نمایشگاه ماهیگیری چین

نمایشگاه ماهیگیری چین

کشوری عظیم که در آسیای شرقی قرار دارد و پرجمعیت‌ترین کشور جهان محسوب می‌شود، کشور چین می‌باشد که این کشور در مجموع با ۱۴ کشور مرز مشترک دارد، از سمت جنوب افغانستان، پاکستان، قزاقستان و قرقیزستان از شمال روسیه و مغولستان و در شرق کره شمالی هستند، این کشور دارای فرهنگ‌ها و زبان و سنن مختلفی می‌باشد و اقتصاد آن به سطوح و درجه‌بندی‌های متنوعی تقسیم بندی می‌شود.
شهرهای اصلی چین شامل پکن، گوانجو و شانگ های می‌باشند، که جز شهرهای ثروتمند نیز محسوب می‌شود.
این کشور از منظر فرهنگی نیز با توجه به ابعاد وسیعی که دارد، بسیار متنوع می‌باشد و به طور رسمی در این کشور حدود ۵۶ گروه نژادی شناخته شده است، و بیش از ۹۰ درصد مردم آن از گروه نژادی هان هستند و ۵۵ گروه دیگر ۱۰ درصد باقیمانده را تشکیل می‌دهند.
در شهر پکن کشور چین، نمایشگاه ماهیگیری برگزار می‌گردد که این نمایشگاه در زمینه لوازم ماهیگیری برترین رویداد آسیا به شمار می‌رود و میزبان این نمایشگاه بین المللی مهم، پکن که پایتخت چین است می‌باشد و با بسیاری از تولید کنندگان، تجهیزات اصلی، مارک‌های چینی و شرکت‌های اروپایی و آمریکایی، در این نمایشگاه ملاقات خواهید کرد.

نمایشگاه ماهیگیری چیندر این نمایشگاه بیش از ۵۰ غرفه دار بین المللی، از ۱۷ کشور و منطقه و همچنین ۳۰۰۰ بازدید کننده از سراسر جهان دیدن خواهند کرد، این نمایشگاه، یک نمایشگاه تجاری ویژه می‌باشد که موضوعاتی مانند ماهیگیری، شیلات، صنعت ماهیگیری، ماهیگیری در یخ و لوازم ماهیگیری و موضوعات دیگر در آن بیان می‌شود و عمده فروشان، تولید کنندگان بین‌المللی و نمایندگان شرکت‌ها، در این رویداد تجاری حضور پیدا می‌کنند.

زمان نمایشگاه ماهیگیری چین

در تاریخ بیست و یکم الی بیست و سوم فوریه ۲۰۲۴ مصادف با دوم الی چهارم اسفند ماه ۱۴۰۲ نمایشگاه ماهیگیری چین برگزار می‌شود، که یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های جهانی است از سال ۱۹۹۱ این نمایشگاه آغاز شد و یک بستر الهام بخش است که می‌توانید به نمایش آخرین محصولات، روندها و فناوری‌های این صنعت بپردازید.

زمان نمایشگاه ماهیگیری چیندر این نمایشگاه هر ساله حدود ۵۰۰ غرفه‌دار و بیش از ۱۵۰۰ خریدار بین‌المللی از ۸۰ کشور شرکت می‌کنند و برای خریداران این بهترین فرصت است که تولید کنندگان خود را در چین پیدا کنند و به بازارهای جهانی، غرفه‌داران محصولات خود را معرفی کنند. برترین رویداد آسیا در زمینه لوازم ماهیگیری نمایشگاه ماهیگیری چین می‌باشد که توجه افراد کلیدی را به خود جلب می‌کند.

مکان نمایشگاه ماهیگیری چین

در پکن نمایشگاه ماهیگیری برگزار می‌شود، که یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های جهانی می‌باشد.
در تضمین پایداری دراز مدت، بخش غذاهای دریایی چین نقش مهمی را ایفا خواهد کرد و در زنجیره تامین بازار، نقش چین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، برای برخی از محصولات فرآوری شده یا مورد استفاده در چین، کمپین‌هایی انجام شده است.
چین توانسته است از ماهی‌های صید شده نهایت استفاده را برده و با استخراج محصولات جدید مانند مواد دارویی، مواد آرایشی، از گونه‌های آبزی پروری به محصولات ماهی خود بیفزایید.

