نمایشگاه در و پنجره هند

نمایشگاه در و پنجره هند

بخش بسیار بزرگی در جنوب آسیا کشور هند است، که در همسایگی پاکستان، بنگلادش و نپال واقع شده است و به سه بخش، جغرافیای این کشور تقسیم می‌شود، هند کشوری بسیار متنوع و دارای دشت و بیابان و کوه می‌باشد، در بخش جنوبی آب و هوای هند، قاره‌ای، در بخش شمالی معتدل می‌باشد. ششمین اقتصاد بزرگ جهان می‌باشد و در ۱۰ سال اخیر کشور هند توانسته است، تولید ناخالص خود را ۱۰ برابر کند و برای زندگی به نسبت کشورهای فرانسه و آمریکا دارای استانداردهای لازم برای زندگی نیست، این موضوع به دلیل جمعیت بالای این کشور می‌باشد، نسبت به سال‌های گذشته در کشور هند سیستم‌های آموزشی با رشد ۱۷ درصدی، فضای تحصیل بسیار عالی و کم هزینه‌ای را به وجود آورده است.

نمایشگاه در و پنجره هندیکی از مهمترین رویدادها در زمینه صنعت در و پنجره،  نمایشگاه در و پنجره هند می‌باشد، که در این نمایشگاه معماران، سازندگان، توسعه دهندگان و تعیین کنندگان، درباره این مسئله به گفتگو می پردازند، در واقع گفتگوی آنها در مورد گرایش‌های در زیباشناسی و طراحی می‌باشد که باعث می‌شود مطابق با ساختمان در سودمندی انرژی موثر باشند. در مرکز نمایشگاهی MMRDAنمایشگاه برگزار می‌شود و به دلیل اینکه نمایشگاهی بزرگ است به غرفه‌داران زمان و فضای کافی می‌دهد تا به همکاری با شرکت کنندگان پرداخته و با بازدیدکنندگان همراه شوند، این نمایشگاه به ویترینی از بهترین‌های صنعت و در و پنجره تبدیل شده و با حضور در این نمایشگاه می‌توانید به ارتباط با افرادی که واقعاً مشتاق پیشرفت و بهبود صنعت در و پنجره چه در زمینه کیفیت و چه در زمینه تکنولوژی و یا نوآوری هستند، بپردازید.

تاریخ نمایشگاه در و پنجره هند

از تاریخ 28 اسفند الی سوم فروردین ۱۴۰3 در دهلی برگزار می گردد. نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره هند برگزار می‌شود، که شامل سیستم‌های نما و لوازم جانبی، حوزه فعالیتی در و پنجره‌ها، ماشین آلات، سیستم‌ها، عناصر نما، پروفیل‌ها، محصولات روکش، مواد عایق و فناوری‌های ساخت است و جهت ملاقات معماران، سازندگان، توسعه دهندگان، پیمانکاران این نمایشگاه مکان ایده آل برای ایجاد روابط تجاری، کسب اطلاعات دقیق و جامع، در مورد آخرین روندها و محصولات در صنعت است و باعث گرد هم آمدن فعالان و علاقمندان این صنعت در بستر ارتباطی و اطلاعاتی می‌شود.
همزمان با نمایشگاه فناوری شیشه زاک  که بر فناوری و محصولات پردازش شیشه متمرکز است، این رویداد برگزار می‌شود، علاوه بر این نمایشگاه، اکستروژن آلومینیوم زاک که به اکستروژن‌های آلومینیوم و محصولات وابسته به آن تعلق دارد، برگزار می‌شود، برگزاری این سه رویداد در کنار هم باعث می‌شود تا از یکدیگر هم افزایی کسب کنند.

