نمایشگاه نان و شیرینی استانبول

نمایشگاه نان و شیرینی استانبول

یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول می‌باشد که دارای جاهای دیدنی و نقاط توریستی معروف می‌باشد که هر ساله باعث جذب گردشگران مختلفی از سراسر جهان خواهد شد، اما زندگی در این شهر نیز با فراز و نشیب‌هایی همراه می‌باشد.
بهتر است برای سفر به استانبول قبل از هرگونه تصمیم گیری، اطلاعات کافی در مورد این شهر به دست آورید.
این شهر دارای تاریخ عمیق و غنی می‌باشد و تاریخی هزار ساله دارد، علاوه بر جاذبه‌های گردشگری که در استانبول وجود دارد، سالانه نمایشگاه‌های مختلفی نیز در آن برگزار می‌شود.

نمایشگاه نان و شیرینی استانبول
یکی از نمایشگاه‌هایی که در شهر استانبول برگزار می‌شود و به صنعت نان و شیرینی پزی اختصاص دارد، نمایشگاه نان و شیرینی استانبول می‌باشد، که در صنعت شیرینی‌ پزی بر فناوری‌های مورد استفاده، متمرکز شده است، ارائه آموزش‌های مورد نیاز برای متخصصان هدف این رویداد می‌باشد، تا بتوانند برای تولید بهترین‌ها از آخرین فناوری‌ها سود ببرند.
نمایشگاه شیرینی پزی استانبول برای کشف طیف گسترده از محصولات و روش‌های پخت و خدمت به مشتریان، با ترتیب دادن نمایش‌های خاص برای افراد حاضر در صنعت شیرینی‌پزی، تمام نیازهای آنها را پاسخگو می‌باشد.

تاریخ نمایشگاه نان و شیرینی استانبول

در شهر استانبول از ۵ الی ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نمایشگاه نان و شیرینی استانبول برگزار می‌شود، این نمایشگاه به حوزه نان و شیرینی اختصاص داشته و در صنعت شیرینی پزی بر فناوری‌های مورد استفاده متمرکز می‌شود.
در نمایشگاه نان و شیرینی استانبول، چنانچه برای اولین بار حضور پیدا می‌کنید باید به نکاتی توجه شود، تا بتوانید اولین قدم‌های خود را در مسیر پیشرفت و شکوفایی برند خود با موفقیت بردارید، برای بازاریابی و نمایش محصولات و خدمات برندها، نمایشگاه نان و شیرینی استانبول به عنوان بستری مناسب به شمار می‌رود، در این نمایشگاه شرکت‌های متعددی شرکت می‌کنند که در برگزاری غرفه برخی از آنها تجربه و سابقه بسیاری در نمایشگاه دارند، همچنین در بین شرکت کننده‌هایی که در نمایشگاه اولین حضور خود را تجربه می‌کنند، رقابت بالا می‌باشد، باید با اصول و تکنیک‌های برگزاری غرفه و نمایشگاه، در نمایشگاه نان و شیرینی استانبول آشنا باشید، تا بتوانید به جذب مخاطبان و مشتریان بیشتری پرداخته و محصولات و برند شما مورد شناخت قرار گیرد.

به طور کلی برای حضور در نمایشگاه به نکات زیر توجه شود:

۱- راه‌های ارتباطی با مشتریان به روز رسانی شده و مورد بررسی قرار گیرد.

در طی شرکت در نمایشگاه شما باید به دنبال راه‌های متنوع و خلاقانه‌ای به صورت فعالانه برای برقراری ارتباط با مخاطبان و بازدیدکنندگان باشید و همواره این راه‌ها به روز رسانی شود، تا این ذهنیت برای مشتریان به وجود آید که شما یک شرکت فعال می‌باشید و بیشتر برای بازدید از محصولات شما ترغیب شوند.

۲- برای غرفه طراحی و رنگ مناسب انتخاب شود.

بر اساس استانداردهای نمایشگاه غرفه شما باید طراحی شود و از المان‌های طراحی و دیزاین مناسب در اولین حضور خود با توجه به هویت برند خود استفاده کنید، تا باعث افزایش تاثیرگذاری برند شما شود.

