نمایشگاه لوازم خانگی دهلی

نمایشگاه لوازم خانگی دهلی

از شهرهای قدیمی و پربازدید هندوستان دهلی می‌باشد که برای بازدید از این شهر سالانه میلیون‌ها، گردشگر و توریست به هند سفر می‌کند و این شهر کاملاً به دو قسمت قدیم و جدید تقسیم شده است و آمیخته‌ای از جامعه سنتی و مدرن می‌باشد.
این شهر دارای قدمتی بیشتر از ۵۰۰۰ سال می‌باشد و در ناحیه مرکزی نیمه شمالی هند و در ساحل غربی رود یامونا قرار دارد. از سطح دریا ۲۳۹ ارتفاع دارد، همچنین ۱۴۸۳ کیلومتر مربع وسعت آن می‌باشد.
اتوبوس‌ها، مترو، تاکسی و قطارهای حومه شهری از سیستم‌های حمل و نقل دهلی می‌باشد و یکی از مدرن‌ ترین سیستم‌های حمل و نقل زیرزمینی دنیا، متروی این شهر به شمار می‌رود  از پرطرفدارترین وسایل حمل و نقل عمومی در دهلی، سه چرخه‌های موتوری هستند که معمولاً به رنگ سبز دیده می‌شوند و حدود ۶۰ درصد از سفرهای درون شهری دهلی توسط سیستم اتوبوسرانی انجام می‌شود، علاوه بر این، در شهر دهلی جاذبه‌های گردشگری فراوانی وجود دارد، که از این جاذبه‌ها می‌توان به قلعه‌ها، موزه‌ها، معابد اشاره کرد.

نمایشگاه لوازم خانگی دهلی
در شهر بمبئی کشور هند، نمایشگاه لوازم خانگی دهلی برگزار می‌گردد، که این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه در نوع خود، در هند به شمار می‌آید و محل فوق العاده‌ای برای ارائه ایده‌ها، خدمات و محصولات می‌باشد، همچنین برای شرکت‌ها، این امکان را فراهم می‌کند تا برای سرمایه‌گذاری‌های مشترک و سایر مشارکت‌ها، شریک پیدا کنند و با تمرکز بر تامین نیازهای مشتریان بزرگ به پیگیری مهم‌ترین روندهای پیشرفت تجارت لوازم خانگی جهان اختصاص داده می‌شود. این نمایشگاه برای غرفه‌داران، فرصت‌های بازاریابی بی‌نظیری را فراهم می‌نماید و برای مذاکرات، جلسات رودررو، پایه گذاری معاملات آینده و ایجاد همکاری‌های تجاری موفق و پایدار، بهترین مکان به شمار می‌آید، همچنین این نمایشگاه برای شرکت‌های لوازم خانگی، جایگاه ایده‌ آلیست تا در آن با یکدیگر زیر یک سقف دیدار، گفتگو و معامله نمایند، وقتی صحبت از تجارت می‌شود، هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین فرصت تجارت و بازاریابی در نمایشگاه لوازم خانگی دهلی شود.

تاریخ نمایشگاه لوازم خانگی دهلی

یکی از بزرگترین نمایشگاه‌ها، نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی در هند می‌ باشد که محل فوق العاده‌ای برای ارائه خدمات جدید، محصولات و ایده‌ها می‌باشد، همچنین برای شرکت‌ها این امکان را فراهم می‌کند تا به منظور رونق کسب و کار خود، سرمایه‌گذاری‌هایی در این نمایشگاه انجام دهند.
این نمایشگاه با تمرکز بر تامین نیازهای مشتری‌ها، بهترین‌ها را به نمایش می‌گذارد. از بیست و پنجم الی بیست و هفتم ۱۴۰۲  بهمن ماه نمایشگاه لوازم خانگی دهلی برگزار می‌گردد.

تاریخ نمایشگاه لوازم خانگی دهلی
به منظور اطلاع از زمان دقیق برگزاری نمایشگاه، کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی از در این زمینه دست یابید، علاوه بر این، چنانچه ابهامی در این زمینه برای شما وجود دارد، می‌توانید با کارشناسان آژانس مطرح نمایید، زیرا این کارشناسان با تجربه و مهارتی که در این زمینه دارند می‌توانند به خوبی شما را راهنمایی کنند و هیچ ابهامی برای شما باقی نخواهد ماند.

