نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا

نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا

شهر استانبول یکی از زیباترین شهرهای ترکیه می‌باشد که وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان در این شهر هرساله باعث جذب گردشگران زیادی به آن می‌شود، اما علاوه بر جاذبه‌های گردشگری نمایشگاه‌های متعددی نیز در این شهر برگزار می‌شود، که دلیل حضور بسیاری از افراد در این شهر برگزاری همین نمایشگاه‌ها می‌باشد. حضور در آنها باعث افزایش اطلاعات و رونق کسب و کار می‌شود، زیرا میزان رقابت در این نمایشگاه‌ها بالا بوده و افراد سعی دارند، بهترین‌ها را در معرض نمایش قرار دهند.
در ترکیه و شهر استانبول، هر ساله نمایشگاه‌های متعددی برگزار می‌شود که در سطح جهانی و بین‌المللی فعالیت می‌کنند و می‌توانید برای بازدید از این نمایشگاه‌ها به تهیه تور استانبول یا تورهای نمایشگاهی بپردازید. از نمایشگاه‌هایی که هر ساله در سالن‌های نمایشگاهی بسیار مجهز تویاپ برگزار می‌شود و بسیار پرطرفدار است، نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا می‌باشد که برای آشنایی با جدیدترین تکنولوژی‌ها و دستگاه‌های مربوط به اتوماسیون در رشته صنعت، مقصد بسیار مناسبی برای شما خواهد بود، چه در صنعت مشغول به فعالیت باشید و چه فعالیتی در این زمینه نداشته باشید، بازدید از آن خالی از لطف نیست.

نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیادر نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا، یکی از سخت‌ترین بخش‌های توسعه تجارت در این حوزه، هماهنگی نشست تجاری با همتایان خارجی می‌باشد که برای رشد تجاری، عدم موفقیت در آن می‌تواند مانعی باشد.
در واقع هیچ خرید و فروشی امکان دارد در اکثر بیزینس‌ها صورت نگیرد، در صورتی که نتوان با شخص اول و اصلی‌ترین مسئول شرکت هدف ملاقات داشته باشید، به منظور متقاعد ساختن فرد مورد نظر باید بتوانید با آن به صورت رودررو هم صحبتی داشته باشید، تا بتوانید او را متقاعد سازید.
در نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا وقتی صحبت از تجارت بین‌الملل می‌شود، باید در راس هرم شرکت هدف، مخاطبتان را پیدا کنید و قرار ملاقاتی با ایشان تنظیم کنید، که کار پیچیده و دشواری می‌باشد. می‌توانید با کارشناسان حرفه‌ای در این زمینه مشورت کنید، زیرا آنها با این چالش روبرو بوده و پیش پای شما راه حل عملی قرار خواهند داد.

تاریخ نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا

در شهر استانبول کشور ترکیه، نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا از ۱۶ الی ۱۹، ۱۴۰۳ برگزار می‌گردد و به عنوان مهم‌ترین نمایشگاه صنعت اوراسیا نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا، موقعیت خود را تثبیت نمود.
تمامی راه حل‌های مورد نیاز در صنعت اتوماسیون و یک کارخانه از تکنولوژی تا نرم‌افزارها کابل ساده تا سیستم‌های قدرت سیال، بازوهای رباتیک تا لیفتراک بدون سرنشین، در این رویداد وجود دارد.
به صورت همزمان اجلاس بزرگان و فعالان صنعت با نمایشگاه اتوماسیون اوراسیا برگزار خواهد شد، که برای رسیدن به اهداف حرفه‌ای شما ارائه دهنده مطالب عمیق علمی و نیز دانش فنی مورد نیاز می‌باشد، برای تبادل اطلاعات، مجموعه‌ها و نشست‌های تخصصی آموزشی در میان هم رده‌ها و کارکنان بخش‌های مختلف صنعت، جایگاهی بسیار عالی می‌باشد و در مورد آخرین روندها و چالش‌های بخش حرفه‌ای، کشف بحث و کسب بینش جدید در این نمایشگاه وجود خواهد داشت.

