نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی

نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی

در جنوب شرقی آسیا، جمهوری اندونزی واقع شده است که در بین اقیانوس آرام و هند قرار گرفته و دارای بیش از ۱۷ هزار جزیره می‌باشد. بیش از ۹۰۰ هزار کیلومتر مساحت آن است و در جهان چهاردهمین مناطق مسکونی بزرگ راه دارد، بیش از ۲۳۸ میلیون جمعیت این کشور می‌باشد و چهارمین کشور پرجمعیت جهان است. از نظر اقتصادی کشور اندونزی رتبه خوبی دارد و در زمینه گردشگری درآمدهای ارزی بالایی در کشور اندونزی دیده می‌شود.
در کشور اندونزی، بیشترین میزان صادرات مربوط به کشورهای آمریکا و ژاپن و حتی چین می‌باشد و از دسته کشورهای سرسبز محسوب می‌شود، در این کشور جنگل از مجموعه‌های سرمایه‌گذاری وسیع به شمار می‌آید، علاوه بر این نمایشگاه‌های مختلفی نیز در کشور اندونزی برگزار می‌شود که بسیاری از افراد به منظور حضور در نمایشگاه و رونق کسب و کار خود در به این کشور سفر می‌کنند.
تنها نمایشگاه بین المللی که به لاستیک‌ها و محصولات لاستیکی اختصاص یافته و بر روی تایرها و چرخ و پوشش و تیوب متمرکز است، نمایشگاه بین‌المللی تایر و لاستیک اندونزی است، که مواد لاستیکی، لاستیک خودرو، ماشین آلات و صنایع پشتیبانی مواد شیمیایی در این نمایشگاه در معرض دید قرار داده می‌شود.
در واقع این نمایشگاه یک پلتفرم B-to-B است که ارائه بهترین تجربه برای هر کسی که می‌خواهد در مورد بازار تایر اندونزی به جستجو بپردازد، می باشد و با بزرگترین نمایشگاه تجاری ASEAN برای خودرو INAPA این نمایشگاه همزمان برگزار می‌گردد.
به طور کلی مهم‌ترین رویداد تایر و لاستیک اتومبیل در کشورهای جنوب آسیا، نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی محسوب می‌شود که یک تجارت جهانی، تجارت تایر است که فرصت‌های یکتا و خاص هر بخش از آن به وجود می‌آورد.
توسعه کسب و کار جدید در بازارهای کلیدی و افزایش فروش محلی جدیدی برای فروش یا تداوم ارتباط با مشتریان قدیمی، همیشه چالش برانگیز می‌باشد و نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی به عنوان یکی از بزرگترین جایگاه‌های تجاری تایر و لاستیک توانایی این امر را دارد که برای علاقمندان، فرصت‌های شغلی بزرگتر و سطح بالاتری را فراهم کند و برای طیف کامل و وسیع از تایرها، چرخ‌ها، لاستیک‌ها و لوازم مرتبط با این صنعت، نمایشگاه بین‌المللی تایر و لاستیک اندونزی بازار اصلی و انحصاری محسوب می‌شود و برای کسب اطلاعات در مورد محصولات جدید آشنایی با تولید کنندگان جدید، ایجاد ارتباط با توزیع کنندگان، عمده فروشان تازه و مقایسه محصولات جایگزین، جایگاهی ایده‌آل می‌باشد.

از محصولات این نمایشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- چرخ و رینگ

 برای اتومبیل‌ها، ادوات و تجهیزات صنعتی، ماشین‌های خاکی و کشاورزی، پوشش‌های چرخ‌ها و غیره، رینگ‌های فولادی و فلزی سبک در نمایشگاه موجود می‌باشد.

۲- تجهیزات و لوازم تایر

در نمایشگاه می‌توان تجهیزات تایر را نیز مشاهده کرد، که از این تجهیزات می‌توان به وسایل بالا بر، زنجیرهای محافظ، زنجیرهای برف، سرپوش‌ها، عاج‌های لاستیک، سوراخ کننده‌ها، نشانگرهای کاهش فشار اشاره کرد.

