نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول

نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول

یک نمایشگاه پیشرو در صنعت رنگ و پوشش برای ترکیه و همچنین کشورهای منطقه، نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول می‌باشد که از داخل ترکیه و سراسر جهان در آن شرکت کنندگانی حضور پیدا می‌کنند و برای ارتباط با تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات پیشرو در صنعت رنگ و پوشش در جهان فرصتی مناسب می‌باشد.
در نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول، بازدیدکنندگان می‌توانند با شرکت‌های شرکت کننده در این نمایشگاه که جز شرکت‌های پیشرو در صنعت رنگ پوشش هستند به برقراری ارتباط پرداخته و معاملات تجاری و ارتباطات مستقیم بسیار عالی داشته باشند و بین خود به مبادله علم و تکنولوژی بپردازند.
در نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که می‌افتد برگزار کنگره می‌باشد که بسیار با اهمیت برای صنعت رنگ و پوشش بوده و از نظر فنی هر ساله جدیدترین اکتشافات و دستیابی‌ها را در آن به نمایش می‌گذارند.
نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول از طرفی بهترین مکان برای ارتباط با تامین کنندگان رنگ و مواد شیمیایی اولیه برای تولید رنگ می‌باشد و می‌توانید در این نمایشگاه با تولید کنندگان مواد اولیه ترک و اروپایی چنانچه در این زمینه فعال هستید، مذاکره کرده و با آنها ارتباط مستقیم برقرار کنید.

نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول
در زمینه پوشش و رنگ به طور متوسط حدود ۱۵ هزار شرکت معتبر و پیشرو از سراسر جهان و کشورهایی مانند آمریکا، روسیه، فرانسه، برزیل، مکزیک، ترکیه، اروپا، آلمان، چین، سنگاپور و استرالیا در این نمایشگاه حضور دارند و می‌توانید با تمامی آنها با شرکت در نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول به راحتی ارتباط برقرار کنید، همچنین در این نمایشگاه، همایش‌های جالبی انجام می‌گیرد و چنانچه از علاقمندان به صنعت رنگ و پوشش باشید، می‌توانید از این همایش‌ها دیدن کرده و لذت ببرید.
محصولات شیمیایی و حلال نیز علاوه بر رنگ و پوشش مواد شیمیایی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شوند، تا بازدید کنندگان و فعالان در این صنعت بتوانند در زمینه‌های خود با تهیه کنندگان و عرضه کنندگان خدمات و محصول ارتباط برقرار کنند، همچنین در نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول کنفرانس‌هایی برگزار می‌شود که می‌توانید در زمینه رنگ و پوشش از جدیدترین اکتشافات و همچنین طرح‌های صنعتی اطلاع یابید.

تاریخ نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول 2024

در روزهای نوزدهم الی بیست و یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز تجارت جهانی استانبول، نهمین نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول در شهر استانبول برگزار می‌شود.
رویداد تجاری بسیار مهمی نمایشگاه بین‌المللی رنگ‌ها و مواد اولیه رنگ، مواد اولیه شیمیایی، چسب و ساختمان ،جوهر و ایزولاسیون‌ها است.

تاریخ نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول 2024
در جهان و به ویژه در کشورهای اوراسیا، از رویدادهای برتر صنایع رنگ و رزین، جوهر، پوشش‌های محافظت، نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول می‌باشد. هر ساله به صورت یکپارچه و هماهنگ در استانبول ترکیه نمایشگاه‌های رنگ و رزین برگزار می‌شود و جامع‌ترین و کامل‌ترین پلتفرم شبکه سازی تجاری در اوراسیا این نمایشگاه‌ها می‌باشد، که برای هم افزایی این دو صنعت در ترکیه و اوراسیا، ادغام صنایع رنگ و پوشش‌های محافظتی انجام شده است.
در حوزه صنایع، رنگ رزین، جوهر، پوشش‌های محافظ و عایق مواد صنعتی و شیمیایی شرکت‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند که هدف از حضور این شرکت‌های فعال، تامین، توزیع، ارتباط و هم افزایی با زنجیره‌های تولید، عرضه و فروش می‌باشد.