مکان نمایشگاه ماهیگیری چینطبق آمار به دست آمده بین ۲۰۰ هزار تا ۸۰۰ هزار قایق ماهیگیری در چین وجود دارد، که تقریباً نیمی از فعالیت ماهیگیری جهان را تشکیل می‌دهد و نه تنها بزرگترین صادر کننده غذاهای دریایی می‌باشد، بلکه بیش از یک سوم کل مصرف ماهی در سراسر جهان را جمعیت این کشور تشکیل می‌دهد و چینی‌ها معمولاً از تورهای ترال که بین دو کشتی کشیده شده، برای صید ماهی مرکب استفاده می‌کنند، که این روش توسط حافظان محیط زیست مورد انتقاد قرار گرفته است، زیرا باعث کشته شدن بیهوده تعداد زیادی ماهی می‌شود.

شرکت کنندگان نمایشگاه ماهیگیری چین

یکی از کشورهای بزرگ دنیا، در زمینه آبزی پروری، چین می‌باشد که برای محصولات آبزی پروری، بازار بزرگی دارد و بر تجارت، مصرف و گردش تسلط دارد. در جهان بیشترین تولید محصولات آبزی را این کشور داشته، به گونه که برای سه سال متوالی گوانگدونگ رتبه اول را در آبزی پروری در چین کسب کرده است.

محصولات نمایشگاه ماهیگیری چین

از محصولاتی که در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار داده می‌شود می‌توان به میله، قرقره، قلاب، لوازم الکترونیکی، لوازم جانبی کیت، محصولات مربوط به پرواز، لوازم هدیه، محصولات ماهیگیری در یخ، محصولات تفریحی در فضای باز، قایق بادبانی، ماهیگیری، لوازم جانبی قایق، تجهیزات ساخت و ساز، وسایل ساخت لوازم، وسایل بسته‌بندی، کتاب‌های ماهیگیری، جعبه دنده، کیف، لباس، تور، شناور اشاره کرد.
در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین المللی ماهیگیری چین، توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف، با استفاده از تجارب سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه‌های گوناگون می‌تواند به موفقیت شما در نمایشگاه بین المللی ماهیگیری چین کمک کند و باعث افزایش فروش و رسیدن به اهداف بازاریابی شود.
در نمایشگاه‌، بزرگترین ایرادی که به بسیاری از بازدیدکنندگان می‌توان گرفت نبود یک برنامه کلی در مراحل پیش از برگزاری، حین برگزاری و پس از برگزاری می‌باشد.
در مرحله قبل از برگزاری نمایشگاه در مورد نقشه جانمایی سالن‌های نمایشگاه، لیست غرفه‌داران، گزارش دوره قبل نمایشگاه، اطلاعات تکمیلی تجاری مورد نیاز، می‌تواند از هدر رفتن یک روز بسیار مهم و پرهزینه جلوگیری کند.
برقراری ارتباط با یه غرفه‌دار خاص و تنظیم قرار ملاقات یا حضور در یک جلسه مذاکره تجاری در حین برگزاری نمایشگاه قطعاً می‌تواند کمک به سزایی در استفاده هرچه بهتر از فرصت‌های نمایشگاه برای بازدید کنندگان به همراه داشته باشد.
یکی از اقداماتی که منجر به موفقیت شما در نمایشگاه می‌شود غرفه سازی می‌باشد برای غرفه‌سازی باید مواردی را رعایت کنید و هرچه این غرفه‌ها به صورت خلاقانه‌تر طراحی شوند، باعث جلب نظر بینندگان و بازدیدکنندگان بیشتری خواهد شد و همیشه باید از ایده‌هایی استفاده کنید که باعث متمایز ساختن غرفه شما شود.

محصولات نمایشگاه ماهیگیری چین

چنان چه برای حضور در یک نمایشگاه در حال آماده شدن می‌باشید، بهتر است در نمایشگاه چندین نکته را رعایت کنید تا بر روی سطح فروش و مشتریان تاثیر شگرفی داشته باشید.