تاریخ نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیادر مرکز نمایشگاهی تویاپ که یک مرکز نمایشگاهی بسیار مدرن می‌باشد، نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا استانبول برگزار می‌شود و این مرکز نمایشگاهی هر ساله میزبان نمایشگاه‌های مختلف بین‌المللی از سراسر اروپا و آسیا است و باعث تجربه بازدید بسیار جذاب و راحتی می‌شود، برای ورود به این مرکز نمایشگاهی باید هزینه ورودی پرداخت شود. با ورود به نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا می‌توانید در مرکز نمایشگاهی تویاپ، از رستوران‌ها و کافی شاپ‌های موجود نظیر فست فود مک دونالد غذا تهیه کنید، همچنین به استراحت در کافی شاپ‌های آن پرداخته و قهوه بنوشید. به منظور بازدید از نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا استانبول، در محل نمایشگاه باید بین ساعت ۱۰ صبح تا ۷ بعد از ظهر حضور پیدا کنید.
یکی از ایراداتی که به بسیاری از بازدیدکنندگان در نمایشگاه می‌توان گرفت، نبود یک برنامه کلی در سه مرحله پیش از برگزاری، حین برگزاری و پس از برگزاری نمایشگاه می‌باشد. در واقع پیش از برگزاری نمایشگاه باید در مورد غرفه‌داران، سالن‌های نمایشگاه و دوره‌های قبل نمایشگاه، اطلاعات تکمیلی تجاری تهیه کنید، تا از هدررفتن یک روز مهم و پرهزینه جلوگیری شود. تنظیم قرار ملاقات یا حضور در یک جلسه مذاکره تجاری و ارتباط با یک غرفه‌دار خاص، در حین برگزاری نمایشگاه قطعاً می‌تواند در استفاده هرچه بهتر از فرصت‌های نمایشگاه برای بازدید کنندگان کمک به سزایی به همراه داشته باشد، همچنین پس از برگزاری نمایشگاه به منظور جلوگیری از هدر رفتن کل هزینه‌های صورت گرفته، ادامه مذاکرات و پیگیری‌ها از طریق مختلف مانند ایمیل و تلفن ضروری است، با اینکه انجام این کار بسیار وقتگیر می‌باشد، اما در صورت کم توجهی عواقب مطلوبی ندارد.

محل نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا

در سالن مجهز تویاپ هر ساله نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا برگزار می‌شود، که در حدود ۷۲ هزار بازدید کننده از آن دیدن می‌کنند و تمام تکنولوژی‌ها و دستگاه‌های مربوط به اتوماسیون و خودکارسازی در صنعت در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین در آن رویدادهایی برگزار می‌شود که شامل رویدادهای اطلاعاتی، نشست‌های تخصصی آموزشی، نشست‌های خبری، اطلاعات و ارتباطات بسیار خوبی برای بازدیدکنندگان در این زمینه فراهم می‌شود.
همزمان با نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا نمایشگاه‌های دیگری نیز برگزار می‌شود که از این نمایشگاه‌ها می‌توان نمایشگاه لجستیک و جابجایی مواد اوراسیا، نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا، نمایشگاه انرژی برق و فناوری‌های الکترونیکی اوراسیا را نام برد و تمام راه حل‌ها و تکنولوژی‌های موجود برای اتوماسیون کردن خطوط کارخانه‌ها از ساده‌ترین آنها مانند کابل و سیم‌های سیستم‌های نظافت تا پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها مانند بازو های رباتیک و سیستم‌های حمل و نقل بدون سرنشین خودکار و سیستم‌های انتقال خودرو به صورت خودکار، توسط هیدرولیک و نرم‌افزارهای حرفه‌ای در این نمایشگاه به بازدید کنندگان ارائه می‌شود و می‌توانید اطلاعاتی کامل و ارزشمند درباره تمامی زمینه‌های دستگاه‌های اتوماسیون در این نمایشگاه به دست آورید.
قطعاً با پیشرفت تکنولوژی برای داشتن مزیت رقابتی در هر صنعتی که فعال باشید، نیاز به اتوماسیون سازی و خودکار کردن کارهای تولیدی خواهید داشت و با حضور در نمایشگاه می‌توانید، بهره‌وری خود را بیشتر کنید. در واقع محلی عالی برای پیشرفت کاری شما نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا می‌باشد، که در این نمایشگاه با جدیدترین و آخرین روندهای تکنولوژی‌ها و چالش‌های بخش اتوماسیون آشنا می‌شوید و با ارائه کنندگان خدمات خارجی و اروپایی ارتباط برقرار کرده و برای پیشرفت در زمینه اتوماسیون، در نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا استانبول راه خود را هموار کنید.

