دوره تخصصی متاروماتراپی

دوره تخصصی متاروماتراپی

دوره تخصصی متاروماتراپی

متاروماتراپی یک روش درمانی تکمیلی است که با استفاده از ماساژ و فشار بر نقاط خاص برای تسکین دردها و افزایش رفاه جسمی و روحی انجام می‌شود. دوره‌های تخصصی متاروماتراپی در استانبول ارائه می‌شود.
این دوره‌ها به شما آموزش می‌دهند که چگونه به عنوان یک متاروماتراپیست حرفه‌ای کار کنید و تکنیک‌های ماساژ و فشار را به درستی اجرا کنید.

دوره تخصصی متاروماتراپی
برای یافتن دوره‌های تخصصی متاروماتراپی، می‌توانید به مؤسسات آموزشی معتبر و مناسب در منطقه خود مراجعه کنید یا به منابع آنلاین مربوط به این حوزه مراجعه کنید.

پرومیزد چگونه عمل میکند؟

پرومیزد توانسته دوره‌های مربوط به آرایش پوست که به صورت دائمی هستند، را با کمترین هزینه به گونه‌ای برگزار کند، که بالاترین نتیجه دریافت شود.
در واقع در این روش با نوآوری در آموزش و بهترین مدیریت صرف وقت نتایج مطلوبی حاصل می‌شود، در واقع بر اساس سه اصل مهم آموزش‌های پرومیزد بنا شده است که عبارتند از:

۱- تمرینات ذهنی

به گونه‌ای پرومیزد به شما آموزش می‌دهد، تا با استفاده از قدرت ضمیر ناخودآگاه با تمرینات ذهنی خود بتوانید نهایت بهره را از آموزش‌ها ببرید.

۲- مهارت

آموزش‌های پرومیزد به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به تجربه کمی نیاز می‌باشد.
پوست و مدل زنده را با تمرین‌های تکنیکی مخصوص خودش برای شما تداعی می‌کند، در واقع در این مهارت نیازی به پوست مصنوعی نیست و به گونه‌ای بر روی شما با تمرین‌های تکنیکی کار می‌شود، مانند اینکه روی صدها نفر قبلاً کار انجام داده‌اید و می‌توانیم به راحتی روی مدل زنده این تمارین را اجرا کنید.

۳- اقتصاد

از نظر اقتصادی دوره‌های پرومیزد بسیار به صرفه می‌باشند، زیرا باعث حذف خرهاج‌های اضافه می‌شود در این روش نیازی به خرید چند رنگ ندارید و تنها با خرید چند رنگ اصلی می‌توانید، صدها رنگ داشته باشید و نیازی به صرف هزینه‌های اضافه نیست، به عنوان مثال چنانچه نیاز به رنگ سبز داشته باشید، چگونگی ساخت رنگ سبز به شما آموزش داده می‌شود.

برای تکنسین پرومیزد شدن

۱-  ابتدا باید در کلاس آموزش ثبت نام کنید و با حضور در این شرکت‌ها از آموزش‌های آنها بهره‌مند شوید.

۲- برای افزایش مهارت باید با یک تکنسین محلی یک دوره کارآموزی داشته باشید، بنابراین درخواست یک دوره کارآموزی با تکنسین محلی را دهید.

۳-به منظور دریافت گواهینامه باید در آزمون صدور گواهینامه شرکت کنید.

۴- اگر از آمادگی و تجربه کافی در این زمینه برخوردار می‌باشید و تنها نیاز به شرکت در دوره تخصصی دارید مراحل زیر را انجام دهید

۱- نمونه کارهای ابرو شامل کشیدن استروک با دستگاه، کشیدن استروک با قلم ابرو، شیدینگ ابرو، کامبینیشن.

