نمایشگاه طلا و جواهر استانبول

نمایشگاه طلا و جواهر استانبول

در حوزه طلا و جواهر ترکیه در سطح کشورهای جهان و جز ۵ کشور برتر است که به سراسر جهان برترین محصولات خود را صادر می‌کند و همه ساله قادر است ظرفیت خود را بالا ببرد طلا الماس و نقره سنگ‌های قیمتی مروارید و ساعت با بهترین قیمت و کیفیت در نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهر ترکیه ارائه می‌شود و بهترین محصولات را شما می‌توانید تجربه و مشاهده نمایید ۱۲۰۰ تامین کننده در نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهر ترکیه استانبول وجود دارد که به ارائه محصولات خود پرداخته و معرفی برند خود می‌پردازد.
نمایشگاه‌ طلا و جواهر در استانبول، مکانی است که تاجران و صاحبان کسب و کارهای مرتبط با زیورآلات از سراسر جهان در آنها حضور دارند.
این نمایشگاه‌ به عنوان پلی برای نمایش و عرضه طلا، نقره، الماس و سایر جواهرات شناخته می‌شوند.
بازدیدکنندگان می‌توانند با طراحی‌ها و سبک‌های مختلف جواهرات آشنا شوند و از فرصت خرید این محصولات با کیفیت بهره‌مند شوند.
به عنوان قطب طلا و جواهر منطقه، نمایشگاه طلا و جواهر استانبول شناخته می‌شود و از معروف‌ترین نمایشگاه‌های طلا و جواهر دنیا می‌باشد.
در استانبول ترکیه سالانه این نمایشگاه دو مرتبه در ماه‌های مارس و اکتبر برگزار می‌شود و جهت ارائه محصولات به حرفه‌ای‌ها این صنعت از سراسر دنیا نمایشگاه طلا و جواهر استانبول با گرایش سنگ‌ها و جواهرات با ایجاد بستری مناسب به عنوان نمایشگاه شناخته شده در بخش طلا و جواهر می‌باشد، با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان نمایشگاه طلا و جواهر استانبول در ایجاد ارتباطات تجاری و همچنین ارائه محصولات جدید شرکت‌ها نقش بزرگی را ایفا می‌کند.
می‌توان با آخرین نوآوری‌ها در ماشین آلات، مواد محصولات و مجموعه‌های طلا، الماس، نقره، سنگ‌های قیمتی مروارید و همچنین ساعت‌های گران قیمت در نمایشگاه طلا و جواهر استانبول آشنا گردید.
مهمترین رویداد صنعت طلا و جواهر ترکیه، نمایشگاه طلا و جواهر استانبول می‌باشد.
این نمایشگاه مورد حمایت کارشناسان طلا، جواهر ترکیه، انجمن کارشناسان جواهرات و کانی‌های معدنی گرانبها برخوردار می‌باشد.

اهداف نمایشگاه طلا و جواهر استانبول شامل موارد زیر است:

۱- ارتقاء صنعت جواهرسازی

 ارائه آخرین توسعه‌ها، فناوری‌ها، و روندهای جواهرسازی به منظور افزایش کیفیت و نوآوری در این صنعت.

۲- تسریع در تجارت بین‌المللی

فراهم کردن فرصت برای تجارت، معاملات و شبکه‌سازی بین تاجران و تولیدکنندگان جهت تبادل محصولات و خدمات.

۳- نمایش ویژگی‌های محصولات

ارائه زیورآلات و جواهرات متنوع و باکیفیت به منظور جذب توجه بازدیدکنندگان و خریداران.

نمایشگاه طلا و جواهر استانبول

۴- تبادل فرهنگی

 ایجاد فرصت برای تبادل اطلاعات و تجربیات میان نمایش‌دهندگان از سطوح مختلف صنعت.

۵- ارتقاء شهرت بین‌المللی

افزایش شهرت و تأثیرگذاری بر اسم نمایشگاه به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای جهانی در حوزه جواهرسازی.

