نمایشگاه حیوانات خانگی دبی

نمایشگاه حیوانات خانگی دبی

از شهرهای خاص و جذاب حاشیه خلیج فارس که از هر لحاظ در زمان بسیار کوتاهی توانسته است، موفقیت‌های چشمگیری کسب کند، شهر دبی می‌باشد که در زمینه‌های تجاری، گردشگری و اقتصادی پیشرفت‌های خاص داشته است و به یکی از مقاصد اصلی گردشگری در تمام دنیا با وجود تمام سختی‌ها و محدودیت‌های آب و هوایی تبدیل شده است.
دمای هوا در این شهر بسیار بالا بوده و به صورت شرجی است اما تفریحات و سرگرمی‌های متعددی در این شهر وجود دارد، به گونه ای که باعث شده، حتی در فصول گرم نیز گردشگران زیادی به این شهر سفر کنند و از تفریحات آن لذت ببرند.
در جنوب شرق خلیج فارس، دبی واقع شده است که پرجمعیت‌ترین شهر در امارات متحده عربی بوده و بیشتر از ۷۰ مرکز خرید دارد.
برای سفر به دبی یکی از بهترین بهانه‌ها، بازدید از صدها نمایشگاه می‌باشد که در این شهر در طول سال برگزار می‌شود، پس اگر قصد سفر به دبی را دارید از مهمترین نمایشگاه‌های دبی فهرستی را همراه خود داشته باشید و در هر حوزه و صنعتی که فعال باشید برای آن در دبی نمایشگاه وجود دارد، که از نزدیک با فعالان آن صنعت در حوزه بین المللی می‌توانید با حضور در نمایشگاه بهره‌مند شوید و اطلاعات زیادی در مورد آخرین صنایع روز به دست آورید، یکی از این نمایشگاه‌ها، نمایشگاه حیوانات خانگی دبی می‌باشد.

نمایشگاه حیوانات خانگی دبی
در شهر دبی کشور امارات متحده عربی، نمایشگاه حیوانات خانگی برگزار می‌گردد که اولین و تنها نمایشگاه بین‌المللی در نوع خود در منطقه می‌باشد و برای مشاغل مرتبط با حیوانات خانگی، یک پلتفرم ضروری می‌باشد تا به تبلیغ خدمات و محصولات خود بپردازند، همچنین برای مصرف کنندگان دوست دار حیوانات خانگی یک رویداد سرگرم کننده می‌باشد، در واقع طیف متنوعی از بازیگران صنعت را این نمایشگاه به خود جذب می‌کند، که عبارتند از خرده فروشان، تولید کنندگان، فروشندگان، توزیع کنندگان بین‌المللی حیوانات خانگی، عمده فروشان.
از محصولات این نمایشگاه نیز می‌توان به تجهیزات پزشکی دارو و فناوری‌های جدید، لوازم جانبی و غذا را نام برد که برای پرورش دهندگان، تامین کنندگان مواد غذایی، کارشناسان دامپزشکی، شرکت‌های بیمه، مربیان حیوانات خانگی، حیوانات خانگی و اپراتورهای سالن، بازیگران تدارکات مانند وارد کنندگان، کارشناسان، این رویداد ترکیبی ایده‌آل ارائه می‌دهد.
در ساعات مقرر این نمایشگاه برای بازدید عموم آزاد خواهد بود و بازدید کنندگان می توانند به تماشای نمایش شاهین‌های داخلی، نمایش سگ‌ها و نمایش گربه‌ها بپردازند.

اطلاعات نمایشگاه حیوانات خانگی دبی

یکی از سخت‌ترین بخش‌های توسعه تجارت، هماهنگی نشست تجاری با همتایان خارجی در نمایشگاه حیوانات خانگی دبی می‌باشد، که برای رشد تجاری عدم موفقیت در آن می‌تواند مانع باشد.
در صورتی که بتوانید با شخص اول و اصلی‌ترین مسئول شرکت هدفتان در نمایشگاه ملاقاتی داشته باشید، تاثیر بسزایی در موفقیت شما خواهد داشت و اکثر بیزینس‌ها اگر با این اشخاص ملاقاتی نداشته باشند، هیچ خرید و فروشی صورت نخواهد گرفت، بنابراین به منظور موفقیت در نمایشگاه حیوانات خانگی دبی بهتر است در مقابل افراد شخص اول و اصلی‌ترین مسئول بنشینید تا به هدفتان برسید.

