نمایشگاه سنگ قطر

نمایشگاه سنگ قطر

در حوالی خلیج فارس، کشور قطر به عنوان شبه جزیره شناخته می‌شود که با نام دولت قطر در بسیاری از مجمع های بین‌المللی حاضر می‌شود. مساحت کشور قطر حدوداً ۱۱۵۰۰ کیلومتر می‌باشد و پایتخت آن شهر دوحه است که یکی از بهترین شهرهای دنیا شناخته شده و از تکنولوژی‌های روز دنیا و فناوری‌ها بهره‌مند می‌باشد.
زبان رسمی مردم قطر عربی و انگلیسی می‌باشد، اما اکثریت مردم آن به زبان انگلیسی تسلط زیادی دارد،جمعیت این کشور حدود ۲/۹ میلیون نفر می‌باشد که از این جمعیت ۳۲ هزار نفر ایرانیان می‌باشند، در دنیا از کشورهای کم قدمت محسوب می‌شود. در ابتدا این کشور دارای اقتصاد و قدرت نظامی پایینی بود، به همین دلیل کشورهای مختلفی آن را تحت سلطه درآوردند، اما در سال ۱۹۷۱ این کشور اعلام استقلال کرد و به عنوان یک کشور مستقل در دنیا توانست حکومت کند.
وجود ذخایر نفت و گاز باعث شد که این کشور پیشرفت چشمگیری داشته باشد و از پیشرفته‌ترین و به روزترین کشورها در غرب آسیا و حاشیه خلیج فارس به شمار آید.
سالانه گردشگران زیادی به این کشور سفر می‌کنند که دلیل این سفر می‌تواند، وجود جاذبه‌های گردشگری و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف باشد.

نمایشگاه سنگ قطردر شهر دوحه کشور قطر، نمایشگاه سنگ قطر برگزار می‌شود که در قطر رویدادی منحصر بوده و در این رویداد می‌توان سنگ‌های طبیعی، گرانیت، مرمر، سرامیک، تولیدات و سنگ‌های آماده را مشاهده کرده و پاسخگوی خواسته‌ها و نیازهای روز صنعت ساختمان سازی می‌باشد. تامین کنندگان برتر منطقه‌ای و بین المللی، تولید کنندگان، عوامل و مهندسان در قلب رونق ساخت و ساز، در این نمایشگاه گرد هم می‌آیند و برای توزیع کنندگان، فروشندگان، سازندگان، نمایندگان و مهندسان، نمایشگاه سنگ قطر رویدادی ایده آل است تا به ملاقات با نمایندگان، معامله‌گران، خریداران و توزیع کنندگان بپردازند و وارد بازار پررونق ساختمان قطر شوند.
برای دیدار با تقاضاهای میلیارد دلاری بازار قطر، نمایشگاه سنگ ساختمانی قطر جایگاهی ایده‌آل می‌باشد و در این نمایشگاه می‌توان محصولات و خدمات خود را در معرض نمایش داده و از طریق پوشش تبلیغاتی و رسانه‌ای گسترده، در کانون توجهات قرار گرفت، همچنین با تامین کنندگان بین‌المللی و منطقه، پیمانکاران و شرکت‌های املاک و مستغلات، ملاقات و تجارت داشت، همچنین حضور در این نمایشگاه باعث جذب در شبکه فروش در سراسر مشرق و مناطق خلیج فارس خواهد شد و می‌توان با تصمیم گیرندگان و شرکت‌های ساختمانی برتر کشور ارتباط برقرار کرده و به سازمان‌های دولتی، خریداران و ایجاد معاملات تجاری و کسب و کار جدید دستیابی داشت.

نمایشگاه سنگ قطر چه چیزی را ارائه می دهد؟

برای حضور در نمایشگاه باید به چند نکته مهم کلید توجه کنید که این نکات عبارتند از:

۱- مکانی را برای غرفه خود انتخاب کنید، که از هر نظر برای نمایش محصولات و معرفی خدمات شما مناسب باشد، در انتخاب غرفه اندازه و متراژ، نورپردازی مناسب، برقراری آن در نقاط شلوغ و پر رفت و آمد با اهمیت می‌باشد.

