نمایشگاه سرامیک هند

نمایشگاه سرامیک هند

در شهر گچرات کشور هند نمایشگاه سرامیک هند برگزار می‌شود که به عنوان یک نمایشگاه پیشرو در زمینه تجهیزات و تدارکات صنعت سرامیک باعث تحت پوشش قرار دادن محدوده عظیمی از سرامیک‌های کلاسیک گرفته تا مواد خام و سرامیک‌های تکنیکی و کاربردی می‌شود و یک رویداد جهانی با پوشانندگی وسیع در زمینه صنعت سرامیک است.

نمایشگاه سرامیک هند
توسط انجمن بین‌المللی کار این نمایشگاه در زمینه تجارت سرامیک حمایت می‌شود و برترین قسمت‌ها از بخش‌های اصلی این رویداد را فعال نموده، کارگاه‌ها و جلسات ارتباط شبکه‌ای متحول ساخته است، بازدیدکنندگان با بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از رویدادهای دیگر تابع و مرتبط با این نمایشگاه، که بخشی از این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند، بهره‌مند شوند.

تاریخ نمایشگاه سرامیک هند

نمایشگاه سرامیک هند پلتفرم منحصر به فردی می‌باشد که باعث گرد هم آمدن تامین کنندگان مواد خام، ماشین آلات سرامیک هندی می‌شود، صنعت سرامیک هند دارای رشد زیادی بوده است و این رشد ناشی از افزایش تقاضا برای کاشی و سرامیک، ظروف بهداشتی، لوله برای کاربردهای ساختمانی در هند و صادرات به ایالات متحده خاورمیانه اروپا و سایر مقاصد جدید است.

تاریخ نمایشگاه سرامیک هند
نمایشگاه سرامیک هند باعث جذب بازیگران کلیدی در سراسر جهان می‌شود، که به دنبال بهبود رقابت کارایی در تولید و به روز ماندن با آخرین روندهای فناوری و نوآوری هستند و طیف وسیع تجهیزات و ماشین آلات تولید سرامیک و آجر از جمله تجهیزات آزمایشگاهی، سرامیک فنی، تجهیزات ذخیره سازی را تمامی شرکت‌های پیشرو در صنعت سرامیک و آجر ارائه می‌دهند.
در نظر داشته باشید که پس از چین، دومین تولید کننده بزرگ چینی بهداشتی جهان صنعت کاشی و سرامیک هند با ظرفیت نصب شده بیش از ۴۰ میلیون قطعه دست ساز است.

مکان نمایشگاه سرامیک هند

در شهر گجرات کشور هند نمایشگاه سرامیک هند برگزار می‌شود. به منظور حضور در این نمایشگاه بهتر است به آژانس مسافرتی مراجعه کنید و از مکان دقیق برگزاری این نمایشگاه مطلع شوید، برای موفقیت در نمایشگاه سرامیک هند یکی از عوامل بسیار تاثیرگذار غرفه سازی می‌باشد که به منظور غرفه سازی در نمایشگاه باید به نکات مختلفی توجه کرد از این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

۱- مکان غرفه

بیشتر تجمع افراد در راهروهای اصلی یا مرکز محل برگزاری می‌باشد، که بهتر است در یکی از این مکان‌ها غرفه خود را بنا کنید، امکان دارد در نمایشگاه متناسب با مفهوم شما مناطق خاصی در نظر گرفته شده باشد و همیشه جایگاه شما باید با جایگاه‌های همسایه در نظر گرفته شود و با یک تاکتیک هوشمندانه جای خود را در کنار دیگران به گونه‌ای متمایز کنید، که باعث جلب توجه بازدید کننده شود و از ایستادن در مقابل رقیب مستقیم خود خودداری کنید، می‌توانید طراحی و نورپردازی غرفه خود را با مکان در آستانه نمایشگاه مطابقت دهید، بهترین گزینه برای جایگاه غرفه سمت راست مسیر پیاده رو می‌باشد، زیرا افراد به طور ناخودآگاه به سمت راست انحراف پیدا می‌کنند، اما چنانچه در موقعیت دیگری جایگاه شما قرار داشته باشد، با یک استراتژی مناسب می‌توانید مورد توجه بازدید کنندگان قرار بگیرید.

