نمایشگاه صنعت برچسب و لیبل گوانگجو

نمایشگاه صنعت برچسب و لیبل گوانگجو

مرکز استان گوانگ دانگ، بندر گوانگجو می‌باشد که کانتون یا گوانگژو نیز نامیده می‌شود.
در جنوب چین این بندر در مجاورت رودخانه مروارید و در شمال غربی هنگ کنگ و شمال شرقی ماکائو قرار دارد و در تورهای مسافرتی، سفربه چین از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری است، موقعیت جغرافیایی مناسب شهر گوانگجو چین باعث شده که به آن در کنار سایر القاب القابی مانند شهر گل و دروازه جنوبی چین نیز داده می شود. بعد از شانگهای و پکن گوانگجو سومین شهر بزرگ چین و بزرگترین شهر در چین جنوبی است و به عنوان یکی از ۱۳ کلان شهر چین شناخته شده است.
از نظر مساحت و جمعیت این شهر سومین شهر بزرگ چین می‌باشد که در آن ۵۲ نژاد مختلف زندگی می‌کنند، که اکثر آنها از نژاد هان می‌باشند.
این شهر در زمینه تجارت بین الملل آشپزی و فرهنگ کانتونی تاریخچه‌ای پربار دارد و از لحاظ استانداردهای چین پیشرفت بسیار سریعی داشته است.
زندگی در این شهر به صورت مدرن و پیشرفته می‌باشد اما از گذشته و قدمت شهر، شواهدی در همه جا وجود دارد و در کنار خیابان‌های قدیمی و ساختمان‌های تاریخی، خیابان‌های تجاری با مراکز خرید بزرگ و معروف قرار گرفته اند.
در واقع در یک قسمت از شهر آسمان خراش‌ها و ساختمان‌های مدرن و در قسمت دیگر ساختمان‌های کهنه و معمولی که در حال فرو ریختن هستند، وجود دارد.
در دنیای امروزی با توجه به اینکه همه چیز در حرکت است و زمان ارزش زیادی دارد، مصرف کنندگان به منظور کاهش زمان به منظور خرید از یک برند، به دنبال راهکارهایی هستند که به بهترین نحو، اگر لیبل‌های محصولات طراحی شوند، این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کنند که به تشخیص محصولات برندها بپردازند. عناصر سازنده یک لیبل، لوگو، رنگ، فونت می‌باشد که باعث به خاطر سپردن هویت برند در ذهن مشتریان می‌شود.
به تنهایی لیبل محصول می‌تواند یک ابزار بازاریابی باشد و به خاطر اینکه یک خریدار جذب لیبل شده است، ممکن است تصمیم به خرید محصول مورد نظر بگیرد، در واقع لیبل باعث متمایز شدن یک محصول در بین سایر نمونه‌های مشابه می‌شود و در میان صدها محصول در قفسه‌ها، به عنوان کلید انتخاب مصرف کنندگان در قفسه‌ها عمل می‌کند، به منظور تاثیرگذاری بیشتر لیبل‌ها در تصمیم به خرید مشتریان، می‌توان از کارهای تبلیغاتی دیگر مانند دریافت هدایا، شرکت در بازی‌ها و قرعه‌کشی‌ها و افزودن QR کد برای اطلاعات درباره محصول استفاده کرد.

نمایشگاه صنعت برچسب و لیبل گوانگجودر شهر گوانگجو کشور چین نمایشگاه صنعت برچسب لیبل برگزار می‌گردد، که این نمایشگاه به عنوان رویدادی قابل توجه و موثر برای کاربردهای پیشرفته بسته‌بندی نهایی شامل غذا، دارو، مواد آرایشی و الکترونیک، جایگاه خود را ثبت نموده است و طیف وسیعی از قبیل تزیینات، چاپ برچسب و فناوری را در بر می‌گیرد.
هر ساله بیش از ۲۰۰ غرفه‌دار و ۲۲۰۰۰ بازدید کننده را نمایشگاه برچسب گوانگجو در یک مکان گرد هم می‌آورد و همزمان با این نمایشگاه، نمایشگاه ماشین آلات، بسته‌بندی گوانگجو که در زمینه ماشین آلات و مواد بسته‌بندی، رویداد تجاری برتر محسوب می‌شود، نیز برگزار می‌شود.
بیش از ۴۴ هزار متر مربع مساحت این نمایشگاه می‌باشد، که بیش از ۳۶۰ غرفه‌دار، از ۲۲ کشور منطقه در آن حضور دارند و به عنوان نمایشگاه مهم بسته‌بندی در چین، این رویداد تلاش دارد، نیازهای مختلف فعالان بسته‌بندی و شرکت‌ها را برآورده نماید، در نمایشگاه امسال این نمایشگاه شامل ۴ بخش بسته‌بندی هوشمند، بسته‌بندی پشتیبانی، بسته‌بندی غدایی و بسته‌بندی عمومی خواهد بود.