مکان نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول

در مرکز تجارت استانبول نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول برگزار می‌شود که این مکان بسیار بزرگ بوده و دارای ۱۱ سالن می‌باشد که برای غرفه سازی و عرضه محصولات مکان مناسبی است.
در جهان به طور فزاینده، صنعت رنگ و پوشش در حال توسعه است و این نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول برای معرفی صنایع مرتبط با تامین مواد شیمیایی اولیه فرصت مناسبی می‌باشد.

مکان نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول
با رویکرد تجاری پیشگام نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول در صنعت رنگ و رزین در سطح جهان است و برای برقراری ارتباط و تعامل میان تولید کنندگان، عرضه کنندگان و مشارکت کنندگان این دوره از نمایشگاه، فرصت مناسبی فراهم می‌نماید.

شرکت کنندگان در نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول چه کسانی هستند؟

بازدیدکنندگان زیادی در نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول حضور دارند و حضور در این نمایشگاه دارای مزایای زیادی بوده و باعث رونق کسب و کار و افزایش آگاهی خواهد شد.
از بازدیدکنندگان نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول می‌توان به تولید کنندگان رنگ و لاک‌های الکلی، تولید کنندگان چسب، مواد عایق، تولید کنندگان مبلمان، تاجران محلی، فروشگاه‌ها، مصرف کنندگان رنگ، معماران، تولید کنندگان محصولات اتوماتیک و صنعت اتوماتیک، تولید کنندگان مواد شیمیایی ساخت و ساز و درزگیر، تولید کنندگان چسب و مواد عایق، تولید کنندگان جوهر، شرکت‌های ساخت و ساز، مهندسی شرکت‌های لجستیک، سازندگان رنگ، صنعت کشتی‌سازی، چاپخانه‌ها، سازندگان لوازم خانگی، دانشگاه‌ها و اماکن پژوهشی، نهادهای دولتی اشاره کرد، همچنین اگر از علاقمندان به این صنعت هستید و یا اینکه از پتانسیل بالایی در امور توزیع برخوردار هستید، می‌توانید در این نمایشگاه حضور پیدا کنید.
زیرا در این نمایشگاه شرکت‌هایی حضور دارند که برای تصاحب بخشی از بازار به دنبال افرادی با پتانسیل بالا هستند، تا امور توزیع را به آنها بسپارید.
حضور در این نمایشگاه باعث عقد قراردادهای تجاری خواهد شد. در واقع با حضور در نمایشگاه رنگ و پوشش ترکیه، برای همکاری‌های جدید و فرصت سرمایه‌گذاری در بخش توسعه، باز کردن‌های درهای نو را از دست ندهید و از کارگاه‌های آموزشی با مشارکت کارشناسان ملی و بین‌المللی بهره‌مند شده و با هزاران نفر از همسانان صنعت ارتباط بگیرید و دانش خود را به اشتراک گذاشته و با ارائه دهندگان در زمینه فناوری رنگ و پوشش راه حل‌های نوینی کسب کرده و از شرکت‌های رقیب درباره محصولات روش‌ها و سیاست‌های قیمت گذاری، اطلاعاتی به دست آورید.