۲- استفاده از مواد با کیفیت در طراحی غرفه

یکی دیگر از موارد تاثیرگذار در طراحی غرفه نوع مواد اولیه به کار برده برای ساخت آن می‌باشد و این مواد باید با شرکت شما متناسب باشد، بهتر است ساخت جایگاه را به افراد حرفه‌ای بسپارید و اطمینان حاصل کنید که برای طراحی غرفه نمایشگاهی از مواد با کیفیت استفاده می‌شود.

 

۳- اندازه غرفه

 وقتی نوبت به اندازه غرفه‌های نمایشگاهی می‌رسد، بسیار با اهمیت است زیرا چنانچه اندازه غرفه بزرگتر از حد انتظار باشد، باعث می‌شود نیاز به محصولات زیادی برای پر کردن آن باشد و در صورتی که این محصولات به اندازه کافی نباشد، این ذهنیت برای بازدید کنندگان ایجاد خواهد شد که چیزی برای دیدن وجود ندارد با کوچک بودن جایگاه نیز این ذهنیت ایجاد می‌شود، که به اندازه کافی پول برای فضای بزرگتر در دسترس نبوده است، بنابراین باید مکمل شرکت شما اندازه غرفه نمایشگاهی در نظر گرفته شود. می‌توانید با توجه به کاری که رقیب شما انجام داده‌اند اقدام به غرفه‌سازی کنید، البته نیازی نیست که غرفه شما به طور قابل توجهی بزرگتر باشد، اما جایگاه بسیار کوچک‌تر نیز ایده مناسبی نیست و در صورتی که جایگاه کوچک‌تری را انتخاب می‌کنید، می‌توانید با به کار بردن نکات و ترفندهایی غرفه خود را متمایز کنید.

مکان نمایشگاه سرامیک هند

۴- تاکید بر محصولات و شعار خود

یکی دیگر از مواردی که باعث جلب بازدیدکنندگان از گوشه و کنار نمایشگاه می‌شود، تاکید بر محصولات شما می‌باشد و باید این تاکیدات به گونه‌ای باشد که برای بازدید کننده در نگاه اول محصولات شما مشخص باشد و بهتر است در طراحی غرفه شعار یا محصول خود را ادغام کنید و در نظر داشته باشید که مخاطبان مورد نظرتان چه کسانی هستند، متناسب با شرکت خود طراحی را انجام دهید و مطمئن شوید که این گونه طراحی باعث انعکاس هویت شرکت شما می‌شود و رنگ‌ها و آرم‌های تجاری به کار برده در کانون توجه قرار گرفته‌اند، چنانچه غرفه بی‌نظیری داشته باشید، باعث جلب بازدیدکنندگان خواهد شد‌.

۵- در طراحی غرفه از رنگ‌های مناسب استفاده کنید.

در صورتی که از رنگ‌های منحصر به فرد در طراحی غرفه استفاده شود، باعث چشم نواز شدن جایگاه شما خواهد شد و این اجازه را به بازدید کنندگان نمایشگاه می‌دهد، که فوراً به تشخیص شرکت شما بپردازند، برای جلب توجه می‌توانید از رنگ‌های مختلف و ادغام شعارهای شوخ و پیام شرکت خود استفاده کنید.
مشتری مداری را در طراحی غرفه خود دنبال کنید.
در راستای اهداف نمایشگاه موضع خود را برنامه‌ریزی کنید و باید بر اساس آنچه برای نمایشگاه در نظر گرفته شده است، مفهوم غرفه شما نیز هماهنگ باشد و باید تمرکز اصلی غرفه شما روی ارائه محصول باشد و چنانچه تمایل دارید به ارتقا چهره تجاری شرکت خود بیشتر توجه کنید، می‌توانید در غرفه فضاهای باز مانند بار یا مکان نشیمن قرار دهید، وجود این جایگاه در غرفه به مشتریان احساس خوش آمد گویی می‌دهد و دعوت کننده می‌باشد، مشتریان خود را، در هنگام طراحی فضای داخلی جایگاه خود، در کانون توجه قرار دهید.
فضای آرامی را برای بحث و گفتگو در نظر بگیرید و این فضا را از فضایی که برای نمایش محصول و ارائه آنها در نظر گرفته‌اید، جداسازی کنید. در واقع وجود این فضا باعث می‌شود، بتوانید به راحتی با مشتری صحبت کنید، زیرا در فضای شلوغ امکان صحبت با مشتریان وجود ندارد.