۱- سبک طراحی به صورت تعاملی باشد.

بهتر است از روش‌هایی به منظور جذب بازدید کنندگان استفاده کنید، که اشخاص در آن دخیل نمی‌باشد تا تاثیر آن به مراتب بیشتر باشد، در واقع صحبت کردن‌های طولانی خسته کننده می‌باشد و می‌توانید به جای آن از یک تبلت یا صفحه نمایشگر ال ای دی استفاده کنید، تا قابلیت محصولات و تنوع خدمات شما را افراد بتوانند خودشان ببینند، چنانچه در اختیار بازدید کننده یک تبلت قرار گیرد و تازه‌ترین اپلیکیشن طراحی شده توسط تیم برنامه‌ریزی شما آشنا شوند و در قالب یک تیزر تبلیغاتی خدمات خود را آماده کنید و به صورت تکرار شونده از یک نمایشگر پخش کنید. همچنین می‌توانید به طراحی یک بازی پرداخته و گاهی بازدید کنندگان تمایل دارد، در بازی‌های نمایشگاهی شرکت کند که می‌توانید برای آن جایزه کوچک نیز در نظر بگیرید، انجام این کار باعث می‌شود برای مدت زمان طولانی‌تری بازدید کنندگان در غرفه شما بمانند و برای تعامل با مشتریان بالقوه پرسنل شما زمان بیشتری دارد.

۲- با فونت بزرگ پیام‌های کلیدی را به صورت مختصر در ارتفاع بالایی نصب کنید.

با فونتی بزرگ، شعارهای مختص بیزینستان را تایپ کنید و به گونه‌ای آن را نصب کنید، که به راحتی همه افراد بتوانند آن را مشاهده کنند، در قسمت‌های مختلف غرفه نیز لوگوی شرکت خود را قرار دهید تا باعث تقویت چهره برند خود شوید، تا حد امکان مطالب خود را ساده نگه دارید و با فونت بزرگ و خوانا به چند عنوان تاثیرگذار چاپ شده آن را تقسیم کنید، تا از دور به راحتی قابل تشخیص باشد.

۳- با لوازم و وسایل تمامی فضای غرفه را پر نکنید.

فضای غرفه نباید خالی و سوت و کور باشد، اما نمی‌توان مفیدی این خلوتی را نیز نادیده گرفت. چیدمان غرفه بهتر است با میز و صندلی‌های جمع و جور صورت گیرد و از مبلمان‌های حجیم و شلوغ استفاده نکنید، می‌توانید با یک میز و صندلی جمع و جور غرفه خود را تمیز و جذاب نگه دارید، اگر فضای اضافه در غرفه وجود دارد، می‌توانید این فضا را برای صحبت مشتریان با تیم کارشناسان در نظر بگیرید، زیرا در این فضاها آرامش فکری و ذهن آرام‌تری وجود دارد و مرتباً به اطراف حواس آنها پرت نمی‌شود، قانون کلی برای گرافیک غرفه این است که ۴۰ درصد فضای آن خالی باشد، تا مطمئن شوید که بیش از حد غرفه شما شلوغ نیست و برند شما را در حجم زیادی از تصاویر بصری دفن نمی‌کند، تنها یکی از اطلاعات موجود در روی تابلوها را اغلب افراد در اولین برداشت حفظ می‌کنند، بنابراین با اطلاعات اضافی، غرفه خود را شلوغ نکنید.

۴- در تمامی آیتم‌های تبلیغاتی و تابلوها نام تجاری و لوگوی خود را درج کنید.

 نام و نشانی از تجارت شما در هر آیتمی که در غرفه خود دارید، باید وجود داشته باشد و نمایش لوگو و تایپوگرافی نام تجاری شما در تابلوها، بروشورهای تبلیغاتی، سردر غرفه، اول و آخر تیزرهای تبلیغاتی یکی از اصول برندسازی است و لوگوی شما باید رنگ و طرح یکسانی در تمامی موارد داشته باشد و باید در مورد برند شما حاوی مهم‌ترین اطلاعات باشد.