زمان نمایشگاه صنعت برچسب و لیبل گوانگجو

از چهاردهم الی شانزدهم اسفند ۱۴۰۲ نمایشگاه صنعت برچسب و لیبل گوانگجو در شهر گوانگجو کشور چین برگزار می‌شود، که این نمایشگاه جایگاه مهمی برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با آخرین فناوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین در زمینه صنعت برچسب و لیبل می‌باشد.
باید با سبک برند، یک لیبل کاربر پسند مطابقت داشته باشد، لازم است که برای طراحی این لیبل‌ها احساسات واکنش‌های مناسب را از بازار هدف خود گرفته و عناصر طراحی را که می‌توانند در برقراری ارتباط لیبل محصول و فروش کمک کنند، بررسی کرد، سپس با توجه به در نظر گرفتن این موارد لیبل‌های مورد نظر را آماده کرد، برای آماده کردن یک لیبل کاربر پسند باید موارد مهمی را در نظر داشت که این موارد عبارتند از:

۱- رنگ لیبل

برای طراحی لیبل رنگ‌هایی که استفاده می شود، روی روابط عاطفی و احساسی خریداران تاثیرگذار بوده و باعث تحت تاثیر قرار دادن تصمیمات خرید آنها می‌شود، زیرا در درک مخاطبان هدف از محصول، رنگ‌ها نقش کلیدی دارند.
به همین دلیل است که سال‌های متوالی در صنایع مختلف، روانشناسی رنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و طراحی لیبل نیز از این قاعده مستثنا نیست، زیرا انتخاب رنگ‌های خاص بر روی خرید و انتخاب آن‌ها موثر می‌باشد و موجب قدرت، برانگیختن شادی، اشتهای خوب، آرامش یا هیجان در مشتریان می‌شود، اگر در لیبل طراحی شده رنگ‌های رسمی برندتان را بگنجانید، می‌توانید در بازار به ثبات برندتان کمک کنید، زیرا این موضوع باعث می‌شود برای خریداران کالای شما به راحتی قابل تشخیص باشد.
در واقع در بازاریابی شما استفاده از طرح رنگی یکسان یک پیام منسجم را منتقل می‌کند و تاثیر طراحی لیبل در تجربه کاربری ملموس‌تر، قابل درک خواهد بود، به منظور اینکه محصول خود را بالاتر از سایر برندها قرار دهید، می‌توانید با رنگ‌های روشن باعث جلب توجه مشتریان شوید.

۲- تصاویر روی لیبل

 یک نماد کلی از محصول را تصاویر بر روی لیبل می‌توانند ارائه دهند.
وجود این تصاویر بر روی لیبل به مشتریان این اجازه را می‌دهد تا ارزش‌ها و ترجیحات خود را با محصولات مورد نظر تطابق دهند، چنانچه نمادی بر روی لیبل مورد استفاده قرار گیرد، که نشان دهنده طعم یا نوع تصویری از پیشنهاد سرو یا یک عکس واضح از بافت محصول باشد، بهتر مشتریان می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

زمان نمایشگاه صنعت برچسب و لیبل گوانگجو

۳- انتقال پیام برند توسط لیبل

هدف یک طرح لیبل برآورده کردن نیازهای بازار می‌باشد، در واقع با طراحی عالی می‌توان پیام‌هایی را به مشتریان انتقال داد و به صورت واضح و روشن نحوه استفاده از محصول را بیان کرد. در واقع انجام این کار باعث می‌شود خریداران رغبت بیشتری به انتخاب محصول مورد نظر پیدا کنند.