۶- تشویق همکاری‌های تجاری

ایجاد فرصت برای برقراری همکاری‌های تجاری و ارتقاء روابط تجاری میان صاحبان کسب و کار.
نمایشگاه طلا و جواهر ترکیه از مهمترین نمایشگاه‌های جواهرات منطقه می‌باشد که حضور تولید کنندگان، عمده فروشان، نمایندگان، طراحان و تامین کنندگان طلا و جواهر در آن بسیار با اهمیت است و بیش از ۸۰۰ شرکت تامین کننده جواهرات، طلا، الماس و سنگ‌های قیمتی در نمایشگاه طلا و جواهر استانبول از کشورهایی مانند ایتالیا، چین، هنگ کنگ، تایلند حضور دارند و به نمایش دستاوردهای صنعت طلا و جواهرات و محصولات خود می‌پردازند.
در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهر ترکیه استانبول با استفاده از تجارت سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه‌ می‌توان به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف و توجه کرد و در نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهر ترکیه در موفقیت شما تاثیر بسزایی دارد.
در واقع نمایشگاه به اهداف بازاریابی و فروش، طلا، الماس و نقره و سنگ‌های قیمتی و مروارید کمک می‌کند.

زمان نمایشگاه طلا و جواهر استانبول

برای نمایش محصولاتی مانند جواهرات، طلا و ساعت نمایشگاه طلا و جواهر استانبول به صاحبان برندها فرصتی می‌دهد و در ایجاد ارتباطات تجاری تازه و تبلیغ محصولات جدید نقش مهمی دارد.
در واقع این نمایشگاه برای گسترش بازار شرکت‌ها دارای اهمیت می‌باشد و چنانچه در این زمینه مشغول به فعالیت هستید و یا از علاقمندان به فعالیت در این صنعت می‌باشید، حضور در نمایشگاه طلا و جواهر استانبول به شما کمک کننده خواهد بود.

زمان نمایشگاه طلا و جواهر استانبول
این نمایشگاه یک رویداد چهار روزه می‌باشد که در مرکز نمایشگاه استانبول ترکیه برگزار می‌شود.
زمان دقیق برگزاری این نمایشگاه متغیر می‌باشد، اما به منظور حضور در این نمایشگاه، به آژانس مسافرتی ناخدا سفر مراجعه کنید تا اطلاعات دقیقی در اختیار شما قرار داده شود.

شرکت کنندگان در نمایشگاه طلا و جواهر استانبول

یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه ترکیه، نمایشگاه جواهرات استانبول به حساب می‌آید که در صنعت جواهرات طلا و ساعت نمایشگاه پیشرو است و به متخصصان جواهرات از شرق اروپا تا آسیای مرکزی، شمال آفریقا، روسیه و خاورمیانه، این نمایشگاه فرصت شبکه سازی تجاری را می‌دهد، به همین دلیل افراد زیادی برای بازدید از این نمایشگاه به ترکیه سفر می‌کنند، آغاز به کار این نمایشگاه در سال ۱۹۸۶ میلادی بوده است و در یکی از سریع‌ترین مناطق در حال توسعه جهان یک محیط تجاری منحصر به فرد ایجاد کرده است.
این نمایشگاه با همراه کردن شرکت‌ها و برندهای مهم با خریدارها یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های جواهرات در جهان می‌باشد که به توسعه و رشد بخش جواهرات کمک می‌کند.

شرکت کنندگان در نمایشگاه طلا و جواهر استانبول
یکی از رهبران جهانی، جواهرات ترکیه می‌باشد که در تولید و مصرف جواهرات، طلا و در واردات و صادرات در بین ۵ کشور برتر رتبه‌بندی می‌شود و بهترین فضا را برای برگزاری چنین نمایشگاهی دارد. در واقع استانبول به عنوان پایتخت فرهنگی ترکیه و شهر توریستی شناخته شده است و برای بازدید از این نمایشگاه، در هر دوره افراد زیادی را به سوی خود می‌کشاند.
شرکت‌کنندگان در نمایشگاه طلا و جواهر استانبول ممکن است شامل تولیدکنندگان طلا و جواهر، تاجران بین‌المللی، طراحان معروف جواهرات و نمایندگان صنعت زیورآلات باشند.
برندهای مشهور جواهرسازی و شرکت‌هایی که در زمینه تولید و عرضه طلای با کیفیت، الماس و سنگ‌های قیمتی فعالیت دارند، احتمالاً جزو شرکت‌کنندگان اصلی باشند.