محل برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی دهلی

در مرکز نمایشگاهی praggati Maidan نمایشگاه لوازم خانگی دهلی نو برگزار می‌گردد، که این نمایشگاه در نوع خود از بزرگترین نمایشگاه ها در هند به شمار می‌آید و بر رشد تجارت لوازم خانگی در هند متمرکز می‌باشد. مساحت این نمایشگاه در حدود ۵۰۰۰ متر مربع می‌باشد و بیش از ۲۵۰ غرفه دارد، حضور در این نمایشگاه امکان تعامل در مشارکت تجاری با اهالی این صنعت و فرصت مذاکره با سازمان‌های تولید کننده لوازم خانگی وجود دارد، همچنین در مورد شیوه‌ های افزایش و تسریع رشد و پیشرفت صنعت لوازم خانگی مشورت‌هایی صورت می‌گیرد و با سازمان‌هایی که منافع تجاری متنوعی دارند، مذاکرات تجاری آغاز می‌شود، برای دیده و شناخته شدن برندها زمینه مساعدی فراهم است و امکان ملاقات با خریداران وجود دارد و برای عرضه محصولات جدید و یافتن عاملین فروش یا پخش کنندگان در بازار جدید، مکان ایده‌آل است و قابلیت کنترل ارزیابی رقابت و تامین منابع مورد نیاز از هند در این نمایشگاه وجود دارد.
در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی هند دهلی نو توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف با استفاده از تجارب سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه‌های گوناگون می‌تواند در نمایشگاه بین المللی صنعت لوازم خانگی به موفقیت شما و رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش کمک کند، در نمایشگاه صنعت لوازم خانگی می‌توان محصولات خود را با طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی بهتر در معرض نمایش قرار داد.
علاوه بر شرکت در نمایشگاه موفقیت در نمایشگاه صنعت لوازم خانگی هند مستلزم داشتن غرفه حرفه‌ای برای نمایش کالا است در واقع غرفه سازی در نمایشگاه، باعث می‌شود محصولات و دستاوردهای شرکت به صورت موثری به نمایش گذاشته شوند و همچنین برای پذیرایی از مهمان‌ها و مراجعه کنندگان، از مکان‌های مخصوص غرفه نیز می‌توان استفاده کرد و برای آماده کردن لوازم پذیرایی و دپو هدایای تبلیغاتی و کاتالوگ محلی در غرفه وجود دارد.

به منظور غرفه سازی در نمایشگاه به نکات زیر توجه کنید:

۱- انتخاب رنگ مناسب

 یکی از مسائلی که در طراحی غرفه نمایشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، استفاده از رنگ مناسب می‌باشد. برای جلب توجه شرکت کنندگان از رنگ‌های برجسته استفاده کنید، بدون اینکه نام تجاری خود شما به خطر بیفتد، در واقع یکی از اصول طراحی غرفه نمایشگاهی استفاده از رنگ‌های مناسب می‌باشد رنگ‌هایی مانند رنگ قرمز، باعث خیره شدن چشم و ایجاد انرژی  می‌شود؟ که ممکن است دیگر غرفه‌ها فاقد آن باشد، در میان انبوهی از طراحی مطلوب رنگ‌هایی مانند نارنجی ظاهر می‌شود و نشان دهنده ارزش شما می‌باشد، همچنین برای اشاره به آرامش و تجمل می‌توان از رنگ‌های صورتی یا بنفش استفاده کرد. در واقع تاثیرات بسیار متفاوتی را رنگ‌های مختلف بر روی ذهن دارند و به منظور تاثیرگذاری بر روی مخاطبین خود از رنگ‌های ویژه‌ای استفاده کنید، اغلب برای بهتر دیده شدن از رنگ‌های روشن استفاده می‌شود و رنگ‌های تیره‌تر بیانگر قدرت و قدمت شرکت می‌باشد.