۴- عناصر گرافیکی لیبل

خط‌های قلمو، الگوی پس زمینه‌ها، عناصر گرافیکی هستند که می‌توانند باعث تقویت پیام رسانی برند شوند. این المان‌ها به محصولات این اجازه را می‌دهند تا در بازار در میان طیف گسترده‌ای از برندها، متمایز شوند و عناصر طراحی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید هماهنگی با شخصیت خریداران بالقوه برند داشته باشد. به عنوان مثال چنانچه محصولی برای جوانان طراحی شده است، گزینه مناسب برای این لیبل طراحی‌های رنگارنگ و ایجاد هیجان بیشتر خواهد بود.

۵- درج اطلاعات ضروری محصول روی لیبل

درج اطلاعات ضروری که با قوانین مصرف کننده همخوانی دارند، جهت تاثیر طراحی لیبل در تجربه کاربری لازم است، از جمله این اطلاعات می‌توان نام محصول، دستورالعمل‌ها، اطلاعات تماس و اطلاعات تولید کننده، وزن خالص را نام برد.

۶- هماهنگی لیبل با محصول

 باید لیبل‌های محصولات با بسته‌بندی محصول سازگار باشد، باید متناسب با اندازه بسته‌بندی، اندازه برچسب در نظر گرفته شود و به صورت یکپارچه لیبل روی محصول بچسبد، علاوه بر این باید با محصول لیبل مطابقت داشته باشد، به عنوان مثال چنانچه نیاز به نگهداری محصولی در یخچال می‌باشد، باید لیبلی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، ضد رطوبت و ضد آب باشد.

محل نمایشگاه صنعت برچسب و لیبل گوانگجو

در شهر گوانگجو کشور چین، نمایشگاه صنعت برچسب و لیبل  در تاریخ چهاردهم الی شانزدهم اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، که به منظور موفقیت در این نمایشگاه لازم است مواردی را در نظر بگیرید.
به دلیل حضور همکاران و مخاطبان تجاری و نمایش کالاهای ویژه و خاص، غرفه سازی نمایشگاهی، نمایشگاه صنعت برچسب و لیبل گوانگجو جایگاه ویژه‌ای نزد اغلب شرکت کنندگان دارد و باید متناسب با نوع و هدف حضور در نمایشگاه طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی صورت گیر.د در طراحی و ساخت غرفه علاوه بر داشتن ایده خلاقانه، شناخت انواع متریال ساخت غرفه نمایشگاهی، رنگ، استفاده صحیح از نور، صدا و فرم اهمیت بالایی دارد.
چنانچه در غرفه رنگ‌های به کار رفته هماهنگی کاملی با یکدیگر و نوع آرم شرکت داشته باشد، باعث دریافت نتایج بیشتری خواهد شد. غرفه سازی نمایشگاه کار بسیار پیچیده و تخصصی می‌باشد، که باید به منظور غرفه‌سازی در نمایشگاه به نکاتی توجه کرد که این نکات عبارتند از:

۱- تمرکز بر اهداف

 برای ساخت غرفه در خارج از کشور مانند هر رویداد دیگری در ابتدا باید اهداف مورد نظر مشخص شود، در واقع برای دستیابی به اهداف خود باید مشخص کنید چگونه و در چه زمانی اقدامات لازم را به انجام برسانید، حتی این موضوع قبل از تعیین موقعیت غرفه و تعیین مقدار بودجه باید مشخص شود و به طور دقیق وواقع گرایانه هدف خود را از غرفه‌سازی در نمایشگاه مشخص کنید و همانطور که می‌دانید ممکن است، برای تمامی افراد غرفه نمایشگاهی شما جذابیت نداشته باشد، اما باعث تحت تاثیر قرار دادن جامعه مشخصی می‌شود، بنابراین برای تاثیر بر جامعه هدف، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهید.