تاریخ نمایشگاه نان و شیرینی استانبول

۳- انتخاب یک غرفه مناسب

شما باید در حضور اول خود غرفه‌ای را انتخاب کنید که نسبت به سایر غرفه‌ها تا حد امکان متمایز باشد و باعث جلب نظر مشتریان شود.

۴- نظم غرفه

در حین حضور در نمایشگاه یکی از مواردی که بسیار مهم می‌باشد، نظم در غرفه می‌باشد، زیرا هرگونه بی‌نظمی باعث عصبی شدن و گیج کردن بازدید کننده‌ها خواهد شد و در نهایت باعث می‌شود از غرفه شما بازدید به خوبی صورت نگیرد، عدم بازدید از غرفه باعث از بین رفتن مشتری خواهد شد، بنابراین باید در غرفه نظم به خوبی رعایت شود و هر چیزی سر جای خودش قرار بگیرد، مطابق با چیدمان و طراحی غرفه صندلی‌ها و میزها در تمام مدت سر جای خودش قرار بگیرد و مسئول هر بخش پاسخگوی مخاطبان باشد، بهتر است یک نفر را در تمام مدت طول نمایشگاه مسئول حفظ نظم، سایر کارمندان غرفه قرار بدهید.

۵- نوع پوشش پرسنل

در طول مدت نمایشگاه پوشش و یا لباسی که پرسنل می‌پوشند، بر روی نظر بازدید کنندگان و مشتریان تاثیر زیادی خواهد داشت، افرادی که به قصد خرید خدمات و محصولات شما از غرفه بازدید می نمایند نسبت به این موضوع حساس می‌باشد، بنابراین بهتر است پرسنلی که در غرفه مشغول هستند، لباس هماهنگی داشته باشند و از یک رنگ پرسنلی برای لباس‌ها استفاده کنند، همچنین برای هر شخص مطابق با سایز فرد دوخت و طرح لباس در نظر گرفته شود و لباس‌ها تمیز و اتو کشیده باشند تا باعث القای حس خوبی به بازدید کنندگان شود.

۶- نوع برخورد پرسنل با بازدیدکنندگان

در غرفه شما پرسنل نماینده شرکت و محصولات شما می‌باشند، بنابراین برخورد پرسنل غرفه با بازدیدکنندگان از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد و در صورتی که برخورد نامناسبی در غرفه صورت گیرد، باعث ایجاد تجربه بدی در ذهن بازدید کننده و کاهش موفقیت خواهد شد، بنابراین با توجه به اینکه در نمایشگاه نان و شیرینی استانبول میلیون‌ها بازدید کننده حضور دارد، برای خدمات و محصولات شما نیز بازدید کنندگانی وجود خواهد داشت ،بنابراین پرسنل نقش پررنگی با رفتار مودبانه و صمیمانه در موفقیت شما خواهد داشت، بهتر است قبل از حضور این پرسنل در نمایشگاه، برای آموزش و کمک به رفتار حرفه‌ای پرسنل غرفه، از کتاب‌های آموزش مذاکره و فنون نیز استفاده کنید و اطلاعات کافی و قانع کننده‌ای را پرسنل داشته باشند، تا برای تمامی سوال‌های مشتریان و مخاطبان جواب‌های قانع کننده‌ای داشته باشند.

۷- به پرسنل تکنیک‌های گفتگو آموزش داده شود.

باید پرسنل مسلط به تکنیک‌های گفتگو باشند و به بیان جذاب و جملات زیبا خدمات و محصولات شما را معرفی کنند، در طول مدت ورود و خروج بازدید کنندگان از غرفه، لبخند واقعی مهم می‌باشد، همچنین برقراری تماس چشمی در حین صحبت با مخاطبان بسیار تاثیرگذار می‌باشد، برای معرفی خدمات و محصولات بهتر است آرام بوده و در حین صحبت تسلط کافی را داشته باشند و به منظور القای حس بهتر به مخاطبان از زبان دست هم کمک بگیرند، هیچ تردیدی در اطلاعات و صحبت کردن کارمندان در هنگامی که اطلاعاتی به بازدیدکنندگان داده می‌شود نباید وجود داشته باشد و این اطلاعات باید کاملاً صحیح باشد، اما از دادن اطلاعات زیاد و گیج کردن بازدید کننده نیز باید خودداری شود، زیرا باعث از دست دادن مشتری و دور شدن آنها خواهد شد، بنابراین بهتر است اطلاعات مفید و مختصری را ارائه دهید.