۲- نمونه‌های لب، لب کانتورینگ، لب کونگ

۳- خط چشم، خط چشم دنباله‌دار و بن مژه

این نمونه‌ها را برای کارشناسان ارسال کنید تا توسط کارشناسان نمونه کارهای شما مورد بررسی قرار گیرد و منتظر نظر کارشناسان برای شرکت در آزمون‌های مربوطه شوید.
در همه رشته‌های کلینیکی پرومیزد فعالیت و آموزش دارد و جهت کار و اقامت شما مدرک معتبر فراهم می‌کند، که با نام تجاری pdline در رشته آرایش دائم فعالیت می‌کند، که این نام تجاری در ترکیه و کشورهای اروپایی به ثبت رسیده است.
همچنین پرومیزد دارای فرمول و متریال مخصوص، مواد مورد نیاز در آرایش دائم بوده و دارای ۸ کتاب ترجمه شده در ترکیه و اروپا می‌باشد.
به طور کلی دارا بودن چند کتاب علمی، ثبت اختراع باعث شده با عنوان مرجع علمی در این رشته شناخته شود و تنها دارنده فرمول انحصاری ترکیب رنگ‌های گارانتی دار می‌باشد،نویسنده کتاب مربیگری تکنیکی نیز می‌باشد، که در امر آموزش رشته‌هایی که به تجربه نیاز دارند تحولی بزرگ محسوب می‌شود.

از دوره‌های پرومیزد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

پرومیزد چگونه عمل میکند؟

۱- دوره قرینه‌سازی

برخلاف دوره‌های گذشته در این دوره با شماره گذاری ابروها، بر اساس برجستگی‌های گونه با پیشانی و چانه متناسب با آناتومیک صورت شخص آشنا می‌شوید، همچنین آشنایی با نقاط گارانتی دار باعث قرینه‌سازی ۱۰۰ درصدی در مدت زمان بسیار کوتاهی خواهد شد؟ در این دوره بدون نیاز به نخ و ابزار مشابه بر اساس خطوط عمودی قرینه به راحتی قرینه سازی انجام می‌گیرد، در صورتی که دوره حرفه‌ای قرینه سازی را داشته باشید، به جز این تکنیک‌ها برای انجام کارهای متفاوت یک ابزار فوق العاده دریافت می‌کنید.

۲- دوره بلید

با مهمترین موارد انجام بلید در این دوره شما آشنا می‌شوید، که با توجه به تراکم موهای مختلف یادگیری مهارت دیکن به شما کمک می‌کند، نچرال‌ترین الگو را ایجاد کنید، همچنین بدون پخش، مهارت کشیدن استروک‌ها و ایجاد ظرافت را آموزش خواهید دید، در این دوره استفاده از تکنیک مهار سوزن و کوک رنگ به شما کمک می‌کند، دارای عملکرد موفقی در حساس‌ترین پوست‌ها باشید.

نکات ریز و مهمی در فشار دست و کشش پوست می‌باشد که دراین دوره برای شما توضیح داده خواهد شد.

۳- دوره دستگاه

با عملکرد سوزن‌ها، کوک رنگ و تکنیک کشیدن خطوط بسیار ظریف در این دوره آشنا می‌شوید، برای انجام در این دوره منحصر به فرد با یک روش جدید گرفتن دستگاه با توجه به سلیقه ایرانی می‌توانید به صورت نچرال کار کنید، علاوه بر این انجام خط چشم نیز نیاز به مهارت خاص دارد که در این دوره نکات لازم را آموزش می‌بینید و همچنین آموزش‌هایی در مورد نکات انجام رژ لب و خط لب داده می‌شود.

۴- دوره ریموو

از سرفصل‌های دوره ریموو می‌توان به آموزش شناخت انواع پیگمننت‌ها، آموزش رایگان برندهای کالیرفت و رژووی، آموزش باید و نبایدهای انجام کار، آموزش مراقبت‌های بعد از کار، آموزش جلوگیری از خطاهای کار آموزش دکاپاژها می‌باشد.

دوره تخصصی متاروماتراپی

۵- دوره شیدینگ

از سرفصل‌های دوره شیدینگ می‌توان به تکنیک بیسیک، شیدینگ چشم، تکنیک کامل شیدینگ،  بامپ بیسیک، سرعت ماشین و رابطه آن باشید همچنین با رابطه حرکت دست و سرعت ماشین تنظیم ،کوک رنگ در مپ‌ها، تنظیم سوزن در شیدینگ آشنا شوید.
در واقع در این دوره‌ها حرفه این مجموعه‌ای از اصول و تکنیک‌های زیبایی را آموزش می‌بینید، که به راحتی با این آموزش‌ها می‌توانید، در سطح بین المللی کار کنید از بخش‌های دوره حرفه‌ای می‌توان به بخش مدرن، بخش کلاسیک اشاره کرد، که در بخش مدرن ریمو تخصصی چشم و لب و ابرو نچرال، اصلاح بدرنگی زیبایی پوست و برطرف کردن مشکلات پوستی و خلق ابرو متناسب با آناتومیک و تراکم مو و اصول صحیح چیدمان استروک آشنا می‌شوید.
در بخش کلاسیک، ابرو چند بعدی، طراحی بدن، دوره رنگ و آموزش مربیگری شامل می‌شود.

