سوالات گردشگران در مورد تفریحات تابستانی دبی چیست؟

سوالات گردشگران در مورد تفریحات تابستانی دبی چیست؟

تفریحات تابستانی دبی مجموعه‌ای از بازی‌های آبی و پارک‌های ساحلی هیجان انگیز هستند. در این شهر، انواع مراکز بازی سرپوشیده و مجهز نیز قرار دارند. مراکز خرید بزرگ با امکانات تفریحی زیاد نیز در دبی به چشم می‌خورند و از تفریحات محبوب گردشگران هستند. در فصل گرما امکان برف بازی در این شهر وجود دارد و پیست اسکی از محبوب‌ترین مراکز تفریحی آن است.

در ادامه به سوالات گردشگران در مورد تفریحات تابستانی دبی پاسخ می‌دهیم.

پیست اسکی دبی چه امکاناتی دارد؟

اسکی دبی به‌عنوان بزرگ‌ترین پیست اسکی سرپوشیده در دنیا، در هر فصل و زمانی امکان اسکی بر روی برف را فراهم می‌کند. این مکان شگفت‌انگیز حدود 6 هزار تن برف را در خود جای‌داده و در آن سیستم‌های خنک‌کننده فضا، مهندسی تخصصی و ترکیبات شیمیایی قابل‌توجهی به‌کاررفته است. حداقل 27 آبپاش در این پیست وجود دارد که قطرات آب را در هوا پخش می‌کنند و بعد این آب‌ها به برف و یخ بدل می‌شوند.

سیستم هوشمند موجود در این پیست اسکی، هر شب حدود 30 تن برف تولید کرده و البته بخش زیادی از آن را هم در طول فعالیت افراد از دست می‌دهد. در این مجموعه بزرگ و بی‌بدیل هرروزه برف‌روب‌ها زمین را صاف می‌کنند و امکان لذت بردن از آن حتی برای کسانی که تابه‌حال اسکی را تجربه نکرده‌اند، نیز وجود دارد. برای بازدید از این پیست باید سراغ خیابان شیخ زائد و مرکز خرید امارات مال بروید.

پیست اسکی دبی
پیست اسکی دبی

بهترین پارک آبی دبی کجاست؟

از دیگر تفریحات تابستانی دبی که نباید آن را از دست داد، باید به پارک آبی آتلانتیس اشاره کرد. این مجموعه بزرگ بخش‌های زیادی را در خود جای‌داده و در آن امکان تجربه انواع بازی‌های آبی جذاب وجود دارد. ازجمله بخش‌های دوست‌داشتنی این پارک نیز بخش مربوط به آکواریوم آن است که حدود 65 هزار حیوان آبزی را در خود نگه می‌دارد.

همچنین در این پارک آبی انواع سرسره مانند سرسره پرش با ایمان، سرسره آکواکندا، سرسره زوم رنگو و سرسره انتقام خدای دریا نیز واقع‌شده و در آن می‌توان بلندترین سرسره‌های جهان را تجربه کرد. همچنین بازی‌های هیجان‌انگیز دیگری نیز در این مجموعه وجود داشته و چند رودخانه و ساحل نیز در آن به چشم می‌خورد. همچنین امکانات رفاهی متعدد مانند رستوران و کافی‌شاپ نیز در این پارک آبی وجود دارد و می‌توان بعد از تفریحی طولانی در آن‌ها استراحت کرد.

پارک آبی آتلانتیس دبی
پارک آبی آتلانتیس دبی

| بیشتر بخوانید – سوالات پرتکرار گردشگران در مورد مراکز خرید دبی!|

کدام تفریحات آبی در دبی پیشنهاد می‌شوند؟

یکی از هیجان‌انگیزترین کدرهایی که در سفر به دبی می‌توان انجام داد، تجربه تفریحات آبی به‌روز و مدرن آن است. علاوه بر پارک‌های آبی از دیگر تفریحات آبی جذاب دبی می‌توان به جت اسکی، پاراسل و فلای برد اشاره کرد. در جت اسکی در اغلب موارد تورهای 30 دقیقه‌ای برگزارشده و با راهنمایی‌های یک مربی کار بلد می‌توان روی دریا با سرعتی بالا حرکت کرد.