تاریخ نمایشگاه در و پنجره هنددر چند سال اخیر نمایشگاه بین‌المللی درب و پنجره هند در حال رشد کردن است و در سطح جهانی و با شرکت کنندگان بین‌المللی در این رویداد با محصولات و خدمات بسیار، بالا بودن سطح کیفی، تاکنون در اوج بوده است، همواره بازار هند با توجه به جمعیت بالایی که دارد، برای شرکت کنندگان داخلی و خارجی جهت ارائه محصول بازار بسیار خوبی می‌باشد، از لحاظ جغرافیایی هند دارای همسایگانی است که همواره در حال مراودات اقتصادی هستند و به خاطر بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه‌های هند، بسیاری از تجار و بازرگانان نسبت به منطقه برای بازدید و عقد قرارداد و جلسات به نمایشگاه بین‌المللی درب و پنجره مراجعه می‌کنند.
در صنعت فنستراسیون این اولین و بزرگترین نمایشگاه تجاری است و برای پوشش‌های آلومینیوم، فولاد، پی‌وی‌سی و چوب این نمایشگاه دارای نمایه‌های گسترده‌ای است و نمایش عالی از ماشین‌های زنده برای پردازش و تکمیل می‌باشد، همزمان با نمایشگاه کنفرانس‌های بین‌المللی با مشخصات بالا و دانش برگزار می‌شود، که تحولات جهانی و روندهای تغییر فنستراسیون را پوشش می‌دهند.

محل برگزاری نمایشگاه در و پنجره هند

ارتباط دوسویه با رقیبان و مشتریان مهمترین هدف نمایشگاه بین المللی است و حضور در این نمایشگاه به شما این فرصت را می‌دهد تا در ذهن مخاطبان برند و محصولتان را بارگذاری و ماندگار کنید و با مشتری به صورت رودر رو ارتباط داشته باشید و به آنها اجازه دهید تا از نزدیک محصولات شما را ببینند و لمس کنند. در واقع یکی از قوی‌ ترین تعامل‌هایی که یک شرکت یا سازمان می‌تواند با مشتریان خود داشته باشد، این نوع از ارتباط می‌باشد و وجود نمایشگاه‌های بین‌المللی، پتانسیل‌های واقعی بازار را به شما نشان می‌دهد و در این گونه رویدادها، معمولاً شرکت‌ها داغ‌ترین اخبار و جدیدترین محصولاتشان را در معرض نمایش می‌گذارند، و بازدید کنندگان برای افزایش آگاهی و بازدید از این محصولات به استقبال نمایشگاه می‌آیند با حضور در این نمایشگاه، می‌توانید فرصت دیده شدن محصولات خود را به شکل بسیار قابل قبولی داشته باشید و نیازها و اهداف اصلی بازار را بشناسید و به شکل مستقیم محصولات خود را به فروش برسانید.

محل برگزاری نمایشگاه در و پنجره هنداز دیگر مزایای شرکت و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی دیدار با مدیران، دیگر شرکت‌ها و صاحبان تجارت، تعامل و ارتباط سازی قوی و دو سویه با آنان، بهره‌وری از کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی می‌باشد، همچنین درباره کسب و کارتان می‌توانید اطلاعاتی کسب کنید.

جدیدترین محصولات در نمایشگاه در و پنجره هند

برای محصولات و خدمات در زمینه تکنولوژی پنجره، نمایشگاه در و پنجره هند رویدادی تخصصی می‌باشد که تنها بر تکنولوژی نمای بیرونی و در و پنجره متمرکز است، از محصولات این نمایشگاه می‌توان به سیستم‌های ساختاری و مقطعی، موارد نیمه ساخت، شیشه و محصولات شیشه‌ای، تجهیزات سخت‌افزاری ثابت و ایمنی، تجهیزات سایبان و تهویه، مواد لوازم کمکی برای تولید دستگاه‌ها، ابزارهای نصب سیستم‌های کاربری، تجهیزات کاربری، سازماندهی ادارات، خدمات لوازم جانبی، تحقیق و توسعه اطلاعات فنی قطعات، عناصر پیش ساخته را نام برد.

