نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجو 2024

نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجو 2024

گوانگجو بزرگترین بازار تجارت داخلی و مرکز توزیع پوشاک، کفش، عروسک و هدیه در چین می‌باشد، که در حال حاضر همچنین مرکز صنایع مهم چون تجهیزات راه و حمل و نقل، فرآورده‌های نفتی، محصولات چرم و دارو می‌باشد.
در ۲۰ سال اخیر گوانگجو شاهد رشد اقتصادی بوده است و مهم‌ترین بندر عمیق آبی در راستای رودخانه مروارید است، که با هنگ کنگ منطقه‌ای تجاری مهم به شمار می‌آید، بزرگترین بازار تجارت داخلی و مرکز توزیعی را در چین داراست و در سال‌های اخیر دولت محلی گوانگجو سرمایه‌گذاری بزرگی در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها در شهر انجام داده و در این شهر شبکه بزرگراه‌ها را گسترش داده است، بین این شهر و شهرهای اطراف، سیستم اتوبوسرانی و حمل و نقل، شبکه ارتباطی کاملی را برقرار ساخته است.
گوانگجو، پنجمین بندر بزرگ انتقال کالا در کشور چین با قابلیت سالانه بیش از یک و نیم میلیون تن کالا است و چهارمین شهر چین می‌باشد، که سیستم مترو را راه اندازی کرده است، این دولت به دنبال توسعه صنعت تکنولوژی‌هایی را در این زمینه ترغیب می‌نماید.
همچنین قوی‌ترین مرکز توسعه نرم‌افزاری در منطقه را دارد و ظرفیت پهنای باند موجود بیش از ۹۰ درصد شهر را پوشش داده است.
در حال حاضر در شهر گوانگجو ۲۰ شرکت از کمپانی‌های برتر دنیا شعبه و یا دفتر دارند و بزرگترین و مهم‌ترین پایگاه تولید تجهیزات دندانپزشکی در چین است که بیش از ۴۰ درصد تجهیزات دندانپزشکی طبق آمار اداره غذا و دارو در گوانگجو تولید می‌شود، همچنین گسترده‌ترین و بالاترین سطح را استان گوانگجو در آزمایشگاه دندانپزشکی در چین را دارد، با داشتن مزایای منحصر به فرد صنعتی، نمایشگاه بین المللی تجهیزات دندانپزشکی،انواع محصولات دندانپزشکی را جمع آوری می‌کند و می‌توان در این نمایشگاه انواع محصولات دندانپزشکی وارداتی یا محصولات دندانپزشکی چینی را با قیمت‌های مناسب پیدا کرد.

نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجو 2024اولین و بهترین نمایشگاه دندانپزشکی در چین برای غرفه‌داران یا خریداران داخلی یا خارجی این نمایشگاه می‌باشد، قوی‌ترین اقتصاد چین گوانگجو است که ۵ شاخص اقتصادی شامل مقدار واردات و صادرات، تولید ناخالص داخلی، خرده فروشی‌های کالاهای مصرفی است. درآمد کلی مالی و مانده سپرده ساکنان همیشه در چین رتبه اول را دارد، ۱۰۰ میلیون نفر جمعیت گوانگجو است و بسیار سریع دندانپزشکی استان گوانگجو پیشرفت کرده است، در حال حاضر گوانگجو ۱۰ هزار دندانپزشک دارد، که هر ساله به میزان دندانپزشکان آن افزوده می‌شود و طبق آمار به دست آمده، شش و نیم درصد رشد دارد.
برای محصولات دندانپزشکی در سطح متوسط و بالا اقتصاد پیشرفته، توانایی و نیاز مصرفی بالایی را در این منطقه به وجود آورده است و به بزرگترین مرکز تجارت و مصرف محصولات پزشکی در چین تبدیل شده است.

