سوالات پرتکرار گردشگران در مورد جاهای دیدنی تور تایلند چیست؟

تایلند به‌عنوان یکی از دیدنی‌ترین نقاط دنیا، همه‌ساله میزبان گردشگران زیادی است. در این کشور هر چیزی که گردشگران با سلایق مختلف به دنبال آن باشند، وجود دارد. از معابد قدیمی با راهبان نارنجی‌پوش گرفته تا مناظر سرسبز و دهکده‌های سنتی که آداب‌ورسوم تایلند در آن‌ها تماشایی است و همین موضوعات به عنوان اولویت گردشگری در تور تایلند مورد توجه قرار می‌گیرد.

ناخدای سفر در این گزارش 7 جاذبه دیدنی و پرطرفدار تور تایلند را معرفی می‌کند؛ هرچند که پیش از هرچیزی باید گفت جاذبه‌های دیدنی تایلند بی‌شمار است و معرفی تمام آن‌ها در یک مطلب نمی‌گنجد.

رویایی‌ترین جای دیدنی تایلند کجاست؟

اگر عکس‌هایی از سواحل کشور تایلند دیده‌ باشید، باید بدانید که بسیاری از این عکس‌ها متعلق به خلیج فانگ‌نگا است. منطقه‌ای شگفت‌انگیز و رؤیایی و زیبا. پارک ملی دریایی فانگ‌نگا مساحتی حدود ۴۰۰ کیلومترمربع را می‌پوشاند که شامل ۴۲ جزیره است. این خلیج کارت‌پستالی در شمال پوکت قرار دارد؛ این خلیج در تمامی فصول سال از بادهای موسمی شمال شرقی و جنوب غربی به دور است و آب‌های آن در تمام طول سال آرام‌اند که باعث جذابیت و شگفتی‌ بیشتر مناظر و حیات‌وحش منطقه می‌شود. جزایر جیمز باند، کوه پانی و جزیره ماک ازجمله مکان‌هایی هستند که باید در خلیج فانگ‌نگا حتماً آن‌ها را ببیند.

خلیج فانگ‌نگا تایلند
خلیج فانگ‌نگا تایلند

معروفترین جزایر تایلند کدامند؟

جزایر سیمیلان که در ۸۴ کیلومتری شمال غربی شهر پوکت قرار دارند، یکی از شناخته‌شده‌ترین مجمع‌الجزایر در دریای آندامان هستند که عمدتاً به دلیل شگفتی‌هایی که در زیرآب‌های زلال آن قرار دارد، در جهان معرفی‌شده‌اند. این مجمع‌الجزایر کوچک در بین جذاب‌ترین مکان‌های غواصی در جهان به‌حساب می‌آیند. جزایر سیمیلان معروف‌ترین جاذبه طبیعی تایلند است که به مقصد موردعلاقه قایق‌های تفریحی و قایق‌های گردشگری در تور تایلند تبدیل‌شده است. ویژگی جزایر سیمیلان، صخره‌های عظیمی است که در سواحل غربی و جنوبی چند جزیره را پرکرده‌اند. همچنین سواحل سفید مرجانی تایلند یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین بخش‌های این جزایر هستند.

چرا باید در تور تایلند آبشار اروان را دید؟

آبشار اروان که در بخشی از پارک ملی اروان قرار دارد، منطقه‌ای بکر به وسعت ۵۵۰ کیلومتر بوده و از جاذبه‌های طبیعی تایلند در ۴۰ کیلومتری شمال غربی شهر کانچانابوری به‌حساب می‌آید. این پارک طبیعی دارای استخرهای غوطه‌ور، آبشارهای خیره‌کننده، صخره‌ها و جنگل‌های بارانی است. هر بخش در آبشار اروان جذابیت و ویژگی خاص خود را دارد و چندین نوع آبشار را در یک مکان جای داده است.

