تور کشتی کروز امارات + عمان

  • مدت: 7 شب و 8 روز
  • تاریخ برگزاری: 1403-01-01
  • خدمات تور: 7 شب و 8 روز اقامت و سفر رویایی با کشتی کروز لوکس MSC OPERA با خدمات ULTRA ALLINCLUSIVE (U.ALL) یا FULL BOARD (F.B) (صبحانه. ناهار. شام میان وعده ) استفاده از برنامه های آمفی تئاتر- استخر- بدنسازی و ده ها سرگرمی جذاب در هر روز و هر شب و بازدید به ترتیب از شهرهای دبی خصب- مسقط- ابوظبی- جزیره صبرینی یاس- ویزای مخصوص کروز و تمامی مالیات های مخصوص مسافرین کشتی کروز + ترانسفرهای فرودگاهی مقصد- بیمه مسافرتی و جلسه معارفه و آموزش کامل سفر* خدمات UALL در این پکیج شامل خدمات F.B + پکیج نوشیدنی U.ALL + گشت کامل شهر دبی با اتوبوس های خاص می باشد.
  • تور کشتی کروز امارات + عمان نوروز 1403: دانلود
  • رزرو این تور

لیست هتل‌ها و تعرفه قیمت

نام هتل
خدمات هتل
قیمت دو تخته
قیمت یک تخته
Kid's room price with bed (6 to 12 years old)
Infant's room price without bed (2 to 6 years old)
توضیحات

تور کشتی کروز امارات + عمان

تصور اینکه روزی با کشتی از سفر و خوشگذرانی لذت ببرید، هیجان انگیز می‌باشد و تور کشتی کروز امارات و عمان این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا باعث تجربه حس و حال عجیب و غریبی شود.
در دل اقیانوس‌ها  لذت به خواب رفتن و بیدار شدن روی عرشه کشتی غیر قابل توصیف است، هیچ سفری به اندازه سفر اقیانوسی لذت بخش نمی‌باشد و می‌توانید در سرزمین‌های ناشناخته به گشت و گذار بپردازید و با کشتی مدرن و لوکس، مقاصد جدید گردشگری دنیا را کشف کنید.
با تور کشتی کروز امارات+ عمان می‌توانید در طول مدت کوتاه سفر جاهای مختلفی را ببینید و از انواع و اقسام تفریح‌ها در داخل کشتی سرخوش شوید.
یکی از جدیدترین، مدرن‌ترین و بزرگترین کشتی کروزهای جهان کشتی کروز MSC Vituosa است که با سفر با این کشتی برای خود و خانواده‌تان سفر خاطری انگیز خواهید داشت و با قیمت‌های باورنکردنی و ارزان، سفری فوق لوکس را تجربه خواهید کرد. در یک تور می‌توانید از جاهای مختلف دیدن کنید. در رستوران‌های فوق لوکس ۵ ستاره کشتی کروز، در طی شبانه روز ۲۰ ساعت در حال سرویس دهی به مسافران کشتی می‌باشند.

تور کشتی کروز امارات + عمان
در واقع کشتی کروز یک هتل ۵ ستاره فوق لوکس جهت اقامت می‌باشد، که باعث می‌شود شما استرس و اضطرابی در مورد جابجایی در سفر نداشته باشید و بدون هزینه از شهری به شهر دیگر انتقال پیدا کنید و در زمان خواب و استراحت این انتقال انجام می‌گیرد و دیگر نگرانی در مورد تاخیر و جا ماندن نخواهید داشت، در این کشتی نیروهای آموزش دیده در خدمت شما هستند که بالغ بر ۱۷۰۰ نفر می‌باشند و در هر لحظه که شما درخواستی داشته باشید، پاسخگو خواهند بود.

تور کشتی کروز امارات و عمان نوروز 1403

برای اطلاع از برنامه تورکشتی کروز امارات و عمان در نوروز ۱۴۰۳ بهتر است به آژانس مسافرتی ناخدای سفر مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی در مورد زمان تور و هزینه‌های آن دریافت نمایید.