تاریخ نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجو

در شهر گوانگجو کشور چین، نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجو برگزار می‌گردد. از اولین نمایشگاه‌های تجهیزات دندانپزشکی، نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجو چین است و سابقه زیادی دارد.
در ابتدا در سال ۱۹۹۵ در ماه مارس این نمایشگاه برگزار شد و به جایگاه پیشتازی با تلاش ۱۶ ساله خود در چین رسید، بیش از ۳۰ هزار بازدید کننده را از کشورها و مناطق مختلف، این نمایشگاه به خود جذب کرده است و توانسته در این ۱۶ سال این نمایشگاه آوازه خوبی کسب  کند و به عنوان بزرگترین و موثرترین رویداد دندانپزشکی همراه با بهترین خدمات در چین و حتی آسیا شناخته می شود.
در تاریخ سوم الی ششم مارس ۲۰۲۴ مصادف با سیزدهم الی شانزدهم اسفند ۱۴۰۲ نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجو برگزار می‌گردد، که از اولین نمایشگاه‌های تجهیزات دندانپزشکی چین می‌باشد.

تاریخ نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجومحصولاتی مانند ابزار دندانپزشکی، در این نمایشگاه ارائه داده می‌شود که خود شامل ابزار عمومی دندانپزشکی، ابزار اندودانتیک، وسایل جراحی، ابزار و تجهیزات، ایمپلنت دهان و دندان، ابزار درمان پریودنتال، ابزار مکانیکی ترمیم، تجهیزات ارتودنسی، ابزار حفاظت از دندان و دستگاه بیهوشی دندانپزشکی می‌شود.
انتظارات مردم از تکنیک‌ها و خدمات پزشکی با توجه به توسعه دندانپزشکی تزیینی چینی و بهبود استانداردهای زندگی مردم و توانایی مصرفی، روز به روز در حال افزایش است، در نتیجه برای تجهیزات با کیفیت و درجه بالای دندانپزشکی و مواد تقاضا بیشتر از همیشه در حال توسعه و رشد می‌باشد.

نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجو برای ایمپلنت دندان

قابل توجه‌ترین و مهم‌ترین بندر چین برای تجارت خارجی گوانگجو است. میزان بار سالانه بندر گوانگجو در سال ۲۰۱۰ به ۴۱۱ میلیون تن رسید و در رتبه ۷ جهانی قرار دارد. این استان پذیرای فرهنگ‌ها و محصولات مختلف در سراسر جهان به دلیل فرهنگ بالا، گشادرو بودن، ثروت مند بودن و داشتن متان می‌باشد و به بازار محورترین فروش محصولات دندانپزشکی در چین تبدیل شده است.
بهترین جای فروش برای شرکت‌های دندانپزشکی در دنیا در گوانگجو چین می‌باشد، اولین انتخاب یک شرکت خارجی یا یک شرکت داخلی در بازار چین خواهد بود، گوانگجو در مجاورت هنگ کنگ، ماکائو، تایوان و جنوب شرقی آسیا قرار دارد و روابط تجاری نزدیک با این مناطق دارد، کشور تامین کننده تجهیزات پزشکی در بازار جنوب شرقی آسیا از دهه ۹۰، چین تبدیل شده است و به چهارم کشور تامین کننده تجهیزات پزشکی، مواد بهداشتی، پس از آمریکا، ژاپن و آلمان در جنوب شرقی آسیا تبدیل شده است.

نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجو برای ایمپلنت دنداننمایشگاه بین‌المللی تجهیزات دندانپزشکی، گوانگجو با داشتن مزایای منحصر به فرد جغرافیایی، بهترین انتخاب برای غرفه‌داران، در توسعه بازار چین و بازدیدکنندگان حرفه‌ای داخلی و خارجی به ویژه دندانپزشکان و نماینده‌های تجاری هنگ کنگ، تایوان، ماکائو و جنوب شرقی آسیا است.
برای ایمپلنت دندان نیز در نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجو ابزار و تجهیزاتی وجود دارد.

نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجو برای ارتودنسی

نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی به متخصصان دندانپزشکی سمینارهای علمی و فنی سطح بالایی را علاوه بر تنوع غنی از محصولات دندانپزشکی ارائه می‌دهد، که معتبر، برش دهنده و کاربردی هستند واز این رو در صنعت از شهرت بالایی برخوردار هستند. توسط حدود ۱۷۰ متخصص سالانه بیش از ۱۶۰ سخنرانی از داخل و خارج از کشور ارائه می‌شود، که تقریباً باعث پوشش همه شاخه‌های دندانپزشکی می‌شود. از محبوب‌ترین مورد دندانپزشکی سمپوزیوم‌های مربوط به آندودنتیکس، ایمپلنتولوژی دندان، پروتز، پریودنتزی، ارتودنسی و بررسی رسمی موارد است. از سال ۲۰۰۹ نمایشگاه بین المللی دندانپزشکی جنوب چین با انجمن‌های دندانپزشکی همکاری کرده و با آنها سمینارهای مشترکی را ترتیب داده است، که سالانه این فعالیت‌های دانشگاهی نزدیک به ۶ هزار دندانپزشک تکنسین دندانپزشکی و تولید کننده را به خود جلب می‌کند.

نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجو برای ارتودنسی

برای حضور در نمایشگاه لازم است به آژانس مسافرتی مراجعه کنید تا به اطلاعاتی دقیقی دست یابید.

نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجو برای پریودنتولوژی

در نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی حدود ۱۷۰ متخصص مشهور دندانپزشکی به ارائه ۱۶۰ سخنرانی می‌پردازند که باعث پوشش همه شاخه‌های دندانپزشکی می‌شود که از این شاخه‌ها یکی از این موارد پریودنتزی می‌باشد.
برای شبکه سازی و قرار گرفتن در معرض بازارهای جدید، نمایشگاه‌های تجاری به عنوان فرصت عالی تلقی می‌شوند، برای ورود به بازار جدید در سطح بین‌المللی، اگر به دنبال راهی هستید، یکی از اولین راه‌های ارتباطی شما، برای ایجاد ارتباطات و رفتن به سوی مجموعه‌ای از مشتریان بالقوه، نمایشگاه‌ تجهیزات دندانپزشکی خارج از کشور می‌باشد.
در نمایشگاه‌های خارج از کشور غرفه سازی دارای مزایای زیادی می‌باشد که از مزایای آن فرصت مناسب برای هرچه بهتر و بیشتر دیده شدن، برند شرکت شما می‌باشد.
در اغلب نمایشگاه‌های تجاری که در کشورهای مثل چین و عمان و دبی برگزار می‌شوند، غرفه سازی دارای مزایای زیادی می‌باشد، که از این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- برقراری ارتباط حضوری با شرکت‌های خارجی

 یک شاخص عالی از احساسات افراد، زبان بدن می‌باشد که با حضور در این نمایشگاه می‌توانید تشخیص دهید که آیا کسی واقعاً به محصولات شما علاقه دارد، یا اینکه به دلیل هدایای رایگانی که در غرفه شما ارائه داده می‌شود، از آن بازدید می‌نماید. زبان بدن باعث می‌شود با افرادی که احتمال خرید دارند، در سطح عمیق‌تری ارتباط را برقرار کنید. در صورتی که با بازدید کنندگان ارتباط حضوری در خارج از کشور برقرار شود، باعث ایجاد اعتماد و ارتباط واقعی می‌شود و در بلند مدت برای شما فرصت‌های تجاری زیادی را رقم می‌زند.

۲- قرارگیری در معرض بازارهای بین‌المللی

با اینکه ورود به یک بازار جدید کار آسانی نیست، اما با شرکت در نمایشگاه بین المللی تجهیزات دندانپزشکی به افراد دسترسی خواهید داشت، که به واسطه علاقه‌شان به این صنعت، برای بازدید از غرفه شما در چنین فضایی حاضر شده‌اند، اکثراً برای ورود به بازار جدید، باید بتوانید در معرض بازارهای جدید قرار بگیرید.

نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجو برای پریودنتولوژی

۳- افزایش آگاهی از برند در فضای وسیع‌تر

غرفه سازی در خارج از کشور یک فرصت بسیار مناسب برای افرادی می‌باشد، که بخواهند نام تجاری خود را به افراد زیادی بشناسانند و آن را در معرض دید قرار دهند، این کار با روش‌های مختلفی قابل انجام می‌باشد و بیشترین تاثیر را در نحوه نمایش برند شما دارد، تا زمانی که بازدید کنندگان با نام شما آشنا باشند، احتمال اینکه تا زمانی که به آن نیاز دارند کسب و کار شما را در ذهن نگه دارند، زیاد است. حضور در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات دندانپزشکی این امکان را به خوبی برای شما فراهم می‌کند، تا با توجه به اینکه افراد زیادی با نیازها و خواسته‌های مختلف در این رویداد حاضر می‌شوند و می‌توانید با آنها در مورد برند خود صحبت کنید.