جدیدترین محصولات در نمایشگاه در و پنجره هند

فناوری های جدید در نمایشگاه در و پنجره هند

با حضور در نمایشگاه در و پنجره هند، از آخرین فناوری‌ها در زمینه در و پنجره آگاه خواهید شد، زیرا در این نمایشگاه شرکت های تولید کننده در و پنجره با توجه به اینکه رقیبان زیادی در این نمایشگاه حضور دارند، سعی بر این دارند که فناوری‌های جدیدی را به نمایش بگذارند، تا باعث جذب بازدید کنندگان زیاد و تصاحب بازار شوند.
به منظور موفقیت در نمایشگاه در و پنجره یکی از تاثیرگذارترین عوامل غرفه سازی در این نمایشگاه می‌باشد که به منظور غرفه سازی باید نکاتی رعایت شود از این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

۱- به افراد مجرب طراحی غرفه را بسپارید.

طراحی غرفه باید به افرادی سپرده شود که از تجربه در این زمینه برخوردار هستند و در این صورت بین طراحی دکوراسیون داخلی غرفه و نوع فعالیت شرکت مورد نظر انطباق زیادی را می‌توان مشاهده کرد، همچنین بین اجزای کابین و طراحی آن هماهنگی کامل برقرار می‌باشد.

۲- انتخاب مکان مناسب

 در ساخت و طراحی یک غرفه، نکته مهم دیگر انتخاب مکان با موقعیت عالی است، برای جذب عموم و افراد حاضر در نمایشگاه، موقعیت غرفه و جذابیت قوی آن بسیار مهم است، بهتر است مکان غرفه در جاهای پر رفت و آمد باشد، تا باعث شود افراد بیشتری از غرفه دیدن کنند و بعضی از بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند.

۳- انتخاب رنگ مناسب

یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام ساخت غرفه به آن توجه شود، رنگ دکوراسیون غرفه می‌باشد، انتخاب نوع رنگ برای غرفه، اساسی‌ترین فاکتور خواهد بود، به طور کلی تاثیر رنگ بر روی غرفه به اندازه‌ای می‌باشد که حتی اگر دکوراسیون انتخاب شده برای غرفه جذاب و پرقدرت باشد، اما انتخاب رنگ اشتباه، باعث می‌شود در دید مخاطب تاثیر خوبی نداشته باشد.

فناوری های جدید در نمایشگاه در و پنجره هند

۴- نیاز به تجهیزات کامل

از ابتدا برای طراحی یک غرفه نیاز به یک راهنمایی حرفه‌ای می‌باشد، همچنین نوع تجهیزاتی که برای طراحی و ساخت غرفه مورد استفاده قرار می‌گیرد، نیز بسیار با اهمیت است، در طراحی فضای غرفه داشتن ایده جدید یکی از تاثیر گذارترین عوامل در اجرای فضای نمایشگاهی می‌باشد، زیرا یکی از عواملی که باعث ایجاد ذهنیت منفی می‌شود، ایده‌های تکراری است، همچنین وجود وسایل غیر ضروری در غرفه نه تنها باعث جلب توجه مخاطبان نمی‌شود، بلکه احتمال خروج مخاطبان نیز از غرفه افزایش پیدا می‌کند، به همین منظور با انتخاب مناسب انواع تجهیزات غرفه‌سازی، برای توسعه کسب و کار خود جدیدترین ایده‌ها را پیاده سازی کنید.

۵- پیروی از سبک طراحی ساده و مینیمال

بهتر است نیاز مخاطبان را در نظر بگیرید و جذاب‌ترین و ایده‌آل‌ترین غرفه را طراحی کنید، با در نظر گرفتن دید مخاطب می‌توانید، بهترین و محبوب‌ترین عناصر برای طراحی ساخت غرفه را به کار ببرید و پیروی از سبک مینیمالیستی با دیوارهای ساده و یک رنگ یکی از محبوب‌ترین طرح‌ها است، همچنین یکی از  خلاقانه‌ترین و مبتکرانه‌ترین تکنیک‌های غرفه‌سازی برای کسب و کار شما، استفاده از تصاویر سه بعدی می‌باشد.

