نمایشگاه موبایل استانبول

نمایشگاه موبایل استانبول

در شهر استانبول، نمایشگاه‌های مختلفی برگزار می‌شوند، به صورت سالانه بعضی از این نمایشگاه‌ها هستند، که در معرض تماشای عموم معمولاً در این نمایشگاه‌ها، تکنولوژی‌های پیشرفته قرار می‌گیرد، چنانچه علاقمند به حضور در نمایشگاه می‌باشید، برای لذت بردن از نمایشگاه، شرکت در نمایشگاه استانبول فرصت مناسبی می‌باشد.
هدف از برپایی این نمایشگاه، در سال‌های اخیر معرفی شرکت‌های بزرگ و محصولات مطرح آنها می‌باشد، تا باعث جلب سرمایه‌گذاران شود، در این گونه نمایشگاه‌ها افراد عادی می‌توانند درباره کالاهای جدید و تکنولوژی‌های پیشرفته، اطلاعات خوبی به دست آورند، در واقع به روزترین محصولات کارخانه‌ها و شرکت‌ها در نمایشگاه‌های استانبول به نمایش در می‌آیند.
در استانبول، اولین نمایشگاه اپلیکیشن‌های موبایل دنیا برگزار می‌شود، که باعث گرد هم آوردن شرکت‌های بین‌المللی توسعه دهنده اپلیکیشن شده تا با آخرین دستاوردها و محصولات، بازدید کنندگان آشنا شوند و برای سرمایه‌گذاران و بازدید کنندگان علاقمند به این تکنولوژی، دستاوردها و محصولات خود را عرضه کنند. توسط شرکت ژاپنی H is برگزار می‌شود و برای توسعه دهندگان آپ و استارتاپ‌ها به منظور عرضه محصولات خود به نمایندگان دولت‌ها، شرکت‌های بزرگ بین‌المللی و سرمایه‌گذاران، محیطی مناسب عنوان شده است.
روز اول این نمایشگاه، بنابر اعلام مسئولان نمایشگاه به صورت vip برگزار می‌شود و در این روز شرکت‌ها می‌توانند در محیط حرفه‌ای، محصولات خود را به سرمایه‌گذاران و نمایندگان شرکت‌های بین‌المللی رسانه‌های مهم دنیا و بازدیدکنندگان و دیگر شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ارائه کنند.

نمایشگاه موبایل استانبول
بیش از ۳۰۰ شرکت خارجی در این نمایشگاه حضور دارند، که برای اپلیکیشن‌هایی که دارای پتانسیل ورود به بازارهای بین‌المللی هستند و یا توسعه دهندگانی که به حضور در بازار کار علاقمند هستند، فرصت مناسبی است. سمینارهای آموزشی و معرفی دستاوردهای جدید در زمینه ساخت و توسعه آپ ها همزمان با برگزاری نمایشگاه، سخنرانی چهره‌های شناخته شده، برگزار خواهد شد.

تاریخ نمایشگاه موبایل استانبول

نمایشگاه‌های شهر استانبول بسیار معروف هستند و در سطح جهانی توانسته اند جایگاه مناسبی به دست آورده و از سرتاسر دنیا برای بازدید از نمایشگاه‌های استانبول مردم به این شهر سفر می‌کنند، زیرا ترکیه از موقعیت مناسبی برخوردار بوده و مابین آسیا و اروپا واقع شده است و از دو طرف به سمت آن علاقمندان رهسپار می‌شوند و همین موضوع باعث شده که نمایشگاه‌های ترکیه از اهمیت بالایی برخوردار باشد، معمولاً از شهرهایی که بیشترین نمایشگاه‌های ترکیه در آنها برپا می‌شوند، شهرهای ازمیر، آنتالیا، آنکارا، بورسا و استانبول می‌باشد و مسئولیت برپایی این نمایشگاه را در طول سال با دو سازمان به اسم تویاپ ترکیه و سی ان آر ترکیه می‌باشد.

تاریخ نمایشگاه موبایل استانبول
نمایشگاه موبایل استانبول از ششم تا هشتم اردیبهشت ماه در شهر استانبول کشور ترکیه برگزار می‌شود که برای حضور هرچه گسترده‌تر مدیران، کارشناسان، تجار و فعالان مرتبط با کامپیوتر و شبکه آمادگی دارد.

