نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون پکن

نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون پکن

یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای دنیا شهر پکن می‌باشد که این شهر پایتخت چین است و تاریخی بسیار غنی دارد.
این شهر یک مرکز سیاسی، فرهنگی، آموزشی و تجاری می‌باشد و به دلیل جاذبه‌های فراوانی که دارد، باعث جلب گردشگران بسیاری می‌شود. این شهر، شهر آسمان خراش‌ها و سازه‌های مدرن می‌باشد و تکنولوژی در این سرزمین با سرعت سرسام‌آوری رشد می‌کند، علاوه بر وجود آسمان خراش‌ها، در این شهر ساختمان‌های قدیمی نیز وجود دارد.
منظم‌ترین و فعال‌ترین مردمان دنیا در این شهر ساکن می‌باشند، که با توجه به این نظمی که در شهر وجود دارد، شلوغی آن آزاردهنده نخواهد بود. پکن دارای طبیعت زیبایی می‌باشد و اطراف آن با کوه احاطه شده است، از لحاظ سیاست و تجارت یکی از ابرقدرت‌های دنیا می‌باشد و در این شهر معابد، پارک‌ها، باغ‌ها، مقبره‌ها، دیوارهای کهن و دروازه‌هایی به چشم می‌خورند، که گنجینه‌های بسیار با ارزشی برای این شهر به حساب می‌آید، علاوه بر این مراکز خرید وسیع، پارک‌های زیبا و رستوران‌های معروف پکن باعث جذب گردشگران می‌شود و مرکز کارآفرینی و فناوری می‌باشد و جوانان ایده پرداز و خلاقی دارد که همیشه در حال پیشرفت در علوم نوین و پژوهش هستند.

نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون پکن
در شهر پکن کشور چین نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون پکن برگزار می‌گردد که بزرگترین و موثرترین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان در چین است. به عنوان نمایشگاه تجاری پیشرو صنعت ساختمان دکوراسیون و مصالح ساخت و ساز آسیا، نمایشگاه ساختمان چین فرصت آسان‌تری جهت دیدار با تامین کنندگان با کیفیت بالای این صنعت، در زیر یک سقف در یک زمان برای بازدید کنندگان فراهم می‌کند.
برای تولید کنندگان مصالح ساختمانی چین برای ورود به بازار جهانی، بستر ایده‌آل به شمار می‌رود و برای ورود شرکت‌های خارجی به بازار چین، تنها کانال مهم می‌باشد.
در این نمایشگاه محصولاتی از قبیل سرامیک، آشپزخانه و حمام کاغذ، دیواری تزیینی، درب پنجره، پرده، سقف، محصولات چوبی و سنگی، کاشی و سازه‌های صرفه‌جویی در انرژی، ارائه می‌شود و یکی از رویدادهای بین‌المللی عالی برای صنعت دکوراسیون ساختمان است، که به عنوان یک رویداد تجاری ایده‌آل، سالانه توسط ساختمان و دکوراسیون مورد ستایش قرار می‌گیرد.

زمان نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون پکن

بیش از چندین دهه است که نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و مصالح ساختمانی پکن چین، فعال و همواره در حال رشد است، با توجه به اطلاعات به روز و بالایی که بازار چین دارد.
برای تولید کنندگان داخلی و خارجی همواره بازار بسیار خوبی جهت ارائه محصول می‌باشد.

زمان نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون پکن
از لحاظ جغرافیایی چین دارای همسایگان زیادی می‌باشد که همواره در حال مراودات اقتصادی هستند و به خاطر بالا بودن سطح کیفیت بسیاری از تجار، بازرگانان نمایشگاه پکن نسبت به منطقه برای بازدید و عقد قرارداد و جلسات به این نمایشگاه مراجعه می‌کنند.
در برگزاری نمایشگاه، توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف با استفاده از تجربیات برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه بسیار به موفقیت شما در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و مصالح ساختمانی پکن چین و رسیدن به اهداف مد نظر کمک خواهد کرد.