۶- دوره گرافی لاین

 در این دوره طبق نیاز آناتومیک و تراکم موی هر شخص با اصول اجرا و خلق الگوها آشنا می‌شوید، همچنین اجرای الگوی متناسب با جنس و نوع پوست هر شخص با یادگیری اصول اتصال‌های صحیح می‌توانید ایجاد کنید.

۷- دوره اپتیمایزر

در این دوره با کمک تکنیک‌های منحصر به فرد و کمک از پیگمنت‌ها در شاخه مدیکال و در شاخه زیبایی می‌توانید به زیباتر شدن پوست بدن با کمک علم طراحییها کمک کنید، در این دوره نیاز به شرکت در دوره بیسیک نیست.

۸- دوره پیدلاین

در این دوره در جهت خواب موهای ابرو بر خلاف تمام الگوها کار نمی‌کنید، بلکه شما می‌توانید خالق چند بعدسازی ابروها با استفاده از لیدها و دیرکشن‌ها باشید و به راحتی مشکلی که در الگوهای گذشته وجود داشته را حل کنید، در این دوره تکنیک انجام کار به صورت تلفیقی می‌باشد و با آموزش کار کردن با ابزار مخصوص و تکنیک سکسیویژن شما می‌توانید نقاط مخصوصی که ریزش رنگ خواهد داشت، را پیدا کنید و با ماشین کار کنید و با روش نانو دیجیتال باعث به پایان رسیدن الگو با بلید شوید. باید و نبایدهای انجام تکنیک‌های تلفیقی، ماندگاری گارانتی دار، کوک رنگ را در این دوره آموزش می‌گیرید.

دوره تخصصی متاروماتراپیکیت این دوره شامل بی‌حسی قبل کار، بی‌حسی حین انجام کار، ماسک طلا، عدد رنگی کاربردی، قلم بلید، خط‌کش چسبی، مخصوص ابزار قرینه سازی، پی دی درای، پی‌دی‌اویدی، کارتریج، نانو بلید، نانو لاتکس می‌باشد.

درباره دوره متاروماتراپی بیشتر بدانید

دوره متاروماتراپی یک دوره تخصصی آموزشی است که به افراد آموزش می‌دهد چگونه تکنیک‌های متاروماتراپی را به عنوان یک روش درمانی تکمیلی برای تسکین دردها و بهبود رفاه جسمی و روحی انسان‌ها به کار ببرند.
متاروماتراپی یکی از روش‌های ماساژ مشتق شده از متاروما، که یک سیستم تراپی ژاپنی است، است.
در این روش، فشارهای خفیف تا متوسط روی نقاط خاصی از بدن به کار می‌رود تا تعادل انرژی و جریان کمی در بدن فراهم شود.

در دوره متاروماتراپی، شما ممکن است مطالب و مهارت‌های زیر را یاد بگیرید.

۱- آموزش نظری

مفاهیم پایه متاروماتراپی و نحوه تأثیر آن بر بدن.

۲- شناخت نقاط متاروماتراپی

یادگیری در مورد نقاط اصلی متاروماتراپی در بدن و نحوه استفاده از فشار درست بر روی آن‌ها.

۳- تکنیک‌های ماسا

آموزش تکنیک‌های ماساژ مختلف که در متاروماتراپی به کار می‌روند.

۴- تأثیرات متاروماتراپی بر رفاه جسمی و روحی

یادگیری در مورد تأثیرات متاروماتراپی بر کاهش درد، استرس، افزایش انرژی، و بهبود عملکرد جسمانی.

درباره دوره متاروماتراپی بیشتر بدانید

۵- آموزش عملی

تجربه عملی متاروماتراپی با افراد مختلف و تمرین تکنیک‌ها.

۶- مشتری‌پذیری و ارتباطات

یادگیری مهارت‌های مرتبط با برقراری ارتباط موثر با مشتریان و تأمین رضایت آن‌ها.
دوره‌های متاروماتراپی ممکن است در مؤسسات آموزشی متخصص، دانشگاه‌ها، یا مدارس مخصوص به ماساژ ارائه شوند. برای شرکت در این دوره‌ها، معمولاً نیاز به علاقه به ماساژ و مراقبت از سلامتی دارید.
این دوره‌ها می‌توانند به شما این فرصت را بدهند که به عنوان یک متاروماتراپیست مستقل یا در مراکز ماساژ و تراپی مختلف کار کنید.

