نمایشگاه محصولات منزل و مراقبت شخصی شانگهای

نمایشگاه محصولات منزل و مراقبت شخصی شانگهای

در شهر شانگهای کشور چین نمایشگاه محصولات منزل و مراقبت شخصی برگزار می‌گردد، که برای صنعت جهانی مراقبت‌های شخصی، نمایشگاه محصولات منزل و مراقبت شخصی شانگهای، جایگاه درجه یک به شمار می‌رود. این نمایشگاه برای سازندگان و تامین کنندگان مواد لوازم منزل و مراقبت‌های شخصی از سراسر جهان، بسته‌بندی لوازم آرایشی و ماشین آلات در حوزه آرایشی، به عنوان یک رویداد نوآورانه جایگاهی با کیفیت برای به دست آوردن چشم اندازی از گرایشات جهانی، همراه با کنفرانس‌ها و فعالیت‌های متنوع و ایجاد شبکه با متخصصان جهانی فراهم می‌آورد.

نمایشگاه محصولات منزل و مراقبت شخصی شانگهای
نمایشگاه محصولات منزل و مراقبت‌های شخصی کارآمدترین فرصت تجاری برای تامین کنندگان داخلی و بین المللی را در حالی که چین جایگاه مرکزی در بازار جهانی را تصاحب می‌کند، ایجاد می‌کند، تا به تعامل با سازندگان محصولات آرایشی، مراقبت شخصی و لوازم خانه بپردازد، برای تبادل اطلاعات در مورد گرایشات نوظهور، در بازار نوآوری‌های تکنولوژی، توسعه‌های جدید علمی و به روز رسانی قوانین و مقررات بین المللی این نمایشگاه رویدادی برتر است.

تاریخ نمایشگاه PCHi

در شهر شانگهای کشور چین در تاریخ 1الی 3 فروردین ۱۴۰۳ نمایشگاه محصولات منزل و مراقبت شخصی شانگهای برگزار می‌گردد.
برای حضور در نمایشگاه محصولات منزل و مراقبت شخصی شانگهای ویزای چین از ضروریات سفر می‌باشد که برای دریافت این ویزا، نیاز به تجربه فراوان و توجه به جزئیات و مراحل مختلف آن می‌باشد. بنابراین باید مهارت لازم را برای دریافت ویزای چین داشته باشید، زیرا در مراحل دریافت ویزا، با انبوهی از واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی مواجه می‌شوید و در صورت عدم آگاهی و بی‌دقتی، مراحل درخواست ویزا مجدداً باید آغاز شود و ممکن است باعث محرومیت از ارائه دوباره درخواست و اتلاف وقت شود، بنابراین بهتر است، تمامی اقدامات لازم برای دریافت ویزا را به آژانس مسافرتی مربوطه واگذار کنید، زیرا این آژانس از مهارت کافی در این زمینه برخوردار می‌باشد و تمامی مراحل را با دقت به جزئیات، به خوبی انجام می‌دهد و هیچ مشکلی در این زمینه برای شما ایجاد نخواهد شد، همچنین هرگونه سوالی که در این زمینه داشته باشید می‌توانید با کارشناسان آژانس مطرح کنید، زیرا این کارشناسان با تجربه‌ای که در این زمین دارند، به خوبی به تمامی سوالات شما پاسخگو خواهند بود.

تاریخ نمایشگاه PCHi

 برای دریافت ویزای چین نیاز به مدارکی می‌باشد که از این مدارک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-  ارائه پاسپورت با یک سال اعتبار

۲-  دو قطعه عکس ۶ در ۴

۳- گواهی تمکن مالی از بانک به زبان انگلیسی

۴- بیمه نامه مسافرتی

۵-آدرس دقیق محل کار و منزل مسافر

۶- فرم تکمیل و امضا شده ی تقاضای شرکت در سفر توسط مسافر

افرادی که در سفر به شانگهای تفاوت یک سفر تفریحی و خانوادگی را با یک سفر تجاری کاری به درستی درک کرده‌اند، خدمات تجاری بازدیدکنندگان نمایشگاه محصولات منزل و مراقبت‌های شخصی شانگهای شامل آنها خواهد شد، که این خدمات شامل سه مرحله پیش از برگزاری، حین برگزاری و پس از برگزاری می‌شود، چنانچه قصد دارید در نمایشگاه محصولات منزل و مراقبت شخصی شانگهای به عنوان بازدید کننده شرکت کنید، ارزشمندترین دارایی شما زمان می‌باشد.