مکان نمایشگاه موبایل استانبول

نمایشگاه موبایل استانبول در مرکز کنگره استانبول برگزار می‌شود، که از گوشه و کنار دنیا در این نمایشگاه کارشناسان متخصص دور هم جمع شده، تا به تبادل اطلاعات بپردازد و برای جذب سرمایه‌گذار داخلی و بین‌المللی و دیدار با خریداران محل مناسبی است.
افراد مهم دولتی در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و همین موضوع باعث پوشش دهی عده زیادی از رسانه‌های داخلی و همینطور خارج از کشور از این رویداد شود، که باعث حمایت از همه غرفه‌داران به صورت مناسب خواهد شد.
در واقع نمایشگاه موبایل ترکیه امکان گفت و گوی رودررو با مشتریان احتمالی را در اختیار افراد قرار می‌دهد، تا از نظرات آنها آگاه شده و به توصیه‌های آنها توجه کنند. همچنین آنها می‌توانند از آخرین محصولات شرکت‌ها از طریق این نمایشگاه دیدن نمایند، از نمایشگاه‌هایی که در ایران شبیه این نمایشگاه می‌باشد نوع الکامپ است، که اگر از علاقمندان به این حوزه می‌باشید می‌توانید در این نمایشگاه حضور پیدا کنید.
با حضور در این رویداد شرکت‌های مختلف می‌توانند درباره پردازش و ذخیره سازی داده‌ها، پیام رسانی، هوش مصنوعی، مدیریت رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی دیجیتال، راه حل‌های صوتی و تصویری، شبکه و امنیت راه حل‌های اداری، تجزیه و تحلیل، خلاقیت و طراحی، ساخت وب سایت به روش‌های بهتری دسترسی یابند.

مکان نمایشگاه موبایل استانبولبرای حضور در نمایشگاه موبایل استانبول کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی در مورد مکان نمایشگاه و زمان برگزاری آن به دست آورید، در واقع کارشناسان آژانس از جزئیات این نمایشگاه کاملاً مطلع هستند و با صبر و حوصله به تمامی سوالات شما پاسخگو خواهند بود، در صورتی که در این زمینه نیاز به برنامه ریزی دارید، می‌توانید از کارشناسان آژانس کمک بگیرید، زیرا با تجربه‌ای که در این زمینه دارند، می‌توانند به بهترین نحو شما را راهنمایی نمایند.

شرکت های شرکت کننده در نمایشگاه موبایل استانبول

در نمایشگاه متخصص موبایل استانبول، متخصصان بخش‌ گرد هم می‌آیند و به ملاقات با سرمایه‌گذاران و مصرف کنندگان می‌پردازند، در واقع این نمایشگاه به عنوان یک پلتفرم عمل می‌کند و باعث برانگیختن علاقه بسیاری از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی خواهد شد. با حضور مقامات بلندپایه دولتی و همچنین جهان تجارت برتر، نمایشگاه موبایل استانبول برگزار می‌شود که توجه بسیاری از سازمان‌های رسانه‌ای داخلی و خارجی را به طور ارگانیک برانگیخته و به حمایت از همه برندها و افراد می‌پردازد.

شرکت های شرکت کننده در نمایشگاه موبایل استانبول
در واقع در این نمایشگاه همه برندهای شرکت کننده و نمایندگان می توانند با کاربران تماس بگیرند و بازخورد آنها را دریافت کرده و به توصیه‌های آنها گوش دهند، همچنین با شرکت در این نمایشگاه، امکان اطلاع رسانی در مورد آخرین نسخه‌ها و مزایای جدید برنامه‌های خود را به مصرف کننده دارند، به طور کلی نمایشگاه موبایل استانبول میزبان شرکت‌های محلی و جهانی می‌باشد.
برای اطلاع از جزئیات نمایشگاه موبایل استانبول کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و از این جزئیات آگاه شوید و هر سوالی که در این زمینه دارید مطرح نمایید، زیرا با تجربه‌ای که کارکنان این آژانس در اختیار دارند، می‌توانند شما را در هر زمینه‌ای به خوبی راهنمایی نمایند.