اطلاعات نمایشگاه حیوانات خانگی دبی
پیدا کردن مخاطبتان در راس هرم وقتی صحبت از تجارت بین‌الملل در نمایشگاه حیوانات خانگی دبی می‌شود و برقراری ملاقات با ایشان کار پیچیده و دشواری می‌باشد، بنابراین بهتر در این زمینه با افرادی که در این زمینه مهارت دارند، مشورت بگیرید تا پیش پای شما راه حلی عملی بگذارند.

رویداد نمایشگاه حیوانات خانگی دبی

حیوانات خانگی مختلفی در رویداد نمایشگاه دبی قابل مشاهده می‌باشد، که برای ورود حیوانات خانگی به امارات، مدارک مورد نیاز، شامل کارت واکسن یا پاسپورت حیوانات، مجوز واردات و ریز تراشه حیوان خانگی به روز شده است.
هنگام درخواست مجوز واردات حیوانات خانگی امارات، کپی پاسپورت مال، کپی اسکن شده، پاسپورت شناسایی امارات، ویزای اقامت امارات، باید ارائه شود.
برای هرگونه نقل مکان حیوان خانگی به دبی، مجوز واردات حیوان خانگی امارات، مجوز واردات معتبر امارات، نیز مورد نیاز می‌باشد. برای تسهیل ترخیص حیوان خانگی شما این مجوز در گمرک امارات، ضروری می‌باشد و از زمان صدور به مدت ۳۰ روز اعتبار دارد، برای هر مجوز وزارت هزینه دریافت خواهد کرد و حداکثر دو حیوان خانگی را در هر مجوز می‌توانید فهرست کنید. اما در صورتی که بیش از دو حیوان خانگی دارید نیاز به چندین مجوز می‌باشد.

رویداد نمایشگاه حیوانات خانگی دبیبرای انتقال حیوان خانگی به دبی باید حیوان شما دارای اسناد معتبری باشد، که این اسناد شامل اعتبار درمان‌هایی مانند واکسیناسیون هاری، شماره میکروچیپ، تاریخ تولد می‌باشد که واکسیناسیون گربه‌ها باید در برابر بیماری‌های از قبیل کلسی ویروس، صورت گرفته باشد و همچنین سگ‌ها نیز نسبت به بیماری‌هایی مانند هپاتیت سگ، دیستمپر، لپتوس ویروس و پاروویروس واکسینه شوند.
برای اینکه نشان دهید حیوان خانگی شما معاینه شده است، اصل گواهی سلامت رسمی معتبر از کشور صادر کننده نیز نیاز می‌باشد و این گواهی نشان دهنده این می‌باشد که قبل از ورود به امارات، حیوان خانگی شما طی ۲۴ ساعت از نظر بصری معاینه شده و از انگل‌های خارجی از نظر بالینی سالم و عاری است.

نمایشگاه حیوانات خانگی دبی برای سگ ها

نمایشگاه حیوانات خانگی تبدیل به یکی از رویدادهای مورد علاقه صاحبان حیوانات خانگی و صنعت کسب و کار حیوانات خانگی شده است، با توجه به تقاضای بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان، همه نمایش‌ها به شکلی باشکوه و با ترکیب عناصر مختلف ارائه می‌شود. این نمایشگاه یک نمایشگاه سرگرم کننده آموزشی برای حیوانات می‌باشد، که برای افزایش آگاهی در مورد رفاه حیوانات و آموزش افراد در مورد محصولات حیوانات خانگی، غذای حیوانات خانگی، مد حیوانات خانگی، سلامت حیوانات خانگی، آموزش حیوانات خانگی و همه خدمات حیوانات خانگی طراحی شده است.

نمایشگاه حیوانات خانگی دبی برای سگ ها
نمایش سگ قهرمانی با حلقه مسابقه، چابکی سگ و تمرین حلقه مسابقه، لباس فانتزی برای حیوانات خانگی و صاحبان مسابقه نمایش گربه، مسابقه مربیان سگ، مسابقه نمایشی برای صاحبان حیوانات خانگی، نمایش مد با حیوانات خانگی امارات متحده عربی، تظاهرات سگ‌های پلیس k9 مزرعه در این نمایشگاه برقرار می‌باشد.

