نمایشگاه فلزکاری استانبول

نمایشگاه فلزکاری استانبول

استانبول پایتخت اقتصادی و فرهنگی شهر ترکیه می‌باشد و پرجمعیت‌ترین شهر این کشور می‌باشد که در بین قاره اروپا و قاره آسیا واقع شده است و به وسیله تنگه بسفر باعث اتصال این دو نیمه به همدیگر می‌شود.
در استانبول المان‌های مذهبی، معماری، صنعتی و مدرن زیادی وجود دارد که باعث می‌شود سالانه گردشگران زیادی به این شهر سفر کنند، نام تاریخی این شهر قسطنطنیه است و هر منطقه آداب و رسوم خاص خودش را دارد و استانبول نیز فرهنگ ویژه خودش را دارد. استانبول یک شهر اقتصادی در ترکیه می‌باشد و به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد، در استانبول حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد فعالیت‌های صنعتی انجام می‌گیرد، علاوه بر این سالانه در شهر استانبول نمایشگاه‌های متعددی برگزار می‌شود، که یکی از این نمایشگاه ها، نمایشگاه فلزکاری استانبول می‌باشد.

نمایشگاه فلزکاری استانبول
یک نمایشگاه بین المللی پیشرو در حوزه صنایع تولیدی، نمایشگاه فلزکاری استانبول می‌باشد که نمایشگاه در یک مکان سه نمایشگاه بین‌المللی فلزکاری اوراسیا، عملیات سطحی اوراسیا و جوش اوراسیا را گرد هم می‌آورد و ارائه کننده طیف وسیعی از محصولات و قطعات صنعتی به متخصصان بخش تولیدات فلزی با مفهوم صنایع توسعه یافته به حساب می‌آید. شرکت‌ها با حضور در این نمایشگاه، از آخرین فناوری‌ها اطلاع پیدا کرده و برای بازار داخلی، دارای مزایای زیادی بوده و همچنین ویترینی از ماشین آلات، سیستم‌ها و روش‌های نرم‌افزاری برای صنایع جوشکاری و برش محسوب می‌شود.
نمایشگاه فلزکاری استانبول به عنوان یک نمایشگاه تجاری برتر برای بخش صنعت و فلزکاری دارای شهرت می‌باشد و دارای یک برنامه زمانبندی ناهمگون است، که شامل سخنرانی‌ها، کنفرانس‌ها، بحث‌ها و انجمن‌ها می‌شود، علاوه بر این بخش بزرگی از نوآوری‌های تعیین کننده، روند آتی در ۵ بخش اصلی در این نمایشگاه فراهم خواهد شد.

مکان نمایشگاه فلزکاری استانبول

همانگونه که در بالا ذکر کردیم، بخش بزرگی از نوآوری‌های تعیین کننده روند آتی در ۵ بخش اصلی این نمایشگاه ارائه خواهد شد، که عبارتند از انرژی سیستم‌های اتوماسیون و قدرت سیال، فناوری‌های الکتریکی و الکترونیکی، لجستیک مدیریت زنجیره تامین و راه حل‌های داخلی تولید صنعتی، علاوه بر این این نمایشگاه با یک سمینار گسترده و یک برنامه کنفرانس از جمله نمایش زنده با سخنرانان برجسته و موارد دیگر همراه خواهد بود.

مکان نمایشگاه فلزکاری استانبولنمایشگاه تحول صنعتی و نمایشگاه تجاری صنعتی برتر در منطقه اوراسیا، نمایشگاه فلزکاری استانبول می‌باشد که این نمایشگاه تجاری میزبان نسخه‌های سالانه در مرکز نمایشگاه استانبول است و یک تجربه استثنایی همراه با نمای کلی صنعت تولید و بحث‌های ارزشمند می‌باشد. شرکت‌های جدید و با تجربه از تمام جنبه‌های زنجیره ارزش به این نمایشگاه می‌آیند تا آخرین پیشرفت‌های خود را به نمایش بگذارند و با همتایان خود ملاقات کنند. بخشی از آن در کانون توجه قرار دارد و دارای بالاترین دستاوردها در اتوماسیون و فناوری است. بازدیدکنندگان طیف گسترده‌ای از پیشنهادات از جمله اتوماسیون سیستم‌های قدرت سیال، فناوری انرژی الکترونیک، تدارکات مدیریت زنجیره تامین جوشکاری و موارد دیگر را بررسی خواهند کرد.
در واقع این نمایشگاه مکانی برای تضمین معاملات تجاری پرسود، ملاقات با مشتریان بالقوه و قرار گرفتن در عرصه تولید صنعتی جهانی است، باید در بخش اتوماسیون رباتیک برای نمایش فناوری پیشرفته رباتیک  آن شرکت کنید، به منظور حضور در این نمایشگاه بهتر است، زودتر برای رزرو هتل نزدیک نمایشگاه، اقدام نمایید و با نرخ‌های تخفیف‌دار این هتل‌ها را رزرو کنید.