۶- نورپردازی در طراحی غرفه

در طراحی ساخت غرفه سازی، نورپردازی یک نکته اصل و بسیار مهم می‌باشد و استفاده از نورپردازی قوی و صحیح در طراحی هر مکان یکی از راه‌های جذب مخاطب است، باید از بهترین نورپردازی در طراحی غرفه نمایشگاهی استفاده شود و باید نورپردازی غرفه با سایر اجزای غرفه و طرح‌های کلی آن هماهنگ باشد، در غیر این صورت در طراحی غرفه تاثیر مثبتی نمی‌گذارد و باعث از بین رفتن سایر اجزای آن نیز می‌شود.

۷- توجه به جزئیات

جزئیات در طراحی ساخت غرفه سازی نیز با اهمیت می‌باشد و این جزئیات زمانی معنا پیدا می‌کنند که در کنار هم قرار بگیرند، برای داشتن یک غرفه جذاب و پرطرفدار باید تمام محدودیت‌ها در نظر گرفته شود و به افراد مجرب و کاربلد طراحی آن را در بسپارید.

۸- برای بازدید کنندگان هدایای تبلیغاتی در نظر بگیرید.

در غرفه خود می‌توانید برای بازدید کنندگان هدایای تبلیغاتی در نظر بگیرید، که بهترین و ارزان‌ترین گزینه بر اساس نوع کسب و کار شما می‌باشد و نقش بسیار مهمی در جامعه سیاست و فرهنگ مردم دارد.

۹- داشتن ایده جدید در ساخت غرفه

در ساخت غرفه‌ها یکی از مهمترین عوامل موثر ایده جدید می‌باشد و در بسیاری از موارد غرفه‌هایی که در نمایشگاه با ایده‌های نو ساخته می‌شوند، بدون در نظر گرفتن نوع محصول بیشترین بازدید کننده را دارد، زیرا وجود ایده‌های تکراری باعث خسته شدن بازدید کنندگان می‌شود، در سال‌های اخیر به دلیل بازدید زیاد، غرفه‌های زیادی از دوره‌های قبل تکرار شده است که منجر به خستگی بیش از حد بازدید کنندگان شدند، در صورتی که از ایده‌های جدیدی در ساخت غرفه استفاده شود، باعث پیشی گرفتن از غرفه‌های تکراری و خسته کننده خواهد شد.

پنجره دوجداره در نمایشگاه در و پنجره هند

در نمایشگاه در و پنجره هند گفتگوهایی در مورد صرفه‌جویی در انرژی انجام می‌گیرد، که به منظور صرفه‌جویی در انرژی یکی از موارد موثر در و پنجره‌های دوجداره می‌باشد  که با کیفیت بالا در نمایشگاه در معرض دید قرار داده می‌شود.

درب و پنجره UPVC در نمایشگاه در و پنجره هند

در نمایشگاه در و پنجره هند یکی دیگر از محصولات، محصولات پی‌وی‌سی روکش‌دار می‌باشد، که شرکت های زیادی به عرضه این محصولات می‌پردازند.

درب و پنجره آلومینیومی در نمایشگاه در و پنجره هند

درب و پنجره آلومینیومی یکی دیگر از مواردی می‌باشد که در نمایشگاه در و پنجره هند در معرض نمایش قرار داده می‌شود و افراد زیادی از این درب و پنجره‌ها استقبال می‌کنند.

درب و پنجره آلومینیومی در نمایشگاه در و پنجره هند

درب و پنجره چوبی در نمایشگاه در و پنجره هند

یکی دیگر از مواردی که در نمایشگاه در و پنجره هند در معرض نمایش قرار داده بشود درب و پنجره‌های چوبی می‌باشد، که بخشی از بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در این نمایشگاه به این درب و پنجره‌ها علاقمند می‌باشند.
قبل از حضور در نمایشگاه باید هدفتان از حضور در نمایشگاه را در نظر بگیرید و برای شرکت کردن در آن یک برنامه‌ریزی مناسب داشته باشید، برای حضور در این نمایشگاه نیاز به ویزای نمایشگاهی می‌باشد که این ویزا به افرادی تعلق می‌گیرد، که قصد دارند در سمینار و نمایشگاه شرکت نمایند، برای دریافت این ویزا نیاز به دعوتنامه رسمی و بلیط شرکت در نمایشگاه می‌باشد، همچنین از سوی برگزار کننده و از نمایشگاه یک معرفی نامه برای شما ارسال شود و با موضوع و مفاد نمایشگاه یا رویداد، مرتبط باشید، وضعیت شغلی و مدارک تحصیلی شما این وضعیت را ثابت می‌کند، قبل از شرکت در نمایشگاه باید به نکاتی توجه کنید که از این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- توجه به زمانبندی نمایشگاه از جمله زمان ثبت نام اولیه و زمان تعیین غرفه