نمایشگاه حیوانات خانگی دبی برای گربه ها

گربه‌ها، حیوانات جذاب و دوست داشتنی می‌باشند که دارای انواع مختلفی هستند. در نمایشگاه حیوانات خانگی دبی می‌توانید انواع گربه‌ها را مشاهده کرده و از تماشای آنها لذت ببرید، به منظور ورود گربه‌ها به نمایشگاه دبی باید تمامی واکسینه‌ها صورت گرفته باشد، تا بازدید کنندگان با حضور در نمایشگاه دچار مشکلی نشوند، به همین دلیل برای ورود حیوانات خانگی به شهر دبی، سختگیری‌های زیادی وجود دارد.

نمایشگاه حیوانات خانگی دبی برای گربه ها

نمایشگاه حیوانات خانگی دبی برای پرندگان

پرندگان از حیوانات بسیار دوست داشتنی و جذاب می‌باشند، که بخشی از نمایشگاه حیوانات خانگی به پرندگان مختلف اختصاص دارد.
این پرندگان از پرندگان آوازخوان، پرندگان سخنگو و پرندگان زیبا و جذاب می‌باشد.

نمایشگاه حیوانات خانگی دبی برای پرندگان
بنابراین چنان چه به پرندگان علاقه خاصی دارید و یا اینکه کسب و کار شما مربوط به پرندگان می‌باشد، با حضور در نمایشگاه حیوانات خانگی می‌توانید انواع پرندگان را مشاهده کرده و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید، همچنین آموزش‌هایی در این زمینه خواهید دید، که با افزایش اطلاعات می‌توانید در زمینه کاری خود موفقیت‌های زیادی کسب نمایید.

نمایشگاه حیوانات خانگی دبی برای حیوانات کوچک

در نمایشگاه حیوانات خانگی حیواناتی با ابعاد کوچک‌تر نیز قابل مشاهده می‌باشد، که به اندازه گربه‌ها و سگ‌ها این حیوانات خانگی دوست داشتنی هستند و به مراتب مراقبت از آنها آسان‌تر می‌باشد، زیرا نیاز به رسیدگی کمتری داشته و از نظر اقتصادی نیز نگهداری آنها مقرون به صرفه‌تر می‌باشد. برای بچه‌های بالای ۵ سال، حیوانات خانگی کوچک گزینه عالی می‌باشد، زیرا به کودکان مسئولیت پذیری را می‌آموزد و در نمایشگاه حیوانات خانگی می‌توان محبوب‌ترین حیوانات خانگی، از قبیل خوکچه هندی، همستر، جربیل‌ها، موش‌ها، خرگوش‌ها، چینچیلاها را مشاهده کرد.

۱- همستر

از حیوانات خانگی تنبل همسترها می‌باشد امانژادهای ماده آنها به صورت تهاجمی‌تر عمل می‌کنند و باعث می‌شود نگهداری از آنها کمی سخت‌تر از دیگران باشد. مکان مناسب برای همسترها، یک قفس جادار و مکان‌هایی برای پنهان شدن می‌باشد، که این مکان‌ها باید تاریک باشند تا برای خواب مناسب باشد، عمر این حیوانات در حدود ۳ سال می‌باشد.

۲- چینچیلاها

برای افرادی که می‌خواهند به تماشای حیوانات خانگی بپردازند و با آنها ارتباط مستقیمی برقرار نکنند، چینچیلاها گزینه مناسبی می‌باشد. در اکثر مواقع این حیوانات آرام هستند اما در بعضی موارد نیز بسیار چابک و سریع می‌باشند و برای کودکان خردسال این حیوانات گزینه مناسبی نیستند، به منظور پاک کردن این حیوانات به جای حمام آب باید از حمام خاک استفاده کرد و خاک حمام آنها نیز مخصوص می‌باشد، در هفته یک چینچیلا ۲ تا ۳ بار نیاز به حمام خاک دارد که در فضای خارج از قفس باید به آن داده شود، طول عمر چینچیلاها ۱۲ تا ۱۵ سال می‌باشد.