شرکت کنندگان نمایشگاه فلزکاری استانبول

نمایشگاه فلزکاری استانبول، یک نمایشگاه تجاری است که توسط نمایشگاه هانوفر ترکیه و با پشتیبانی شبکه جهانی برگزار می‌شود و یک پلتفرم حیاتی برای سرمایه‌گذاران در صنعت تولید صنعتی می‌باشد، از شرکت کنندگان در این نمایشگاه می‌توان به خریداران از کشورهای همسایه مانند روسیه، مراکش، بلغارستان، شرکت کنندگان معمولی، شرکت کنندگان سفارشی اشاره کرد. شرکت کنندگان سفارشی نیز تصمیم گیرندگان و سرمایه‌گذاران کلیدی در صنعت اتوماسیون هستند.
نمایشگاه بر موضوعات اصلی جاری و مسائل مبرم در صنعت متمرکز است و بیشترین توجه به اتوماسیون و سیستم‌های قدرت سیال است که در آن، بازیگران کلیدی اتوماسیون، آخرین پیشرفت‌های محصول خود را به نمایش می‌گذارند.
یکی از مواردی که باعث موفقیت در نمایشگاه فلزکاری می‌شود غرفه نمایشگاهی می‌باشد که برای موفقیت در نمایشگاه و باید در طراحی غرفه چندین نکته را مد نظر قرار داد که این نکات عبارتند از:

۱- مکان مناسب

در نمایشگاه تجاری هیچ شرکت کننده‌ای نمی‌خواهد در دورترین گوشی سالن بنشیند، زیرا در راهروهای اصلی یا محورهای مرکزی سالن‌های نمایشگاه، بیشتر بازدید کنندگان هستند و در این مکان‌ها غرفه سازی بهتر جوابگو می‌باشد، در مورد مکان باید از قبل یک برنامه‌ریزی داشته باشید و با توجه به شرایط نمایشگاه اقدام به غرفه سازی شود.
برای شرکت‌های قدیمی و سنتی ممکن است مکان‌های جداگانه‌ای در نمایشگاه در نظر گرفته شود و باید به طور واقعی شرکت خود را ارائه دهید. همچنین مکانی را برای غرفه در نظر بگیرید که برای بازدید کنندگان در کنار سایر آهنرباها قرار گرفته باشد و از قرار دادن غرفه در کنار رقابت مستقیم دوری کنید، با توجه به اینکه بیشتر بازدیدکنندگان به طور خودکار تمایل دارند، به سمت راست نگاه کنند، سمت راست نمایشگاه مکان مناسبی برای غرفه‌سازی می‌باشد، اما با توجه به استراتژی خود ممکن است مکان‌های دیگر نیز جذاب باشد.

۲- کیفیت بالا

غرفه سازی نشانگر برند شرکت شما می‌باشد و باید به گونه‌ای طراحی شود که انعکاس دهنده تصویر خوبی از شرکت باشد، طراحی غرفه نمایشگاهی باید متناسب با اندازه شرکت به صورت حرفه‌ای و صورت گیرد و از مواد با کیفیت در هنگام طراحی غرفه استفاده شود.

شرکت کنندگان نمایشگاه فلزکاری استانبول

۳- اندازه غرفه  متناسب با نمایشگاه باشد.

 اندازه غرفه نیز از موارد با اهمیت می‌باشد و در صورتی که غرفه بیش از اندازه بزرگ باشد، باعث می‌شود این تصور برای بازدیدکنندگان ایجاد شود که برای دیدن و تجربه کردن چیزی وجود ندارد و غرفه خالی به نظر برسد، اما در صورت کوچک بودن غرفه نمایشگاهی محصولات زیاد باعث شلوغی آن می‌شود، همچنین باید با نوع شرکت، اندازه غرفه نمایشگاهی نیز تطابق داشته باشد.

۴- بر روی منافع مشتری متمرکز شوید.