۵- استفاده از رنگ‌های مناسب

به صورت بی‌اختیار افراد به دلایل مختلف به سمت رنگ‌های مختلفی کشیده می‌شوند، برای المان‌های طراحی غرفه بهتر است رنگ‌هایی را انتخاب کنید تا باعث برجسته‌سازی پیام بیزینس شما شود و برای تبلیغ محصولات و خدماتتان راهی باشد. رنگ‌های آبی؟ سبز و سفید، رنگ‌های سرد می‌باشد و زیاد جلب توجه نمی‌کند، استفاده از رنگ‌های گرم مانند قرمز، نارنجی و زرد جذاب‌تر می‌باشد، اما از آنها نیز باید عاقلانه استفاده کرد، زیرا در صورت استفاده بیش از حد باعث خستگی و دلزدگی خواهد شد.

۶- استفاده از تصاویر خلاقانه

به منظور داشتن تاثیری ماندگار در ذهن بازدید کنندگان بهتر است از تصاویر خلاقانه استفاده شود، از این تصاویر می‌توان به تصاویر نمونه کارها، عکس‌های دسته جمعی اعضای شرکت، تصاویر نمایشگاه‌های برگزار شده قبلی، تصاویری از بستن قراردادها و همکاری با شرکای معتبر، تصاویر از بزرگان اشاره کرد.

۷- باید طراحی شما منعکس کننده اهدافتان باشد.

در نمایشگاه شما منعکس کردن اهداف برند شما، نوع غرفه می‌باشد و باید یک غرفه باعث جلب توجه افراد شده و همچنین آموزنده باشد. در صورتی که غرفه شما یک فضای باز و جذاب داشته باشد، باعث متمایز شدن شرکت و برند شما از سایرین می‌شود، بنابراین موانعی که افراد از ورود و یا خروج باز می‌دارد را از بین ببرید و با خیالی آسوده شرکت کنندگان بتوانند وارد غرفه شده و از آن خارج شوند، طراحی غرفه باید به گونه‌ای باشد که به شیوه جذاب محصولات شرکت شما را به نمایش بگذارد.

خدمات نمایشگاه ماهیگیری چین

در نمایشگاه ماهیگیری چین، خدمات تجاری بازدیدکنندگان مناسب افرادی می‌باشد که در هنگام سفر به این کشور تفاوت‌های یک سفر تفریحی و خانوادگی را با سفر تجاری کاری به خوبی درک کرده باشند، که این خدمات شامل سه مرحله پیش از برگزاری، حین برگزاری و پس از برگزاری می‌شود. چنانچه در نمایشگاه ماهیگیری چین به عنوان بازدید کننده شرکت کنید، ارزشمندترین دارایی شما زمان می‌باشد. هر روز در نمایشگاه ماهیگیری چین با خدمات دهندگان، بازدیدکنندگان، برگزارکنندگان در ارتباط هستید و با نیازهای بازدیدکنندگان آشنایی کامل خواهید داشت و حضور در برنامه‌های آموزشی بین‌المللی و تخصصی در این نمایشگاه باعث می‌شود، بازدید موفقی از نمایشگاه داشته باشید.
بخش جدایی ناپذیر خدمات مسافرتی افرادی که برای شرکت در نمایشگاه ماهیگیری چین، قصد سفر به شهر پکن را دارند ترانسفر فرودگاهی می‌باشد، که رزرو ترانسفر فرودگاهی در محل نمایشگاه ماهیگیری چین یا هتل، باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های شما خواهد شد.
برای حضور در نمایشگاه ماهیگیری چین از ضروریات سفر ویزای چین هست که مانند هر کاری دریافت ویزای چین نیازمند مهارت و انجام صحیح آن مستلزم داشتن تجربه فراوان و رعایت جزئیات و مراحل مختلف آن می‌باشد. باید با انبوهی از واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی برای موفقیت در این مراحل آشنا بوده و هرگونه بی دقتی باعث اتلاف وقت و آغاز دوباره مراحل درخواست ویزا و حتی محرومیت از ارائه دوباره درخواست خواهد شد، باید تمامی مراحل گرفتن ویزای چین توسط افراد متخصص انجام گیرد، بنابراین بهتر است به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و تمامی مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای چین را به آنها تحویل دهید، با توجه به تجربه‌ای که آنها در زمینه اخذ ویزای کشورهای مختلف دارند و به دلیل واجد شرایط بودن و داشتن زمان کافی، ویزای خود را در کمترین زمان ممکن و با مناسب‌ترین قیمت دریافت خواهید نمود.