مکان نمایشگاه نان و شیرینی استانبول

در مرکز نمایشگاهی lfm استانبول چهاردهمین نمایشگاه نان و شیرینی استانبول از تاریخ 5 الی 8 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، هدف از برگزاری این نمایشگاه فراهم آوردن آموزش‌های مورد نیاز برای متخصصان می‌باشد، تا بتوانند برای تولید بهترین‌ها از آخرین فناوری‌ها سود ببرند، در واقع این نمایشگاه برای آموزش‌های مورد نیاز متخصصان این صنعت، مکان ایده آل است تا در تولید محصولات از جدیدترین فناوری‌ها مطلع شوند.

مکان نمایشگاه نان و شیرینی استانبول

شرکت کنندگان در نمایشگاه نان و شیرینی استانبول

در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نان و شیرینی ترکیه توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف با استفاده از تجارب سازمان دهندگان و شرکت کنندگان می‌تواند در رسیدن به اهداف بازاریابی ،فروش، شیرینی پزی، ماشین آلات کلوچه پزی، بستنی شکلات و فناوری کمک ساز باشد و تاثیر بسزایی در موفقیت شما داشته باشد.
تولید کنندگان نان و شیرینی، شرکت‌های تولید کننده تجهیزات مربوط به بسته‌بندی و تولید شیرینی از شرکت کنندگان در نمایشگاه نان و شیرینی می‌باشد.
برگزاری نمایشگاه باعث افزایش اطلاعات شده و نقاط ضعف و تجارب شرکت کنندگان می‌تواند، کمک بسزایی در رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش کالاهایتان داشته باشد.
شرکت کنندگان مختلفی از نمایشگاه بازدید می کنند که هدف از دیدار این نمایشگاه، برای هر گروه بهره برداری خاصی به همراه دارد و ممکن است افرادی که در جستجوی کار و حرفه برای آینده می‌باشند و نمایندگان فروش و دانشجویان، بازرگانان در این نمایشگاه حضور داشته باشند.
غرفه سازی یکی از مواردی که می‌باشد که در هنگام  حضور در نمایشگاه، تاثیر بسزایی در جذب بازدیدکنندگان بیشتر خواهد داشت و این بازدیدها باعث دریافت نتایج مطلوبی می‌شود، نمایشگاه نان و شیرینی استانبول از کیفیت بالای برخوردار می‌باشد و از افراد متخصص و بازرگان عده زیادی از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

شرکت کنندگان در نمایشگاه نان و شیرینی استانبول
در کوتاه مدت یا دراز مدت افزایش فروش هدف اصلی شرکت در هر نمایشگاه داخلی و خارجی می‌باشد، اما برای شرکت در نمایشگاه، اهداف دیگر شامل مقاصد سیاسی و فرهنگی نیز می‌باشد، اگر یک نمایشگاه نان و شیرینی به صورت اصولی پیش برود، برای گسترش سیاسی، فرهنگی و اقتصادی شرایط لازم را فراهم می‌کند، چنانچه هدف شما فروش یک کالا می‌باشد با حضور در نمایشگاه نان و شیرینی استانبول می‌توانید در بازارهای جدید نفوذ پیدا کرده و نمایندگان تجاری را در کشورهای مختلف بیابید، که تاثیر بسزایی در رونق کسب و کار شما خواهد داشت.
برای شرکت در نمایشگاه و حضور در آن قبل از آن باید چندین مسئله را برای خود روشن سازید و پرسش‌هایی در ذهن خود داشته باشید تا با حضور در نمایشگاه به نتیجه بهتری دست یابید.
اطلاع مشتریان از محل و ساعت حضور شما در نمایشگاه باعث می‌شود، زمان لازم را برای فروش و ارائه خدمات داشته باشد، همچنین توزیع بروشورها و کارت‌های ویزیت نیز تاثیر بسزایی در افزایش موفقیت شما خواهد داشت، برای برنامه‌های آینده خود پس از پایان نمایشگاه با بازدید کنندگان در ارتباط باشید و از نظرات بازدید کنندگان بهره‌مند شده تا برنامه‌ریزی مناسب برای نمایشگاه‌های بعدی داشته باشید، در واقع چنانچه اهداف روشن و مطمئنی برای حضور در نمایشگاه نداشته باشید و نسبت به منطقه شناخت لازم نباشد، باعث کاهش موفقیت شما خواهد شد.