مکان نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون پکن

از قدیمی‌ترین، بزرگترین و بهترین نمایشگاه مصالح ساختمانی پکن، نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و مسائل ساختمانی پکن چین است، که تنوع محصولی و خدمات بسیار بالایی در این نمایشگاه ارائه می‌شود و از سرتاسر جهان شرکت کنندگان با به روزترین تکنولوژی و محصول در این نمایشگاه گرد هم آمده اند و با بازدید از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و مصالح ساختمانی پکن چین شما می‌توانید با بروزترین تکنولوژی ابزار و تجهیزات مصالح ساختمانی آشنا شوید و به مشتریان خود همواره خدمات به روز شده جهان را ارائه دهید. یک رویداد ایده‌آل برای حضور در عنوان مربوط به کسب و کار شما در تمام طول سال نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و مصالح ساختمانی پکن چین می‌باشد.
به منظور حضور در نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون پکن، یکی از مواردی که تاثیر بسزایی در افزایش موفقیت شما خواهد داشت، طراحی غرفه نمایشگاهی می‌باشد، که باعث جذب تعداد زیادی بازدید کننده از محصولات شما خواهد شد. برای غرفه نمایشگاهی خود باید یک برنامه‌ریزی مناسب داشته باشید و موارد مختلفی را در نظر بگیرید تا نتایج مثبتی از غرفه سازی در نمایشگاه دریافت نمایید از این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- انتخاب مکان مناسب

برای غرفه نمایشگاهی انتخاب یک مکان مناسب به عوامل زیادی مانند فضای موجود برای غرفه، محل برگزاری نمایشگاه، تردد مخاطبین و توانایی دسترسی به وسایل حمل و نقل، بستگی دارد، همچنین باید جایگاه رقبای خود را در نظر بگیری و در کنار آنها نتوانید جایی برای خود پیدا کنید، برای انتخاب مکان مناسب بهتر است با بررسی این عوامل تحلیل خوبی انجام داده و بهترین مکان را در نهایت برای غرفه خود انتخاب کنید.

۲- در نظر گرفتن اندازه مناسب برای غرفه نمایشگاهی

باید به منظور جذب نظر مخاطبان اندازه غرفه نمایشگاهی مناسب باشد، به گونه‌ای که برای بازدید کنندگان آسایش و راحتی را تامین کند و اندازه آن به گونه‌ای باشد که حجم و نحوه نمایش محصولات به خوبی انجام شود و باید طول، عرض و ارتفاع غرفه را این ابعاد در خود جای دهد.

مکان نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون پکن

۳- طراحی داخلی

باید جذابیت طراحی داخلی غرفه به گونه‌ای باشد که با محصولات موجود در آن مطابقت داشته باشد، در واقع هویت برند و محصولات شرکت را غرفه نمایش می‌دهد و بهتر است از جنبه‌های عملی و ساده برای طراحی داخلی استفاده کنید، همچنین استفاده از نورپردازی مناسب، رنگ‌ها، دکوراسیون و فضای باز باعث می‌شود به راحتی غرفه شما توسط مشتریان قابل تشخیص باشد و تجربه خوبی از غرفه داشته باشند.

۴- برای نظم و مدیریت کابل‌ها و تجهیزات از کف کاذب استفاده شود.

یک راه حل موثر و پرکاربرد برای نظم و مدیریت کابل‌ها و تجهیزات در محیط‌های کاری، کف کاذب می‌باشد، می‌توانید به صورت منظم و قابل دسترسی، کابل‌ها، دستگاه‌ها و تجهیزات را بر روی کف قرار دهید، انجام این کار باعث صرفه‌جویی در فضای کاری و بهبود فضا برای کارکنان می‌شود.

۵- نورپردازی در ساخت غرفه

 نورپردازی به معنای استفاده از نور به عنوان یک عنصر تزیینی است، می‌توانید با استفاده از نور به درستی در طراحی غرفه تاثیرات مختلفی را بر روی حس مشاهده کننده داشته باشید.نورپردازی مناسب در غرفه باعث برجسته سازی محصولات و خدمات ارائه شده در آن می‌شود، باید به میزان مناسب در نورپردازی غرفه از نور استفاده شود، تا باعث روشن سازی و پویاسازی فضای غرفه شود، استفاده از نور بیش از اندازه باعث آزار و اذیت بازدیدکنندگان خواهد شد.