محصولات جدید در نمایشگاه موبایل استانبول

به عنوان بزرگترین تجمع گروه‌های موبایل و کالای دیجیتال در جهان می‌توان از نمایشگاه بین‌المللی موبایل استانبول نام برد، که در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف حضور خواهند داشت، ارائه تازه‌های علمی در حوزه موبایل و کالای دیجیتال هدف از برگزاری این نمایشگاه می‌باشد.
از بزرگترین و با ارزش ترین رویداد موبایل و کالای دیجیتال استانبول نمایشگاه بین‌المللی موبایل می‌باشد که بزرگترین و پیشتازترین رویداد موبایل و کالای دیجیتال و توسعه حرفه‌ای مداوم برای شرکت کنندگان این نمایشگاه است و برای دریافت آخرین بینش‌ها، روش‌های نوین و برنامه‌های گسترده موبایل و کالای دیجیتال با بالاترین استاندارهای ممکن مکانی مناسب می‌باشد.
در واقع این نمایشگاه امکان انتخاب میان طیف وسیع از خدمات و محصولات موبایل و کالای دیجیتال را از مجموعه فوق العاده از شرکت‌های برجسته در موبایل و کالای دیجیتال به بازدید کنندگان می‌دهد.
به منظور موفقیت در نمایشگاه موبایل استانبول و یکی از موارد تاثیرگذار غرفه‌سازی است که برای غرفه سازی در نمایشگاه های خارج از کشور باید به نکات زیر توجه شود.

۱- تمرکز بر اهداف خود

 برای ساخت غرفه در خارج از کشور مانند هر رویداد دیگری ابتدا باید اهداف خود را تعیین کنید، که چگونه و در چه زمانی اقدامات لازم را به انجام برسانید، بنابراین قبل از اینکه برای غرفه سازی بودجه تعیین کنید، ابتدا اهداف خود را واضح و واقع گرایانه مشخص کنید و این موضوع را در نظر داشته باشید امکان دارد برای تمامی افراد غرفه نمایشگاهی جذابیت نداشته باشد و تنها باعث تحت تاثیر قرار دادن بخشی از بازدیدکنندگان شود.

۲- امتحان کردن طراحی باز

 در نمایشگاه‌های خارج از کشور طراحی غرفه به صورت باز می‌تواند برای غرفه شما از جنبه‌های مختلفی مفید و موثر باشد، زیرا برای غرفه در این طراحی چندین ورودی و خروجی در نظر گرفته می‌شود و برای بازدید کنندگان این شرایط باعث امکان مورد بررسی قرار دادن راحت‌تر فعالیت شما می‌شود، همچنین برای کارکنان غرفه نیز طراحی باز آن باعث می‌شود در غرفه راحت‌تر عبور و مرور داشته باشند و نیز باعث تحت کنترل درآوردن ترافیک غرفه می‌شود.

محصولات جدید در نمایشگاه موبایل استانبول

۳- در نظر گرفتن نظم غرفه

 یکی از مواردی که باعث تاثیرات منفی بر بازدیدکنندگان در نمایشگاه‌های خارجی می‌شود، غرفه شلوغ و به هم ریخته می‌باشد، برای طراحی غرفه فضا و تجهیزات منظم و آراسته در نظر بگیرید و فردی را برای نظم در غرفه مسئول کنید، تا شلوغی بیش از اندازه آن باعث دل زدگی مخاطبان و بازدیدکنندگان نشود.

۴- با پرسنل خود میزبانی موثر را تمرین کنید.

 یکی از کلیدهای اصلی برای انجام معاملات موثر برخورد دوستانه و صمیمی می‌باشد، بنابراین برای تعامل با بازدید کنندگان غرفه، پرسنل شما باید آمادگی لازم را داشته باشد، می‌توانید از کتاب‌های آموزشی در این زمینه کمک بگیرید و اطلاعات لازم را در اختیار پرسنل خود قرار دهید، همچنین باید مهارت استفاده از محصولات ارائه شده را پرسنل غرفه داشته باشند و به منظور پاسخگویی به مخاطبان و بازدید کنندگان صبوری و آگاهی بالایی داشته باشند.