نمایشگاه حیوانات خانگی دبی برای حیوانات کوچک

۳- جوجه تیغی

 از حیوانات بانمک و دوست داشتنی، جوجه تیغی می‌باشد که عمر نسبتاً طولانی داشته و بین ۵ تا ۷ سال زندگی می‌کند، اما ارتباط این حیوانات با کودکان سخت می‌باشد، زیرا تیغ‌های این جوجه تیغی‌ها برای کودکان آسیب زا می‌باشد و نسبت به سایر حیوانات خانگی، مشکلات سلامت بیشتری دارد و هزینه نگهداری از آنها بالا می‌باشد، این حیوانات همه چیز خوار بوده و رژیم غذایی متفاوتی شامل سبزیجات و غذای خاص دارای پروتئین دارد.

نمایشگاه حیوانات خانگی دبی برای محصولات حیوانات خانگی

یکی دیگر از گزینه‌هایی که در نمایشگاه حیوانات خانگی ارائه داده می‌شود، محصولات حیوانات خانگی می‌باشد و خریداران و فروشندگان این محصولات می‌توانند با ایجاد غرفه نمایشگاهی، تاثیر بسزایی در رونق کسب و کار خود داشته باشند.
به دلیل حضور همکاران و مخاطبان تجاری و نمایش کالاهای ویژه و خاص در نمایشگاه حیوانات خانگی دبی، غرفه‌سازی نمایشگاهی جایگاه ویژه‌ای نزد اغلب شرکت کنندگان نمایشگاه دارد.
باید متناسب با نوع و هدف حضور در نمایشگاه، طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی صورت بگیرد و همچنین استفاده صحیح از نور رنگ صدا علاوه بر داشتن ایده خلاقانه در طراحی و ساخت غرفه از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

نمایشگاه حیوانات خانگی دبی برای محصولات حیوانات خانگی
در غرفه رنگ‌هایی که استفاده می‌شود، باید با برند شرکت شما همخوانی داشته باشد و باعث جذب بازدیدکنندگان بیشتری شود، به ظاهر غرفه سازی نمایشگاهی کار ساده می‌باشد، اما انجام این کار نیاز به تخصص داشته و کار بسیار پیچیده‌ای می‌باشد.
برای غرفه سازی نمایشگاهی بهتر است از یک تیم حرفه‌ای کمک بگیرید، که در این زمینه از مهارت و تجربه کافی برخوردار باشد، در واقع یک تیم حرفه‌ای با توجه به مهارت و تجربه‌ای که در این زمینه دارد، طراحی غرفه را با توجه به نوع خدمات و محصولات شما انجام می‌دهد، به گونه‌ای که تمامی موارد آن متناسب با برند شرکت شما باشد.

نمایشگاه حیوانات خانگی دبی برای خدمات حیوانات خانگی

در نمایشگاه حیوانات خانگی به منظور خدمات حیوانات خانگی، آموزش‌های ارائه داده می‌شود که چنانچه به این آموزش‌ها دقت شود، تاثیر بسزایی بر سلامت حیوانات خانگی خواهد داشت.

نمایشگاه حیوانات خانگی دبی برای خدمات حیوانات خانگیحیوانات خانگی دارای انواع مختلفی می‌باشند که برای هر کدام از این حیوانات باید خدمات مختلفی ارائه شود، همانگونه که در بالا اشاره شد حیوانات خانگی  می‌تواند گربه، سگ، پرنده و حیوانات کوچک باشد، بنابراین نمی‌توان یک خدمات یکسان برای تمامی این حیوانات ارائه داد. در نمایشگاه حیوانات خانگی که به مدت دو روز دایر می‌باشد، می‌توانید با این خدمات آشنایی کاملی پیدا کنید.

مکان نمایشگاه حیوانات خانگی دبی

به منظور اطلاع دقیق از مکان نمایشگاه حیوانات خانگی دبی به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید
برای حضور در نمایشگاه حیوانات خانگی دبی، نیاز به ویزای امارات متحده عربی می‌باشد، که برای دریافت ویزا می‌توانید به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید. در واقع انجام این کار نیازمند مهارت می‌باشد و به جزئیات و مراحل مختلف باید توجه شود.
برای طی مراحل دریافت ویزا، واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی وجود دارد که باید با این واژه‌ها آشنایی داشته باشند و چنانچه در این زمینه بی‌دقتی صورت گیرد، امکان ایجاد اختلال در طی مراحل درخواست ویزا وجود دارد و حتی باعث اتلاف وقت و محرومیت از ارائه دوباره درخواست نیز خواهد شد، اما چنانچه به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید، با تجربه و مهارتی که در این زمینه دارند تمامی مراحل دریافت ویزای امارات با دقت طی خواهد شد و هیچگونه مشکلی در دریافت ویزا نخواهید داشت.