محل برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی دهلی

۲- اهمیت نمایشگر

به عنوان یک ابزار قدرتمند برای جذب حضار به غرفه شما، نمایش‌های دیجیتالی بسیار تاثیرگذار می‌باشد و چنانچه می‌توانید برای بیان چشم اندازهای آینده یک ویدیو کوتاه بازاریابی را بر روی یکی از ال‌سی‌دی‌ها بگذارید تا باعث جلب توجه حضار به سمت غرفه شما شود، با توجه به تحقیقات انجام شده بیش از ۹۳ درصد ارتباط ها غیر کلامی است و مغز انسان درمقایسه با متن و تصاویر و فیلم‌ها، به تصاویر وفیلم، پاسخ بیشتری می‌دهد و یک ویدیوی کوتاه بازاریابی می‌تواند برای جلب توجه مخاطبان فرصتی بزرگ باشد.
استفاده از تصاویر برای جذب مخاطبین، ابزار بسیار موثری هستند، مغز انسان سریع‌تر تصاویر را نسبت به متن پردازش می‌کند و در عرض چند ثانیه به شما قدرت ارسال یک پیام مفصل را می‌دهد، در حالی که ارسال پیام با استفاده از متون نوشتاری بسیار طولانی‌تر می‌باشد، در واقع استفاده از تصاویر مانند رنگ‌های مختلف بر نحوه ادراک شرکت تان تاثیرگذار می‌باشد و یکی از اصول طراحی غرفه نمایشگاهی استفاده از تصاویر است.

۳- در نظر گرفتن محیطی برای استراحت شرکت کنندگان

 برای ایجاد یک نمایش تجاری تعاملی یکی از بهترین روش‌ها، ارائه صندلی راحت برای شرکت کنندگان می‌باشد، در واقع برای مدت زمان زیادی بازدید کنندگان در نمایشگاه سرپا ایستاده‌اند و هیچ چیز به اندازه یک مبل، باعث آرامش خاطر آنها نمی‌باشد، بنابراین بهتر است کنار یک مبل راحتی یا صندلی راحتی، محصولات نمایشی خود را قرار دهید و از بازدیدکنندگان بخواهید که آنها را امتحان کنند و افرادی که در غرفه شما مشغول به کار هستند، باید بدانند که این صندلی‌ها برای استراحت مشتریان می‌باشد نه برای آرامش تیم فروش.

۴- آراستگی کارکنان

افرادی که در غرفه شما مشغول به کار هستند باید دارای روابط عمومی بالایی بوده و ظاهری کاملاً آراسته و مثبت داشته باشند و لباس و پوشش مناسبی داشته و تمیز و مرتب باشند، همچنین این افراد باید آموزش‌های لازم را دیده باشند و بتوانند در مورد محصولات شما اطلاعات لازم را در اختیار بازدید کنندگان قرار دهند، در صورتی که با متانت و آرامش به سوالات بازدید کنندگان از غرفه شما، پاسخگو باشند اگرچه مستقیماً در موفقیت شرکت نقشی ندارد، اما به صورت غیر مستقیم بسیار موثر می‌باشد، زیرا در میان  بازدید کنندگان و مشتریان ذهنیت مثبتی نسبت به شرکت و پرسنل شاغل در آن ایجاد می‌شود.

۵- عدم استعمال دخانیات

از استعمال هرگونه دخانیات در غرفه باید پرهیز شود و همچنین ازخوردن و آشامیدن، سیگار، جویدن آدامس در داخل غرفه اجتناب کنید، زیرا انجام این کارها باعث می‌شود بازدید کنندگان و مشتریان علاقمند از پرسیدن و مذاکره انصراف دهند، علاوه بر این غرفه‌دار باید به گونه‌ای با بازدید کنندگان صحبت کند که مشتری بودن یا نبودنشان معلوم شود و وقت زیادی صرف نکند تا بتواند بازدید کنندگان و مشتریان نمایشگاهی را به طور کامل ارزیابی کند.
این جمع را بر هم بزنند، بنابراین از انجام این کار باید اجتناب شود و غرفه داران سعی کنند از صحبت کردن در غرفه نمایشگاه با یکدیگر تا حد امکان خودداری نمایند، زیر انجام این کار نشان دهنده بی‌توجهی به محیط اطراف خود و بازدیدکنندگان و مشتریانی است که ممکن است خریداران موثری باشند.