هر سوالی که در این زمینه داشته باشید، کارشناسان با صبر و حوصله پاسخگو خواهند بود و هیچ ابهامی برای شما باقی نخواهد ماند.
برنامه سفر به شرح زیر می‌باشد، در ابتدا باید در فرودگاه تهران حضور پیدا کنید و با گرفتن کارت پرواز، به مقصد دبی حرکت کنید، زمانی که به فرودگاه دبی می‌رسید به سمت بندر شیخ، دبی حرکت کرده و با مراجعه به شرکت و انجام تشریفات وارد کشتی کروز می‌شوید، زمانی که کابین را تحویل گرفتید، می‌توانید به گشت و گذار در کشتی پرداخته تا با امکانات تفریحی آن آشنا شوید، باید در عرشه کشتی حضور داشته باشید تا به شما در مورد نکات ایمنی سفر توضیحاتی داده شود و سپس سفر به مقصد شهر خصب کشور عمان آغاز می‌شود.

سفر با کشتی کروز به امارات و عمان

سفر اسرارآمیزی به سواحل و ناشناخته‌های خلیج فارس با کشتی کروز خواهید داشت و از مقاصد این سفر، شهرهای ابوظبی، دبی، خصب، جزیره سیر، بنی یاس در امارات و نهایتاً شهر مسقط عمان می‌باشد که در این کشتی اتاق‌های اقامتی لوکس و امکانات فراوان را می‌بینید و مانند یک هتل ۵ ستاره می‌باشد، در کنار آن برنامه‌های تفریحی و شاد در کشتی وجود دارد و برای عاشقان خوشگذرانی، لحظاتی پر از هیجان دائمی به همراه دارد.
در کشتی روز خود را با صرف صبحانه لاکچری آغاز می‌کنید و به بندر خصب در کشور عمان می‌رسید، می‌توانید در صورت خرید تور آپشنال، از شهر دیدن کنید و به سمت شهر مسقط بندر خصب را ترک کرده و به این سمت حرکت کنید.
صبح روز بعد به مقصد می‌رسید و می‌توانید در کشتی صبحانه خورده و از جاذبه‌های گردشگری شهر مسقط دیدن کنید و سپس به سمت ابوظبی حرکت نمایید، در مسیر حرکت به ابوظبی، وقت آزادتری دارید و می‌توانید از تفریحات داخل کشتی، مانند تفریحات کازینو، فروشگاه، پارک آبی و رستوران‌ها استفاده کنید.

سفر با کشتی کروز به امارات و عمانبعد از ابوظبی، سفر به سمت جزیره بنی یاس کشور امارات آغاز می‌شود، البته اگر تور آپشنال ابوظبی را خرید کرده باشید، می‌توانید از مجموعه فراری یا موزه لوور ابوظبی دیدن کنید.
در جزیره بنی یاس نیز می‌توانید از فضای سبز فوق العاده جزیره دیدن کنید و به سمت دبی کشتی جزیره را ترک می‌کند.
با رسیدن به دبی می‌توانید از این شهر دیدن کنید و یا اینکه در کشتی اقامت داشته باشید و بعد از تسویه حساب با کشتی روز بعد از کشتی خارج می‌شوید،
در پایان سفر باید در فرودگاه حضور پیدا کنید و به مقصد تهران پرواز کنید و سفر شما به پایان می‌رسد.

رزرو تور کشتی کروز امارات و عمان

برای سوار شدن به این کشتی نیاز به ویزای ویژه مولتی کروزشیپ می‌باشد و با ویزاهای عادی کشور امارات امکان سوار شدن به این کشتی وجود ندارد، از طریق نمایندگی‌های رسمی کمپانی MSC Cruise امکان درخواست این ویزا وجود دارد که برای دریافت آن نیاز به زمان ۱۰ الی ۱۵ روزه می‌باشد.
برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر در مورد رزرو تور کشتی کروز امارات و عمان بهتر است به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید.

