نمایشگاه اسباب بازی استانبول

نمایشگاه اسباب بازی استانبول

در شهر استانبول کشور ترکیه، نمایشگاه اسباب بازی استانبول برگزار می‌گردد، که برای آشنایی با برندهای روز و جدیدترین تولیدات و محصولات این صنعت فرصت مناسبی می‌باشد، زیرا ۷۷ برند محلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند. انواع مختلف اسباب بازی‌ها در نمایشگاه اسباب بازی استانبول به نمایش گذاشته می‌شود و در حدود ۵۰ کشور در این نمایشگاه شرکت کرده و از ۳۷ کشور هیات خرید حضور دارند.
نسبت به پخش اسباب بازی در این نمایشگاه آگاهی رو به رشد، تاثیر بسزایی دارد و آینده روشن و رشدی مداوم و پایدار بازار اسباب بازی در ترکیه خواهد داشت.

نمایشگاه اسباب بازی استانبول
با توجه به اثرگذاری بالا، نمایشگاه اسباب بازی استانبول، برای اهالی صنعت اسباب بازی برای تبادل اطلاعات و تجارب در زمینه‌های واردات و صادرات، بازارهای جهانی و تخصص و آموزش ساخت، به مکانی کارآمد تبدیل شده است.
در نمایشگاه بین المللی اسباب بازی استانبول تمامی محصولات مورد نیاز صنعت اسباب بازی به نمایش گذاشته می‌شود و در این نمایشگاه متخصصان، مدیران شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ و کوچک و همچنین افراد علاقمند می‌توانند به توسعه تجارت خود پرداخته و برای برند خود سرمایه‌گذاران مناسبی پیدا کنند.
به منظور حضور در این نمایشگاه می‌توانید به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید، زیرا این آژانس در برگزاری تورهای نمایشگاهی از اعتبار کافی برخوردار بوده و با تماس با کارشناسان می‌توانید در نمایشگاه اسباب بازی استانبول با اطلاعات کافی حضور پیدا کنید.

فرصتی برای آشنایی با جدیدترین ترندها

برای آشنایی نزدیک با آخرین فناوری‌ها و تکنولوژی‌ها در زمینه اسباب بازی، محصولات جدید، نمایشگاه اسباب بازی استانبول فرصت مناسبی می‌باشد که برای تجارت در این نمایشگاه می‌توان شبکه‌های ارتباطی جدیدی پیدا کنید و به مقایسه و تجزیه و تحلیل تمام محصولات و خدمات بپردازید، همچنین می‌توانید به گفتگو با بنیادها، سازمان‌های غیردولتی، دانشگاه‌ها و دنیای علم پرداخته و از تجارب و دانش آنها بهره‌مند شوید.
با تکنولوژی‌های جدید ساخت و عرضه اسباب بازی‌ها و محبوب‌ترین اسباب بازی‌های اخیر در این نمایشگاه، با شرکت در رویدادهای مختلف می‌توانید آشنا شوید.
از محصولاتی که در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار داده می‌شود می‌توان به اسباب بازی‌ها و ماشین‌های پلاستیکی، عروسک‌ها، لوازم جانبی،  محصولات ایمنی کودک، اسباب بازی‌های نوزادان و کودکان صفر تا ۳ ساله، محصولات ایمنی کودکان اشاره کرد.
اسباب بازی‌های الکترونیکی نیز در این نمایشگاه ارائه داده می‌شود که از این اسباب بازی‌ها می‌توان به اسباب بازی‌های کنترل از راه دور، ربات‌ها، بازی‌های مجازی، اسباب بازی‌های آموزشی الکترونیکی اشاره کرد، علاوه بر این لوازم جشن و مهمانی مانند ماسک، بالن، لباس و وسایل سرگرمی، اسباب بازی‌های مدل مانند اسباب بازی و عروسک‌های مدل و لوازم جانبی، تجهیزات مدرسه و اسباب بازی‌های هوشمند مانند کیف و چمدان بچگانه، اسباب بازی‌های توسعه دهنده هوش، خمیر بازی و بازی‌های جعبه‌ای و کارتی، همچنین اسباب بازی‌های مناسب فضای باز و ورزش مانند ماشین‌های باتری خور، اسکیت برد، اسباب بازی‌های پارک، اسباب بازی‌ها و تجهیزات دریا، اسباب بازی‌ها و تجهیزات ورزشی، اسباب بازی‌های فنی مانند اسباب بازی‌های مدرن، اسباب بازی‌های کاراکترها، آلات موسیقی و لوازم جانبی، اسباب بازی‌های چوبی و ارگانیک، اسباب بازی‌های با جنس‌های مخملی، محصولات تبلیغاتی، وسایل هنری و سرگرمی، اسباب بازی‌های صنایع دستی و آزمایشگاه‌های تست، اشاره کرد.