آموزش متاروماتراپی

آموزش متاروماتراپی نیازمند حضور در دوره‌های تخصصی مرتبط و معتبر است.
در این دوره‌ها، شما تکنیک‌ها، مبانی نظری، و مهارت‌های لازم برای انجام متاروماتراپی را یاد می‌گیرید.

در ادامه، چند مرحله برای شروع آموزش متاروماتراپی را ذکر می‌کنیم:

۱- یافتن دوره‌های آموزشی

برای شروع، شما باید دوره‌های متاروماتراپی را پیدا کنید که در منطقه شما یا آنلاین ارائه می‌شوند. مطمئن شوید که دوره انتخابی توسط مؤسسات آموزشی معتبر ارائه می‌شود.

۲- ثبت نام در دوره

پس از پیدا کردن دوره مناسب، ثبت نام در آن را انجام دهید. اغلب دوره‌های متاروماتراپی به طور متوسط چند ماه طول می‌کشند.

۳- حضور در کلاس‌ها

 حضور در کلاس‌ها و آموزش تئوری و عملی متاروماتراپی را تجربه کنید. این شامل یادگیری تکنیک‌های ماساژ، شناخت نقاط متاروماتراپی، و تمرین عملی است.

۴- تمرین عملی

پس از اتمام دوره، تمرین تکنیک‌های متاروماتراپی بر روی مشتریان و در محیط عملی اهمیت دارد. این تمرین‌ها به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های خود را بهبود دهید.

آموزش متاروماتراپی

۵- گواهینامه‌دهی

در نهایت، شما ممکن است بتوانید یک گواهینامه متاروماتراپی اخذ کنید که به عنوان اثبات تخصص شما در این حوزه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
مراقبت از سلامتی، تعهد به یادگیری مداوم، و تمرین مکرر تکنیک‌ها مهمی برای تبدیل شدن به یک متاروماتراپیست ماهر هستند. همچنین، تعامل موثر با مشتریان و داشتن مهارت‌های ارتباطی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

مهارت‌های متاروماتراپی چیست؟

متاروماتراپی مهارت‌های خاصی را مورد نیاز دارد تا به عنوان یک متاروماتراپیست حرفه‌ای عمل کنید.

در ادامه، مهارت‌های مهم در این زمینه آورده شده است.

۱- شناخت نقاط متاروماتراپی

 متاروماتراپی بر اساس فشارهای اعمال شده بر نقاط خاص در بدن انجام می‌شود. برای اجرای موفقیت‌آمیز این روش، شما باید نقاط متاروماتراپی را بشناسید و بدانید که هر نقطه چه تأثیری بر جسم دارد.

۲- تکنیک‌های ماساژ

 ماساژ مهارت مهمی در متاروماتراپی است. شما باید تکنیک‌های ماساژ مختلف را یاد بگیرید و توانایی اعمال آن‌ها را به درستی داشته باشید.

۳- تندرستی و بهداشت شخصی

 بهداشت شخصی و تندرستی برای متاروماتراپیست بسیار مهم است. شما باید تمیزی و بهداشت دست‌ها و بدن خود را حفظ کنید تا مشتریان با اعتماد به نفس به شما مراجعه کنند.

مهارت‌های متاروماتراپی چیست؟

۴- مهارت‌های ارتباطی

توانایی برقراری ارتباط موثر با مشتریان نقش بسیار مهمی در موفقیت متاروماتراپیست دارد. شما باید به مشتریان خود گوش دهید و نیازهای آن‌ها را درک کنید.

۵- تمرین و قوامت

متاروماتراپی به نیروی بدنی شما نیاز دارد. تمرین منظم و حفظ قوامت برای انجام این کار بسیار اهمیت دارد.

۶- توانایی تشخیص مشکلات و نیازهای مشتری

 شما باید بتوانید نیازها و مشکلات مشتریان را تشخیص داده و تکنیک‌های مناسب را اعمال کنید.

۷- درک نظری مرتبط

اطلاعات نظری در زمینه علوم پزشکی، تندرستی، و آناتومی می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین خدمات را ارائه دهید.