محل برگزاری نمایشگاه PCHi

در شهر شانگهای کشور چین، نمایشگاه محصولات منزل و مراقبت شخصی برگزار می‌گردد، به منظور اطلاع دقیق از مکان برگزاری نمایشگاه و جزئیات آن به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید.
یکی از مواردی که در موفقیت شما در نمایشگاه بسیار تاثیرگذار است، غرفه‌سازی می‌باشد، زیرا در هنگام غرفه سازی بیشتر بازدید کنندگانی که به کسب و کار شما  مرتبط هستند، از غرفه شما دیدن می‌کنند و برای رشد برند، این محل می‌تواند فضایی ایده آل باشد و در برند شما موفقیت‌های زیادی را ایجاد کند، اما برای اینکه بتوانید در غرفه خود حداکثر استفاده را از حضور بازدید کنندگان ببرید، باید به المان‌هایی توجه داشته باشید و فضای غرفه را به یک فضای جادویی تبدیل کنید، که هر شخصی با ورود به غرفه شما نهایت لذت را ببرد.

۱- استفاده مناسب از رنگ‌ها

توجه به قدرت رنگ‌ها، یکی از مهمترین مواردی است که برای افزایش بازدید غرفه نمایشگاه باید مد نظر قرار گیرد، زیرا رنگ‌ها دارای قدرت عجیبی در جلب توجه بازدیدکنندگان هستند و باید رنگ‌ها به گونه‌ای با هم ترکیب شوند، که حتی اگر بازدید کنندگان تمایلی به ورود به غرفه نداشته باشند، اما این رنگ‌ها باعث جذب آنها می شود و باید از رنگ سازمانی و رنگ‌های مکمل در ترکیب رنگ‌ها به خوبی استفاده شود، در صورتی که رنگ سازمانی شما یک رنگ خاص می‌باشد، نباید برای طراحی غرفه بیشتر از این رنگ استفاده شود، زیرا موجب خستگی و دلزدگی خواهد شد و باید این رنگ در ترکیبی با رنگ‌های دیگر استفاده شود تا تصویر بسیار زیبایی از برند شما را نشان دهد.

۲- استفاده از فیلم‌

یکی دیگر از مواردی که باعث افزایش بازدید از غرفه می‌شود، استفاده از فیلم‌ها می‌باشد زیرا اکثر بازدید کنندگان دیدگاه مثبتی نسبت به فیلم دارند و باعث می‌شود برند شما برای مدت طولانی در ذهن بازدید کننده بماند، پس بهتر است به منظور پخش فیلم و تیزرهای تبلیغاتی در غرفه شما، یک ال‌سی‌دی وجود داشته باشد و با پخش تیزرهای تبلیغاتی بازدید کنندگان، دیدگاه بهتری نسبت به توانایی‌های شما خواهند داشت و در رشد برندتان این امر نقش بسیار مهمی خواهد داشت.

محل برگزاری نمایشگاه PCHi

۳- بنرهای تبلیغاتی

برای افزایش بازدید از غرفه، از جمله مواردی که بسیار تاثیرگذار است استفاده از بنر تبلیغاتی می‌باشد و برای طراحی بنر باید به موارد متعددی توجه کرد تا تاثیر مثبتی بر روی جذب بازدید کنندگان داشته باشد، برای طراحی بنر از ترکیب رنگ‌های مناسب با رنگ قالب غرفه استفاده شود و بیشتر از تصاویر نسبت به متن استفاده شود، زیرا قدرت تصاویر نسبت به متن بیشتر می‌باشد، همچنین در بنر خود از یک تیتر جذاب استفاده کنید، چنانچه به این موارد توجه کنید، باعث افزایش بازدید غرفه نمایشگاه شده و در ذهن مخاطبان برند شما بهتر ثبت خواهد شد.