محل نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیاعلاوه بر این می‌توانید مطالب علمی بسیار ارزشمند و دانش فنی در مورد صنعتهای مختلف و اتوماسیون آن را با حضور در قسمت‌های مختلف و ساعت‌های مختلف نشست‌ها و کنفرانس‌های حرفه‌ای در نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا به دست آورید، می‌توان ربات‌های بسیار پیشرفته صنعتی از ربات‌های تولید کننده سرنگ تا ربات‌های پیشرفته مونتاژ کردن خودرو و حمل و نقل خودکار را در قسمت‌های مختلف نمایشگاه دید.
بازدید از نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا چنانچه قصد خودکارسازی و اتوماسیون صنعت خود را دارید، گزینه‌ای عالی می‌باشد که همزمان با سه نمایشگاه بسیار مهم و کاربردی دیگر، این نمایشگاه برگزار می‌شود که با بازدید از این نمایشگاه، می‌توانید از آن نمایشگاه‌ها نیز دیدن نمایید.

شرکت‌کنندگان در نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا

تمام فعالان صنعت اتوماسیون از بخش سخت افزاری تا بخش نرم‌افزاری، در نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا فعالیت دارند، که از این فعالان می‌توان به ارائه کنندگان خدمات دستگاه‌های مونتاژ، ارائه کنندگان خدمات اتوماسیون صنعتی، سیستم‌های جابجایی، سیستم‌های تولید خطی به صورت اتوماسیون، ارتباطات شبکه، ارائه کنندگان سیستم‌های کنترل هوشمند، ارائه کنندگان سیستم‌های اتوماسیون بناها و ساختمان‌های کارخانه‌ای و صنعتی، ارائه کنندگان سیستم‌های جاسازی شده و درونسازی شده، فناوری اطلاعات برای اتوماسیون صنعتی، سیستم‌های هماهنگ سازی کلی یکپارچه، اشاره کرد، علاوه بر این همانطور که در بالا ذکر کردیم در کنار نمایشگاه اتوماسیون صنعتی آسیا، نمایشگاه‌های دیگری نیز برگزار می‌شود که از این نمایشگاه‌ها و شرکت کنندگان آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

۱- نمایشگاه انرژی برق و فناوری‌های الکترونیکی اوراسیا استانبول

تجهیزات برقی سنگین، ارائه کنندگان کابل‌های صنعتی، سیستم‌های نوردهی حرفه‌ای، ارائه کنندگان خدمات تعمیرات و نگهداری موتورهای دیزل، تولید کنندگان ژنراتورهای بسیار بزرگ دیزل از اروپا و سراسر دنیا، خدمات سوخت رسانی خودکار به موتور ژنراتورها،  ارائه کنندگان موتور ژنراتورهای بزرگ و کوچک،  خدمات سوخت رسانی خودکار به موتور ژنراتورها اشاره کرد.

۲- نمایشگاه بسته‌بندی و خطوط تولید

 از شرکت کنندگان در این نمایشگاه می‌توان به تولید کنندگان جدیدترین دستگاه‌های مدرن بسته‌بندی، ارائه کنندگان خدمات نصب دستگاه‌ها، ارائه کنندگان سرویس‌های نگهداری و تعمیرات دستگاه‌ها، نرم‌افزارهای کاربردی بسته‌بندی مواد اولیه و تجهیزات بسته‌بندی، ارائه دهندگان سرویس‌های حمل و نقل خطی همچون نوار نقاله، ارائه کنندگان سرویس‌های ایمنی و امنیت، خطوط بسته‌بندی اشاره کرد.

شرکت‌کنندگان در نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا

۳- نمایشگاه رنگ و پوشش

 در نمایشگاه رنگ و پوشش نیز شرکت کنندگان زیادی حضور دارند، که از این شرکت کنندگان می‌توان به ارائه کنندگان رنگ‌ها و رزین‌های صنعتی، ارائه کنندگان رنگ‌های پیشرفته و نارساناهای ضد زنگ، شرکت‌های ارائه کننده خدمات رنگ رزی، کاتالیزوری، نرم‌افزارهای حرفه‌ای برای دستگاه‌های رنگ رزی، ربات‌های خودکار و بازوهای مکانیکی رنگرزی صنعتی، اشاره کرد.