رزرو تور کشتی کروز امارات و عمان

هزینه تور کشتی کروز امارات و عمان

در فروش و بازاریابی و قیمت گذاری شرکت MSC دارای مارک‌های مختلف با سیاست‌ها و قوانین متفاوت می‌باشد، به عنوان مثال دارندگان پاسپورت آمریکایی که با کردیت کارت شخصی خود به خریداری اقدام کنند، قابل استفاده است و در صورتی که شهروندان سایر کشورها از این مارکت خریداری کنند، امکان  سوار شدن برای این دسته از افراد طبق مقررات این شرکت به کشتی وجود نخواهد داشت و این شرایط و سیاست طی فرایند خرید عنوان شده است و در صورتی که تیک خوانده شدن را زده‌اید، مبلغ پرداخت شده به صورت کامل سوخت خواهد شد و امکان سوار شدن به کشتی نیز وجود ندارد.

هزینه تور کشتی کروز امارات و عمان

خدمات تور کشتی کروز امارات و عمان

افرادی که تا به حال تجربه سفر دریایی را نداشته‌اند، شاید این سوال برایشان پیش آید که در تور چه امکاناتی وجود دارد، در کشتی کروز که یک کشتی غول پیکر لاکچری می‌باشد، برای جابجایی مسافران به روزترین امکانات رفاهی و تجهیزات وجود دارد و جذابیت‌های تفریحی توریستی آن به اندازه‌ای می‌باشد که آن را به یک هتل و تفریحگاه چند منظوره تبدیل کرده است و زمانی که با کشتی کروز همراه شوید، می‌توانید از نزدیک به تماشای دیدنی‌های زیبای امارات و عمان بپردازید، در این مناطق کشتی مدتی توقف دارد و برای گشت زنی فرصتی به شما می‌دهد، تفریحات این کشتی به اندازه ای می‌باشد که بسیاری از زوجین برای ماه عسلشان آن را انتخاب می‌کنند و نهایت لذت را از با هم بودن روی آب‌های نیلگون خلیج فارس و شام دو نفره می‌برند.

خدمات تور کشتی کروز امارات و عمان

 

بهترین زمان سفر با کشتی کروز به امارات و عمان

در بهار و زمستان در تور کشتی کروز بهترین شرایط آب و هوایی و زیبایی‌های مجذوب کننده، کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را تجربه می‌کنید و سفری به یادماندنی و خاطره انگیز برای شما به همراه خواهد داشت، همچنین شب‌های پرهیجان و پرشور و حال را برایتان رقم می‌زند که با هیچ شرایطی قابل مقایسه نیست، روی اقیانوس می‌توانید در زیر نور نقره‌ای ماه تفریحات و بزم و پایکوبی کنید که باعث به وجد آوردن هر گردشگری می‌شود.

جاذبه های گردشگری تور کشتی کروز امارات و عمان

لذت واقعی سفر، در سفر دریایی می‌باشد و هر کسی با هر نوع سفر جهانگردی که داشته باشد، با تجربه این سفر، تجربه واقعی سفر را درک خواهد کرد. این گونه سفرها به خصوص با کشتی لوکس کروز مزیت بزرگی دارد، که از مزیت آن امکانات رفاهی بی‌نظیر و منحصر به فرد است و هیجان وصف ناپذیری هر لحظه از اینکه بر روی آب‌های اقیانوسی شناورید خواهید داشت با هیچ نمونه دیگری سفرهای دریایی قابل مقایسه نیستند، و باعث جدا شدن شما از روزمرگی و دغدغه‌های معمول خواهد شد.
در واقع چنانچه چند روزی از تمام برنامه‌های کاریتان جدا شوید، با تمام وجود حس آرامش و لذت را حس می‌کنید و روی آب‌های خروشان فارغ از چالش‌های همیشگی زندگی، به تمدد اعصاب مشغول می‌شوید، در حالی که بر فراز عرشه کشتی با صدای موسیقی و رقص شام لذیذی را نوش جان می‌کنید، در کشتی کروز قطعاً تک تک لحظاتتان همراه عزیزانتان خاطره انگیزترین خواهد بود.