محصولات نمایشگاه طلا و جواهر استانبول

نمایشگاه طلا و جواهر استانبول یک رخداد تجاری است که تولیدکنندگان و تاجران طلا و جواهر از سراسر جهان را به‌هم می‌آورد.
در این نمایشگاه، محصولات متنوعی از جمله طلا، نقره، الماس، سنگ‌های قیمتی، ساعت‌های لوکس و جواهرات با طراحی‌های نوین به نمایش گذاشته می‌شوند.
شرکت‌کنندگان شامل شرکت‌های بزرگ جواهرسازی، تاجران بین‌المللی، طراحان مشهور و تولیدکنندگان سنگ‌های قیمتی می‌باشند.
این نمایشگاه‌ها به بازدیدکنندگان فرصت می‌دهند تا به طور مستقیم با تازه‌ترین ابتکارات صنعت جواهرسازی آشنا شوند و محصولات با کیفیت را بررسی و خریداری کنند.

محصولات نمایشگاه طلا و جواهر استانبول شامل:

۱- طلا و نقره

 زیورآلات طلا و نقره با طراحی‌های متنوع از دسته‌های مختلف از جمله گردنبندها، دستبندها، گوشواره‌ها و انگشترها.

۲- الماس و سنگ‌های قیمتی

حلقه‌ها، گردنبندها و ساعت‌های جواهرات با الماس‌ها و سنگ‌های قیمتی متنوع.

محصولات نمایشگاه طلا و جواهر استانبول

۳- ساعت‌های لوکس

 مجموعه‌های اختصاصی از ساعت‌های با کیفیت و برندهای معروف جهانی.

۴- طراحی‌های خاص

 جواهرات با طراحی‌های نوین و خاص از هنرمندان مشهور.

۵- ابزارهای جواهرسازی

 انواع ابزار و ملزومات مورد نیاز برای صنعت جواهرسازی.

۶- تکنولوژی در جواهرسازی

نمایش و معرفی آخرین تکنولوژی‌ها و ابزارهای مرتبط با صنعت جواهرسازی.
این نمایشگاه‌ به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که به نزدیک‌ترین روند‌ها و محصولات جدید در عرصه زیورآلات دسترسی پیدا کنند.

هتل های نزدیک نمایشگاه طلا و جواهر استانبول

نمایشگاهی که به ارائه محصولات و خدمات صنعت طلا و جواهر می‌پردازد، نمایشگاه جواهرات استانبول می‌باشد که می‌توان با پیشگامان صنعت جواهرات با شرکت در نمایشگاه طلا و جواهر استانبول آشنا شد و به نمایش محصولات خود بپردازید.
بیش از ۳۰ سال است که نمایشگاه طلا و جواهر ترکیه برپا می‌شود و برای فعالان صنعت طلاسازی فرصتی بسیار مناسب است، برای اقامت مسافرانی که به استانبول برای حضور در نمایشگاه سفر می‌کنند اقامتگاه‌هایی در استانبول واقع شده است که بعضی از این هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در نزدیک نمایشگاه طلا و جواهر استانبول ترکیه می‌باشد.

در مورد هتل‌های نزدیک به نمایشگاه طلا و جواهر استانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- هتل رامادا پلازا استانبول

در نزدیکی میدان تقسیم و نمایشگاه طلا و جواهر استانبول هتل ۵ ستاره، رامادا پلازا وجود دارد که این هتل دارای امکانات زیادی از قبیل اتوکشی، صرافی، لباسشویی، خشکشویی، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات تورها، فکس، کپی، رستوران پذیرش شبانه روزی، منطقه بدون سیگار، سونا، حمام مخصوص، آسانسور، فروشگاه در هتل، تهویه مطبوع، اتاق بار، امکانات برای معلولین، اتاق‌های وی آی پی، سوئیت مخصوص زوج‌های جوان، انبار بار و چمدان، گرمایش، کرایه ماشین و مرکز تجارت می‌باشد، همچنین به منظور برگزاری کنفرانس نیز در این هتل سالن‌هایی وجود دارد.