محصولات نمایشگاه نان و شیرینی استانبول

در نمایشگاه نان و شیرینی استانبول، محصولات مختلفی در معرض نمایش قرار داده می‌شود، که از این محصولات می‌توان به اجاق گازهای پیتزا، اجاق گازهای کلوچه، مخلوط کن، همزن خام، دستگاه خام زنی، دستگاه‌های برش نان، دستگاه‌های درزگیری کیسه‌ها، دستگاه کدگذاری تاریخ، دستگاه‌های بسته‌بندی نان، محصولات آردی، محصولات بسته‌بندی، خمیرهای تزیینی، آبمیوه‌ها، ژله، رنگ‌های خوراکی، وردنه‌های خمیر، کاسه‌های همزن‌ دایره‌ای، بالابرهای کاسه خمیر، دستگاه‌های بیسکویت، کلوچه، چوب شور، دستگاه‌های تعیین آب آرد، دستگاه‌های استراحت خمیر، اتاق‌های استراحت خمیر، اتاق‌های تخمیر، استریل کننده‌ها، تجهیزات شیرینی‌پزی مانند قالب‌ها، سینی‌ها، چرخ‌های حمل، ماهیتابه‌ها، دستگاه‌های بارگیری، دستکش‌های مخصوص سینی، ویترین‌های نان، تجهیزات سرخ کردن، دستگاه‌های سنباده کش، خوراکی و نوشیدنی، سرخ‌کن‌های عمیق، زودپزها، دستگاه‌های نوشیدنی، سیستم‌های بالابر و تجهیزات افزودنی‌های نان پزی و شیرینی پزی، تجهیزات و ماشین آلات تجهیزات هتل، کافه، آشپزخانه، تجهیزات شکلات، بستنی، تحهیزات سردسازی، محصولات منجمد، تجهیزات فروشگاه اشاره کرد.
برای موفقیت شما و افزایش فروش و برندینگ شما در نمایشگاه فقط داشتن یک غرفه زیبا و بزرگ در نمایشگاه کافی نیست و زمانی که در نمایشگاه حضور دارید، مدیریت غرفه بسیار مهم می‌باشد، زیرا در این مدت ارتباط نزدیکی با بازدیدکنندگان و مخاطبان برقرار می‌کنید و در صورتی که با بازدیدکنندگان و مشتریان بتوانید به خوبی ارتباط بگیرید، باعث جذب مشتریان شده و فروش شما افزایش پیدا می‌کند.
به عنوان یک رسانه نمایشگاه نان و شیرینی استانبول دارای مزایای زیادی می‌باشد که باعث افزایش شهرت و استقرار نام برند شرکت‌های مختلفی می‌شود، همچنین تاثیر بسزایی در ارزیابی محصول و مشتری و مصرف کننده دارد و احتمال پیدا کردن نماینده فروش نیز در این نمایشگاه بالا می‌باشد.

محصولات نمایشگاه نان و شیرینی استانبول
در واقع این نمایشگاه باعث می‌شود به همه بخش‌های شرکت کننده اطلاعات با ارزشی ارائه شود و موجب تقویت و ترویج اطلاعات موثر خواهد شد.
این نمایشگاه باعث گرد آوردن افراد از داخل و خارج از کشور خواهد شد، تا به تبادل اطلاعات بپردازند و رو در رو، ارتباطاتی داشته باشند، همچنین برای بازاریابی بسیاری از کالاها یا خدمات، ابزارهای تبلیغاتی مهمی  در این نمایشگاه می‌باشد که با دریافت این ابزارها می‌توانید، بر جزئیات کار تسلط بیشتری داشته باشید و در نمایشگاه بیشترین بهره را از سرمایه‌گذاری خود ببرید.