۳- لوازم مربوط به تعمیر تایر

از دیگر لوازمی که در نمایشگاه لاستیک و تایر اندونزی می‌توان مشاهده کرد، ابزار تست بالانس، ابزار اندازه‌گیری اکسل‌ها، ماشین بالانس، تنظیم کننده‌های چرخ، لوازم اندازه‌گیری خم‌ها، تنظیم کننده‌های الکتریکی، سینی اندازه‌گیری خم‌ها، بالابر جک، بالابرنده تایر ماشین اتوماتیک، بلند کردن لاستیک‌ها، ابزار تعویض تایر، بالانس کننده وزن، تجهیزات شن‌شویی ابزار تعویض تایر می‌باشد.

نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی

۴- نوار و تیوپ و تایر

تایرهای وسایل نقلیه هوایی، لاستیک‌های مسطح، تایرهای رادیال، تیوب‌های داخلی و تایرهای سبز برای اتومبیل‌ها، موتور سیکلت‌ها، ادوات کشاورزی، دوچرخه‌ها و تراکتورها در این نمایشگاه موجود است.

ابزار تولید تایر و چرخ مواد دستگاه‌ها و تجهیزات

علاوه بر محصولات تولیدی تجهیزات و ابزار تولید آنها نیز در نمایشگاه تایر ولاستیک اندونزی قابل مشاهده می‌باشد، که از این دستگاه‌ها و تجهیزات می‌توان به ماشین متصل کننده، دستگاه حمل کننده، ماشین سمباده، تجهیزات لیزر، واحدهای سرد کننده و تامین کننده، مدول‌ها، پرس‌های بهبود دهنده و اضافه کننده سیم‌های چرخ‌ها اشاره کرد.

۵- لاستیک وسایل نقلیه و اتومبیل

در نمایشگاه چرخ و تایر اندونزی می‌توان به مشاهده تیوب‌های پلاستیکی، تولیدات لاتکسی، پوشش لاستیک، شیلنگ‌ها، قطعات و تولیدات لاستیکی دیگر برای صنعت خودرو پرداخت.

۶- مواد شیمیایی لاستیک و مواد تشکیل دهنده

لاستیک طبیعی، لاستیک پلیمری کربن سیاه، لاستیک سنتزی، پر کننده‌ها و انواع افزودنی‌ها از دیگر موادی هستند که در نمایشگاه می‌توان به آن دسترسی داشت.

۷- ماشین آلات تولید لاستیک

تمام تجهیزات ماشینی برای فرایند ماشینی کردن تولید لاستیک، محصولات لاستیکی و همچنین تجهیزات آنالیزگر برای تولیدات لاستیکی در نمایشگاه موجود می‌باشد.

نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی کامیون

نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی دارای بخش‌های مختلفی می‌باشد، که یکی از این بخش‌ها مربوط به تجهیزات و چرخ و رینگ کامیون می‌باشد، بنابراین چنانچه کسب و کار شما به این موضوع مرتبط است، می‌توانید به مشاهده لوازم و ابزار کامیون در این بخش از نمایشگاه بپردازید.

نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی کامیون

نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی خودرو

بخش دیگری که در نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی می‌توانید مشاهده کنید، بخش مربوط به وسایل و تجهیزات مربوط به خودروهای سواری می‌باشد، که از محصولات این بخش می‌توان تایر، چرخ و رینگ وسایل بالابر را نام برد.

نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی خودرو

نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی موتورسیکلت

در نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی تجهیزات و لوازم مربوط به موتور سیکلت نیز موجود می‌باشد، پس فعالان این زمینه می‌توانند به مشاهده تجهیزات و لوازم مربوط به این بخش بپردازند.

نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی موتورسیکلت

نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی صنعتی

علاوه بر تجهیزات وسایل نقلیه و خودروها در نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی، تجهیزات تولید کننده و بسته‌بندی محصولات نیز وجود دارد و افرادی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، می‌توانند از این بخش دیدن نمایند.