۴- انتخاب مکان مناسب

یکی دیگر از مواردی که تاثیر بسزایی در افزایش جذب بازدید کنندگان دارد، محل مناسب برای غرفه می‌باشد. بهتر است محل غرفه در محیط مرکزی و یا سالن اصلی نمایشگاه قرار گیرد، زیرا در این مکان‌ها میزان رفت و آمد مشتریان و بازدید کنندگان بیشتر بوده و غرفه شما بیشتر مورد بازدید قرار می‌گیرد، البته مکان‌هایی که پربازدید و شلوغ می‌باشد، نسبت به مکان‌های دیگر نمایشگاه دارای هزینه بالاتری می‌باشد، بنابراین باید به بودجه خود در مورد این موضوع نیز توجه داشته باشید و در صورتی که بودجه شما به اندازه کافی نیست، می‌توانید از ترفندهای دیگر برای افزایش بازدید استفاده کنید.

۵- برجسته سازی محصولات و خدمات

روش ارائه محصولات و خدمات جدید، یکی از مواردی است که به افزایش بازدید غرفه نمایشگاه کمک می‌کند، می‌توانید از روش‌های مختلفی به منظور برجسته سازی محصولات و خدمات خود استفاده کنید و به روشی فضای غرفه را آماده سازید، که محصولات جدید به خوبی نمایش داده شود، به عنوان مثال می‌توانید از تیزرهای تبلیغاتی و بنرها برای برجسته سازی محصولات استفاده کنید.

۶- پوشش مناسب برای کارکنان غرفه

برای افزایش بازدید غرفه نمایشگاه یکی دیگر از مواردی که توصیه می‌شود به آن توجه داشته باشید، پوشش مناسب برای کارکنان غرفه می‌باشد و بهتر است از یک لباس یک دست و مناسب برای پرسنل غرفه استفاده کنید، زیرا استفاده از لباس‌های متفاوت جلوه مناسبی برای غرفه نداشته و ذهنیت خوبی برای بازدید کنندگان نخواهد داشت و در غرفه غیر رسمی بودن جاری می‌باشد و باعث اثرات منفی بر روی برند می‌شود. بنابراین بهتر است از لباس‌های رسمی تمامی پرسنل استفاده کنندو باید با رنگ سازمانی، رنگی که در لباس‌ها به کار می‌رود، همخوانی داشته باشد.

۷- تعامل و ارتباط با مشتریان

به منظور افزایش بازدید غرفه نمایشگاه و بتوانید بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید، ارتباط موثری با مشتریان بالقوه و بازدیدکنندگان برقرار کنید و به این موضوع توجه داشته باشید که هر کسی با ورود به غرفه، به محصولات و خدمات خاصی نیاز دارد که باید کارکنان غرفه ارتباط موثری با بازدید کنندگان برقرار کنند و با استفاده از توضیحات مناسب، رغبت بازدیدکنندگان را افزایش دهند، در واقع این مسئله باعث افزایش بازدید از غرفه خواهد شد و در معرفی برند به مشتریان نقش به سزایی دارد.

۸- پذیرایی از بازدیدکنندگان

 برای افزایش بازدید غرفه، از جمله مواردی که باید به آن توجه داشته باشید خدمات پذیرایی است که این مسئله می‌تواند در شکل‌گیری هویت برند شما نقش موثری داشته باشد و بسیار با اهمیت است، بنابراین به منظور حضور در نمایشگاه و غرفه‌سازی در آن، از قبل یک برنامه‌ریزی مناسب داشته باشید و آمادگی برای پذیرایی از مهمانان زیادی را در غرفه داشته باشی،د زیرا مهمانان زیادی در غرفه شما حضور پیدا خواهند کرد و باید به درستی پذیرایی شوند، در زمان پذیرایی معمولاً وجود قهوه ضروری است زیرا وجود قهوه در غرفه باعث ایجاد فضای دل انگیزی در آن خواهد شد و بر روی پرستیژ برند شما به طور مستقیم اثرگذار می‌باشد.

۹- استفاده از تکنولوژی

برای افزایش بازدید غرفه نمایشگاه، یکی دیگر از مواردی که باید مدنظر داشته باشید، استفاده از تکنولوژی‌های روز است و با توجه به اینکه امروزه از تکنولوژی بسیار استفاده می‌شود، بنابراین هرچه غرفه شما به روزتر باشد و بهتر دیزاین شود، به همان اندازه باعث برجسته سازی و قوی‌سازی برند شما خواهد شد.