۶- از دیوارهای نمایشگاهی برای ایجاد فضا استفاده شود.

می‌توانید در جایگاه خود با استفاده از عناصر مختلف فضا ایجاد کنید، ساختار اصلی غرفه نمایشگاهی را دیوارها و پیشخوان‌های نمایشگاه تشکیل می‌دهد، می‌توانید با استفاده از این دیوارها و پیشخوان‌ها دید بازدیدکنندگان را در فضا بگسترانید و به صورت جداگانه دیوارها و پیشخوان‌های نمایشگاهی را با چاپ کاغذ دیواری و نصب روی آنها، با در نظر گرفتن اهداف تبلیغاتی مناسب با نمایشگاه طراحی کنید.

۷- با نورپردازی مناسب باعث خیره شدن بازدیدکنندگان شوید.

نورپردازی که برای غرفه‌ها به کار می‌برید، باید با اهداف غرفه نمایشگاهی تطابق داشته باشد، برای به نمایش گذاشتن محصولات، یک منبع نور روشن و طبیعی بهترین تاثیر را خواهد داشت، استفاده از نور زیاد باعث خسته شدن چشم بازدید کنندگان می‌شود، بنابراین از نور ملایم برای مناطق نشیمن استفاده کنید.

۸- در طراحی غرفه خود از فناوری‌های تعاملی استفاده کنید.

از فناوری برای آگاهی و سرگرمی بازدیدکنندگان استفاده کنید، طراحی تعاملی را برای صفحه نمایش خود به وسیله نمایشگرها انتخاب کنید، بنابراین غرفه شما به گونه‌ای باشد که امکان تجدید نظر به بازدیدکنندگان داده شود و در صورت تمایل اطلاعات بیشتری دریافت کنید، چنانچه برخی از عناصر تعاملی وجود داشته باشد، برای مدت طولانی‌تری بازدید کنندگان در غرفه شما می‌مانند، اما سعی کنید زیاد از عناصر تعاملی استفاده نکنید، زیرا باعث شلوغ شدن غرفه شما خواهد شد.

۹- استفاده از تزیینات

به منظور جلب توجه بازدیدکنندگان می‌توانید از گلدان‌های پر از گل‌های سرسبز در غرفه نمایشگاهی استفاده کنید، همچنین استفاده از بنرها و علائم غلطکی مطابق با طرح کلی خود باعث جلب توجه می‌شود، برای اطمینان از طراحی یکنواخت مطابق با دیوارها و پیشخوان‌های نمایشگاه دکوراسیون غرفه خود را در نظر بگیرید.

۱۰- در بازدیدکنندگان ایجاد احساس راحتی کنید.

به کف‌پوش‌ها در هنگام طراحی غرفه نمایشگاهی خود فکر کنید و متناسب با طرح کلی غرفه فرش متناسب انتخاب کنید، زیرا در طول نمایشگاه بازدید کنندگان زیاد ایستاده‌اند و از بودن یک لایه ضخیم در زیر پاهای خود لذت می‌برند، بنابراین در صورتی که بازدید کنندگان احساس راحتی در غرفه شما داشته باشد ترغیب می‌شوند که بیشتر در جایگاه شما بمانند.

۱۱- از طراحی غرفه نمایشگاهی خود استفاده مجدد کنید.

طراحی غرفه تا حد زیادی به اهداف نمایشگاه وابسته خواهد بود، بنابراین برای نمایشگاه‌های آینده هنگامی که دوباره از طرح خود استفاده می‌کنید، باید این موضوع را مورد بررسی قرار دهید که آیا طرح با اهداف مورد نظر مطابقت دارد یا خیر و به بهبود طرح خود بپردازید، بهتر است در این زمینه به متخصصین حرفه‌ای اعتماد کنید.