۲- امتحان طراحی باز

چنانچه به صورت باز طراحی غرفه صورت گیرد، برای غرفه شما از جنبه‌های مختلفی مفید و موثر می‌باشد. برای غرفه در این طراحی چندین ورودی و خروجی می‌توان در نظر گرفت و برای بازدید کنندگان این شرایط این امکان را فراهم می‌کند، که به راحتی فعالیت شما را مورد بررسی قرار دهند، اگر غرفه نمایشگاهی به صورت پیش ساخته با طراحی باز صورت گرفته باشد،  این امکان را برای کارکنان غرفه فراهم می‌کند که در غرفه به راحتی عبور و مرور داشته باشد و نیز میزان ترافیک در غرفه قابل کنترل باشد.

محل نمایشگاه صنعت برچسب و لیبل گوانگجو

۳- در نظر گرفتن نظم

یکی دیگر از مواردی که در هنگام غرفه سازی باید به آن توجه شود، این است که شلوغی و برهم ریختگی غرفه بر عملکرد شما تاثیر منفی دارد، بنابراین برای طراحی غرفه نمایشگاهی فضا و تجهیزات منظم و آراسته در نظر بگیرید.

۴- با کارکنان خود میزبانی موثر را تمرین کنید.

 یکی از کلیدهای اصلی برای انجام معاملات موثر برخورد دوستانه و صمیمی است، بنابراین برای تعامل با بازدید کنندگان غرفه باید کارکنان شما آمادگی لازم را داشته باشند و باید مهارت استفاده از محصولات ارائه شده را کارکنان و میزبانان غرفه داشته باشند، همچنین باید اطلاعات لازم را از محصولات شما داشته باشند تا بتواند پاسخگوی سوالات مشتریان بوده و از صبوری لازم برخوردار باشند.

برترین شرکت های حاضر در نمایشگاه صنعت برچسب و لیبل گوانگجو

نمایشگاه چاپ لیبل مهمترین انتصاب حرفه‌ای سالانه است که صنعت لیبل را در گوانگجوچین متحد می‌کند. شرکت‌های مختلفی در نمایشگاه صنعت برچسب و لیبل گوانگجو حضور دارند، که از این شرکت‌ها می‌توان به شرکت‌های تولید کننده برچسب و لیبل، شرکت‌های تجهیزات و بسته‌بندی اشاره کرد، همچنین افرادی هستند که به منظور تصاحب بخشی از بازار به دنبال افرادی با پتانسیل بالا در زمینه بازاریابی می‌باشند، بنابراین چنانچه از پتانسیل بالایی در زمینه بازاریابی برخوردارید با شرکت در نمایشگاه شانس رونق کسب و کار خود را افزایش دهید.

خدمات نمایشگاه برچسب و لیبل گوانگجو

خدماتی در بخش‌های طراحی گرافیک و چاپ، عکاسی تبلیغاتی در نمایشگاه صنعت برچسب لیبل گوانگجو ارائه می‌شود و در صورتی که از اقلام تبلیغاتی مناسب و جذاب استفاده شود، به درستی کسب و کار شما را معرفی می‌کند.
تمامی مواردی که برند شما در طراحی هویت بصری و تبلیغاتی فیزیکی نیاز دارد، طراحی گرافیک می‌باشد که با توجه به فضای کلی برند شما، طراحی لوگو، طراحی و مشخص کردن رنگ‌ های سازمانی صورت می‌گیرد.
در تبلیغات یکی از مراحل مهم چاپ است که در خروجی چاپی، تمیزی و ظرافت به علاوه استفاده مناسب از متریال چاپی از ویژگی‌های مهمی است که باید در مرحله چاپ تبلیغات به آن توجه کنید، مهمترین گامی که در جهت تبلیغات باید بردارید وقتی قرار است که در یک رویداد محصولی را معرفی کنید، عکاسی از آن محصول می‌باشد و این عکس‌های تبلیغاتی نباید تنها باعث جلب توجه مشتری شود، بلکه علاوه بر آن باید بتواند مشتری را متقاعد کند که به این محصول یا خدمات نیاز دارد.
خدمات تجاری نمایشگاه صنعت برچسب و لیبل گوانگجو برای بازدیدکنندگان مناسب افرادی می‌باشند که در هنگام سفر به گوانگجو به درستی تفاوت‌های یک سفر تفریحی و خانوادگی را با یک سفر تجاری درک کرده اند که سه مرحله پیش از برگزاری، حین برگزاری و پس از برگزاری را شامل می‌شود.