جدیدترین محصولات در نمایشگاه PCHi

نمایشگاه مراقبت‌های شخصی شانگهای با مساحت ۱۵ هزار متر مربع باعث گرد هم آوردن هزاران محصول اصلی داخلی و خارجی و محصولات منحصر به فرد مراقبت شخصی مراقبت از مو، مراقبت از دهان، مکمل‌ها، پنبه و تجهیزات شخصی خواهد بود و به طور همزمان محصولات مراقبت شخصی بین‌المللی و داخلی و همچنین بسیاری از برندهای جدید خاص، نوظهور و با تقاضا را معرفی می‌کند، که باعث برآورده کردن نیازهای بازار خواهد شد.

جدیدترین محصولات در نمایشگاه PCHi

روندهای صنعت در نمایشگاه PCHi

نمایشگاه PCHi باعث گرد هم آمدن شرکت‌های داخلی و خارجی بسیاری می‌شود، بنابراین تاثیر بسزایی در رونق کسب و کار در آینده خواهد داشت و جلسات مذاکره و کنفرانس‌های در این نمایشگاه برگزار می‌شود که باعث افزایش اطلاعات شرکت کنندگان در این نمایشگاه خواهد شد.

بهترین زمان برای بازدید از نمایشگاه محصولات منزل و مراقبت شخصی شانگهای

برای بازدید از نمایشگاه محصولات منزل و مراقبت شخصی شانگهای بهتر است در ساعات پربار حضور پیدا کنید، که ساعات پربار آن در هنگام صبح و ناهار می‌باشد، زیرا بیشتر تولید کنندگان و تاجران در این زمان در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند، فقدان یک برنامه کلی، در سه مرحله پیش از برگزاری، حین برگزاری و پس از برگزاری نمایشگاه، بزرگترین ایرادی است که به بسیاری از بازدیدکنندگان در نمایشگاه‌ها می‌توان گرفت، بنابراین در مرحله پیش از برگزاری نمایشگاه در مورد جانمایی سالن‌های نمایشگاه، لیست غرفه‌داران اطلاعات تکمیلی را تهیه کنید تا باعث جلوگیری از هدر رفتن یک روز بسیار مهم در نمایشگاه شود.
در حین برگزاری نمایشگاه با یک غرفه‌دار خاص ارتباط برقرار کرده و همچنین در جلسه مذاکره تجاری حضور پیدا کنید که در استفاده هرچه بهتر از فرصت‌های نمایشگاه کمک بسزایی دارد.

بهترین زمان برای بازدید از نمایشگاه محصولات منزل و مراقبت شخصی شانگهایاز طرق مختلف ارتباطی مانند ایمیل، تلفن پس از برگزاری نمایشگاه مذاکرات و پیگیری‌های انجام دهید با اینکه انجام این کار بسیار وقتگیر است، ولی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد و در صورتی که به آن توجه نشود، باعث هدر رفتن کل هزینه‌های صورت گرفته می‌شود.

نکات مهم برای بازدید از نمایشگاه PCHi

جالب است بدانید که بیش از نیمی از مصرف کنندگان چینی، برندهای بین‌المللی را به برندهای داخلی ترجیح می‌دهند، علاوه بر این، این صنعت شاهد افزایش تقاضا از سوی مصرف کنندگان مرد چینی نسبت به سال قبل است و بازدیدکنندگان می‌توانند انتظار یک مرور سریع از مواد اولیه پیشرفته را داشته باشند، که پتانسیل تشخیص محصولات نهایی جدید خود را در بازار رقابتی دارد و جلسات فناوری جدید که یک پلتفرم برجسته برای غرفه داران، برای ارائه تحقیقات و فناوری‌های پیشگامان که زیر بنای آخرین پیشرفت‌های صنعت هستند، ارائه خواهد شد. به طور کلی حضور در نمایشگاه بین‌المللی برای کسب اطلاعات در زمینه تجارت بین‌الملل و برقراری ارتباط با تولید کنندگان و تاجران یک فرصت فوق العاده است، که برای بازدید از این نمایشگاه باید مواردی را در نظر داشته باشید