۲- تحقیق در مورد رقبای خود، در نمایشگاه شرکت‌های زیادی وجود دارد که به ارائه محصولات و خدمات خود می‌پردازند، برای برنامه‌ریزی و پیش بینی مناسب و جلب توجه شرکت کنندگان، تحقیقاتی در مورد رقبا و محصولات و خدماتی که به نمایش می‌گذارند، انجام دهید، با انجام این تحقیقات می‌توانید در استراتژی‌های خود اصلاحاتی انجام بدهید، تا رویکردی تاثیرگذار داشته باشید و برای شروع شبکه سازی با سایر مشاغل فرصت خوبی می‌باشد.

نمایشگاه سنگ قطر چه چیزی را ارائه می دهد؟

۳- در صفحات اجتماعی شروع به خبررسانی خود کنید.

اگر در شبکه‌های اجتماعی خود دنبال کننده اختصاصی دارید، از این فرصت استفاده کنید و با شرکت در این رویداد از تمامی افرادی که دنبال کننده شما می‌باشند دعوت به عمل آورید، برای تبلیغ رویداد می‌توانید از وب سایت و ایمیل شرکت خود نیز استفاده کنید.

۴- به صورت اصولی و هدفمند تبلیغات خود را انجام دهید.

نمایشگاه سنگ قطر برای چه کسانی است؟

افرادی که در زمینه سنگ فعال هستند می‌توانند با بازدید از نمایشگاه سنگ قطر در کسب و کار خود رونقی بیفزایند، از بازدید کنند کنندگان این نمایشگاه می‌توان به سرمایه‌گذاران، سرمایه‌داران، متخصصان، مهندسین عمران، مکانیک و برق، پیمانکاران عمران و طراحان داخلی، عمده فروشان و توزیع کنند کنندگان مصالح ساختمانی، مدیران خرید مصالح، مواد و تجهیزات ساختمانی، مدیران پروژه‌های ساختمانی و ساخت و ساز، معماران و طراحان داخلی، دیپلمات‌ها و مقامات عالی رتبه دولتی، چهره‌های عمومی محلی و بین‌المللی و تجار را نام برد.

نمایشگاه سنگ قطر برای چه کسانی است؟

بازدید از نمایشگاه سنگ قطر

استفاده از تجارت سازماندهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه سنگ قطر می‌تواند در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی سنگ، باعث توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف شود و به موفقیت شما در رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش سنگ‌های طبیعی گرانیت، مرمر، سرامیک، تولیدات و سنگ‌های آماده کمک کند.
در روند معرفی محصول و بازاریابی در حین نمایشگاه نداشتن یک برنامه کلی یکی دیگر از مشکلات است.
چنانچه سربرگ و کاتالوگ و کارت ویزیت یک شرکت با یک نگرش طراحی شود و طراحی غرفه با نگرش دیگر باشد، یک بی‌برنامگی ایجاد می‌شود، همچنین اگر از سوی کارکنان، غرفه به یک مکان تفریحی تبدیل شود، از حضور در نمایشگاه، قطعاً دستاوردی چشمگیری نخواهند داشت.
اما اگر قبل از حضور در نمایشگاه یک برنامه‌ریزی صحیح داشته باشید و برای ورود المان‌های مهم را در نظر بگیرید و کارکنان که در غرفه حضور دارند، با انگیزه باشند، غرفه به یک مکان مناسب برای رسیدن به اهداف تبدیل خواهد شد و احتمال موفقیت بالاتری خواهید داشت.
همانگونه که ذکر کردیم در صورتی که در نمایشگاه سنگ قطر اقدام به غرفه سازی شود، تاثیر بسزایی در موفقیت خواهد داشت. در واقع غرفه سازی یک فضای مخصوص برای نمایش یا تبلیغ کالا می‌باشد که هدف اصلی آن جلب توجه مشتریان، مخاطبان و بازدید کنندگان به محصولات یا خدمات ارائه شده می‌باشد و به برقراری ارتباط مستقیم با آنها می‌پردازد.
با استفاده از دیوارها، پوشش‌ها و تجهیزات ویژه غرفه‌ها تزیین می‌شوند تا باعث شود به نحو بهتری محصولات یا خدمات شما به چشم آیند، برای جلب توجه بیشتر به غرفه می‌توان از کاتالوگ ها و بنرها نیز استفاده کرد. برای تبلیغ و معرفی موثر کالاها و خدمات، طراحی غرفه انجام می‌گیرد که انتخاب مواد و اکسسوری‌های مناسب تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت غرفه دارد.
بهتر است طراحی غرفه توسط افراد حرفه‌ای صورت گیرد و به منظور طراحی نهایی، از طراحی غرفه معمولاً پیش نمایش‌های سه بعدی ارائه داده می‌شود و در صورت نیاز تغییرات لازم اعمال می‌شود.