تکنولوژی های نمایشگاه نان و شیرینی استانبول

در سال‌های اخیر قوانین برندسازی و ثبت حق امتیاز توسعه یافته و فروشگاه‌های خرده فروشی در خارج از کشور علاوه بر صادرات راه‌اندازی می‌شود. اساساً به روسیه، کشورهای عربی، ترک‌ها و کشورهای حوزه بالکان، نان، کیک، شکلات و بستنی صادر می‌شود. موثرترین فعالیت بازاریابی در منطقه ترکیه از نظر ملی نمایشگاه تجاری بین المللی شیرینی پزی، ماشین آلات کلوچه پزی، بستنی، شکلات و فناوری استانبول است و برای صادر کنندگان ترکیه جایگاه مهمی به شمار می‌رود.
در واقع ترکیه از نظر موقعیت سیاسی، جغرافیایی و استراتژیک یکی از خاص‌ترین شهرهای جهان می‌باشد که باعث وصل شدن دو قاره آسیا و اروپا به هم شده است و یک پل ارتباطی میان فرهنگ‌های مختلف محسوب می‌شود، همچنین به عنوان یکی از مهمترین مراکز اقتصادی جهان و قلب اقتصاد ترکیه استانبول می‌باشد، در این شهر مهم برای بازدیدکنندگان و غرفه‌داران دسترسی آسان به مرکز شهر وجود داشته و امنیت و آسایش را برای غرفه‌داران و بازدید کنندگان نمایشگاه فراهم می‌کند.
شرکت‌ها، مشتریان، تامین کنندگان و تولید کنندگان مختلفی در نمایشگاه حضور دارند، که از فرصت حضور در نمایشگاه بهره برده و در جستجوی نمایندگان جدید، تامین کنندگان جدید، تحقیقات و ارزیابی بازار، معرفی محصولات جدید، مقایسه قیمت، شرکت در مناقصه، ایجاد ارتباط بیشتر با جامعه، دستیابی به ایده‌های جدید، پیدا کردن شرکای جدید، تبادل تجربه در نمایشگاه می‌باشند.
چنانچه در نمایشگاه نان و شیرینی استانبول با برنامه‌ریزی شرکت شود تا حد زیادی باعث موفقیت در نمایشگاه خواهد شد، به همین دلیل افرادی که در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند، قبل از حضور در نمایشگاه علل شکست و موفقیت را مورد بررسی قرار می‌دهند.
از عوامل شکست در نمایشگاه می‌توان به روشن و واضح نبودن هدف، تعداد بازدید کننده کم، نبود اطلاعات کافی، سوء مدیریت و ضعف تبلیغات می‌باشد. کلید حضور موفق در یک نمایشگاه، برنامه‌ریزی دقیق و آمادگی کامل می‌باشد و بهتر است ماه‌ ها قبل از شروع نمایشگاه برای حضور در آن آمادگی لازم را داشته باشید، تا بتوانید طبق هدف خود اقدامات لازم را انجام دهید و در خصوص بایدها و نبایدهای نمایشگاه اطلاعات لازم را جمع آوری کرده و سعی کنید چند روز قبل از برگزاری نمایشگاه در شهر استانبول حضور پیدا کنید، تا برای حضور در نمایشگاهی دغدغه‌ای نداشته باشید.

تکنولوژی های نمایشگاه نان و شیرینی استانبول
در صورتی که برای حضور در نمایشگاه نان و شیرینی استانبول یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده داشته باشید، می‌توانید علاوه بر بازدید از نمایشگاه و موفقیت در آن از جاذبه‌های گردشگری استانبول نیز دیدن نمایید.
استانبول دارای جاذبه‌های فراوانی می‌باشد که مشاهده این جاذبه‌ها خالی از لطف نیست و باعث ثبت خاطرات به یاد ماندنی در ذهن بازدید کنندگان خواهد شد، برای حضور در نمایشگاه نان و شیرینی استانبول کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی در مورد زمان، مکان و جزئیات آن به دست آورید.
این آژانس با به کارگیری کارکنان با تجربه به هر سوالی در این زمینه پاسخگو خواهد بود و هیچگونه ابهامی برای مشتریان باقی نخواهد ماند، تنها کافیست مدارک لازم برای سفر به استانبول را به آنها ارائه دهید و سایر مقدمات لازم برای سفر را فراهم نمایید، پس با مراجعه به آژانس دیگر دغدغه‌ای برای سفر خود نخواهید داشت.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.