۶- از رنگ‌های مناسب بر دکوراسیون غرفه نمایشگاهی استفاده شود.

در دکوراسیون غرفه نمایشگاهی، استفاده از رنگ‌های مناسب می‌تواند باعث جلب توجه مشتریان و جذابیت غرفه شود، در صورتی که از رنگ‌های زنده و پررنگ استفاده شود، باعث روشن سازی و جذابیت محصولات خواهد شد و استفاده از رنگ‌های خاکستری باعث لوکس و عصری بودن محصولات می‌شود، همچنین باید رنگ‌های دیوار، زمین‌های نمایشگاهی و وسایل دکوراتیو  با محصولات هماهنگی داشته باشد.

لیست شرکت کنندگان نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون پکن 2024

در نمایشگاه ساختمان و مصالح ساختمانی پکن چین، غرفه‌داران مختلفی حضور دارند که به ارائه ساختمان کم انرژی غیر فعال، مصالح ساختمانی سبز، قایق‌های تزیینی، درب و پنجره‌های کم مصرف، قطعات ساختمان، طراحی معماری، دکوراسیون کامل ساختمان، دکوراسیون منزل، استاندارد و یکپارچه، کف و مصالح کف، اماکن ورزشی، تجهیزات و ابزار فنی ساختمان، قالب و داربست، ملات مخلوط خشک، عایق رطوبتی ساختمان، پوشش‌های ساختمانی، سیستم سازه، پیش ساخت سازه فولادی، ساختمان سازه چوبی، سیستم تصفیه هوا و هوای تازه، ساختمان هوشمند و خانه هوشمند، راهرو جامع شهری و شهر اسفنجی،ساختمان‌های خورشیدی و انرژی‌های نو می‌پردازند. اگر بخواهیم به صورت جزئی محصولات قابل ارائه غرفه‌داران نمایشگاه دکوراسیون داخلی پکن را بررسی نماییم این ابزار شامل

۱- ابزار بهداشتی و سیستم آشپزخانه

شیرآب، سونا، وان، حمام، جکوزی، حمام بخار، اتاق دوش، حمام بسته و اتصالات مربوطه کابینت، اصلاحات شستشو، لوازم آشپزخانه، ظروف بهداشتی می‌باشد.

۲- مواد کفپوش چوبی

دکوراسیون چوبی، کف چوب، مواد کامپوزیت، محیط داخلی و خارجی چوبی، دیوار و کف، کاشی و سرامیک داخلی و خارجی، سنگ، آجرمربع، گرانیت و سنگ مرمر و دیگر مواد تزیینی جامد، فرش و مواد کفپوش مختلف.

۳- درب و پنجره و ابزارهای سخت

درب اتوماتیک، درب‌های صنعتی، درب‌های چوبی، درب پارکینگ، درب کشویی، دیوار متحرک، پنجره، دیوار شیشه‌ای، پرده دیوار، آلیاژ آلومینیوم، مواد مختلف درب و پنجره، درب‌های کاربردی خاص و دیگر لوازم جانبی سقف سازی، مصالح دکوراسیون، دیوار منسوجات، کاغذ دیواری، ویلا

۴- سیستم بام فلزی

 مصالح بام آجر، مصالح سقف و دیوار، مصالح دکوراسیون داخلی و خارجی، دکوراسیون صنایع دستی، محصولات دکوراسیون سنگی، تجهیزات طرح چوب، محصولات ضد آب، مواد افزودنی مختلف، چسب و پر کردن شکاف، رنگ ضد خوردگی و زنگ زدگی.

لیست شرکت کنندگان نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون پکن 2024

۵- سیستم تجهیزات برق

قطعات کنترل مانند سوئیچ، تجهیزات و فناوری داخلی و بیرونی، پریز برق، تاسیسات حفاظت و کنترل ایمنی، سیستم‌های کنترل خودکار درها و غیره.