زمان نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی

نمایشگاه و لاستیک اندونزی مهمترین رویداد لاستیک اتومبیل در کشورهای جنوب آسیا محسوب می‌شود که از بیست و ششم الی بیست و هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر جاکارتا کشور اندونزی برگزار می‌گردد.
در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تایر و لاستیک توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف با استفاده از تجارب سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه‌های گوناگون می‌تواند به موفقیت شما و رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش مواد اولیه انواع تایرهای سبک و سنگین چرخ و رینگ ماشین آلات تولید کمک کند و می‌توانید محصولات خود را با طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی در نمایشگاه تایر و لاستیک بهتر در معرض نمایش قرار داد.
علاوه بر شرکت در نمایشگاه، موفقیت در نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی مستلزم داشتن غرفه حرفه‌ای برای نمایش کالا می‌باشد.
حتی اگر در مقیاس‌های کوچک هم تبلیغات اجرا شود،  باید به این اصول توجه شود، بزرگترین محور ممکنه برای ایجاد فرصت‌های مناسب شغلی به قول بسیاری از متخصصین و کارشناسان تبلیغاتی و همچنین مدیران اقتصادی و بازرگانی تبلیغات می‌باشد و نمایشگاه فرصت نمایش و تبلیغات دستاوردهای صاحبان کالا و محصولات متنوع می‌باشد و در زمان برگزاری نمایشگاه می‌توانند موارد شغلی زیادی را برای خود یا تیم همراهشان به دست آورند.

زمان نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی
در برگزاری نمایشگاه اهداف متفاوتی وجود دارد که برند شدن یکی از این موارد می‌باشد، همچنین افزایش آمار فروش محصولات هدف دیگری می‌باشد که با حضور در نمایشگاه میسر خواهد شد.
برندینگ یعنی اینکه از یک موسسه یا شرکت ناشناخته به شهرت زیادی دست یافت که با حضور در نمایشگاه این مورد میسر می‌شود، تنها با حضور چند دفعه ای در نمایشگاه‌های مختلف، کمپانی‌های بزرگی در حال حاضر خود را معرفی کرده و به یکی از قطب‌های فعالیتی آن حیطه شغلی تبدیل شده‌اند، افزایش آمار فروش محصولات هدف دیگر برگزاری نمایشگاه می‌باشد که امروزه بیشتر برای معرفی و بستن قراردادهای مهم کاری نمایشگاه‌ها و حضور در آنها مهم می‌باشد، همانگونه که در بالا ذکر کردیم غرفه سازی یکی از مواردی است که تاثیر بسزایی در موفقیت افراد دارد غرفه سازی می‌باشد که غرفه سازی به دو دسته کاملاً مجزای غرفه سازی و غرفه آرایی تقسیم می‌شود. طریقه نصب و رعایت ترتیب مراحل غرفه سازی می‌باشد اما مبحثی جداگانه از غرفه سازی، غرفه آرایی می‌باشد که برای شروع یک نمایش دل پسند در زمان آغاز به کار نمایشگاه بوده و مربوط به چیدمان و مهیا کردن غرفه می‌باشد.
با توجه به اصول مدرن و پیشرفته امروزی به غرفه آرایی نیز بسیار توجه می‌شود از نکاتی که در هنگام غرفه سازی باید به آن توجه شود موارد زیر می‌باشد.

۱- نظم در تمام ابعاد غرفه

سعی کنید مسئله نظم و انضباط را برای بازدید کنندگان و یا مخاطبان نمایشگاه به طور کامل به نمایش درآورید تا این ذهنیت برای مخاطبان ایجاد شود که شما یک تیم کاملاً منظم و حرفه‌ای هستید و از سوی تمام افراد تیم طراحی در غرفه‌سازی رعایت نظم و انضباط صورت پذیرد و در سرتاسر غرفه نمایشگاه یکپارچگی و انسجام به چشم بخورد.

