معرفی بهترین تور تایلند برای رزرو در تابستان

تایلند از محبوب‌ترین و پربازدیدترین کشورهای واقع در جنوب شرق آسیا بوده و سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. این کشور مملو از سواحل درخشان و جنگل‌های سرسبز بوده و بهترین مقصد برای گذراندن تعطیلات محسوب می‌شود. سفر به تایلند در تابستان به دلیل وجود آفتاب درخشان و هوای گرم باعث می‌شود تا افراد بتوانند به‌راحتی فعالیت‌های متنوعی را در این کشور انجام داده و از بازدید مکان‌های مختلف آن لذت ببرند.

ایرانیان زیادی سالانه به دلیل تماشای جاذبه‌های متنوع به تایلند سفر می‌کنند. ایرانیان پیش از سفر به تایلند باید ویزای این کشور را تهیه کنند. سفر به این کشور مقرون‌به‌صرفه بوده و باعث ثبت لحظات فوق‌العاده می‌شود. رزرو تور تایلند توسط یک مجموعه مجرب باعث می‌شود تا هزینه‌های ناشی از نبود تجربه در سفر به این کشور کاهش پیداکرده و افراد سفر لذت‌بخشی را تجربه کنند.

تور تایلند-ناخدای سفر
تور تایلند-ناخدای سفر

دریافت ویزای توریستی تایلند سخت یا آسان؟

ایرانیان برای ورود به تایلند می‌بایست، ویزای این کشور را تهیه کنند. انواع ویزای توریستی تایلند به‌صورت یک‌بار ورود و چند بار ورود صادر می‌شود و متقاضیان می‌توانند برحسب شرایط و در صورت تائید سفارت نسبت به دریافت آن اقدام کنند. با دریافت ویزای توریستی تایلند افراد می‌توانند تا 60 روز در این کشور اقامت داشته باشند.

متقاضیان برای دریافت ویزای توریستی می‌توانند پاسپورت و مدارک موردنیاز به همراه اسنادی مبنی بر اثبات تمکن مالی را در اختیار سفارت قرار دهند. به‌طورمعمول پنج ‌تا 10  روز طول می‌کشد تا نتیجه درخواست ویزای افراد مشخص شود. درصورتی‌که فرد متقاضی مدارک را به‌درستی ارائه داده و واجد شرایط کافی برای دریافت ویزای تایلند باشد می‌تواند بدون هیچ مشکلی و در زمان مقرر ویزای موردنظر خود را دریافت کند.

معرفی بهترین تورهای تایلند

تور بانکوک: افراد با رزرو تور بانکوک می‌توانند کارهای لذت‌بخشی را در پایتخت تایلند تجربه کنند. می‌توان در اطراف رودخانه قدم زد و یا از رستوران‌های مختلف بانکوک غذاهای خوشمزه و لذیذ سفارش داد. هم‌چنین افراد می‌توانند از بازارهای شناور محبوب و معروف این شهر دیدن کرده و یا به بازدید معابد زیبای آن بروند. رنگ‌های مختلف و شگفتی‌های این شهر تجربه بی‌نظیری را برای گردشگران به همراه خواهد داشت.

تور پوکت: با رزرو تور پوکت می‌توان برترین سواحل را در زیباترین و بهترین حالت ممکن تماشا کرد. افراد با سفر به پوکت می‌توانند در میان آب‌های درخشان و شفاف این جزیره قایق‌سواری کرده و از تماشای جاذبه‌های طبیعی اطراف آن لذت ببرند. هم‌چنین امکان انجام فعالیت‌های متنوع آبی برای مسافران نیز وجود دارد. غذاهای لذیذ پوکت موردتمجید بسیاری از گردشگران قرارگرفته است.

تور پاتایا: پاتایا در سال‌های اخیر گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. هتل‌ و اقامت‌های متنوعی در پاتایا قرار دارد که افراد می‌توانند با توجه به بودجه خود یکی از آن‌ها را برای اقامت در این شهر انتخاب کنند. در پاتایا جاذبه‌های دیدنی و تفریحی متعددی در کنار مراکز خرید بزرگ و مختلف آن وجود دارد. افراد با سفر به پاتایا می‌توانند از تماشای جشنواره‌های بی‌نظیر و بازارهای متعدد در شب لذت ببرند.

رزرو تورهای ترکیبی تایلند باعث می‌شود تا افراد بتوانند زیبایی‌های بیشتری را در طول سفر خود به این کشور مشاهده کنند. از تورهای ترکیبی تایلند می‌توان به تور بانکوک پاتایا و پوکت کرابی اشاره کرد.

تور تایلند-ناخدای سفر
تور تایلند-ناخدای سفر

| بیشتر بخوانیدتور دبی |

انجام کارهای جالب در تایلند

با سفر به تایلند افراد می‌توانند کارهای متفاوتی انجام داده و خاطره‌های بی‌نظیری را به ثبت برسانند. در کنار لذت بردن از جنگل‌های سرسبز و جزایر زیبا و متعدد این کشور گردشگران می‌توانند در طول اقامت خود سری به پناهگاه فیل‌ها در تایلند بزنند. هم‌چنین به دلیل وجود کوه‌های متعدد فرصت‌های زیادی برای کوهنوردی در تایلند وجود داشته که علاقه‌مندان می‌توانند بخشی از سفر خود را به این تجربه فوق‌العاده اختصاص دهند.

تایلند مملو از جزایر متعدد بوده و این به گردشگران اجازه می‌دهد تا از غواصی در این فضا لذت ببرند. افراد می‌توانند به تماشای جشنواره‌های رنگارنگ و متعدد تایلند رفته و یا برای دریافت هیجان بیشتر زیپ لاین در دل جنگل را انتخاب کنند. مسافران زیادی هنگام سفر به این کشور از بازارهای شناور تایلند دیدن کرده و از خوردن غذاهای لذیذ خیابانی آن لذت می‌برند.

راه‌های حمل‌ونقل تایلند

افراد برای رفت‌وآمد به شهرهای نزدیک می‌توانند از اتوبوس استفاده کنند. سفر با اتوبوس برای مسافران مقرون‌به‌صرفه بوده و فرصت تماشای جاذبه‌های بین‌راهی و تماشای رفتار و سبک زندگی مردم را فراهم می‌کند. هم‌چنین می‌توان برای راحتی بیشتر از قطار برای جابه‌جایی بین‌شهری استفاده کرد. به‌طورقطع سفر با هواپیما راهی آسان برای رفت‌وآمد به جزایر اطراف بوده و باعث صرفه‌جویی در زمان سفر می‌شود.

تور تایلند-ناخدای سفر
تور تایلند-ناخدای سفر

رزرو انواع تور تایلند با ناخدای سفر

در سرتاسر تایلند جزایر متعدد و زیبایی قرار داشته و فضای مناسبی را برای لذت بردن از تعطیلات و استراحت برای افراد فراهم می‌کند. افراد برای رزرو انواع تور تایلند و آشنایی با نحوه برگزاری آن می‌توانند با ناخدای سفر تماس بگیرند. ناخدای سفر مجموعه‌ای مجرب بوده که به‌صورت اختصاصی درزمینهٔ برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی فعالیت می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو تور تایلند و دریافت ویزا با شماره 02188984780 در تماس باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.