۱- انجام تحقیقات لازم

قبل از اینکه در نمایشگاه حضور پیدا کنید، بهتر است هدف از بازدید نمایشگاه مشخص باشد، از اهداف حضور در نمایشگاه می‌تواند پیدا کردن تاجران، برای صادرات، ارتباط با تولید کنندگان، بررسی تازه‌ترین تکنولوژی‌ها و فناوری‌ها و مشخص شدن تامین کنندگان مناسب با کسب و کار شما می‌باشد. در مورد نمایشگاه محصولات منزل و مراقبت شخصی شانگهای اطلاعات دقیقی کسب کنید، از جمله این اطلاعات می‌تواند تاریخ، محل برگزاری، شرکت کنندگان و اطلاعات مرتبط با آن باشد. با توجه به وسعت نمایشگاه محصولات منزل و مراقبت شخصی بهتر است حوزه علاقه و تخصصتان را مشخص کنید و تنها بر روی همان حوزه متمرکز شوید. ولیستی از شرکت کنندگان و غرفه‌های مورد نظر را به همراه داشته باشید، تا با توجه به اهدافتان بتوانید از این غرفه‌ها بازدید نمایید.

۲- برنامه‌ریزی مناسب

 برای بازدید از نمایشگاه برنامه‌ریزی مناسب از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، زیرا باعث مدیریت زمان خواهد شد و می‌توانید برای دستیابی به اهداف خود از این فرصت بهره‌بری کنید، در این زمانبندی روزها و ساعات بازدید از نمایشگاه به طور دقیق مشخص باشد زیرا انجام این کار باعث می‌شود به خوبی به تفریح و بررسی غرفه‌های مورد علاقه خود برسید و زمانبندی باید به گونه‌ای باشد که مطابق با ساعات پربار باشد، زیرا برای بازدید از غرفه‌های مهم‌تر و برقراری ارتباط با تاجران در این ساعات اصلی حضور در نمایشگاه از اهمیت بیشتری برخوردار می‌باشد، همچنین به منظور جلوگیری از خستگی باید زمانی برای استراحت داشته باشید و برای مرور یادداشت‌ها و انتقاد و برنامه می‌توانید از فرصت‌های استراحت استفاده کنید، همچنین برای اتفاقات غیر منتظره مذاکره و معامله باید زمان‌هایی اختصاص داده شود و در واقع یک برنامه‌ریزی مناسب باعث استفاده بهینه از زمان و انرژی خواهد شد و امکان دستیابی به اهداف را افزایش می‌دهد.

نکات مهم برای بازدید از نمایشگاه PCHi

۳- تهیه فهرست سوالات

به منظور استفاده بهینه از حضور در نمایشگاه، قبل از بازدید از نمایشگاه ممکن است سوالاتی از تاجران و تولید کنندگان داشته باشید، بنابراین لیستی از سوالات را تهیه کنید، بهتر است این سوالات به صورت اولویت بندی باشد به گونه‌ای که سوالات مهم‌تر در بالای لیست قرار گیرد، تا از اهداف اصلی‌تان در بازدید از نمایشگاه حمایت کند، همچنین پاسخ‌هایی که به سوالات داده می‌شود، نیز از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد و باید این پاسخ‌ها به صورت مناسب یادداشت برداری شود.

۴- همراه داشتن اطلاعات و کارت تماس

به منظور ارتباط موثر با تولید کنندگان و تاجران داشتن کارت و اطلاعات تماس از اهمیت بالای برخوردار می‌باشد، به تعداد کافی، کارت تجاری به همراه خود داشته باشید و از مواردی که باید در این کارت‌ها گنجانده شود نام، عنوان شغلی، شرکت، شماره تلفن و ایمیل می‌باشد، برای معرفی شما به دیگران کارت تجاری به عنوان یک ابزار عمل می‌کند، همچنین به منظور بهبود ارتباطات تجاری آمادگی داشته باشید که کارت تجاری خود را به تاجران تازه آشنا کنید و از فرصت‌های تجاری بهره‌برداری کنید، به منظور مدیریت لیست مخاطبین خود هنگام دریافت کارت‌های تجاری رصد کنید که مشتریان از کجا آمده اند و می‌توان چه نوع ارتباطات تجاری با آنها برقرار کرد.
تنها لازم است برای حضور در نمایشگاه محصولات و مراقبت شخصی به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید تا تمامی اقدامات لازم برای حضور در نمایشگاه انجام گیرد.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.