۲- هتل یورو پلازا

یکی دیگر از هتل‌هایی که در نزدیکی نمایشگاه جواهر و طلای استانبول وجود دارد، هتل یورو پلازا می‌باشد، که این هتل ۴ ستاره بوده و از امکانات مناسبی برخوردار می‌باشد. از امکانات این هتل می‌توان به خدمات ۲۴ ساعته در اتاق، نگهداری از کودک، اتاق بار، گاوصندوق در اتاق، اتاق مخصوص کشیدن سیگار، کافی شاپ، ترانسفور فرودگاهی، آسانسور، استخر سرپوشیده، اینترنت رایگان، رستوران، تهویه مطبوع، پارکینگ، اتومبیل، استخر روباز، سالن بدنسازی، کافی نت، سونا، حمام مخصوص، اشاره کرد.

هتل های نزدیک نمایشگاه طلا و جواهر استانبول

۳- هتل هیلتون گاردن

هتل هیلتون گاردن یکی دیگر از هتل‌هایی می‌باشد که در نزدیکی نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر استانبول واقع شده است و از امکانات معقولی برخوردار است. این هتل ۴ ستاره بوده و از امکانات آن می‌توان به حمام آفتاب اختصاصی، حمام ترکی، سونا، ماساژ، زمین تنیس، سالن کنفرانس، سالن فیتنس، سیستم حرارتی و برودتی، صندوق امانات، خشکشویی، اتوشویی، مرکز خرید، نگهداری از حیوانات، اسکواش، اینترنت وای فای، پارکینگ، صرافی، جکوزی، نگهداری از کودک اشاره کرد.

۳- هتل AVM Apart

از هتل‌های سه ستاره‌ای که در نزدیکی نمایشگاه طلا و جواهر استانبول واقع شده، می‌توان به هتل AVM Apartاشاره کرد. این هتل نیز امکانات مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد که از این امکانات می‌توان به ترانسفر فرودگاهی، اینترنت بیسیم، کافی شاپ، روم سرویس ۲۴ ساعته، لابی پذیرش شبانه روزی، مناطق ممنوعه کشیدن سیگار، باغ، ماساژ، حمام بخار، آسانسور، فروشگاه، سیستم تهویه مطبوع، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، پارک آبی، ماساژ، سالن بدنسازی، فروشگاه، نگهداری از کودک، رستوران با سرو انواع غذا، اشاره کرد.

۴- هتل مارد این

در نزدیکی مرکز نمایشگاه تویاپ استانبول از هتل‌های ۴ ستاره هتل مارد این می‌باشد، که از امکانات این هتل می‌توان به حمام بخار، وان آب داغ، باغ، ماساژ، نگهداری از کودک، سیستم تهویه مطبوع، اتاق‌های خانوادگی، آسانسور، فروشگاه، صرافی، کافی شاپ، صندوق امانات، رستوران با سرو انواع غذا، بار، کافی شاپ، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت بیسیم، روم سرویس ۲۴ ساعته، لابی پذیرش شبانه روزی، فکس و فتوکپی، اتاق‌های پاک و غیر سیگاری، مناطق ممنوع کشیدن سیگار اشاره کرد، همچنین در این هتل پارک آبی، سالن بدنسازی و استخر سرپوشیده نیز وجود دارد.