محصولات نمایشگاه لوازم خانگی دهلی

محصولات مختلفی در نمایشگاه لوازم خانگی دهلی در معرض نمایش قرار داده می‌شود که از این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- لوازم آشپزی و پذیرایی

اجاق خوراک پزی، سرویس پذیرایی، دیس و سینی پذیرایی، ظروف آشپزی، سرویس چای و قهوه خوری، سرویس پارچ و لیوان، ظرف نمک و فلفل، انواع قابلمه، لوازم آشپزی آلومینیومی، سرویس آشپزی روکش‌دار

۲- اجاق گاز و ظروف نچسب

 اجاق آلومینیومی، اجاق استیل ضد زنگ، ماهیتابه نچسب و شیر جوش، ظروف نچسب

۳- لوازم و اثاث منزل

 سرویس مسافرت، قفسه، لوازم عایق حرارت، محصولات استیل حرارتی، شیر جوش، ظروف آلومینیومی، سطل زباله، سرویس حمل غذا، لوازم حمام، محصولات مورد نیاز حیوانات خانگی، پیاله.

محصولات نمایشگاه لوازم خانگی دهلی

۴- لوازم خانگی

 لوازم پلاستیکی، لوازم نظافت منزل، جعبه‌های پلاستیکی، مخلوط کن، آسیاب، اجاق، پلوپز، لوازم خانگی کوچک

۵- مواد خام و ماشین آلات

ورقه‌های فولادی ضد زنگ، فنر، میله و سیم پرس ساده و دوبل، لوله و مجرا ماشین آلات صنعتی

۶- لوازم آشپزخانه و لوازم منزل

کتری و قوری، ظروف خوراک پزی، سرویس غذاخوری، ظروف چای‌خوری، ظروف ناهارخوری، دیگ بخارپز، قابلمه و ماهیتابه، سرویس پیاله، کاسه، قوری، قهوه خوری، سرویس دسر خوری، فلاسک

۷- لوازم هتل

 ویترین، بوفه، ظروف گرم نگهدارنده غذا، قوطی‌های فلزی، لوازم جانبی، میز غذا، ظروف میان وعده، ابزار پذیرایی، میز چرخدار، ابزار پخت و پز، قابلمه، وسایل آشپزخانه
همانگونه که در بالا ذکر کردیم، به منظور موفقیت در نامه نمایشگاه بهتر است اقدام به غرفه‌سازی نمایشگاهی کنید، که اصول غرفه‌سازی نمایشگاه‌های بین‌المللی نسبت به نمایشگاه‌های محلی و داخلی متفاوت‌تر می‌باشد و بهترین و بالاترین مکان‌های ممکنه برای تبلیغات و ایجاد فرصت‌های مناسب کاری نمایشگاه می‌باشد و می‌تواند باعث رونق کسب و کار شود، در زمینه‌های مختلف اقتصادی مشکلات متعددی گریبان‌گیر دولت‌ها و حکومت‌های گوناگون شده است و برای درآمدزایی جدید همه به دنبال راهی می‌گردند که بتواند نیازهای مالی را در حد و اندازه قابل قبولی برطرف نماید و یک منبع درآمدزایی جدید باشد.
به همین دلیل در کشورهای مختلف نمایشگاه‌های مختلف بین المللی برگزار می‌شود که از این طریق سودی عاید آنها شود و این نمایشگاه باید بتواند برای نمایش دادن محصولات، فرصتی را در اختیار فعالان صنایع قرار بدهد تا برای بستن یک قرارداد، بتوانند محصولات و خدمات خود را در معرض دید بازدید کنندگان و خریداران بگذارند.
به منظور حضور در نمایشگاه لوازم خانگی دهلی بهتر است به آژانس مسافرتی مربوط به مراجعه کنید و مدارک مورد نیاز برای سفر به دهلی را در اختیار آنها قرار دهید، تمامی اقدامات لازم برای سفر شما با دقت صورت می‌گیرد، بدون اینکه مشکلی برای سفر شما ایجاد شود و بتوانید بدون دغدغه در نمایشگاه حضور پیدا کنید.