خدمات نمایشگاه برچسب و لیبل گوانگجو
چنانچه به عنوان بازدید کننده قصد دارید در نمایشگاه صنعت برچسب و لیبل گوانجو شرکت کنید، زمان برای شما از ارزش بالایی برخوردار می‌باشد و در صورت نبود یک برنامه کلی در سه مرحله پیش از برگزاری، حین برگزاری و پس از برگزاری یک ایراد اساسی برای بسیاری از بازدیدکنندگان در نمایشگاه خواهد بود.
در واقع پیش از برگزاری نمایشگاه باید در مورد لیست غرفه‌داران، جزئیات نمایشگاه، اطلاعات تکمیلی تجاری به دست آورید تا باعث جلوگیری از هدر رفتن زمان و هزینه در روز اول حضور شود.
برقراری ارتباط با یک غرفه‌دار خاص و تنظیم قرار ملاقات می‌تواند در استفاده هرچه بهتر از فرصت‌های نمایشگاه برای بازدید کنندگان در حین برگزاری نمایشگاه یاری به همراه داشته باشد، همچنین ادامه مذاکرات و پیگیری‌ها از طریق تلفن، ایمیل و راه‌های ارتباطی مختلف پس از برگزاری نمایشگاه با اینکه وقت گیر می‌باشد، اما از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، در صورتی که به آن توجه نشود باعث هدر رفتن کل هزینه‌های صورت گرفته خواهد شد.

برنامه نمایشگاه برچسب و لیبل گوانگجو

در نمایشگاه صنعت برچسب و لیبل گوانگجو هماهنگی نشست تجاری با همتایان خارجی یکی از سخت‌ترین بخش‌های توسعه تجارت در این حوزه است، که اگر این هماهنگی صورت نگیرد، برای رشد تجاری مانعی خواهد بود و هیچ خرید و فروشی ممکن است در بعضی از بیزینس‌ها صورت نگیرد، مگر آنکه بتوانید ملاقاتی با شخص اول و اصلی‌ترین مسئول شرکت هدفتان داشته باشید و یکی از راه‌های رسیدن به هدفتان این است که شما بتوانید در مقابل آن فرد بنشینید و او را متقاعد سازید.
در نمایشگاه صنعت برچسب و لیبل گوانجو وقتی صحبت از تجارت بین‌الملل می‌شود پیدا کردن شخص اول و اصلی‌ترین مسئول شرکت هدف و تنظیم قرار ملاقات با ایشان کار پیچیده و دشواری می‌باشد و باید در این امر با کارشناسان حرفه‌ای مشورت کنید، زیرا آنها با این چالش به جای شما روبرو شده و پیش پای شما راه حل عملی می‌گذارند.
در نمایشگاه لیبل و برچسب گوانگجو، تولید کنندگان و افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، به منظور رونق کسب و کار خود اقدامات مختلفی انجام می‌دهند.

برنامه نمایشگاه برچسب و لیبل گوانگجو
به منظور حضور در نمایشگاه لیبل و برچسب گوانگجو کافیست به آژانس مسافرتی مربوط مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی در مورد زمان، مکان و جزئیات نمایشگاه به دست آورید.
کارشناسان این آژانس با صبوری کامل به تمامی سوالات شما پاسخگو خواهند بود و هیچ ابهامی در این زمینه برای شما باقی نخواهد ماند.
تنها لازم است مدارک مورد نیاز برای سفر به چین را به آنها تحویل دهید، تا تمامی اقدامات لازم در اسرع وقت صورت گیرد و شما سایر اقدامات لازم برای سفر را انجام دهید با یک برنامه‌ریزی کامل علاوه بر بازدید از نمایشگاه می‌توانید، از سایر جاهای دیدنی این شهر نیز بازدید نمایید.
بهتر است چند روز قبل از برگزاری نمایشگاه در شهر گوانگجو حضور داشته باشید، تا دغدغه‌ای برای حضور در نمایشگاه نداشته و تمامی تمرکز خود را بر بهره‌برداری از نمایشگاه بگذارید.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.