هتل های نزدیک نمایشگاه سرامیک هند

هتل‌های زیادی اطراف نمایشگاه هند وجود دارد که با توجه به میزان بودجه، مسافران می‌توانند این هتل‌ها  را رزرو کنند، از بهترین هتل‌های ۵ ستاره که گزینه عالی برای مهمانان می‌باشد می‌توان به هتل‌های زیر اشاره کرد.

۱- هتل کلارک شیراز

از بزرگترین هتل‌های هند، می‌توان به هتل کلارک اشاره کرده که این هتل دارای طراحی منحصر به فردی می‌باشد و برای گذراندن عصر و شبانگاه شما، فضای سبز هتل، درختان گرمسیری و استخرهای آب فضای دل انگیز را فراهم آورده است، همچنین امکانات و خدمات متنوع در خود هتل وجود دارد که از این امکانات می‌توان به استخر و امکان استراحت در کنار آن، کافه و رستوران‌های متعدد، اتاق بازی، کافی نت، باشگاه تناسب اندام اشاره کرد، این هتل دارای طرح‌ها، کاشی‌کاری‌ها و نقاشی‌ها و مینیاتورهای هندی می‌باشد که فضای کاملاً مناسب را ایجاد کرده است، همچنین در لابی کفپوش‌های شطرنجی و نمای داخلی از سنگ‌های سفید مرمر و رنگ‌های طلایی و سبز دارد.

۲- هتل لیلا امبینس کانونشن

یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره هتل لیلا امبینس کانونشن می‌باشد که کیفیت بالای خدمات آن باعث جذب گردشگران و بازدیدکنندگان از نمایشگاه می‌شود، این هتل دارای ۴۵۵ اتاق می‌باشد و به جاذبه‌های گردشگری دسترسی بسیار مناسب دارد، از خدمات آن می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، سرویس شاتل فرودگاهی، استخر شنای سرپوشیده و روباز اشاره کرد، همچنین در اتاق‌های آن خدمات رفاهی، مثل تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، کتری برقی، سیستم تهویه مطبوع، وان حمام وجود دارد و در فاصله ۱۲ کیلومتری از هتل فرودگاه بین المللی قرار گرفته است.

هتل های نزدیک نمایشگاه سرامیک هند

۳- هتل تاج پالاس

هتل بسیار شیک و لوکس که بسیاری از افراد مشهور دنیا این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند، مدل تاج پالاس می‌باشد که از امکانات آن می‌توان به یک استخر شنای روباز، اینترنت وای فای رایگان، سه رستوران مجلل و پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد، اتاق‌های هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، حمام اختصاصی، وان و سشوار هستند، بوفه صبحانه هتل از تنوع بالایی برخوردار می‌باشند و افرادی که در این هتل اقامت دارند، از این بوفه به عنوان نکته مثبت هتل یاد کرده اند که غذاهای ایتالیایی، هندی، گیاهی، حلال بدون گلوتن، آسیایی، آمریکایی از گزینه‌های غذایی این بوفه می‌باشد.

۴- هتل حیات ریجنسی

یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره هند هتل حیات ریجنسی می‌باشد که از امکانات آن سالن بدنسازی، اینترنت وای فای رایگان، استخر روباز و بوفه صبحانه می‌باشد و تمام اتاق‌های آن مجهز به سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، بالکن‌ها با چشم انداز بی‌نظیر می‌باشد و دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری دارد، در واقع یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های هند این هتل است که بسیاری از مسافران زمانی که به هند سفر می‌کنند، این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

۵- هتل میدنز

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره هند هتل میدنز می‌باشد که دارای معماری و دکوراسیون جذاب و تماشایی است از خدمات این هتل می‌توان به وای فای رایگان، سرویس شاتل فرودگاهی، استخر شنا، سالن بدنسازی، پارکینگ رایگان، ۲ رستوران اشاره کرد، این هتل در موقعیت مکانی مناسب قرار گرفته و به دیدنی‌های شهر دسترسی مناسبی دارد.