۶- مصالح ساختمانی خانه

مواد نسوز، پشم شیشه، پلاستیک، شیشه و مواد کامپوزیت فلزی و غیر فلزی، سیمان و مواد افزودنی، مصالح جدید، دیوار گچ و غیره

۷- مهندسی و خدمات ساخت و ساز

 طراحی معماری، طراحی داخلی، سیستم ساخت و ساز هوشمند، طراحی تزیینی و نرم‌افزارهای نسبی، مدل‌های معماری، اطلاعات معماری

۸- تجهیزات ساختمانی و مهندسی سازگار با محیط زیست

امکانات سازگار محیط زیست، ماشین آلات ساخت و سازهای مختلف، کنترل ترافیک شهری، امکانات باغبانی، امنیت ساخت و ساز و سیستم ضد حریق.

تقویم نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون پکن

نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون پکن بزرگترین و موثرترین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان در چین می‌باشد، که به عنوان نمایشگاه تجاری پیشرو صنعت ساختمان دکوراسیون و مصالح ساخت و ساز آسیا برای بازدید کنندگان در زیر یک سقف، در یک زمان، جهت دیدار با تامین کنندگان با کیفیت بالای این صنعت فراهم می‌کند.
از محصولات این نمایشگاه می‌توان کفپوش، سقف، کاغذ دیواری، رنگ دیوار، محصولات چوبی، کاشی سرامیک را نام برد و برای صنعت دکوراسیون، نمایشگاه دکوراسیون پکن یکی از رویدادهای بین المللی عالی است، که به عنوان یک رویداد تجاری ایده آل، سالانه توسط صنعت ساختمان و دکوراسیون مورد استقبال قرار می‌گیرد و به عنوان با نفوذترین و محبوب‌ترین برند تجاری بین المللی ساختمان در پکن و چین شناخته شده است. این نمایشگاه تاثیرگذارترین و بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان می‌باشد، که به طور مشترک توسط معتبرترین، سازمان‌های چینی یعنی شورای توسعه تجارت بین الملل چین و مرکز نمایشگاه بین المللی چین حمایت می‌شود.
اطلاعات نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون پکن در نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون پکن تازه‌های صنعت ساختمان به نمایش گذاشته می‌شود، که از این سازه‌ها می‌توان به کفپوش، سقف، کاغذ دیواری، محصولات چوبی، کاشی، سرامیک اشاره کرد. توسط شرکت نمایشگاه بین‌المللی zhongzhonghe پکن و گروه ژیائو فرانسه نمایشگاه برگزار می‌شود.
برای ساختن یک خانه عالی، علاوه بر اثاث، محصولات دکورخانه و انتخاب مبلمان، زیباشناسی کلی خانه را نیز در نظر بگیرید و چنانچه می‌خواهید برای خانواده خود، خانه‌ای عالی بسازید همه جزئیات مهم است و تفاوت ایجاد می‌کند، بنابراین بهتر است به طراحی داخلی خانه خود یک رویکرد جامع داشته باشید.

تقویم نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون پکن

همه چیزهایی را که می‌توانید به آن نیاز داشته باشید با طراحی برای ساخت در یک مکان دریافت می‌کنید.
خدماتی که در این طراحی دریافت می‌شود، شامل جمع آوری نیازمندی‌ها، برنامه‌ریزی چیدمان، مبلمان، تابلوی مفهومی و روحی، ترسیم جزئیات، نصب سقف کاذب، سیم کشی برق، کف سازی، کاشی کاری عمران و ساخت می‌باشد.
نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون پکن به عنوان یک رویداد برای ارتقا و توسعه بر کیفیت بالای مصالح ساختمانی خانه تمرکز می‌کند و ایده‌ها و نقشه‌های آینده ساختمان و دکوراسیون خانه را با حضور در نمایشگاه‌ها می‌توان ترسیم کرد.
در این نمایشگاه آخرین فناوری، ایده‌های رویایی و روندهای آینده به نمایش گذاشته می‌شود، همچنین با استفاده از نقاط قوت، کل زنجیره صنعت سفارشی سازی کل خانه، مصالح ساختمانی جدید، ماشین آلات نجاری، سیستم درب و پنجره، لوازم جانبی در و پنجره، خانه‌های هوشمند، لوازم آشپزخانه، سخت‌افزار خانه نشان دهنده بهبود طرح صنعت می‌باشد.
سه روند که آینده صنعت مصالح ساختمانی خانه چین را شکل می‌دهد در این نمایشگاه نشان داده می‌شود.
پتانسیل توسعه قابل توجه در بسیاری از بخش‌ها،این بخش شامل تخته‌های سازگار با محیط زیست فضایی ذخیره سازی آشپزخانه خانه هوشمند و باعث جلب توجه بسیاری از بخش‌های دیگر به خود می‌شود و باعث تحت تاثیر قرار دادن بسیاری از بازدید کنندگان می شود.