۴- جابجایی و حمل و نقل خودکار

 از شرکت کنندگان در این نمایشگاه می‌توان به ارائه کنندگان سیستم‌های مدیریت لجستیک داخلی، تولید کنندگان آسانسور و جابجا کننده‌های عمودی، جابجا کنندگان خودکار برای فروشگاه‌ها و انبارها، فناوری اطلاعات در بخش لجستیک داخلی اشاره کرد.

۵- نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا استانبول

از شرکت کنندگان نمایشگاه هیدرولیک و پنوماتیک و تکنولوژی قدرت سیال اوراسیا، می‌توان به ارائه کنندگان دستگاه‌های سیستم هیدرولیک، روغنی و قطعات، ارائه کنندگان سیستم‌های هیدرولیک آب و خدمات قطعات، خدمات هیدرولیک و پنوماتیک، سیستم‌های پنوماتیک و قطعات، ارائه کنندگان روغن‌ها و روان کنندگان صنعتی، برای ماشین آلات و هیدرولیک‌ اشاره کرد.

محصولات و خدمات ارائه شده در نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا

محصولات و خدمات متنوع در نمایشگاه اتوماسیون اوراسیا در معرض نمایش قرار داده می‌شود، که از این محصولات می‌توان به دستگاه‌ها و تجهیزات اتوماسیون و خودکارسازی اشاره کرد، در واقع محصولاتی که با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها ساخته شده‌اند، در این نمایشگاه در معرض دید قرار داده می شود.
در مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول که در منطقه جمهوریت قرار دارد، نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا برگزار می‌شود که از راه‌های مختلفی دسترسی به آن امکان‌پذیر می‌باشد، برای دسترسی به نمایشگاه تویاب می‌توان از سرویس‌های ترانسپورت استفاده کرد که اصلی‌ترین آنها از فرودگاه داخلی استانبول فرودگاه آتاتورک در ساعت ۹ صبح راه می‌افتد و در همان مکان در ساعت ۵ و ۷ بعد از ظهر باز می‌گردد، همچنین می‌توان از اتوبوس‌های تندرو که در جلوی درب اصلی نمایشگاه شما را پیاده می‌کنند، برای دسترسی به مرکز نمایشگاهی اوراسیا استفاده کرد.
به منظور نمایش محصولات و خدمات در نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا غرفه‌سازی نمایشگاهی تاثیر بسزایی دارد به دلیل حضور همکاران، مخاطبان تجاری و نمایش کالاهای ویژه و خاص در غرفه، غرفه سازی نمایشگاهی نزد اغلب شرکت کنندگان نمایشگاه، جایگاه ویژه‌ای دارد. باید متناسب با نوع و هدف حضور در نمایشگاه طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی صورت گیرد، برای غرفه سازی نمایشگاهی باید در طراحی ایده خلاقانه داشت و با انواع متریال ساخت غرفه‌های نمایشگاهی، نورپردازی، رنگ و صدا اهمیت بسیار ویژه‌ای داد، زیرا این موارد در غرفه باید با نوع آرم شرکت هماهنگ باشد.

برای غرفه سازی طی مراحل زیر فرایند تکمیل خواهد شد

۱-پر کردن فرم سفارش

برای طراحی غرفه نمایشگاهی باید فرم سفارش ابتدا پر شود تا تیم طراحی با نیازهای شما آشنا شود و برای شما طراحی اختصاصی غرفه پیش بینی شود.

۲- شروع طراحی

طراحی سه بعدی غرفه نمایشگاهی، پس از برگزاری جلسات فیزیکی و یا اینترنتی با تیم نمایشگاهی و شناسایی نیازهای کسب و کار آغاز می‌شود و به همراه استراتژی، طی جلسه‌ای طرح خدمتتان ارائه می‌شود.

۳- بررسی طرح

در مرحله بعد که مرحله تایید و بررسی طراحی می‌باشد، طرح مورد نظر را تیم نمایشگاهی بررسی کرده و در مورد طرح اصلاحات لازم را بیان می‌کند تا به یک نتیجه مشترک نهایی با همفکری برسد.

۴- بستن قرارداد

پس از اعلام قیمت و توافقات نهایی در این مرحله در مورد جزئیات غرفه قرارداد بسته می‌شود که به صورت غیر حضوری و حضوری عقد قرارداد، انجام می‌شود.