۵- مکان غرفه

مکان غرفه یکی دیگر از مواردی است که به منظور جذب بازدیدکنندگان نمایشگاه تاثیر بسزایی دارد، در صورتی که در گوشه سالن غرفه سازی انجام شود، باعث کاهش دید آن می‌شود، بنابراین در یکی از مکان‌های پربازدید، غرفه خود را بنا کنید. سالن اصلی نمایشگاه یکی از مکان‌های پربازدید و پر رفت و آمد می‌باشد، که می‌توانید غرفه خود را در این سالن بنا کنید، البته باید این مطلب را در نظر داشته باشید که هزینه غرفه سازی در مکان‌های پربازدید افزایش دارد.

۶- در طراحی غرفه از مواد با کیفیت استفاده شود.

غرفه نمایشگاهی نمایانگر شرکت و برند شما می‌شود می‌باشد، بنابراین برای غرفه‌سازی از مواد با کیفیت استفاده شود و اندازه غرفه نیز با محصولاتی که ارائه می‌دهید، باید متناسب باشد، در صورتی که غرفه بیش از اندازه بزرگ باشد، باعث می‌شود قسمت‌هایی از آن خالی باشد و این ذهنیت برای بازدید کننده به وجود آید که چیزی برای نمایش وجود ندارد، در صورت کوچک بودن غرفه نیز شلوغی آن باعث سردرگمی بازدیدکنندگان خواهد شد.

۷- مشتری مداری را در طراحی غرفه خود در نظر داشته باشید.

 در راستای اهداف نمایشگاه هنگام برنامه‌ریزی موضع خود بر اساس آنچه برای نمایشگاه تجاری در نظر گرفته‌اید، باید بیشتر تمرکز خود را بر روی ارائه محصول بگذارید و در نمایشگاه بیشتر به ارتقا چهره تجاری شرکت خود فکر کنید و به منظور راحتی بازدیدکنندگان مکان نشیمن و فضاهای بازی در غرفه در نظر داشته باشید، تا مشتریان احساس راحت‌تری داشته باشند و آنها در کانون توجه قرار گیرند.
برای بحث و گفتگو فضاهای آرامی در نظر داشته باشید زیرا در صورتی که اطراف شما افراد زیادی مشغول صحبت باشد، نمی‌توانید با مشتریان به خوبی ارتباط برقرار کنید.

۸- تاکید بر محصولات خود

طراحی غرفه باید به گونه‌ای باشد که برای بازدید کنندگان در نگاه اول تخصص شما قابل تشخیص باشد، و بلافاصله در اولین مشاهده محصولات و خدمات شما نمایان باشد، در طراحی غرفه برای تبلیغ پیام خود شعا ر یا محصول خود را ادغام کنید و به خاطر داشته باشید که مخاطب مورد نظرتان چه کسانی هستند، در واقع طراحی غرفه باید به گونه‌ای باشد که باعث منعکس شدن هویت شرکت شما شود و به گونه‌ای باشد که در کانون توجه، رنگ‌ها و آرم‌های تجاری قرار بگیرد.

۹- در طراحی غرفه از رنگ‌های مناسب استفاده شود.

در طراحی غرفه با استفاده از رنگ‌های منحصر به فرد باعث متمایز کردن غرفه خود شوید و از رنگ‌های مختلف به جای تلاش برای جلب توجه، استفاده کنید.
به منظور غرفه‌سازی در نمایشگاه از افراد حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید زیرا آنها با تجربه‌ای که در این زمینه دارند، می‌توانند با توجه به محصولات و خدماتی که شما ارائه می‌دهید، بهترین طراحی غرفه را برای شما انجام دهند، در این زمینه می‌توانید از آژانس مسافرتی کمک بگیرید.

۱۰- با استفاده از دیوارهای نمایشگاهی فضا ایجاد کنید.

دیوارها و پیشخوان‌های نمایشگاه ساختار اصلی غرفه نمایشگاهی را تشکیل می‌دهد با استفاده از عناصر مختلف می‌توانید در جایگاه فضا ایجاد کنید و دید ناظرین را در فضا افزایش دهید، به صورت جداگانه شما می‌توانید دیوارها و پیشخوان های نمایشگاهی خود را با چاپ کاغذ به اهداف تبلیغاتی متناسب با نمایشگاه طراحی کنید.

