن نمایند، کافه‌های مد روز، گالری‌های هنری، بوتیک‌های کلاسیک، عتیقه فروشی‌ها در این منطقه باعث ایجاد آب و حال و هوا اصیل و سنتی می‌شود.

جاذبه های گردشگری در نزدیکی هتل سوفیتل تکسیم استانبول

۴- خیابان استقلال

به عنوان یکی از خیابان‌های مشهور در شهر استانبول، خیابان استقلال می‌باشد که از میدان تکسیم تا برج تاریخی گالاتا این خیابان وجود دارد و در حدود یک و نیم کیلومتر طول آن می‌باشد. رستوران‌ها، مغازه‌ها، کافه‌ها و مکان‌های تفریحی زیادی در این خیابان وجود دارد و در این خیابان گردشگران می‌توانند غذاهای سنتی، ترکی، غذاهای بین المللی، صنایع دستی محلی و لباس‌های مد روز را مشاهده کنند. در تمامی ساعات شبانه روز این خیابان شلوغ می‌باشد و در آن کلیساهای سنت ماری دراپریس، کلیسای سنت آنتونی پادوا، موزه ودات ندیم، تور و موزه مادام توسو و بهترین موزه‌های استانبول واقع شده‌اند.
همچنین کتاب فروشی پادورا، کنسولگری فرانسه و تراموای قدیمی قرمز رنگ از جمله مواردی می‌باشند که در این خیابان می‌توانید مشاهده کنید. یکی از بهترین مکان‌ها برای وقت گذرانی در استانبول خیابان استقلال می‌باشد، زیرا آثار تاریخی فراوانی در آن وجود دارد.

۵- مرکز فرهنگی آتاتورک

در اطراف هتل سوفیتل و در میدان تاکسی مرکز فرهنگی آتاتورک که قلب فرهنگی استانبول می‌باشد، واقع شده است با نام اختصاری AKM این مرکز در بین مردم شناخته می‌شود و در خود امکاناتی مانند گروه موسیقی، کلاسیک، سالن‌های اپرا، آمفی تئاتر، سالن رقص باله، گروه کر را جای داده است و در این فضای فرهنگی گردشگران و مسافران می‌توانند از تماشای فستیوال‌ها، کنسرت‌های ارکستر، سمفونی و موسیقی‌های محلی و سنتی لذت ببرند.

۶- کاخ دولما باغچه

یکی از زیباترین آثار تاریخی شهر استانبول کاخ دلماباغچه می‌باشد که این کاخ در نزدیکی هتل سوفیتل واقع شده است و در حدود سه و نیم کیلومتر با هتل فاصله دارد و بسیاری از گردشگران در هنگام سفر به استانبول حتماً از این کاخ دیدن می‌کنند، زیرا مکانی مناسب برای گرفتن عکس یادگاری می‌باشد. از دوره سلطنت خاندان عثمانی این کاخ به جای مانده است و در کرانه شرقی تنگه بسفر واقع شده است و در این کاخ ۶ پادشاه عثمانی زندگی کرده‌اند و در یکی از اتاق‌های این کاخ آتاتورک بنیانگذار جمهوری ترکیه جان به جان آفرین تسلیم کرده است، این کاخ دارای معماری چشم نوازی می‌باشد و از زیباترین فرش‌ها و لوسترها در آن استفاده شده است.

۷- برج گالاتا

مشهورترین برج‌های شهر استانبول برج گالاتا می‌باشد که در آسمان استانبول خودنمایی می‌کند و تاریخچه آن به دوران امپراتوری بیزانس و قرن چهاردهم میلادی برمی‌گردد. گالاتا یک برج در دریا و برج دیگری بر روی خشکی دارد و به بازدیدکنندگانشان چشم انداز زیبایی از شهر تاریخی و منطقه تاریخی گلدن هورن و بسفر را هدیه می‌دهد، در کنار این برج، پل گالاتا واقع شده است که برای صید ماهی، ماهیگیران روی پل گالاتا می‌ایستند.
با ایستادن بر روی این پل می‌توانید به تماشای بخش آسیایی و بخش اروپایی استانبول بپردازید.
برای انتقال افراد به بالای برج ۲ آسانسور در ورودی این برج وجود دارد که بازدید کنندگان می‌توانند در بالاترین قسمت برج از کافه و رستوران‌های این برج استفاده کنند، که علاوه بر غذاها و صبحانه متنوع ترکی در بالا بالای برج می‌توانند از منظره زیبای استانبول لذت ببرند، همچنین در ورودی برج مغازه‌هایی برای خرید سوغاتی وجود دارد.
در اطراف برج نیز محوطه‌ای که به تازگی بازسازی شده است برای داشتن یک روز عالی برای بازدید کنندگان گزینه عالی می‌باشد و اطراف برج نیز رستوران‌ها، کافه‌ها و مغازه‌های سوغاتی وجود دارد.

 علاوه بر این مراکز خرید فراوانی در اطراف هتل سوفیتل واقع شده است، که از این مراکز خرید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- مرکز خرید دمیرون

چنانچه هتل سوفیتل را برای انتخاب برای اقامت انتخاب کرده‌اید و قصد خرید در مراکز اطراف آن را دارید، یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان مرکز خرید دمیرون می‌باشد، که تا میدان تکسیم و هتل سوفیتل در حدود ۵ دقیقه فاصله دارد و این مرکز خرید در خیابان استقلال واقع شده است، برخی از برندهای مد محلی و برندهای ترکیه را می‌توانید در این مرکز خرید مشاهده کنید.

۲- مرکز خرید جواهر

به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید جواهر شناخته شده است که در این مرکز می‌توانید برندهای ترک و خارجی تولید شده را مشاهده کنید، در این مکان سینما و محل برگزاری تئاتر نیز وجود دارد و برای گردشگران اوقات خوشی را رقم می‌زند، برای رفتن به این مرکز خرید می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

۳- مرکز خرید کانیون

یکی از مرکز خریدهای متفاوت استانبول کانیون می‌باشد که طراحی آن در فضای باز می‌باشد و برندهای ترکی و جهانی در این مرکز خرید وجود دارد و افرادی که علاقمند به این برندها هستند، می‌توانند از این مرکز خرید دیدن نمایند، همچنین رستوران‌های متنوعی در مرکز خرید کانیون وجود دارد، که می‌توانید با حضور در این مکان طعم غذاهای متنوعی را بچشید.
به منظور سفر به استانبول و اقامت در هتل سوفیتل کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی در مورد هزینه‌ ی اتاق‌های این هتل به دست آورید و با توجه به بودجه‌ای که برای سفر در نظر گرفته‌اید، به رزرو اتاق‌های این هتل بپردازید با رزرو هتل سوفیتل علاوه بر اینکه امکانات عالی در هتل در دسترس شما می‌باشد، دسترسی آسانی به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری در این هتل وجود دارد، بنابراین چنانچه خواهان یک سفر آرامش بخش و به یاد ماندنی هستید، بهترین گزینه برای شما هتل سوفیتل استانبول می‌باشد که در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است.