شرکت کنندگان در نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول چه کسانی هستند؟
در نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول مسابقاتی برگزار می‌شود و می‌توانید در میان صدها رقیب ملی و بین‌المللی حضور خود را نشان دهید و در میدان بازی حاضر باشید، همچنین به هزاران بازدید کننده، محصولات و ایده‌های خود را در نمایشگاه نشان دهید و برای به دست آوردن فرصت ارزشمند، شانس خود را برای دیدار با متخصصان صنعت رنگ و ترویج بازار محصولات افزایش دهید، همچنین برای محصولات خود فرصت‌های فروش را ایجاد کرده و با مشتریان روابط خود را تقویت کنید.
در غرفه خود از مشتریان ویژه خود میزبانی کرده و آنها را تحت تاثیر قرار دهید و با دیگر اعضای این صنعت و رقیبان خود در این صنعت دیدار کنید، می‌توان از طریق نمایشگاه مشتریان کلیدی جدیدی نیز جذب و دیدار کنید و از طریق رسانه‌ها نام تجاری خود را معرفی کرده و حضور خود را پررنگ‌تر نشان دهید، تا باعث کسب مشتریان جدیدی شود.
در واقع حضور در نمایشگاه رنگ و پوشش باعث ارتقا جایگاه شرکت شما شده و از طریق بازاریابی و کمپین‌های روابط عمومی، شانس تجاری خود را افزایش خواهید داد.
در نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول کارگاه‌های آموزشی اختصاصی نیز برگزار می‌شود که با شرکت در این کارگاه‌ها، شانس صحبت مستقیم با شرکت‌های بالقوه را به دست آورده و به اشتراک جدیدترین فناوری‌ها می‌پردازید، در این نمایشگاه می‌توانی اعتبار خود یا شرکت را نشان دهید و یکی از بازیکنان بزرگ این صنعت شما باشید.

محصولات و خدمات نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول

نمایشگاه پیشرو در صنعت رنگ و پوشش ترکیه نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول می‌باشد، که این نمایشگاه رنگ و پوشش از نوزدهم الی بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر استانبول برگزار می‌شود و فرصت مناسب برای ایجاد ارتباطات تجاری و دیدار با بازدیدکنندگان حرفه‌ای از سراسر جهان، بین شرکت کنندگان داخلی و بین‌المللی می‌باشد، در واقع نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول باعث می‌شود صدها شرکت پیشرو در این زمینه با بازدید کنندگان ملاقات داشته باشند و در زمینه رنگ و پوشش از آخرین محصولات و فناوری‌ها اطلاعاتی به دست آورند.
درباره صنعت بین المللی رنگ، مواد اولیه، مواد کمکی و کنگره‌های فنی،  نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول جنبه مهم می‌باشد و در صنعت رنگ یکی از بزرگترین کنگره‌ها به حساب می‌آید.

محصولات و خدمات نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول
در واقع نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول ادغامی از بازدیدکنندگان حرفه‌ای، در زمینه رنگ و پوشش ترکیه خواهد بود و در این نمایشگاه انتظار می‌رود حدود ۱۵ هزار نفر از شرکت‌های حرفه‌ای حضور داشته باشند.
به طور کلی در حوزه صنایع رنگ، جوهر پوشش‌های محافظ و عایق مواد صنعتی و شیمیایی رزین، شرکت‌های مختلفی گرد هم می‌آیند و با هدف تامین، توزیع، ارتباط و هم افزایی با زنجیره‌های تولید عرضه و فروش تمامی شرکت‌های فعال در بستری پیشرفته همراه با نوآوری به عرصه تجارت مواد اولیه شیمیایی حضور می‌یابند.
این نمایشگاه در مجموعه مرکز تجارت جهانی استانبول برگزار می‌شود و بزرگترین منطقه نمایشگاهی ترکیه، مرکز نمایشگاه استانبول می‌باشد که مساحت آن ۲۴۹ هزار متر مربع بوده و دارای ۱۱ سالن نمایشگاهی می‌باشد که توسط wtc تمامی این سالن‌ها اداره می‌شود.

نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول برای چه کسانی مناسب است؟

نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول برای تمامی افرادی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند و شرکت‌های معتبر با برندهای معتبر نیز می‌توانند در این مکان حضور داشته باشند. به منظور حضور در نمایشگاه و نمایش بهتر محصولات، غرفه‌سازی یکی از اقداماتی می‌باشد که تاثیر بسزایی در موفقیت شرکت‌ها و افراد دارد، به منظور غرفه سازی در نمایشگاه کافیست به نکات زیر توجه کنید

۱- لیستی از تمام یه کارهایی که باید در نمایشگاه انجام شود در مرحله اول تهیه کنید و به این کار زمان کافی اختصاص دهید و تمامی موارد را در نظر بگیرید، در این مسیر گاهی ممکن است نیاز به تجربه افراد داشته باشید که می‌توانید با کمک آنها تاثیر بسزایی در دریافت نتایج بهتر داشته باشید، هر چقدر این لیست تهیه شده کامل تر باشد، می‌توانید در نمایشگاه بهتر و قوی‌تر حضور پیدا کنید و به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنید.

۲- غرفه سازی نمایشگاه یکی از مهم‌ترین کارهایی است که برای حضور در نمایشگاه باید به آن توجه کنید، زیرا نماینده برند شما، غرفه شما می‌باشد و باید طراحی غرفه به گونه‌ای باشد که با نگاه کردن به آن افراد به ماهیت کارتان پی ببرند، برای غرفه طراحی مناسبی در نظر بگیرید و با توجه به بودجه و ماهیت کاری خود به طراحی آن بپردازید.

نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول برای چه کسانی مناسب است؟

۳- یکی از مهمترین مواردی که در غرفه‌سازی نمایشگاه و دکوراسیون طراحی آن بسیار با اهمیت است، نورپردازی می‌باشد و در محیط می‌توانید، قدرت حضور خود را تثبیت کنید.
در واقع چنان چه نورپردازی غرفه به صورت هوشمندانه باشد، باعث افزایش اثربخشی برند شما خواهد شد و به صورت کاملاً تخصصی فضایی را ایجاد می‌کند، به روش‌های مختلفی نورپردازی انجام می‌گیرد، بنابراین در زمان غرفه سازی نمایشگاه توصیه می‌شود با یک فرد متخصص مشورت کنید تا در فضای داخلی غرفه بهترین نورپردازی را پیاده سازی کنید.

۴- در زمان حضور در نمایشگاه یکی از مهمترین اهدافی که دنبال می‌شود، مذاکره با شرکای کاری می‌باشد و چنانچه این کار به درستی پیش رود، برای برندهای شما موفقیت‌های بسیار زیادی را در پی خواهد داشت، با شرکای کاری خود برای اینکه بتوانید مذاکرات تاثیر گذاری بیشتری داشته باشید، در هنگام غرفه سازی فضای دلنشین و زیبا را بسازید، همچنین از مبلمان بسیار مناسب برای فضا استفاده کنید، زیرا این جزئیات در موفقیت آمیز بودن مذاکرات نقش تعیین کننده‌ای دارد.

۵- از جمله اموری که پرستیژ کاری شما را بالا می‌برد پذیرایی در غرفه می‌باشد و باید به شیوه خاصی پذیرایی صورت بپذیرد، تا اثرگذار باشد، میز کوچکی را در زمان غرفه‌سازی نمایشگاه طراحی کنید و بر روی آن وسایل پذیرایی را قرار دهید و به شیوه خاصی بر روی میز این وسایل چیده شود تا از نظر ظاهری زیبا و جذاب به نظر برسد، از بهترین وسایل پذیرایی قهوه و شکلات می‌باشد زیرا باعث بالا بردن انرژی شده و در محیط حس خوشی را به وجود می‌آورد همچنین در محیط بوی قهوه می‌تواند بر مود افراد تاثیرگذار بوده و درون غرفه فضای مثبتی را به وجود آورد.