با توجه به اهداف نمایشگاه برای غرفه سازی خود برنامه‌ریزی داشته باشید و غرفه باید به گونه‌ای باشد که بازدید کنندگان در آن احساس راحتی داشته باشند، و جذب کننده بازدید کنندگان باشد، هنگام طراحی غرفه، برنامه‌ریزی فضایی را در نظر بگیرید و برای بحث به وضوح از مناطق آرام استفاده کنید، زیرا در صورتی که بخواهید با یک مشتری به صورت جداگانه بحث کنید، نمی‌توان در بین بسیاری از بازدید کنندگان این کار را انجام داد، بنابراین باید فضا را برای اطلاعات و مشاوره همچنین برای ارائه برنامه‌ریزی‌ها تقسیم بندی کنید، بدین منظور می‌توان از دیوارهای نمایشگاه یا پیشخوان‌های نمایشگاهی برای مشخص کردن مناطق جداگانه استفاده کنید.

۵- استفاده از تبلیغات مناسب

 یکی دیگر از مواردی که در هنگام طراحی غرفه نمایشگاهی باعث جلب نظر بازدید کنندگان می‌شود، استفاده از شعارهای تبلیغاتی می‌باشد بنابراین باید به غرفه شما بر اساس هویت شرکت به صورت جداگانه طراحی شود و در کانون توجه، رنگ‌ها و لوگوهای برند قرار بگیرند، همیشه باید در طراحی شعار یا محصول شما مهمتر از مثلاً نام شرکت باشد و از رنگ‌های روشن به منظور جلب توجه استفاده نکنید، استفاده از رنگ‌های متناسب با برند شرکت بسیار تاثیرگذارتر می‌باشد، می‌توانید به جای جلب توجه با رنگ‌های مختلف، در طراحی غرفه از جملات خنده‌دار و پیام‌های خود استفاده کنید.

۶- از رنگ‌های مناسب استفاده شود.

 فقط برای جلب توجه از رنگ‌های روشن استفاده نکنید و بازدید کنندگان تجاری با رنگ‌های فردی شرکت شما بیشتر جلب غرفه خواهند شد.
با دیوارهای نمایشگاهی فضاهای جداگانه ایجاد کنید با عناصر مختلف می‌توانید غرفه نمایشگاهی خود را به صورت فضایی طراحی کنید و استفاده از دیوارهای نمایشگاهی باعث می‌شود، فضاهای جداگانه‌ای در غرفه ایجاد شود و با توجه به هدفی که می‌خواهید انجام شود، می‌توانید دیوارهای نمایشگاه و پیشخوان‌های نمایشگاهی خود را به صورت جداگانه چاپ کنید.

۷- استفاده از تکنیک‌های تعاملی

 برای اطلاع رسانی و سرگرمی بازدیدکنندگان فناوری‌های مختلفی استفاده می‌شود، بنابراین به طراحی فعال غرفه خود با صفحه نمایش و ارائه تکیه کنید، اگر بازدید کننده با بازدید از غرفه شما بتواند اطلاعات دقیق‌تری نسبت به علاقه خود دریافت کند، ارزش افزوده‌ای غرفه شما خواهد داشت و در صورتی که از عناصر تعاملی استفاده شود، در غرفه شما بازدید کنندگان به مدت بیشتری خواهند ماند، اما از عناصر فعال بیش از اندازه در غرفه استفاده نشود.

۸- کف سازی مناسب

کف غرفه شما نرم باشد، هنگام طراحی غرفه خود کف سازی آن را نیز در نظر بگیرید و با توجه به اینکه بازدید کنندگان در نمایشگاه زیاد راه می‌روند و می‌ایستند، چنانچه  کف نرم و راحتی غرفه شما داشته باشد، از این موضوع تشکر خواهند کرد، برای ایجاد احساس رفاه برای بازدید کنندگان این روش مناسب می‌باشد و باعث می‌شود در غرفه شما برای مدت زمان طولانی‌تری بازدید کنندگان بمانند.

محصولات نمایشگاه فلزکاری استانبول

در شهر استانبول همانند بسیاری دیگر از رویدادهای بین‌المللی برگزار شده، نمایشگاه فلزکاری این شهر به منظور تعامل و برقراری ارتباط با یا همکاری فرصتی بسیار مناسب است، به طوری که با حضور در این نمایشگاه همکاران، شرکا و تامین کنندگان مخصوصاً خریداران جدیدی پیدا خواهید کرد و می‌توانید قراردادهای بسیار سنگینی با وارد کردن خود در زنجیره تامین بسیاری از بزرگترین شرکت‌های دنیا، موفقیت خود را تضمین کنید. در حوزه صنایع تولیدی این نمایشگاه محل گردهمایی است.
ابزار آلات زیادی در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار داده می‌شود و از محصولات آن می‌توان به ماشین آلات خودکار و ماشین‌های چرخشی، ماشین آلات سنگ زنی، ماشین آلات سوراخکاری و حفاری، دستگاه فرز، ابزارآلات سنگ زن،ی ماشین آلات برش شامل اره، سنگ برش‌های دستی، ماشین آلات تمیزکاری، ماشین آلات ریسندگی فلزی، انواع پرس در ابعاد گوناگون، ماشین آلات لوله کشی خودکار، ابزار اندازه‌گیری سطح، ابزار قالب‌گیری تزریقی برای پلاستیک‌های گرم، دستگاه‌های تست کشش، فشار خم، سیستم‌های اطلاعات و کنترل کیفیت را نام برد.