۲- مطالعه کتاب راهنمای نمایشگاه یا رویداد با دقت کافی

۳- کمی زودتر به محل نمایشگاه، اقلامی که قصد معرفی یا فروش آنها در نمایشگاه را دارید، ارسال کنید.

۴- بهتر است افرادی را برای حضور در نمایشگاه انتخاب کنید، که به زبان انگلیسی تسلط کافی داشته باشند و نیز به روش‌های بازاریابی حضوری و دیداری نیز مسلط باشند، بنابراین این افراد باید آموزش‌های لازم را به طور کامل دیده باشند.

درب و پنجره چوبی در نمایشگاه در و پنجره هند

۵- به درستی و بر اساس سلیقه و فرهنگ بازار مخاطب، در مورد نحوه چیدمان و دکوراسیون غرفه خود تصمیم گیری کنید.

۶- یکی دیگر از مواردی که باید مد نظر قرار بگیرد، نحوه پذیرایی از مشتریان و انتخاب لباس‌های فرم نمایندگان می‌باشد.

در حین برگزاری نمایشگاه نیز باید به نکاتی توجه شود که از این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- به طور کامل نظم و انضباط در غرفه رعایت شود و از هر جنبه از جمله حضور به موقع پرسنل و نحوه تقسیم وظایف را مدنظر قرار دهید.

۲- به درستی کاتالوگ‌ها و بروشورها، هدایای تبلیغاتی و کارت‌های ویزیت را توزیع کنید.

۳- طبق رعایت سنت‌ها و فرهنگ همان مردم، پذیرایی و تعامل با مهمانان را انجام دهید.

۴- به تعامل و گفتگو با غرفه‌های دیگر و رقیبان خود بپردازید.

 بعد از برگزاری نمایشگاه نیز به نکات توجه کنید که از این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

۱- نظم و انضباط کافی در مورد جمع آوری غرفه و وسایل خود داشته باشید.

۲- در یک فضای امن، کلیه اطلاعات جمع آوری شده در طول نمایشگاه را ذخیره کنید.

۳- توجه به درخواست‌هایی که در طول نمایشگاه از شما شده است و رسیدگی به آنان در اسرع وقت

به منظور حضور در نمایشگاه در و پنجره هند کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی در مورد زمان و مکان این نمایشگاه به دست آورید، همچنین برای حضور در نمایشگاه باید به نکاتی توجه شود، که قبل از حضور در نمایشگاه می‌توانید در مورد این نکات از کارشناسان سوال بپرسید، کارشناسان آژانس با صبر و حوصله به تمام سوالات شما پاسخگو خواهند بود و هیچ ابهامی در این زمینه برای شما باقی نخواهند ماند، همچنین برای حضور در نمایشگاه بهتر است از قبل یک برنامه‌ریزی کامل داشته باشید و چند روز قبل از برگزاری نمایشگاه در کشور هند حضور داشته باشید، تا دغدغه‌ای برای حضور در نمایشگاه نداشته و بیشتر تمرکز خود را بر روی بهره‌وری از آن بگذارید، در واقع با یک برنامه‌ریزی کامل می‌توانید علاوه بر بازدید از نمایشگاه، از جاهای دیدنی هند نیز دیدن نمایید، آژانس مسافرتی، رضایت مشتریان را در اولویت قرار می‌دهد و تمامی اقدامات لازم برای سفر را با دقت و به صورت کامل انجام خواهد داد، تا هیچ مشکلی در طول سفر برای شما ایجاد نشود.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.