۶- هتل رادیسون بلوآگرا

از گران‌ترین هتل‌ها در هند هتل رادیسون بلوآگرا می‌باشد که این هتل ۵ ستاره بوده و توانسته امتیاز بالایی را در میان هتل‌های ۵ ستاره این شهر به دست آورد از امکانات این هتل می‌توان به استخرهای خصوصی با آبی تمیز و کاملاً بهداشتی، باشگاه تناسب اندام، امکانات یوگا، اتاق بازی و استخر مخصوص کودکان ،گالری و بسیاری مکان‌های دیگر برای تفریح و شادی اشاره کرد، همچنین برای مهمانان از مهمترین خدماتی که فراهم است امکان درخواست دکتر در اتاق بوده و همچنین بر روی پشت بام این هتل استخری وجود دارد با رفتن به این استخر می‌توان نمایی از تمام شهر را در روبروی خود داشته باشید.
در این هتل امکان سفارش بهترین غذاها که دستپخت بهترین آشپزها و سرآشپزهای هندی و بین‌المللی است وجود دارد، همچنین اگر از علاقمندان به ورزش‌هایی مانند گلف و دوچرخه سواری و یا دیگر ورزش‌ها هستید به منظور راهنمایی می‌توانید به پذیرش هتل اطلاع دهید.

چگونه به نمایشگاه سرامیک هند برویم؟

به منظور حضور در نمایشگاه سرامیک هند کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و تمامی مدارک مورد نیاز را به آنها تحویل دهید، تا در اسرع وقت تمامی اقدامات لازم برای سفر شما و حضور در نمایشگاه فراهم شود، در واقع کارشناسان این آژانس با دقت و جزئیات کامل تمامی اقدامات را انجام می‌دهند، بدون اینکه مشکلی برای سفر شما ایجاد شود.

چگونه به نمایشگاه سرامیک هند برویم؟

ویزا برای نمایشگاه سرامیک هند

به منظور دریافت ویزای نمایشگاه سرامیک هند کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و مدارک مورد نیاز را به آنها تحویل دهید، از این مدارک می‌توان به کارت ملی، اصل گذرنامه با ۶ ماه اعتبار، شناسنامه، داشتن کارت واکسن دودوز، اصل گذرنامه‌های قدیمی، اصل شناسنامه همراه با ترجمه، گواهی اشتغال به کار به زبان انگلیسی، اصل گذرنامه‌های قدیمی، عکس ۳.۵ در ۴.۵ زمینه سفید، ترجمه
روزنامه رسمی آگهی تغییرات شرکت و اساسنامه شرکت، ترجمه فیش حقوقی سه ماه اخیر، حکم کارگزینی، اصل سوابق بیمه تامین اجتماعی در ۶ ماه اخیر، اصل جواز کسب، گواهی تمکن مالی از بانک مربوطه و گردش حساب ۳ تا ۶ ماهه به زبان انگلیسی، گواهی اشتغال به تحصیل به زبان انگلیسی، سند ملکی یا اجاره نامه معتبر با کد رهگیری، سابقه سفر به کشورهای حوزه شینگن اشاره کرد.

ویزا برای نمایشگاه سرامیک هندتمامی اقدامات لازم برای سفر شما از طریق آژانس مسافرتی مربوطه قابل پیگیری می‌باشد و می‌توانید با آرامش کامل سایر اقدامات لازم برای بهره‌برداری از نمایشگاه را انجام دهید، در واقع می‌توانید با یک برنامه‌ریزی کامل چند روز قبل از برگزاری نمایشگاه در هند حضور داشته باشید تا بیشتر بتوانید تمرکز خود را بر روی حضور در نمایشگاه بگذارید، علاوه بر این یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده باعث می‌شود علاوه بر بازدید از نمایشگاه بتوانید از جاذبه‌های گردشگری این کشور نیز دیدن نماید و یک سفر آرامش بخش را در ذهن خود ثبت کنید.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.