۴- اطلاع از روندهای جدید صنعت

 اغلب در نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی، محصولات و دستاوردهای جدید معرفی می‌شود و برای بروز نگه داشتن دانش، از آخرین تکنولوژی‌ها و پیشرفت‌های صنعت خود نمایشگاه را به فضای عالی تبدیل می‌کنند. کافیست در نمایشگاه تجاری داخلی و خارجی به جای اینکه مجبور شوید، هر روزه بلاگ‌های مختلفی را بخوانید تا از ترندهای اخیر صنعتتان مطلع شوید، شرکت کنید. اطلاع از روندهای جدید صنعت کمک بسزایی به کسب و کار شما می‌کند، تا از فراز و نشیب‌های بازار راحت‌تر عبور کنید.

۵- افزایش نرخ تبدیل مشتری بالقوه

افراد زیادی از اقصی نقاط جهان در نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی حضور دارند و این افراد شامل غرفه‌داران، حامیان مالی یا بازدیدکنندگان می‌باشند، که برای تعداد زیادی از افراد جدید کسب و کار شما به نمایش گذاشته می‌شود. در واقع برای دیدن محصولات یا خدمات جدید یک نمایشگاه، ۹۲ درصد از افراد در نمایشگاه حضور دارند و به محض غرفه سازی در نمایشگاه‌های تجاری خارج از کشور از هر ۱۰ نفر یک نفر برای جذب،  فرصت مناسبی می‌باشد. در واقع با غرفه سازی در نمایشگاه خارج از کشور شما این شانس را دارید که تا حد زیادی کسب و کار خود را رونق بدهید و افرادی که راجع به کسب و کار شما چیزی نمی‌دانند و یا نظری ندارند را، مطلع سازید.

نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجو برای دندانپزشکی زیبایی

اولین نمایشگاه تاسیس شده و یکی از مهم‌ترین نمایشگاه دندانپزشکی در چین نمایشگاه بین‌المللی دندانپزشکی جنوب چین است، که این نمایشگاه به نمایش آخرین محصولات و فناوری‌های دندانپزشکی می‌پردازد و از شهرت خوبی در ۲۷ سال برخوردار است با بهبود مداوم پیشگیری و کنترل اپیدمی چین در سال ۲۰۲۱ تلاش‌های خوبی برای ارائه فرصت‌های تجاری، غنی‌سازی فعالیت‌های نمایشگاه و نوآوری خدمات انجام داد، که اداره آن توسط شرکت نمایشگاه بین المللی علم و فناوری گوانگجو صورت می‌گیرد. یکی از شاخه‌هایی که در این نمایشگاه پوشش داده می‌شود برای زیبایی دندان می‌باشد که محصولات مواد و تجهیزات مربوط به آن را می‌توان در این نمایشگاه مشاهده کرد. بیش از ۸۵۰ غرفه‌دار و حدود ۶۰ هزار بازدید کننده در این نمایشگاه حضور دارند و بیش از ۲۰۰ سمینار حرفه‌ای در طول نمایشگاه برگزار می‌شود.

نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجو برای دندانپزشکی زیبایی

به منظور حضور در نمایشگاه دندانپزشکی گوانگجو کافیست به آژانس مسافرتی مربوط مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی در مورد مکان و زمان برگزاری نمایشگاه به دست آورید تا بتوانید برای حضور در آن یک برنامه‌ریزی مناسب را داشته باشید و نهایت بهره را از این نمایشگاه ببرید.