راهنمای نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون پکن

با هدف ترویج و استفاده از فناوری‌ها، مواد، فرایندها و تجهیزات جدید در صنعت ساخت و ساز و مبادلات اقتصادی و تجاری، ترویج، ارتقا صنعت ساخت و ساز و توسعه ساختمان‌های پیش ساخته، افتتاحیه بزرگ ساختمان ملی، نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و مصالح ساختمانی پکن چین برگزار می‌شود، که در این نمایشگاه نزدیک به ۱۰۰۰ غرفه‌دار گرد هم می‌آیند و با فعالیت‌های همزمان غنی، بار دیگر واحدهای ساختمان، شرکت‌های دکوراسیون، شرکت‌های لیزینگ، فروشندگان، خریداران و طراحان، نمایندگان ،مخاطبان مورد انتظار مانند معماران، مالکان، توسعه دهندگان، سازمان‌های دولتی و رسانه‌ها برای صنعت مصالح ساختمانی چین یک پلتفرم خرید و ارتباط ایجاد خواهند کرد و در ارتقای برند و مبادلات تجاری به نتایج مثمر ثمری دست خواهند یافت.
به منظور حضور در نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون پکن کافیست به آژانس مسافرتی مربوط به مراجعه کنید و مدارک مورد نیاز را به آنها تحویل دهید، تا تمامی اقدامات لازم برای سفر شما انجام گیرد در واقع این آژانس از زمان، مکان و جزئیات نمایشگاه مطلع می‌باشد و هر سوالی در این زمینه دارید می‌توانید با کارشناسان آژانس مطرح نمایید و کارشناسان آژانس با تمامی سوالات شما با صبر و حوصله پاسخگو خواهند بود.

راهنمای نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون پکن
برای حضور در نمایشگاه یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده داشته باشید تا بتوانید، نهایت بهره را از نمایشگاه ببرید و چند روز قبل از زمان برگزاری نمایشگاه در شهر پکن حضور داشته باشید، تا بیشتر تمرکز شما بر روی نمایشگاه باشد. در صورتی که برای حضور در نمایشگاه برنامه‌ریزی داشته باشید، علاوه بر بازدید از نمایشگاه می‌توانید از جاهای دیدنی این شهر نیز دیدن نمایید و یک سفر به یاد ماندنی را در ذهن خود تثبیت کنید.

کلام آخر

به عنوان نمایشگاه بزرگ بین المللی، مواد و مصالح ساختمانی می‌توان از نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون پکن نام برد، که به عنوان با نفوذترین و محبوب‌ترین برند تجاری بین‌المللی ساختمان در پکن و چین شناخته شده است، که هر ساله به طور شگفت انگیز، شرکت کنندگان در این نمایشگاه حضور دارند و به نمایش محصولات و کالاهای خود می‌پردازند.
حضور در این نمایشگاه علاوه بر بازدید از آخرین فناوری‌ها و تکنولوژی‌ها مربوط به ساختمان و دکوراسیون، مزایای دیگری دارد. زیرا شرکت‌هایی در این نمایشگاه حضور دارند که به منظور تصاحب بخشی از بازار به دنبال افرادی با پتانسیل بالا در زمینه بازاریابی هستند تا بتوانند به این افراد اعتماد کرده و امور توزیع، محصولات خود را به آنها بسپارند.
بنابراین چنانچه از پتانسیل بالایی در این زمینه برخوردار می‌باشید، می‌توانید با حضور در نمایشگاه رونق زیادی به کسب و کار خود بدهید. به منظور حضور در نمایشگاه مصالح ساختمانی و دکوراسیون پکن، کافیست به آژانس مسافرتی مراجعه کنید و با تحویل مدارک، منتظر پاسخگویی آنها باشید، کارشناسان این آژانس از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخوردار می‌باشند و با دقت تمامی مراحل برای سفر شما انجام خواهد شد.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.