۵- هتل Manesol

هتل Manesol از هتل‌های ۴ ستاره در نزدیکی نمایشگاه طلا و جواهر استانبول می‌باشد، که از امکانات آن می‌توان به اتاق‌های خانوادگی، مرکز تجارت، صرافی، کافی شاپ، باغ، سونا، جکوزی، پارک آبی، سرویس ۲۴ ساعت، فکس و فتوکپی، اتاق‌های پاک و غیر ممنوع کشیدن سیگار، وان آب داغ، حمام بخار، فروشگاه، نگهداری از کودک، سیستم تهویه مطبوع، نگهداری از کودک، فروشگاه آسانسور اشاره کرد.
به منظور حضور در نمایشگاه جواهرات استانبول کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و با توجه به بودجه‌ای که برای سفر خود در نظر گرفته‌اید، به رزرو یکی از این هتل‌ها اقدام نمایید. این هتل‌ها با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهند دارای قیمت‌های متفاوتی هستند و ممکن است برخی از آنها هزینه بالاتری به منظور اقامت دریافت نمایند، آژانس مسافرتی در مورد هزینه‌های این هتل‌ها، اطلاعات دقیقی در اختیار شما قرار خواهد.
قبل از حضور در نمایشگاه جواهرات باید به نکاتی توجه شود، در واقع از مهمترین و موثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای امروز نمایشگاه‌ها محسوب می‌شوند زیرا یکی از بهترین و پرانگیزه ترین فرصت‌ها به منظور برقراری ارتباطات و کسب مشتریان تازه و آشنایی با ایده‌های نوآورانه این دسته از رویدادها می‌باشد. در واقع برای کسب و کارها به منظور برقراری تماس چهره به چهره نمایشگاه می‌تواند فرصت مناسب باشد. در نمایشگاه انتخاب یک غرفه مناسب تاثیر بسزایی در رونق کسب و کار شما خواهد داشت، به منظور بیشتر دیده شدن غرفه بهتر است در طراحی غرفه دقت و حساسیت زیاد به خرج دهید و غرفه شما در مسیر پربازدید باشد، همچنین استفاده از اکسسوری‌ها و به کارگیری افراد توانمند در این زمینه کمک بسزایی در موفقیت شما در نمایشگاه خواهد داشت، به متراژ غرفه نیز در هنگام غرفه سازی باید توجه شود، زیرا ممکن است تعیین اندازه غرفه در ابتدا ساده به نظر بیاید، اما بر عملکرد کل شما ممکن است این تصمیم در نمایشگاه تاثیر بگذارد، طراحی غرفه نباید ساده باشد و تمامی عناصر آن باید به صورت مکمل یکدیگر به کار برده شود و همه چیز به خوبی مورد بررسی قرار گیرد.
در واقع کف پنل‌ها و کارکنان غرفه باید با هم هماهنگ باشند.
کارکنان غرفه باید در این زمینه آموزش‌های لازم را دیده باشند و با لباس فرم و یکدست در نمایشگاه حضور داشته باشند، در صورتی که از دانش کافی برخوردار باشند، می‌توانند به تمامی سوالات بازدید کنندگان پاسخگو باشند و محصولات و خدمات شما بیشتر در ذهن بازدید کنندگان ثبت خواهد شد، همچنین اگر هدایای تبلیغاتی برای بازدیدکنندگان در نظر بگیریم خواهد داشت.
به منظور حضور در نمایشگاه جواهرات استانبول باید از زمان دقیق برگزاری آن اطلاع داشته باشید، تا بتوانید یک برنامه‌ریزی مناسب برای سفر خود داشته باشید و از زمان نهایت بهره را ببرید.
در واقع استانبول جاهای دیدنی فراوانی دارد و هنگامی که به این شهر سفر می‌کنید و هدف از سفر شما بازدید از نمایشگاه باشد، در صورتی که برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشید علاوه بر بازدید از نمایشگاه می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری این شهر نیز دیدن نمایید.
به روز رسانی راه‌های ارتباطی با مخاطبانتان نیز تاثیر بسزایی در تغییر دیدگاه بازدیدکنندگان خواهد داشت، در واقع در سطح بین المللی باید راه‌های ارتباطی شما به روز رسانی شود، وب سایت شبکه‌های اجتماعی و حتی کارت ویزیت باعث می‌شود که بازدید کنندگان این تصور را داشته باشند که شرکت شما فعال و به روز است و چنانچه به روز رسانی صورت نگیرد، به شرکت و محصولات شما مخاطبان نمایشگاه توجهی نخواهند داشت، به مخاطبانتان در روزهای پایانی برگزاری نمایشگاه را یادآوری کنید، ممکن است به خاطر دغدغه‌های فکری بعضی افراد زمان دقیق نمایشگاه را نداند و چنانچه این زمان به آنها یادآوری شود، در روزهای پایانی بتوانند در نمایشگاه حضور داشته باشند می‌توانید با یک ایمیل یا یک پیامک کوتاه در روزهای منتهی به نمایشگاه به مخاطبان اطلاع رسانی کنید.
به همین دلیل در نمایشگاه، آداب و اصول ویژه‌ای توسط حضار باید مورد توجه قرار گیرد، توجه به این آداب و اصول به ظاهر ساده، باعث جذب مخاطبان بیشتر در نمایشگاه و ایجاد ارتباط با مشتریان خواهد شد، هر سوالی که در این زمینه دارید می‌توانید با کارشناسان آژانس مسافرتی در میان بگذارید، هر ابهامی در این زمینه برای شما رفع شود.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.