محصولات نمایشگاه فلزکاری استانبول
گردهمایی‌ها و جلساتی که بین مدیران نمایندگان و محصولات مسئولان شرکت‌های مختلف در این نمایشگاه برگزار می‌شود، یکی از مهم‌ترین بخش‌های رویداد می‌باشد، که با همفکری و راهکارهای تبادل شده در این جلسات، ایده کاملا نوین خلق خواهد شد.

نمایشگاه فلزکاری استانبول برای چه کسانی مناسب است؟

یکی از سخت‌ترین کارها در نمایشگاه فلزکاری استانبول هماهنگی نشست تجاری با همتایان خارجی می‌باشد، که عدم موفقیت در آن می‌تواند باعث کاهش رشد تجاری شود و ممکن است هیچ خرید و فروشی اتفاق نیفتد. در واقع به منظور رشد تجاری و پیشرفت کاری بهتر است با مسئول اول و اصلی شرکت هدف  ملاقاتی داشته باشید و اگر بتوانید به صورت رودررو آن فرد را ببینید، بیشتر به هدفتان نزدیک خواهید شد، زیرا در صورت هم صحبتی با او، می‌توانید او را متقاعد سازید. پیدا کردن مخاطبتان در راس هرم شرکت هدف و تنظیم کردن قرار ملاقات با ایشان کار بسیار پیچیده و دشواری می‌باشد، که بهتر است در این زمینه از افرادی که از مهارت و تجربه بالای برخوردار هستند.

نمایشگاه فلزکاری استانبول برای چه کسانی مناسب است؟

چه محصولاتی در نمایشگاه فلزکاری استانبول ارائه می شود؟

در یک مکان سه نمایشگاه بین المللی فلزکاری اوراسیا، عملیات سطحی اوراسیا و جوش اوراسیا برگزار می‌شود، که این نمایشگاه ارائه دهنده طیف وسیعی از محصولات و قطعات صنعتی به شمار می‌رود و برای صنایع جوشکاری و برش، محلی از ماشین آلات، سیستم‌ها و روش‌های نرم‌افزاری است، برای فناوریی‌های صنایع پوشش دهی و سطحی، نمایشگاه عملیات‌های سطحی اوراسیا نیز نمایشگاهی به شمار می‌رود. محصولاتی که در نمایشگاه فلزکاری استانبول در معرض نمایش قرار داده می‌شود، دارای دسته‌بندی می‌باشند

۱- بخش برش فلزات

ماشین آلات بورینگ، دستگاه فرز، مراکز ماشین کاری، ماشین آلات سوراخکاری، ماشین آلات خودکار و ماشین‌های چرخشی، ماشین ماشین آلات سنگ زنی، ابزار آلات زنگ زنی، دستگاه‌های دنده زن، ماشین آلات اره، اره تیغه‌ای، سنگ برش‌های دستی، ماشین آلات تمیزکاری سطح، سنگ تیزکن، ابزار سنباده، ماشین آلات پولیش، ماشین کاری، تخلیه الکتریکی، ابزار و ماشین آلات تراش وجود دارد.

۲- بخش شکل دهی فلزات

 پرس، دستگاه فرج، ماشین آلات نورد، ماشین آلات سیم کشی، ماشین آلات لوله سازی و تسمه، ماشین آلات   شکل دهی انبوه فلزات، ماشین آلات ر یسندگی فلزی و توری بافی، عملیات حرارتی، مواد اولیه، ابزار دقیق، ابزار و قالب سازی، ماشین آلات شکل دهی انبوه فلزات دیده می‌شود.

۳- بخش ابزار ساینده

 ماشین آلات دقتی و تعادل کننده، سیستم‌ها و دستگاه‌ها، ماشین آلات قالب‌گیری تزریقی، قالب‌های تزریق و فشرده سازی، سیستم قالب گرم، ابزار قالب‌گیری تزریقی، برای پلاستیک‌های گرم، قالب‌های قالب سازی، ابزارآلات فیکسچر و تثبیت کننده، ماشین آلات حکاکی دیده می‌شود.