۸- حسن خلق و اختیار

از آنجایی که این یک رابطه نزدیک با مشتری دارد، داشتن حسن خلق و اختیار در برخورد با مشتریان بسیار مهم است.

۹- تسلط به فنون استراحت و تمرکز

شما باید بتوانید خودتان و مشتریان را در مواقع استراحت و تمرکز قرار دهید تا جلسه متاروماتراپی بهره‌وری داشته باشد.
آموزش متاروماتراپی به شما این مهارت‌ها را می‌آموزد و اجازه می‌دهد تا به عنوان یک متاروماتراپیست ماهر و مؤثر عمل کنید.

موارد مرتبط با پرومیزد

طرح ارتقا استاندارد متناسب با درآمد ایرانی را پرومیزد در حال اجرا دارد، که با هزینه بسیار کمتر از ارزش واقعی در این طرح دوره‌ها در اختیار یادگیرندگان قرار می‌گیرد، هدف از آن ارتقا استاندارد در جهت بهبود این رشته کاری، در کشور می‌باشد و تنها دارنده فرمول انحصاری ترکیب رنگ‌های گارانتی دار است، که در امر آموزش تحولی بزرگ می‌باشد، از موارد مرتبط با پرومیزد، می‌توان به قرینه سازی، ریمو، شیدینگ را نام برد، که دارای دوره‌های حرفه‌ای و دوره‌های عمومی می‌باشد.

موارد مرتبط با پرومیزد
در دوره حرفه‌ای با تکنیک‌های حرفه‌ای کاشت رنگ لب، تکنیک حرفه‌ای کاشت خط چشم، کاشت صحیح رنگ؛ بی‌حسی مناسب، قرینه‌سازی گارانتی دار، رسوب جوهر در پوست، فرایند بازسازی، درماتولوژی، آیس تراپی و بانداژ چشم، بررسی دلایل رنگ پذیری خط چشم آشنا می‌شوید.

محل برگذاری دوره متاروماتراپی

مکان برگذاری دوره‌های متاروماتراپی در استانبول برگذار کی گردد.
مکان برگذاری این دوره‌ها می‌تواند در مکان‌های مختلفی از جامعه باشد.

در زیر چند مکان معمول برای برگذاری دوره‌های متاروماتراپی ذکر شده است.

۱- آکادمی‌ها و دانشگاه‌ها

بسیاری از دانشگاه‌ها دوره‌های تخصصی متاروماتراپی را برگزار می‌کنند.
این دوره‌ها معمولاً توسط بخش‌های پزشکی یا تندرستی دانشگاه ارائه می‌شوند.

۲- آموزشکده ماساژ و تراپی

آموزشکده و مراکز متخصص در زمینه ماساژ و تراپی نیز می‌توانند دوره‌های متاروماتراپی را برگزار کنند.

۳- مراکز آموزشی خصوصی

موسسات و مراکز آموزشی خصوصی متخصص در زمینه متاروماتراپی ممکن است دوره‌های آموزشی ارائه دهند.

محل برگذاری دوره متاروماتراپی

۴- آموزش آنلاین

دوره‌های متاروماتراپی آنلاین نیز در دسترس هستند. این دوره‌ها از طریق وب و به کمک پلتفرم‌های آموزشی آنلاین ارائه می‌شوند.

۵- کارگاه‌ها و سمینارها

بعضی از متخصصان متاروماتراپی کارگاه‌ها و سمینارهای کوتاه مدت را برای افراد علاقه‌مند به این حوزه برگزار می‌کنند.
مکان برگزاری دوره متاروماتراپی ممکن است بسته به منطقه و منبع آموزشی متغیر باشد.
برای شروع، شما می‌توانید به موسسات و مؤسسات آموزشی محلی خود مراجعه کنید یا به جستجوی دوره‌های متاروماتراپی آنلاین بپردازید تا اطلاعات دقیقتری در مورد مکان برگذاری دوره‌ها کسب کنید.
چنانچه مراکز از اعتبار کافی برخوردار باشند، باعث آموزش حرفه‌ای به شما خواهد شد و بدون هیچ نگرانی و استرسی می‌توانید در این زمینه‌ها مشغول به فعالیت شوید و چنانچه در دوره‌های حرفه‌ای آن شرکت کنید، باعث دریافت ابزار فوق العاده برای انجام کارهای متفاوت خواهید شد و این به موفقیت شما کمک بسزایی خواهد داشت
.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.