 در طراحی غرفه به نکات زیر توجه شود:

۱- مدیریت

 از چندین عنصر برای پیاده‌سازی یک غرفه استفاده می‌شود که باید بین این عناصر هماهنگی وجود داشته باشد، زمانبندی و نظارت بر پیشرفت کارها، ارتباط با تیم ساخت و مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.
معمولاً بازخورد بازدیدکنندگان بعد از اتمام رویداد جمع آوری می‌شود تا تاثیرات و کیفیت غرفه بررسی شده و در آینده تغییرات لازم اعمال شود.

بازدید از نمایشگاه سنگ قطر

۲- هدف سازی ویژه

هدف‌های غرفه ممکن است با توجه به نیازها و هدف‌های هر رویداد نیاز به تغییرات داشته باشد که حذف کالاها یا اضافه کردن آنها، تغییرات در طراحی گرافیکی یا تغییرات در ساختار غرفه، از این موارد می‌باشد.

۳- استفاده از فناوری

ممکن است برای ارائه بهتر محصولات و کالاها، نصب و راه‌اندازی سیستم‌های فنی و الکترونیکی در غرفه‌ها نیاز باشد، که از این سیستم‌ها می‌توان به نمایش دهنده‌های تعاملی، صدا و تصویر و تجهیزات دیگر اشاره کرد، این سیستم‌ها باید عملکرد مناسبی داشته باشند و مسئولین غرفه با آنها آشنا باشد.

۴- امنیت

 در نمایشگاه بین‌المللی امنیت غرفه از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، از جمله وظایفی که در غرفه باید در نظر گرفته شود، مراقبت از محصولات، تجهیزات گران قیمت و اطلاعات مهم می‌باشد، همچنین دسترسی به داروها، تدابیر اضطراری برای کارکنان و بازدیدکنندگان به منظور اطمینان از اینکه غرفه ایمن است، از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

۵- پیروی از قوانین

احترام به قانون و مقررات محلی و ملی در غرفه‌های نمایشگاهی از اهمیت بالای برخوردار می‌باشد و در صورتی که این قوانین رعایت نشود، منجر به مشکلات حقوقی خواهد شد.

۶-آموزش کارکنان

 تیمی که در غرفه مشغول به کار هستند، باید در مورد تازه‌ترین تکنیک‌ها و استراتژی‌های نمایشگاهی آموزش لازم را دیده باشند، آموزش دیدن باعث ارتقا توانایی‌های تیم و بهبود عملکرد غرفه خواهد شد.

۷- تبلیغات

تبلیغات پس از رویداد برای بهره‌برداری بهینه از حضور در یک رویداد بسیار مهم می‌باشد، که در شبکه‌های اجتماعی می‌توان به انتشار تصاویر، ویدیوهای رویداد و ارسال اخبار با رسانه‌ها، این تبلیغات را انجام داد.
پیگیری بازاریابی با هدف تعقیب فرصت‌های کسب و کار بعد از رویداد از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد که باید بعد از نمایشگاه با مخاطبان و مشتریان جدید تماس داشته باشید و با آنها ارتباط برقرار کنید.