۱- مارینا دبی

از جاذبه‌های گردشگری که با کشتی کروز می‌توانید به تماشای آن بپردازید، مارینا دبی می‌باشد که دارای معماری مدرن و خیره کننده می‌باشد و در شب نورپردازی فوق العاده آن، باعث خیره شدن هر بیننده‌ای می‌شود. در تور کشتی کروز امارات با صرف شام در چنین منطقه‌ای با ساحل ارغوانی و هوای معتدل و شرقی و وعده‌های غذایی متنوع و لذیذ قطعاً می‌تواند ضیافت ماندگاری باشد. در کنار کانال آبی به طول سه کیلومتر، منطقه مارینا دبی که محدوده ساحلی است قرار گرفته است و به وفور در این منطقه کافه‌ها و رستوران‌هایی به چشم می‌خورند، در فضای اطراف کانال نیز برای قدم زدن و گشت و گذار ۸ کیلومتر مسیر پیاده‌روی در نظر گرفته شده است، در جهان این منطقه یکی از وسیع‌ترین ماریناهای ساخت دست بشر می‌باشد و منطقه با چراغ‌های همیشه چشمک زن و پویا با آسمان خراش‌ها و برج‌های لوکس چندین طبقه، دل هر بیننده‌ای را می‌رباید.

۲- پالم جمیرا

یک جزیره مصنوعی که در منطقه جمیرا دبی افتتاح شده است و توانسته از سراسر دنیا بسیاری از گردشگران را به خود جلب نماید، پالم جمیرا می‌باشد که به شکل یک نخل طراحی آن صورت گرفته و این طراحی جذاب باعث خیره شدن همه نگاه‌ها می‌شود، مساحت این جزیره برابر با ۲۵ کیلومتر مربع می‌باشد و از تفریحات و سرگرمی‌های آن می‌توان به شنا با دلفین‌ها تا ماجراجویی در پارک آبی را نام برد، همچنین در این جزیره هتل‌ها و خانه‌های بسیار لوکسی طراحی شده است، که به یکی از گران‌ترین جزایر مصنوعی دنیا آن را تبدیل کرده اند.
یکی از گرانترین و شیک‌ترین هتل‌های دنیا دبی هتل آتلانتیس می‌باشد که در پالم جمیرا واقع شده است و با منوی غذای عربی و بین المللی در این جزیره از مهمانان پذیرایی می‌شود، همراه با تورکشتی کروز می‌توانید در مسیر دایره وار تمام مناطق شگفت انگیز اطراف این جزیره را مشاهده کنید، و سفر شگفت انگیز را تجربه کنید.

جاذبه های گردشگری تور کشتی کروز امارات و عمان

۳- برج العرب

هفتمین هتل مرتفع جهان برج العرب نام دارد، که در سال‌های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی به خصوص در دبی برج العرب در رده هفتم قرار می‌گیرد در طراحی و ساخت نمای داخلی این هتل از طلا استفاده شده است و با قدم زدن در قسمت‌های مختلف این برج انگار در معدنی از طلا قدم برمی‌دارید، برج العرب بر خلاف عظمت و بلندی که دارد، تنها ۲۸ طبقه دوگانه دارد که دارای ۲۰۲ اتاق خواب است، که همگی آنها سوئیت‌های دوبلکس هستند. بزرگترین سوئیت آن ۷۸۰ متر مربع و کوچک‌ترین آن ۱۶۹ متر مربع می‌باشد، از ستون‌های سفید توسکانی و راه پله‌های پیچ مرمری با برگ‌های کار شده بر روی نرده‌ها  طراحی داخلی هتل تشکیل شده است، کف و دیوار حمام‌های آن از موزاییک‌های با معماری عربی پوشیده شده است و طراحی داخلی این هتل ترکیبی از معماری شرقی و غربی است.