۲- غرفه آرایی

استفاده از المان‌ها و پوسترهای تبلیغاتی تاثیر بسزایی در معرفی غرفه و حرفه و نوع کار شما دارد، در غرفه سازی بین المللی یکی از اصول خیلی قابل توجه غرفه آرایی می‌باشد، که این موضوع شاید به ظاهر ساده باشد، اما باید به صورت هدفمند و متناسب با نوع محصولات از تمام مساحت اختصاص یافته به غرفه استفاده کرد و به غرفه آرایی پرداخت.

۳- هماهنگی مناسب

یکی از موارد مهم برای موفقیت در نمایشگاه بین‌المللی ایجاد هماهنگی با کادر مورد نظر، برای استقرار در غرفه در هنگام برگزاری نمایشگاه می‌باشد، بنابراین چنانچه از افرادی هستید که به کار مشورتی و تیمی هیچ تمایلی ندارید، به حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی علاقمند نباشید. در نمایشگاه باید یک فضای مناسب برای مهمانان و بازدید کنندگان مد نظر واقع شود، همچنین در میان آن همه شلوغی نمایشگاهی، طراحی آرامبخشی در غرفه شما نیاز می‌باشد تا بازدید کننده با مراجعه و دیدن غرفه برای لحظه‌ای آرامش داشته باشد، علاوه بر این در طراحی و غرفه سازی نورپردازی مناسب بر روی مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه تاثیر بالایی دارد.

۴- پذیرایی

در غرفه از مخاطبان و بازدید کنندگان  به شیوه خاصی پذیرایی داشته باشید، در واقع با یک پذیرایی خوب از بازدیدکنندگان می‌توانید یک ذهنیت خوب برای آنها ایجاد کرده و ممکن است باعث رقم زدن اتفاقات شغلی مطلوب برای شما گردد، اغلب مسئولان خرید و مدیران فروش کمپانی‌های مطرح دنیا در عصر مدرن امروزی به علوم مختلف رفتاری از جمله روانشناسی تسلط دارند و از رفتار و برخورد شما و تیمتان به این نتیجه می‌رسند که آیا با شما قرارداد ببندند و یا اینکه از انجام این کار منصرف شوند.

مکان نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی

در نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی هماهنگی نشست تجاری با همتایان خارجی در این حوزه یکی از سخت‌ترین بخش‌های توسعه تجارت می‌باشد، که برای رشد تجاری عدم موفقیت در آن می‌تواند مانعی ایجاد کند به طور کلی اگر با شخص اول و اصلی ترین مسئول شرکت هدفتان در نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی ملاقاتی نداشته باشید هیچ خرید و فروش ممکن است در اکثر بیزینس‌ها صورت نگیرد. بنابراین باید برای رسیدن به هدفتان بتوانید در مقابل آن فرد بنشینید و او را متقاعد سازید، در نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی وقتی صحبت از تجارت بین‌الملل می‌شود، باید در راس هرم شرکت هدف، مخاطبتان را پیدا کنید و با ایشان به تنظیم قرار ملاقات بپردازید که انجام این کار پیچیده و دشوار است.

مکان نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی
به منظور اطلاع از مکان برگزاری نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و در مورد جزئیات این نمایشگاه مطلع شوید.