پیاده‌روی تا آبشار اروان تقریباً ۴ ساعت زمان می‌برد. مسیر کاملاً راحت و مشخص است و بدون راهنما هم می‌توان به‌آسانی به آبشار رسید. قسمت سخت آن بین آبشارهای ۵ و ۷ است که برای عبور باید از نردبان‌های ناپایدار استفاده کنید.

| بیشتر بخوانید – تور پوکت با پرواز ماهان یا سلام ایر |

زیباترین پارک ملی تایلند کدام است؟

خائو یای یک سایت میراث جهانی یونسکو و سومین پارک ملی بزرگ تایلند است. این استان از چهار منطقه سارابوری در غرب، ناخون نایوک در شرق، ناخون راچاسیما در شمال و پرچین بری در شرق تشکیل‌شده است. پارک ملی خائو چشم‌اندازی سرسبز و کوهستانی با دره‌های حاصل‌خیز، آبشارهای تند و تنوع زیستی غنی دارد و مقصدی بکر برای گریز در تمام طول سال است که تنها ۳ ساعت با ماشین از بانکوک فاصله دارد. این مرکز تا ساعت ۶ بعدازظهر فعال است.

جزایر سیمیلان تایلند
جزایر سیمیلان تایلند

بزرگ‌ترین آبشار تایلند کدام است؟

آبشار تی لر سو ارتفاعی در حدود ۲۵۰ متر و عرض ۴۵۰ متر دارد. این آبشار که از جاذبه‌های تایلند است، بزرگ‌ترین و بلندترین آبشار را نیز این کشور را در خود جای داده است. مناظر آبشار تی لر سو واقع در رودخانه مائه کلونگ در استان تالک، نزدیک به مرز بین تایلند و میانمار، بسیار دیدنی است. مسیر رسیدن به این منطقه بسیار طولانی است و آبشار در منطقه‌ای دورافتاده و بکر در کشور تایلند واقع‌شده است. برای رسیدن به آبشار باید حدود ۲ کیلومتر پیاده‌روی کرد. اما تماشای این آبشار ارزش طی کردن این مسیر سخت و طولانی را دارد. این آبشار از بهترین جاذبه‌های تور تایلند محسوب می‌شود.

بهترین مکان برای دیدن طبیعت بومی تایلند کجاست؟

پارک ملی Khao Yai به‌عنوان سومین پارک بزرگ تایلند، یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی این کشور است که بازدید از آن برای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی بسیار جالب است. این پارک از چندین جنگل همیشه‌سبز و بارانی تشکیل‌شده و آبشارهای زیادی دارد که بعضی از آن‌ها در میان درختان و در اعماق جنگل هستند. در این پارک سرسبز علاوه بر آبشارها و نقاط بکر و دیدنی می‌توانید حیات‌وحش محافظت‌شده و کمیاب تایلند را هم ببینید. خوک، گوزن سامبار، کروکدیل‌های آب شیرین، خرس سیاه آسیایی، فیل‌ها و ببرها و بسیاری حیوانات دیگر تنها چند مورد از جانورانی هستند که در این پارک زندگی می‌کنند و هنگام گردش در تور تایلند می‌توانید هرکدام از آن‌ها را ببینید.

برای دیدن تاریخ و فرهنگ تایلند کجا برویم؟

سوخوتای یا سوکوتای یکی دیگر از جاذبه‌های تور تایلند و مناسب علاقه‌مندان به تاریخ و فرهنگ این کشور است. این شهر کوچک، در نزدیکی ویرانه‌هایی از شهر باستانی سوکوتای قرار دارد و یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های تایلند است. شهر تاریخی سوخوتای که امروزه تنها ویرانه‌ای از آن باقی‌مانده اولین پایتخت تایلند و مهم‌ترین شهر این کشور بوده است. در پارک سوخوتای که در سوخوتای فعلی قرار دارد، امکان مشاهده بسیاری از معابد، کاخ‌ها و بناهای مربوط به آن دوران وجود دارد.

شهر باستانی سوکوتای تایلند
شهر باستانی سوکوتای تایلند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.