۱۱- استفاده از فناوری‌های تعاملی

به منظور سرگرمی و آگاهی بازدیدکنندگان، استفاده از فناوری‌های تعاملی بسیار تاثیرگذار می‌باشد. به وسیله نمایشگرها برای صفحه نمایش خود یک طراحی تعاملی انتخاب کنید، امکان تجدید نظر را به بازدیدکنندگان داده و ممکن است  اطلاعات بیشتری از این طریق کسب نمایید و برای مدت طولانی‌تری بازدیدکنندگان در غرفه شما بمانند.

۱۲- استفاده از تزیینات مختلف

می‌توانید در غرفه خود از گلدان‌های بزرگ با گل‌های سرسبز استفاده کنید تا باعث مورد توجه قرار گرفتن غرفه شما شود.

تور نمایشگاه موبایل استانبول

از نمایشگاه‌های فعال و همواره در حال رشد استانبول نمایشگاه موبایل می‌باشد، که با توجه به اطلاعات به روز و بالایی که دارد، این نمایشگاه برای تولید کنندگان داخلی همواره بازار بسیار خوبی جهت ارائه محصول می‌باشد، زیرا از نظر جغرافیایی استانبول دارایی همسایگان زیادی می‌باشد و به خاطر بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه‌های آن بسیاری از سودجویان و بازرگانان برای بازدید و عقد قرارداد در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.
در واقع بزرگترین و بهترین نمایشگاه موبایل، نمایشگاه موبایل استانبول می‌باشد که تنوع محصولی و خدمات بسیاری بالایی در این نمایشگاه ارائه داده شده و از سرتاسر جهان با بروزترین تکنولوژی و محصول در این نمایشگاه شرکت کنندگان گرد هم می‌آیند، علاوه بر این چنانچه از تولید کنندگان این صنعت نیستید، اما از علاقمندان در این حوزه بوده و یا اینکه از پتانسیل بالایی در امور توزیع برخوردار هستید، می‌توانید در این نمایشگاه حضور پیدا کنید، زیرا شرکت‌هایی در این نمایشگاه حضور دارند، که به منظور تصاحب بخشی از بازار به دنبال جذب افرادی با پتانسیل بالا می‌باشند، تا بتوانند امور توزیع را به آنها بسپارند.

تور نمایشگاه موبایل استانبولبرای حضور در نمایشگاه موبایل استانبول می‌توانید تورهای مسافرتی آژانس مربوطه رزرو کنید، زیرا این تورها از نظر اقتصادی به صرفه‌تر می‌باشند و همچنین برنامه‌ریزی آنها دقیق‌تر بوده و با توجه به نیاز شما خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند.

کلام آخر

یکی از بهترین نمایشگاه‌های استانبول، نمایشگاه موبایل می‌باشد که در این نمایشگاه از آخرین فناوری‌ها و تکنولوژی در زمینه موبایل و فناوری‌های دیجیتال اطلاعاتی به دست آورده و با توجه به اینکه شرکت‌ها و برندهای معتبر و بازرگانان در این رویداد حضور دارند، تاثیر بسزایی در افزایش اطلاعات و رونق کسب و کار شما خواهد داشت.
در واقع در این نمایشگاه می‌توانید از آخرین روش‌های نوین در حوزه موبایل و فناوری‌های دیجیتال اطلاعاتی به دست آورید و این افزایش اطلاعات در زمینه‌های مختلف کمک ساز می‌باشد، همچنین اگر از پتانسیل بالایی در امور توزیع برخوردار هستید، می‌توانید با حضور در این نمایشگاه در کسب و کار خود رونقی افزوده و قراردادهای کاری با سرمایه‌گذاران در این زمینه داشته باشید، به منظور موفقیت بیشتر در نمایشگاه از قبل یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید و اطلاعات خود را افزایش دهید، تا بتوانید بهره‌برداری بیشتری از نمایشگاه داشته باشید و یک زمانبندی مناسب به منظور حضور در نمایشگاه داشته باشید تا علاوه بر بازدید از نمایشگاه بتوانید از جاذبه‌های گردشگری استانبول نیز دیدن نمایید، این شهر دارای جاذبه‌های فراوانی می‌باشد که دیدن آنها خالی از لطف نبوده و باعث ثبت خاطرات به یاد ماندنی در ذهن شما خواهد شد.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.