نمایشگاه سنگ قطر چه مزایایی دارد؟

نمایشگاه سنگ قطر دارای مزایای زیادی می‌باشد و حضور در آن این شانس را به شما می‌دهد تا به بازار پویایی دسترسی راحتی به ارائه دهندگان محلی و سرمایه‌گذاران داشته باشید که باعث افزایش فروش و عرضه خدماتتان خواهد شد.
با حضور در نمایشگاه سنگ قطر، فرصت منحصر به فردی برای شما ایجاد خواهد شد که با بهره‌مندی از آن می‌توانید رویارویایی چهره به چهره با سازندگان بازار محلی در هر دو حوزه خصوصی و عمومی داشته باشید.
با بازدید از این رویداد می‌توانید با صنعت و تحولات بازار از نزدیک و به طور خاص آشنا شوید.
یکی دیگر از مزایای حضور در نمایشگاه سنگ قطر این است که از پروژه‌های ساختمانی برنامه‌ریزی شده و در حال انجام در کشور دانش عمیقی به دست می‌آورید.

نمایشگاه سنگ قطر چه مزایایی دارد؟
برای حضور در نمایشگاه سنگ قطر می‌توانید با یک برنامه‌ریزی مناسب نهایت بهره را ببرید، به منظور داشتن یک برنامه‌ریزی می‌توانید با کارشناسان آژانس مربوطه در ارتباط باشید، زیرا این کارشناسان از تجربه زیادی در این زمینه برخوردار می‌باشند و با حوصله و صبر به تمامی سوالات شما پاسخگو خواهند بود، همچنین بهتر است، چند روز قبل از برگزاری نمایشگاه در کشور قطر حضور داشته باشید، تا دغدغه‌ای برای زمان برگزاری نمایشگاه نداشته و بیشتر تمرکز خود را بر روی نمایشگاه بگذارید.

محصولات ارائه شده در نمایشگاه سنگ قطر

در نمایشگاه سنگ قطر محصولات مختلفی در معرض دید قرار داده می‌شود، که از این محصولات می‌توان به سنگ مرمر و گرانیت، ابزارآلات برش، معدن سنگ و پولیش، ماشین آلات، سنگ مرمر، گرانیت و سنگ مواد، ساینده، موزاییک، ماشین آلات و تجهیزات صنعت سنگ‌های طبیعی، محصولات ناتمام سنگ با ابعاد بزرگ، ماشین آلات و تجهیزات کارگاه را نام برد.
در نمایشگاه پروژه سنگ قطر یکی از سخت‌ترین بخش‌های توسعه تجارت، هماهنگی نشست تجاری با همتایان خارجی در این حوزه است که در صورت عدم موفقیت برای رشد تجاری مانع خواهد بود.
اگر بتوانید با حضور در نمایشگاه با اصلی‌ترین و شخص اول مسئول شرکت هدفتان قرار ملاقاتی داشته باشید، مطمئناً باعث پیشرفت کاری شما خواهد شد، اما در صورت عدم انجام این کار هیچ خرید و فروشی ممکن است، در اکثر بیزینس‌ها اتفاق نیفتد، بدین منظور بهتر است برای رسیدگی به هدفتان بتوانید در مقابل آن فرد بنشینید و برای همکاری با خود او را متقاعد سازید.
در نمایشگاه سنگ قطر وقتی صحبت از تجارت بین‌الملل می‌شود پیدا کردن مخاطبان در شرکت هدف بسیار با اهمیت می‌باشد و در صورتی که قرار ملاقاتی با این اشخاص داشته باشید، باعث رونق کسب و کار شما خواهد شد، اما انجام این کار پیچیده و دشوار می‌باشد، کارشناسان حرفه‌ای در این زمینه وجود دارد که با تجربه‌ای که در این زمینه دارند، می‌توانند پیش پای شما برای روبرو شدن با این چالش، راه حلی عملی بگذارند.

محصولات ارائه شده در نمایشگاه سنگ قطرنمایشگاه سنگ قطر برای شرکت‌هایی که از شهرت بالایی برخوردار نیستند و به دنبال شهرت می‌باشند فرصت مناسبی می‌باشد، زیرا در این نمایشگاه بازدید کنندگان زیادی وجود دارد و در صورتی که آموزش‌های لازم را در این زمینه دیده باشید و تمامی نکات لازم را رعایت کنید، باعث افزایش فروش و شهرت شرکت خواهد شد.