پاراسلینگ امکان شناور شدن بر بالای آب را فراهم کرده و قطعاً باعث افزایش ترشح آدرنالین می‌شود. بهترین زمان برای تجربه پاراسلینگ در زمان غروب آفتاب است. در مورد فلای برد نیز جزو یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات تابستانی دبی بوده و امکان پرواز تا ارتفاع 10 متری را فراهم می‌کند. در فلای برد همه افراد با سطوح مبتدی تا پیشرفته می‌توانند از بازی لذت ببرند.

از تفریحات آبی دیگری که در دبی می‌تواند تجربه‌ای خنک و شیرین باشد، غواصی است. دهکده میراث و غواصی دبی امکان تجربه‌ای دل‌انگیز را فراهم کرده و برای علاقه‌مندان به دنیای زیرآب محبوبیت زیادی دارد.

تفریحات آبی جذاب دبی
تفریحات آبی جذاب دبی

بهترین شهربازی ابوظبی برای کودکان کدام است؟

از دیگر تفریحات تابستانی دبی می‌توان به دنیای فراری آن اشاره کرد. در این شهربازی زیبا که در منطقه ابوظبی قرارگرفته می‌توان به معنای واقعی سرعت را تجربه کرد و در دل هیجان غوطه‌ور شد. دنیای فراری با ماشین‌های آلبالویی که به شکل ماشین فراری طراحی‌شده‌اند و رانندگی در جاده‌های قرمز پرپیچ‌وخم فضایی را ایجاد می‌کند که گویی گردشگران در دل یک بازی اینترنتی قرار دارند.

این پارک تمام تجهیزات خود را بر اساس فراری طراحی کرده و در آن می‌توان فضایی بسیار بزرگ را تجربه کرد. دنیای فراری 200 هزار مترمربع مساحت داشته و با ورود به آن امکان بازی کردن با انواع وسایل بازی فراهم می‌شوند. همچنین انواع استراحت گاه‌های مدرن و رستوران‌ها نیز در این شهربازی به چشم می‌خورند.

شهربازی ابوظبی
شهربازی ابوظبی

بهترین مرکز خرید تفریحی دبی کدام است؟

دبی مال به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان شناخته‌شده و در آن بزرگ‌ترین و معروف‌ترین برندهای جهان را می‌توان دید. این مجموعه علاوه بر مراکز خرید، رستوران‌ها، سینما و انواع امکانات رفاهی دیگر، بخش‌های دیگری مانند آکواریوم دبی مال را نیز در خود جای‌داده است. همچنین در این مرکز خرید بزرگ می‌توان از دبی دینو بازدید کرد و اسکلت دایناسور مربوط به 155 میلیون سال قبل را در آن دید.

علاوه بر آن، دبی مال سینمایی لوکس با مبلمانی خاص را در پیش روی علاقه‌مندان قرار داده و در آن تجهیزاتی فوق‌العاده ارائه شده‌اند. پیست اسکیت روی یخ، کیدزانیا، آب‌نمای معروف دبی و مواردی از این قبیل از دیگر دیدنی‌های مهم دبی مال به‌حساب می‌آیند.

دبی مال
دبی مال

چرا باید از آکواریوم دبی مال دیدن کنیم؟

آکواریوم دبی مال می‌تواند تفریحی با هیجان کمتر و درعین‌حال شگفتی بیشتر باشد. این مجموعه به‌عنوان بزرگ‌ترین آکواریوم معلق در جهان شناخته‌شده و در دل یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید دنیا قرار دارد. این مجموعه زیبا مخزنی با گنجایش 10 میلیون لیتری دارد و در آن بیش از 140 گونه از جانوران دریایی زندگی می‌کنند. تنها تعداد کوسه‌های این آکواریوم نیز حدود 300 عدد است.

برای این آکواریوم بزرگ تصفیه‌های پیشرفته‌ای به‌کاررفته و در آن تجهیزات آکواریومی مدرنی به چشم می‌خورد. همچنین این مجموعه دارای بخش‌های مختلفی بوده و ازاین‌جهت می‌تواند ساعت‌ها مسافران را سرگرم کند. البته شاید جالب باشد که گردشگران بدانند در این مجموعه علاوه بر لذت بردن از تماشا و گردش در دل آکواریوم‌ها امکان غواصی و تفریحات آبی مختلف نیز وجود دارد.

آکواریوم دبی مال
آکواریوم دبی مال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.