شروع یک ماجراجویی تازه با تور استانبول

هرساله گردشگران زیادی برای دیدن زیبایی‌های فوق‌العاده استانبول به این شهر سفر می‌کنند. استانبول به دلیل داشتن تاریخ غنی و بناهای باشکوه از دیرباز توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است. ایرانیان زیادی نیز برای گذراندن تعطیلات و استراحت به این شهر سفرکرده و از بناهای دیدنی در کنارغذاهای لذیذ آن لذت می‌برند.

تور استانبول-ناخدای سفر
تور استانبول-ناخدای سفر

دلایل محبوبیت استانبول در میان ایرانیان

بلیط هواپیما تهران استانبول از پرطرفدارترین بلیط‌های پرواز خارجی در ایران به‌حساب می‌آید. این خود محبوبیت بالای این شهر در میان ایرانیان را نشان می‌دهد؛  دلایل متعددی باعث شده تا سالانه ایرانیان زیادی استانبول را به‌عنوان مقصد تفریح و گردش خود انتخاب کنند. ایرانیان برای سفر به ترکیه نیاز به دریافت ویزا نداشته و به همین دلیل می‌توانند در هر موقع برای رفتن به استانبول اقدام کنند.

ایرانیان می‌توانند از راه زمینی به استانبول سفرکرده و تا حدودی هزینه سفر خود را کاهش دهند. مکان‌های دیدنی متعدد و بناهای زیبای این شهر نیز باعث توجه ایرانیان به استانبول شده است. افراد زیادی سالانه برای خرید انواع وسایل و لباس‌های موردنظر خود به استانبول سفر می‌کنند. این شهر مملو از مراکز خرید با حضور برندهای متنوع بوده و از دلایل مهم سفر ایرانیان به استانبول به شمار می‌آید.

تجربه خرید در بازارهای استانبول

استانبول به دلیل در اختیار داشتن مراکز خرید با حضور برندهای متنوع از بهترین مکان‌ها برای خریداران به‌حساب می‌آید. بازارهای استانبول در هر زمینه‌‌های مختلف تنوع فراوان داشته و برای همه افراد با هر بودجه و سلیقه‌ای مناسب است. مسافران می‌توانند برای خرید سوغاتی و یا صنایع‌دستی به بازار بزرگ این شهر مراجعه کنند.

در هر گوشه استانبول جنب‌وجوش افراد برای خرید از مراکز خرید لوکس تا بازارهای خیابانی و قدیمی به چشم می‌خورد. این شهر طیف وسیعی از محصولات را با بهترین کیفیت در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. البته به دلیل وجود مسافران زیاد در این شهر ممکن است قیمت بسیاری از وسایل بیشتر از قیمت واقعی آن اعلام شود، در این زمان بهترین کار چانه‌ زدن با فروشندگان استانبول است.

 

تور استانبول-ناخدای سفر
تور استانبول-ناخدای سفر

مزیت رزرو تور استانبول از آژانس‌های مسافرتی

هنگام رزرو تور استانبول، افراد با تعداد زیادی گزینه برای سفر و محل اقامت خود روبه‌رو می‌شوند. در هم‌چنین شرایطی وجود آژانس مسافرتی تأثیر ویژه‌ای در کاهش هزینه‌های سفر داشته و فضای کافی برای ثبت خاطرات لذت‌بخش را برای مسافران فراهم می‌کند. با رزرو تور استانبول افراد می‌توانند با خیال راحت برنامه‌ریزی سفر را به آژانس موردنظر سپرده و از سفر خود لذت ببرند.

محله‌های معروف استانبول

هر محله استانبول حال و هوای مخصوص خود را دارد و افراد می‌توانند با رفتن به آن لحظات خوشی را برای خود به ثبت برسانند. خیابان استقلال استانبول محله‌ای پر جنب‌وجوش بوده و مملو از کافه‌ها و ساختمان‌های تاریخی است. این خیابان از شادترین و زیباترین خیابان‌های جهان است و از گوشه‌کنار آن همواره صدای موسیقی خیابانی به گوش می‌رسد.

محله سلطان احمد: مسجد آبی و مسجد ایاصوفیه از بناهای مهم و تاریخی استانبول در این محله قرار دارد. مسافران می‌توانند بهترین محل اقامت را از بین تعداد زیاد هتل و اقامتگاه در این منطقه به نسبت بودجه خود انتخاب کنند. این محله قدیمی رستوران‌های متعدد و زیبایی‌های زیادی را در خود جای‌داده است.

محله بی اوغلو: بی اوغلو از محله‌های پر جنب‌وجوش استانبول در شب به‌حساب می‌آید. این محله در شب حال و هوای بی‌نظیری داشته و گردشگران با رفتن به آن می‌توانند خاطرات خوشی را برای خود ثبت کنند.

تکسیم: تکسیم در مرکز شهر استانبول قرار دارد. تعداد زیادی رستوران و هتل با منوها و قیمت‌های متنوع در این محله وجود دارد. با اقامت در تکسیم گردشگران می‌توانند در کمترین زمان بسیاری از مکان‌های دیدنی و مهم استانبول را تماشا کنند.

 

تور استانبول-ناخدای سفر
تور استانبول-ناخدای سفر

نکته مهم در خصوص رزرو هتل در استانبول

هتل انتخابی افراد در استانبول در کنار سایر ویژگی‌های دیگر می‌بایست از موقعیت مکانی فوق‌العاد‌ه‌ای نیز برخوردار باشد. موقعیت خوب هتل در استانبول دسترسی به مکان‌های دیدنی و مراکز خرید را برای مسافران  آسان کرده و هزینه‌های سفر را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد.

رزرو تور استانبول با ناخدای سفر

استانبول از معروف‌ترین مقاصد گردشگری میان ایرانیان است. وجود آثار تاریخی متعدد و غذاهای خوشمزه این شهر را به مکانی محبوب میان مسافران تبدیل کرده است. افراد برای رزرو تور استانبول و اطلاع از قیمت و شرایط آن می‌توانند به ناخدای سفر مراجعه کنند. ناخدای سفر مجموعه‌ای حرفه‌ای بوده که به‌صورت اختصاصی درزمینهٔ برگزاری انواع تورهای خارجی فعالیت می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور استانبول با شماره 02188984780 تماس بگیرند.

انتهای پیام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.