۶- کنار تمامی این مسائل نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، ایجاد فضای دوستانه در فضای غرفه می‌باشد. در واقع افرادی که در غرفه شما حضور دارند، علاوه بر ظاهر رسمی باید لبخند به لب داشته باشند و با احترام با بازدید کنندگان برخورد نمایند.
توجه به این جزئیات باعث می‌شود فضای دوستانه‌تر و با احترامتری را به وجود آورید و به موفقیت به همان اندازه نزدیک خواهید شد، بنابراین هرگز نباید قدرت تعاملات را نادیده بگیرید.

چگونه می توان بلیط نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول را خریداری کرد؟

از جمله نمایشگاه‌های پرطرفدار در دنیا، نمایشگاه‌های شهر استانبول می‌باشد که در این شهر بسیاری از نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود، از این نمایشگاه‌ها می‌توان به نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول اشاره کرد، که به دلیل حضور در این نمایشگاه سالانه افراد و شرکت‌های بسیار زیادی به این شهر سفر می‌کنند و از جهت اقتصادی این شهر بسیار حائز اهمیت می‌باشد و این نمایشگاه برای تبلیغ و همچنین نمایش محصولات و تکنولوژی‌های جدید مکان مناسبی می‌باشد.
پرجمعیت‌ترین شهر در کشور ترکیه استانبول می‌باشد و همچنین مرکز فرهنگی و اقتصادی این کشور نیز محسوب می‌شود و جز سومین شهر توریستی در جهان شهر استانبول است، این شهر در همسایگی کشور ایران می‌باشد و از سرتاسر دنیا و همچنین کشور ایران سالانه بسیاری از مردمان به این کشور و شهر سفر می‌کند و به چندین منظور اعم از تفریحی و کاری و بازدید از نمایشگاه‌های استانبول افراد از مکان‌های مختلف دنیا به این منطقه سفر می‌کنند تا بتواند علاوه بر کار به تفریح نیز بپردازند، برای بسیاری از مردم به دلایل اقتصادی خرید بلیط‌های ارزان قیمت‌ تر و هتل‌های با هزینه مناسب‌تر بسیار با اهمیت می‌باشد، تا بتوانند علاوه بر بازدید از نمایشگاه از سفر خود نیز لذت ببرند، برای سفر گردشگران به این منطقه نیاز به تهیه بلیط می‌باشد، تا بتوانند با خیال راحت سفر کنند.

چگونه می توان بلیط نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول را خریداری کرد؟
برای تهیه بلیط ارزان استانبول می‌توانید به آژانس مسافرتی مراجعه کنید، زیرا این آژانس رضایت مشتریان را در اولویت قرار داده و شرایط را به گونه‌ای فراهم می‌کند که باعث کاهش هزینه‌های مسافران شود و سفر آنها با هزینه کمتر و کیفیت بهتر همراه باشد.
در واقع تهیه بلیط ارزان استانبول به مسافران یکی از خدمات این آژانس می‌باشد که جهت کمک به مسافران و گردشگران خواهان سفر به استانبول و بازدید از نمایشگاه ارائه داده می‌شود، بنابراین کافیست برای سفر به استانبول و بازدید از نمایشگاه رنگ و پوشش به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و مدارک لازم را برای سفر به آنها تحویل دهید، تمامی اقدامات لازم توسط آژانس مربوطه انجام می‌گیرد و بدون دغدغه می‌توانید در نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول حضور داشته باشید.
در واقع دریافت کارت ورودی نمایشگاه رنگ و پوشش استانبول باعث صرفه‌جویی در زمان و عدم نیاز به انتظار در صف‌های طولانی می‌شود، همچنین می‌توانید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده و از تخفیف‌های ثبت نام آنلاین نیز استفاده کنید.
هزینه سفر به استانبول و بازدید از نمایشگاه با توجه به رزرو هتل و خدماتی که مورد نیاز می‌باشد، متغیر است بنابراین برای دریافت هزینه و جزئیات آن با کارشناس آژانس در ارتباط باشید و هر سوالی در این زمینه داشته باشید، کارشناسان با صبر و حوصله پاسخگو خواهند بود.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.