چه محصولاتی در نمایشگاه فلزکاری استانبول ارائه می شود؟

۳- بخش ابزارآلات، اندازه‌گیری و تست تضمین کیفیت

ابزار اندازه‌گیری جابجایی و فاصله ابزار، دستگاه‌های اندازه‌گیری سه بعدی، ابزار اندازه‌گیری زاویه و شیب، ابزار اندازه‌گیری سطح، مشخصات و اندازه‌گیری شکل ابزار، ربات‌های اندازه‌گیری، ابزار اندازه‌گیری لیزری، اندازه‌گیری نوری و تست اندازه‌گیری سختی، دستگاه‌های تست کشش، فشار، خمش، ماشین آلات تست ضربه، نرم‌افزارهای تضمین کیفیت، دستگاه‌های اندازه‌گیری سطح، سیستم‌های اطلاعات و کنترل کیفیت، تهیه داده‌های اندازه‌گیری، سیستم‌های اطلاعات و کنترل کیفیت، سیستم‌های تشخیصی و ارزیابی، داده‌های آزمون، اتوماسیون آزمون‌های متوالی می‌باشد.

۴- بخش قطعات، اجزا لوازم جانبی

دراین بخش نیز می‌توان جابجایی مواد و جریان مواد، مونتاژ، جابجایی اتوماسیون، حمل و نقل، انبارداری، الکترونیک صنعتی، کنترل‌رها و درایوها، سخت‌افز،ار، نرم‌افزاری‌های کاربرد صنعتی، قطعات ماشین آلات قطعات مکانیکی، هیدرولیک و پنوماتیک، سیستم‌ها و مواد روانکاری و خنک کننده، شرکت‌های خدماتی، انجمن‌ها، ناشران و دفاتر مهندسی را مشاهده کرد.

ماشین آلات فلزکاری در نمایشگاه فلزکاری استانبول

در نمایشگاه فلزکاری استانبول، ماشین آلات فلزی نیز مشاهده می‌شود که از این ماشین آلات می‌توان به ماشین آلات سوراخکاری، ماشین آلات سنگ زنی، ابزارآلات سنگ زنی، دستگاه‌های دنده زن، ماشین آلات اره، اره تیغه‌ای، ماشین آلات تمیزکاری سطح، واحدها و سیستم‌های تولیدی انعطاف پذیر، ماشین آلات خودکار، و ماشین‌های چرخشی، سنگ تیزکن، ابزار سنباده، ماشین آلات پولیش را نام برد.

فناوری های جوشکاری در نمایشگاه فلزکاری استانبول

یکی دیگر از بخش‌هایی که در نمایشگاه فلزکاری استانبول وجود دارد، بخش ماشین آلات جوشکاری می‌باشد که در این بخش ماشین آلات و تجهیزات جوشکاری و برشکاری، سیستم‌های اتوماسیون جوش، مواد جوش و فیلرها و خدمات جوش ارائه داده می‌شود.

فناوری های جوشکاری در نمایشگاه فلزکاری استانبول
به منظور حضور در نمایشگاه فلزکاری استانبول می‌توانید به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی در مورد زمان و مکان برگزاری نمایشگاه به دست آورید، کارشناسان آژانس با توجه به تجربه‌ای که در این زمینه دارند، به صورت دقیق شما را راهنمایی می‌کنند و موارد مورد نیاز را به شما اطلاع خواهند داد، برای سفر به استانبول کافیست مدارک خود را به آژانس تحویل دهید، تا تمامی اقدامات لازم برای سفر انجام شود و یک برنامه‌ریزی کلی برای حضور در نمایشگاه داشته باشید.

کلام آخر

نمایشگاه‌های متعددی سالانه در شهر استانبول برگزار می‌شود، که یکی از این نمایشگاه‌ها، نمایشگاه‌ فلزکاری استانبول می‌باشد، که در این نمایشگاه محصولات و خدمات متنوعی ارائه داده می‌شود و افراد با حضور در نمایشگاه می‌توانند در کنفرانس‌ها و کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند و تاثیر بسزایی در افزایش اطلاعات خواهد داشت، به منظور حضور در نمایشگاه کافیست، مدارک مورد نیاز را به آژانس مسافرتی مربوطه تحویل دهید و اطلاعات خود را در زمینه فعالیت کاری خود افزایش دهید، تا در نمایشگاه با مشکل مواجه نشوید.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.