آیا برای تور کشتی کروز امارات + عمان ویزا لازم است؟

برای سفر به امارات و عمان مسیرهای متفاوتی پیش روی شماست، اما اقتصادی‌ترین روش و هیجان انگیزترین آنها کشتی کروز می‌باشد، کشور ایران در همسایگی آبی کشور امارات قرار دارد و با این کشور مرز آبی مشترک داریم، در واقع این موقعیت استراتژیک باعث شده تا شرایطی به منظور سفری جذاب‌تر و به نسبت ارزان‌تر از هواپیما به امارات داشته باشید. بزرگترین کشتی کروز اقیانوس پیما که دارای ۱۷۶ متر طول و دارای ۷ طبقه است، در حال حاضر در کشور در حال تردد است، از تجهیزات کشتی کروز ۱۳۰ کابین، ۴۱۳ تخت خواب، امکانات رفاهی لوکس را نام بردو فضای داخلی آن ۳۵۰۰ متر مربع می‌باشد و از مجموعه‌هایی که در این کشتی وجود دارد، می‌توان رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، سالن بیلیارد، سالن، سینما، اتاق جلسات و مطالعه، سالن، نشست‌ها و همایش‌ها، مجموعه بازی، کودکان و آشپزخانه با امکانات طبخ غذاهای ایرانی را نام برد.
برای تورکشتی کروز امارات عمان نیاز به مدارک زیر می‌باشد، اصل پاسپورت، اسکن کارت ملی، اسکن پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار از تاریخ پرواز بازگشت، اسکن یک قطعه عکس رنگی ۶ در ۴، اسکن کامل صفحه اول شناسنامه، پیش پرداخت کل مبلغ ریالی به اضافه ۹۰ درصد مبلغ ارزی تور دبی کشتی کروز از بندرعباس نیز وجود دارد، در مسیر بندرعباس شارجه، کشتی کروز رفت و آمد دارد و می‌توانید با بهترین و لوکس‌ترین شرایط با تهیه بلیط این کشتی مسافری فوق العاده به امارات سفر کنید، به نوع امکانات اقامتی در کشتی، قیمت تور بستگی دارد از اسکله باهنر این کشتی در روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۶ عصر حرکت می‌کند و از اسکله مینا خالد شارجه، در روزهای دوشنبه و چهارشنبه برگشت دارد.

آیا برای تور کشتی کروز امارات + عمان ویزا لازم است؟
روی آب‌های خلیج فارس مدت زمان سفر لاکچری شما ۱۲ تا ۱۴ ساعت است و بین ۸۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم مجوز حمل بار را دارید، برای اقامت در این هتل با توجه به اتاق اقامتی، امکانات، هزینه‌های متفاوتی پرداخت می‌شود، می‌توانید بهترین اوقات را در همراهی این تور داشته باشید.
تور کشتی کروز از بندر لنگه نیز امکان‌پذیر است و یکی از محبوب‌ترین، شهرهای گردشگری دنیا دبی می‌باشد که دارای تکنولوژی با معماری فوق العاده و منحصر به فردی است، از دلایل محبوبیت این شهر فرصت تفریحات آبی و استراحت و آفتاب گرفتن است.
برای همراهی با تور کشتی کروز از بندر لنگه با سفرهای داخلی می‌توانید به راحتی خود را به بندر لنگه یا بندرعباس برسانید و سپس با این تور همراه شوید، همراهی با کشتی در این سفر بسیار راحت و مفرح می‌باشد و به دلیل جذابیت زیاد و امکانات عالی، نیمی از گردشگران ایرانی سفرهای دریایی را ترجیح می‌دهند.
برای سفر با تورکشتی کروز امارات عمان لازم است که به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی در مورد زمان تور، قیمت تور و جزئیات آن به دست آورید، می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، امکانات دریافتی را طبقه بندی نمایید، در واقع با توجه به امکاناتی که در تورکشتی ارائه داده می‌شود و همچنین اتاق‌های حمایتی میزان هزینه دریافتی متغیر می‌باشد و هرچه امکانات بیشتری ارائه شود باعث افزایش هزینه خواهد شد. اما سفر با تورکشتی یک سفر هیجان انگیز و به یاد ماندنی می‌باشد، زیرا تصور اینکه بر روی آب‌های اقیانوس در سفر باشید و یک خواب آرام و لذت بخش را تجربه کنید، بسیار آرامش بخش خواهد بود، اما خود کشتی دارای امکانات مختلفی می‌باشد و دارای تفریحات مختلفی می‌باشد که باعث سرگرمی گردشگران خواهد شد و مانند یک هتل می‌باشد‌.
در واقع با سفر با کشتی کروز دیگر نگرانی در مورد انتقال و جابجایی و تاخیر نخواهید داشت و در تمام سفر با خیال راحت به مشاهده جاذبه‌های گردشگری می‌پردازید، هزینه کشتی کروز نسبت به تور هواپیما کمتر می‌باشد و مدت زمان آن با توجه به نوع تور متغیر است.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.