خدمات نمایشگاه ماهیگیری چین

به منظور حضور در نمایشگاه پکن بهتر است اطلاعاتی در مورد فرهنگ و عادت چینی‌ها نیز داشته باشید، که شاید از نظر فرهنگ‌ها و جوامع دیگر این آداب اجتماعی بی‌ادبی و مغایر با آداب اجتماعی باشد.

۱- سیگار کشیدن

تقریباً در همه جا مردم کشور چین حتی مناطقی که نشانه‌های سیگار کشیدن ممنوع می‌باشد، سیگار می‌کشند از این مراکز می‌توان مراکز بهداشت، زمین‌های فوتبال، بیمارستان‌ها را نام برد. تنها تعدادی از رستوران‌های آن مناطق ممنوعه برای سیگار کشیدن می‌باشد، با اینکه در پکن بسیاری از رستوران‌ها سیگار کشیدن را ممنوع کرده اند.
در چین اجرای ممنوعیت سیگار بسیار شایع شده اما مردم هنگ کنگ هنوز به سیگار کشیدن در مکان‌های عمومی ادامه می‌دهند، اما مردم هنگ کنگ هنوز به سیگار کشیدن مکان‌های عمومی ادامه می‌دهند و حتی موسسات کلاس پایین چین زیر سیگاری هم ندارند، تنها جایی که به نظر می‌رسد با قوانین ممنوعیت سیگار به صورت سختگیرانه برخورد می‌کنند، رستوران‌های غربی چین می‌باشند، حتی در سالن ماساژ، دستشویی، آسانسور و یا حتی بیمارستان، سیگار کشیدن کاملاً معمول است.

۲- مکالمات با صدای بلند

بحث در مکان‌های عمومی و سر و صدا در چین همه این موارد معمولی می‌باشد و با صدای بلند در مکان‌های عمومی بسیاری از چینی‌ها صحبت می‌کنند و اولین چیزی که به محض ورود به کشور چین با آن مواجه می‌شوید، این موضوع است اما این نشان دهنده عصبانی بودن، گوینده یا در حال بحث بودن نیست. در دعواها، درگیری فیزیکی زیاد رایج نیست، اما گاهی اتفاق می‌افتد، اگر در چین شاهد چنین حوادثی بودید صحنه را ترک کنید و درگیر نشوید. در واقع افراد خارجی در این مسائل وارد نمی‌شوند و در صورتی که بی‌دقتی نکنند، با احترام با آنها رفتار خواهد شد. در برابر خارجی‌ها بیشتر خشونت یا بی‌احترامی به صورت درگیری‌های منفعلانه است و سر و صدا در چین به معنای زندگی می‌باشد، برای رهایی از صداهای مزاحم در اتوبوس یا قطار می‌توانید از هدفون استفاده کنید.

۳- رعایت اصول بهداشتی

موقع عطسه کردن بسیاری از چینی ها جلوی دهان خود را نمی‌گیرد و معمولاً کودکان ۲ تا ۴ ساله زباله‌های خود را در مکان‌های عمومی می‌ریزند و انجام این کار توسط آنها کار غیر معمول نمی‌باشد.
به منظور حضور در نمایشگاه ماهیگیری پکن و بهره‌مندی کامل نیاز به یه برنامه‌ریزی دقیق می‌باشد تا بتوانید علاوه بر نمایشگاه، از جاذبه‌های گردشگری این کشور نیز دیدن نمایید، بدین منظور می‌توانید از کارشناسان آژانس که از تجربه لازم در این زمینه برخوردار می‌باشند، کمک بگیرید تا بتوانید بدون دغدغه از نمایشگاه دیدن نمایید. پس به منظور داشتن یک سفر آرامبخش و پر از تجربه، حتماً به آژانس مسافرتی مراجعه کنید.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.