چه محصولاتی در نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجو ارائه می شود؟

محصولات متنوع در نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی ارائه می‌شود، که از این محصولات می‌توان به تجهیزات دندانپزشکی ابزار و مواد برای جراحی فک و صورت، محصولات مصرفی برای دندانپزشکان، ابزار و یا مواد برای کانال ریشه، ابزار و مواد برای ارتودنسی، ابزار و مواد برای بیماری، پریودنتال، ابزار و مواد برای کاشت، تجهیزات تکنسین‌های دندانپزشکی، محصولات مصرفی برای تکنسین‌های دندانپزشکی، محصولات تجهیزات اشعه ایکس، داروسازی، آزمایشگاه‌های دندانپزشکی، محصولات ضدعفونی کننده، تجهیزات یا نرم‌افزارهای مدیریت بیمارستان، یکبار مصرف، مواد دندانی، محصولات بهداشتی را نام برد.
به منظور حضور در این نمایشگاه کافیست به آژانس مسافرتی مسافرتی مراجعه کرده و به سراغ تورهای بروید که آژانس برگزار می‌کند.
این تورها بر اساس محل اقامت، نوع هواپیما و تعداد روزهای اقامت، قیمت متفاوتی دارند.

چه محصولاتی در نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجو ارائه می شود؟برای سفر به چین و بازدید از نمایشگاه نیاز به تهیه ویزای توریستی می‌باشد، که برای داشتن این ویزا نیاز به تمکن مالی می‌باشد و به مدت ۳۰ روز در کشور چین با آن به عنوان گردشگر می‌توان حضور داشت. به راحتی بعد از رسیدن به فرودگاه می‌توانید خود را با تاکسی اتوبوس و مترو به نمایشگاه برسانید، در مترو با خروج از خروجی ایستگاه ژینگ در خط ۸ به سالن Aو با خروج از خروجی A و Bایستگاه پاژو در خط ۸ به سالن B و با خروج از خروجی Cایستگاه پاژو به سالن C می‌رسید. در خط ۳ مترو فرودگاه گوانگجو بایون قرار دارد، لازم است از طریق ایستگاه ککن برای رسیدن به این ایستگاه‌ها خط خود را عوض کنید، نزدیک محل برگزاری چهار ایستگاه اتوبوس نیز قرار دارد که شامل ایستگاه آکاژور، ایستگاه Cپاژو، ایستگاه نمایشگاه بین‌المللی و ایستگاه جنوبی پاژو است.
گوانگجو دارای آب و هوای نیمه گرمسیری می‌باشد، در زمستان دمای هوا معتدل و نسبتاً خشک می‌باشد، اما تابستانی مرطوب با درجه حرارت و رطوبت بالا دارد، در گوانگجو متوسط گرمای هوا ۲۶.۳ و متوسط سرمای آن ۱۸.۹ می‌باشد، در طول سال ۶۸ درصد متوسط رطوبت هوا در گوانگجو است.

کلام آخر

با هدف ارتقا کمی و کیفی صنعت دندانپزشکی، نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی گوانگجو برگزار می‌شود، که در این نمایشگاه شرکت‌های تخصصی و فوق تخصصی تولید کننده و وارد کننده در حوزه تجهیزات دندانپزشکی حضور دارند، بزرگترین و ارزشمندترین رویداد دندانپزشکی این نمایشگاه می‌باشد که توسعه حرفه‌ای مداوم برای دندانپزشکان، در منطقه بوده و برای دریافت آخرین بینش‌ها، روش‌های نوین و برنامه‌های گسترده آموزشی دندانپزشکی با بالاترین استانداردهای ممکن در حوزه کار حرفه‌ای مکانی مناسب است و به بازدیدکنندگان امکان انتخاب میان طیف وسیعی از خدمات و محصولات دندانی را از مجموعه فوق العاده از شرکت‌های برجسته در صنعت دندانپزشکی می‌دهد.
به منظور حضور در این نمایشگاه کافیست چند روز قبل در گوانگجو حضور داشته باشید، تا دغدغه‌ای برای حضور در نمایشگاه نداشته و با یک برنامه‌ریزی کامل بتوانید از نمایشگاه نهایت بهره را ببرید. به منظور حضور در نمایشگاه کافیست به آژانس مسافرتی مربوط مراجعه کنید و مدارک لازم را به آنها تحویل دهید تا در اسرع وقت اقدامات لازم برای سفر شما انجام گیرد، کارشناسان این آژانس از تجربه کافی در این زمینه برخوردار می‌باشند و تمامی مراحل برای سفر به چین با دقت و جزئیات صورت می‌گیرد و هیچ دغدغه‌ای در این زمینه برای شما باقی نخواهند ماند، تنها لازم است شما سایر اقدامات لازم برای سفر خود را انجام دهید.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.