مکان نمایشگاه حیوانات خانگی دبیبه منظور دریافت ویزای امارات باید مدارک مورد نیاز را به آژانس مسافرتی ارائه دهید، از این مدارک اسکن پاسپورت، اسکن کارت ملی، اسکن عکس پرسنلی، اسکن صفحه اول و دوم آشپزخانه، فرم تکمیل و امضا شده تقاضای شرکت در سفر، توسط مسافر می‌باشد.
سالانه نمایشگاه‌های تجاری و رویدادهای غیر نمایشگاهی در کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود که بسیاری از گردشگران تجار و بازرگانان در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند و به افرادی ویزای توریستی امارات متحده تعلق می‌گیرد، که به منظور بازدید از این کشور به آن سفر می‌کنند که به منظور بازدید از امارات متحده عربی و شهر دبی نیاز به ویزای توریستی امارات متحده عربی می‌باشد، برای مدت معینی در امارات با دریافت این ویزا افراد می‌توانند اقامت داشته باشند، نوع ویزایی که افراد درخواست می‌دهند به چند عامل بستگی دارد، که از این عوامل می‌توان زمان مورد نیاز اقامت، هدف از مسافرت، ملیت متقاضی را نام برد.
مدت زمان ویزای توریستی بسته به برنامه شما از ۳۰ روز تا ۹۰ روز متغیر می‌باشد و افراد می‌توانند بدون نیاز به خروج از کشور، به مدت ۳۰ روز مجدداً ویزای توریستی را تمدید کنند.
درخواست ویزای توریستی برای زنان زیر ۱۸ سال مجاز نیست، مگر اینکه با والدین خود سفر کنند.
با توجه به هدف سفر شما نوع ویزا تعیین خواهد شد که تمامی اقدامات لازم برای دریافت ویزا از طریق آژانس مسافرتی صورت می‌گیرد و هیچ گونه مشکلی برای دریافت ویزا نخواهید داشت.

کلام آخر

به عنوان شرکت کننده یا بازدید کننده حضور در نمایشگاه‌ها بهانه خوبی برای سفر به یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای جهان که در همسایگی باشد است که اگر قصد سفر به دبی و حضور در نمایشگاه حیوانات خانگی را دارید، باید قبل از انجام هر کاری از تاریخ نمایشگاه حیوانات خانگی اطلاع پیدا کنید و بدین منظور به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید، زیرا این آژانس اطلاعات دقیقی در مورد زمان و مکان برگزاری نمایشگاه در اختیار شما قرار خواهد داد و بعد از اطلاع از تاریخ به برنامه‌ریزی سفر بپردازید.
در واقع چنانچه یک برنامه ریزی کامل داشته باشید، علاوه بر بازدید از نمایشگاه حیوانات خانگی می‌توانید از مراکز گردشگری دبی و چندین نمایشگاه دیگر نیز دیدن نمایید، با توجه به بودجه‌ای که برای سفر خود در نظر گرفته‌اید، می‌توانید نوع خدماتی که در سفر به شما ارائه می‌شود را نیز تعیین کنید.
بهتر است برای یک سفر آرام و لذت بخش تمام اقدامات لازم را بر عهده آژانس مربوطه بگذارید، زیرا این آژانس از تجربه کافی در برخوردار می‌باشد و چنانچه برای شما برنامه‌ریزی سفر دشوار می‌باشد می‌توانید از کارشناسان آژانس نیز کمک بگیرید، زیرا این کارشناسان با صبر و حوصله به تمامی سوالات شما پاسخگو بوده و با توجه به مهارتی که در این زمینه دارند، یک برنامه‌ریزی دقیق برای شما خواهند داشت به منظور کاهش دغدغه‌های سفر بهتر است، چند روز قبل از تاریخ برگزاری نمایشگاه در شهر دبی حضور داشته باشید که بیشتر بتوانید بر روی  هدف خود از حضور در نمایشگاه، برنامه‌ریزی کنید.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.