مکان نمایشگاه سنگ قطر

برای اطلاع از مکان برگزاری نمایشگاه سنگ قطر کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی در مورد مکان برگزاری، زمان و جزئیات آن به دست آورید.
برای افرادی که تفاوت یک سفر تفریحی و خانوادگی را با یک سفر تجاری کاری به درستی درک کرده‌اند، نمایشگاه پروژه قطر خدمات تجاری ارائه می‌دهد که این خدمات شامل سه مرحله پیش از برگزاری، حین برگزاری، پس از برگزاری می‌شود. به عنوان بازدید کننده در نمایشگاه سنگ قطر ارزشمندترین دارایی شما زمان می‌باشد و با یک برنامه‌ریزی مناسب می‌توانید نهایت بهره را از نمایشگاه برده و با برگزارکنندگان، خدمات دهندگان و بازدید کنندگان نمایشگاه روزانه در ارتباط باشید و با نیازهای بازدید کنندگان نمایشگاه آشنایی کامل پیدا کنید، همچنین در نمایشگاه برنامه‌های آموزشی بین المللی و تخصصی برگزار می‌شود، که حضور در این برنامه‌ها در یک بازدید موفق کمک بسزایی خواهد داشت.

مکان نمایشگاه سنگ قطر
قبل از برگزاری نمایشگاه باید در مورد لیست غرفه داران، سالن‌های نمایشگاه، اطلاعات تکمیلی تهیه کرده که این موضوع باعث جلوگیری از هدر رفتن زمان و حضور موثر در نمایشگاه خواهد شد.
در زمان برگزاری نمایشگاه می‌توان با یک غرفه‌دار خاص ارتباط برقرار کرد و اینکه در جلسه مذاکره تجاری حضور داشته و به تنظیم قرار ملاقات پرداخت، که در استفاده هرچه بهتر از فرصت‌های نمایشگاه می‌تواند کمک بسزایی داشته باشد، ادامه مذاکرات و پیگیری‌ها از طریق مختلف مانند ایمیل و تلفن پس از برگزاری نمایشگاه با اینکه وقت گیر است، اما در صورتی که به آن توجه نشود باعث هدر رفتن هزینه‌های صورت گرفته خواهد شد.

برای حضور در نمایشگاه سنگ قطر کافیست به آژانس مسافرتی مراجعه نمایید و مدارک مورد نیاز را به آنها تحویل دهید تا در اسرع وقت اقدامات لازم برای سفر شما انجام گیرد.

از مدارک لازم برای برای سفر به قطر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

گذرنامه دارای اعتبار حداقل ۶ ماه، بلیط رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، بنابراین برای اخذ ویزای قطر تمامی مدارک لازم را جمع آوری کرده و فرم مورد نظر را تکمیل نمایید.

کلام آخر

از کشورهای حوزه خلیج فارس می‌توان به کشور قطر اشاره کرد، که این کشور دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی می‌باشد و از نظر اقتصادی سطح بالایی دارد.
سالانه گردشگران زیادی از این کشور دیدن می‌نمایند علاوه بر این نمایشگاه‌های مختلفی نیز در این کشور برگزار می‌شود، که بسیاری از گردشگران به منظور حضور در این نمایشگاه به کشور قطر سفر می‌کند، یکی از این نمایشگاه‌ها، نمایشگاه سنگ قطر می‌باشد که حضور در این نمایشگاه باعث افزایش آگاهی و اطلاعات و رونق کسب و کار خواهد شد، زیرا محصولات و خدمات زیادی در این نمایشگاه ارائه می‌شود و سرمایه‌داران و سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان در این نمایشگاه حضور دارند.
حتی اگر از فعالان در این زمینه نیستید، اما در زمینه بازاریابی از پتانسیل بالایی برخوردار می‌باشید با حضور در نمایشگاه سنگ قطر می‌توانید با شرکت‌هایی که به دنبال افرادی با پتانسیل بالا در زمینه بازاریابی هستند، قرارداد ببندید، در واقع این افراد به منظور تصاحب بخشی از بازار این فرصت را از دست نخواهند داد.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.