شرکت‌های حاضر در نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی

در اندونزی نمایشگاه تایر و لاستیک به عنوان یک نمایشگاه حرفه‌ای صنعت تایر و لاستیک مورد انتخاب خریداران قرار گرفته است و تنها رویدادی می‌باشد که توسط موسسات دولتی به طور کامل حمایت می‌شود از این موسسات می‌توان به وزارت کشاورزی اندونزی، وزارت صنعت جمهوری اندونزی، کمپانی Dewan karet اندونزی و انجمن لاستیک و تایر اندونزی نام برد. در واقع تنها نمایشگاه تجاری بین المللی اختصاصی، این رویداد است که بر روی نوار، لوازم تایر، چرخ، تیوپ، لاستیک اتومبیل و وسایل نقلیه، مواد تشکیل دهنده لاستیک، مواد شیمیایی مرتبط و فرایند ماشین سازی پشتیبانی این صنعت متمرکز است.
در نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی، خدمات تجاری بازدید کنندگان برای افرادی مناسب است که در سفر به جاکارتای اندونزی تفاوت بین یک سفر تجاری کاری را با یک سفر تفریحی و خانگی درک کرده‌اند، چنانچه در نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی به عنوان بازدید کننده شرکت کنید، زمان ارزشمندترین دارایی شما می‌باشد و به همین منظور باید با یک برنامه‌ریزی دقیق در نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی حضور پیدا کنید تا بتوانید در برنامه‌های آموزشی بین المللی و تخصصی شرکت کنید و با بازدید از غرفه‌های مختلف، با نیازهای بازدید کنندگان آشنایی کامل داشته باشید.

شرکت‌های حاضر در نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزیدر نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی فقدان یک برنامه کلی در سه مرحله پیش از برگزاری، حین برگزاری و پس از برگزاری نمایشگاه، بزرگترین ایرادی است که به بسیاری از بازدیدکنندگان در نمایشگاه می‌توان گرفت، به همین منظور باید قبل از برگزاری نمایشگاه به منظور جلوگیری از هدر رفتن یک روز بسیار مهم و پرهزینه که روز اول حضور در نمایشگاه می‌باشد، اطلاعات تکمیلی تجاری مورد نیاز مانند گزارش دوره قبل نمایشگاه، جانمایی سالن‌های نمایشگاه و لیست غرفه‌داران را تهیه نمایید، در استفاده هرچه بهتر از فرصت‌های نمایشگاه برای بازدید کنندگان در حین برگزاری نمایشگاه ارتباط با یک غرفه‌دار خاص و یا حضور در یک جلسه مذاکره تجاری و تنظیم قرار ملاقات، می‌تواند کمک بسزایی داشته باشد، همچنین با اینکه پیگیری و ادامه مذاکرات پس از برگزاری نمایشگاه وقت‌گیر می‌باشد، اما از طریق مختلف ارتباطی مانند ایمیل و تلفن، پیگیری‌هایی داشته باشید تا از هدر رفتن کل هزینه‌های صورت گرفته در صورت کم توجهی جلوگیری شود.

کلام آخر

نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی یکی از رویدادهای مهم جهان محسوب می‌شود، که در این نمایشگاه انواع تجهیزات و لوازم مربوط به وسایل نقلیه در معرض نمایش قرار داده می‌شود و تاثیر بسزایی در رونق کسب و کار و افزایش اطلاعات و آگاهی بازدیدکنندگان خواهد داشت، همچنین افرادی که از پتانسیل بالا در زمینه بازاریابی برخوردار می‌باشند، می‌توانند در این نمایشگاه حضور پیدا کنند، زیرا بعضی از شرکت‌ها هستند که به دنبال افرادی با پتانسیل بالا در زمینه بازاریابی به منظور تصاحب بخشی از بازار هستند و این افراد با حضور در نمایشگاه می‌توانند، به یک فرصت شغلی دست یابند. به منظور حضور در نمایشگاه کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و مدارک لازم را به آنها تحویل دهید، تمامی اقدامات لازم برای سفر شما از طریق آژانس مسافرتی انجام می‌شود و هیچگونه دغدغه و مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد، به منظور حضور در نمایشگاه تایر و لاستیک اندونزی بهتر است چند روز قبل از برگزاری نمایشگاه در اندونزی حضور داشته باشید، تا بتوانید با یک برنامه‌ریزی مناسب و بدون دغدغه نهایت بهره را از نمایشگاه ببرید. برای داشتن یک برنامه‌ریزی مناسب می‌توانید از کارشناسان آژانس نیز کمک بگیرید، زیرا این کارشناسان از تجربه کافی در این زمینه برخوردار می‌باشند و با دقت به تمامی سوالات شما پاسخگو خواهند بود، به گونه‌ای که هیچ ابهامی برای شما باقی نخواهد ماند.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.