محصولات و خدمات ارائه شده در نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا

۵- پروژه نقشه فنی پروژه

تیم بعد از تایید نهایی پروژه توسط شما، به طراحی نقشه اجرایی با جزئیات دقیق می‌نماید و می‌توانید با جزئیات کامل و به صورت دقیق ابعاد کار اجرا شده را در نمایشگاه بررسی و پیش‌بینی نمایید.

۶- اجراسازی غرفه

بعد از تایید نقشه فنی، تولید سازه‌های غرفه شما آغاز می‌شود و با برگزاری نمایشگاه به ترتیب اولویت مراحل کف سازی، نظم، رنگ آمیزی و نورپردازی انجام می‌گیرد.

۷- غرفه آرایی

مرحله آخر اجرای غرفه، آراستن غرفه می‌باشد که تاثیر بسزایی در جذب بازدید کنندگان دارد و از مواردی که تاثیر برغرفه آرایی دارد می توان به چیدمان مبلمان، نصب تصاویر تبلیغاتی اشاره کرد.
افرادی که در سفر به استانبول ترکیه تفاوت یک سفر تفریحی و خانوادگی را با سفر تجاری تشخیص می‌دهند، خدمات تجاری مناسبی دریافت می‌کنند، که این خدمات شامل سه مرحله پیش از برگزاری، حین برگزاری و پس از برگزاری نمایشگاه می‌شود.
برای حضور در نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا ارزشمندترین دارایی زمان می‌باشد و در صورتی که با نیازهای بازدید کنندگان نمایشگاه، آشنایی کامل داشته باشید با یک برنامه‌ریزی دقیق می‌توانید بازدید موفقی از نمایشگاه داشته باشید.
به منظور حضور در نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا لازم می‌باشد که به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و مدارک مورد نیاز را به آنها تحویل دهید تا تمامی اقدامات لازم برای سفر شما انجام گیرد، همچنین هرگونه سوالی در مورد مکان زمان و جزئیات نمایشگاه دارید، می‌توانید با کارشناسان مطرح نمایید، زیرا با تجربه ای که در این زمینه دارند، به خوبی شما را راهنمایی خواهند کرد، همچنین برای حضور در نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا باید یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده داشته باشید، تا بتوانید نهایت بهره را از نمایشگاه ببرید. به منظور حضور در نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا بهتر است، چند روز قبل در شهر استانبول حضور داشته باشید، تا دغدغه‌ای برای حضور در نمایشگاه نداشته و بیشتر تمرکز خود را بر روی برنامه‌ریزی و بهره‌وری از نمایشگاه بگذارید.

کلام آخر

نمایشگاه‌های متعددی سالانه در شهر استانبول برگزار می‌شود که باعث جذب بازدید کننده‌های زیادی از سراسر جهان به این شهر می‌شود، یکی از این نمایشگاه‌ها، نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا می‌باشد، که در این نمایشگاه با آخرین تکنولوژی و فناوری‌ها، در زمینه صنعت آشنا خواهید شد، همزمان با این نمایشگاه چهار رویداد دیگر برگزار می‌شود، که بازدید کنندگان، با بازدید از این نمایشگاها، می‌توانند از نمایشگاه اتوماسیون صنعتی نیز دیدن نمایند.
در واقع حضور در این نمایشگاه فرصت بسیار عالی برای رونق کسب و کار می‌باشد، همچنین افرادی که از فعالان در این زمینه نیستند اما به بازاریابی علاقمند می‌باشند و از پتانسیل بالایی در این زمینه برخوردار می‌باشند، می‌توانند با حضور در نمایشگاه اتوماسیون صنعتی اوراسیا رونقی به کسب و کار خود بدهند، زیرا برخی از سرمایه‌گذاران به منظور تصاحب بخشی از بازار به دنبال افرادی با پتانسیل بازار یابی هستند و حضور در این نمایشگاه، ممکن است باعث عقد قرارداد کاری شود.
به منظور حضور در نمایشگاه کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی در مورد جزئیات نمایشگاه، زمان، مکان و راه‌های دسترسی به آن به دست آورید، کارشناسان این آژانس با صبر و حوصله به تمامی سوالات شما پاسخگو خواهند بود.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.