برندهای حاضر در نمایشگاه لوازم خانگی دهلی

برندهای مختلفی در نمایشگاه لوازم خانگی حضور دارند که این برندها از کشورهای مختلف هستند، تولید کنندگان و عرضه کنندگان بزرگ لوازم خانگی در نمایشگاه لوازم خانگی دهلی می‌توانند، محصولات خود را در غرفه نمایشگاهی به نمایش بگذارند تا بتوانند به مدد مشارکت در این نمایشگاه، سهم بیشتری از بازار را کسب نمایند، با توجه به اینکه محوریت برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی معرفی و نمایش محصولات جدید می‌باشد، به همین دلیل شرکت کنندگان در نمایشگاه موقعیت غرفه نمایشگاهی مناسبی را انتخاب کرده و مطابق با نیازها و سلایق خود طراحی غرفه را انجام می‌دهند، در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد، رقابت بسیار شدیدی می‌باشد که در بین غرفه‌های نمایشگاهی وجود دارد، همچنین تعداد زیادی از برندهای خارجی علاوه بر تولید کنندگان داخلی به انجام فعالیت‌های نمایشگاهی می‌پردازند و چنانچه غرفه نمایشگاهی با برنامه‌ریزی انجام شود موفق‌تر عمل می‌نماید.
به منظور حضور در نمایشگاه لوازم خانگی و ارائه محصولات خود بهتر است یک برنامه‌ریزی کامل و حساب شده داشته باشید، تا بتوانید به موفقیت لازم در نمایشگاه دست پیدا کنید به همین منظور قبل از سفر به دهلی، تمامی اقدامات لازم برای سفر را بر عهده آژانس بگذارید و تمرکز خود را بر فراهم کردن اقدامات و افزایش اطلاعات، آگاهی در مورد نمایشگاه لوازم خانگی بگذارید.

برندهای حاضر در نمایشگاه لوازم خانگی دهلی
در این نمایشگاه، کنفرانس‌هایی نیز برگزار می‌شود و می‌توانید به منظور افزایش اطلاعات خود در این کنفرانس‌ها نیز شرکت کنید، گاهی تولید کنندگان محصولات لوازم خانگی به منظور تصاحب بخشی از بازار به دنبال افرادی با پتانسیل بالا در امور توزیع هستند، بنابراین چنانچه پتانسیل بالایی در زمینه بازاریابی دارید، می‌توانید با حضور در این نمایشگاه شانس خود را امتحان کنید و از این موقعیت بهره‌مند شوید.

کلام آخر

یکی از بزرگترین و موثرترین نمایشگاه‌های جهان، نمایشگاه لوازم خانگی دهلی می‌باشد که در این نمایشگاه انواع لوازم خانگی، آشپزخانه و ماشین آلات تولید کننده در معرض نمایش قرار داده می‌شود.
بنابراین حضور در این نمایشگاه باعث اطلاع از آخرین فناوری‌ها، در زمینه لوازم خانگی شده و می‌توانید خدمات به روزی را به مشتریان خود ارائه دهید و همچنین با حضور در کنفرانس‌ها این نمایشگاه می‌توانید اطلاعات خود را به روز نمایید و با شرکت‌ها و تولید کنندگان لوازم خانگی تعامل داشته باشید.
به منظور تعامل با شرکت‌ها و تولید کنندگان بهتر است با شخص اول و مسئول اصلی این شرکت‌ها ملاقاتی داشته باشید، در صورتی که در این زمینه با کارشناسان حرفه‌ای مشورت کنید، بهتر می‌توانید با این چالش روبرو شوید و به موفقیت در نمایشگاه دست پیدا کنید. به منظور حضور در نمایشگاه کافیست به آژانس مسافرتی مربوط مراجعه کنید و مدارکی که برای انجام اقدامات سفر لازم می‌باشد، را به آنها تحویل دهید. کارشناسان در تلاشند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را بدون کم و کاست انجام دهند و سفری به یاد ماندنی را برای شما رقم بزنند، همچنین به منظور برنامه‌ریزی برای حضور در نمایشگاه می‌توانید از کارشناسان آژانس کمک بگیرید، زیرا یک برنامه‌ریزی دقیق باعث می‌شود علاوه بر بازدید از نمایشگاه، بتوانید از جاذبه‌های گردشگری نیز دیدن نمایید.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.