فرصتی برای آشنایی با جدیدترین ترندها
بزرگترین رویداد صنعت اسباب بازی در خاورمیانه نمایشگاه اسباب بازی در استانبول یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت اسباب بازی در خاورمیانه می‌باشد، که می‌تواند آگاهی شما نسبت به نقاط ضعف و قوت برندتان را با شرکت در این نمایشگاه افزایش دهید.
همچنین امکان ملاقات با بازدیدکنندگان حرفه‌ای در این نمایشگاه وجود دارد و به طور مستقیم با عمده فروشان، خرده فروشان می‌توان همکاری کرد، علاوه بر این، شرکت در این رویداد باعث تقویت شبکه موجود بین نمایندگی برند تان و مشتری‌های خود خواهد شد و تجارت شما با شرکت در این نمایشگاه در سطح جهانی توسعه پیدا کرده و کمک شایانی به پیشرفت برند و فروش محصولات شما می‌کند.
در این نمایشگاه شرکت‌های برتر تولید اسباب بازی مانند کشورهایی از قبیل بلاروس، مالزی، روسیه، چین، ترکیه، لاتویا حضور دارند و با توجه به استقبالی که از این نمایشگاه شده است، سالانه تعداد بازدیدکنندگان و کشورهایی که در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند رو به رشد می‌باشد، اما نکته‌ای که بازدید کنندگان باید به آن توجه داشته باشند، این است که در این نمایشگاه به هیچ عنوان خرده فروشی وجود ندارد و برای افراد زیر ۱۵ سال حضور ممنوع است.

برای آشنایی با جدیدترین ترندها در حوزه‌های مختلف، علاوه براین می‌توانید از منابع متنوعی استفاده کنید:

۱- وب‌سایت‌های خبری و فناوری

وب‌سایت‌های معتبری که در زمینه‌های فناوری، مد، زندگی روزمره و فرهنگ فعالیت می‌کنند را مرور کنید.

۲- شبکه‌های اجتماعی ما

در پلتفرم‌هایی مانند Instagram دنبال کردن حساب‌های ما برای دریافت جدیدترین اخبار و ترندها.

۳- مشارکت در رویدادها و نمایشگاه‌ها

شرکت در رویدادها و نمایشگاه‌های مرتبط با حوزه‌های مورد علاقه، یک فرصت عالی برای آشنایی با جدیدترین ترندها و شبکه‌سازی است.

رویداد ایده‌آل برای علاقه‌مندان به اسباب بازی

از نمایشگاه بین المللی اسباب بازی و کودک استانبول می‌توان به عنوان بزرگترین تجمع گروه‌های اسباب بازی در جهان نام برد و از کشورهای مختلف شرکت کنندگان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، که ارائه تازه‌های علمی در رشته‌های اسباب بازی و کودک، هدف برگزاری این نمایشگاه می‌باشد که باعث ارتقا دانش شرکت کنندگان در این نمایشگاه خواهد شد. به طور کلی بزرگترین و ارزشمندترین رویداد اسباب بازی و کودک جهان، نمایشگاه بین المللی اسباب بازی و کودک استانبول می‌باشد، که بزرگترین و پیشتازترین رویداد آموزش و توسعه حرفه‌ای مداوم برای شرکت کنندگان بوده و برای دریافت روش‌های نوین، برنامه‌های گسترده آموزشی اسباب بازی و کودک با بالاترین استانداردها و آخرین بینش‌ها در حوزه کار حرفه‌ای اسباب بازی و کودک، مکان مناسب می‌باشد و امکان انتخاب میان طیف وسیعی از خدمات و محصولات اسباب بازی و کودک را از مجموعه فوق العاده از شرکت‌های برجسته در صنعت اسباب بازی و کودک را این نمایشگاه به بازدید کنندگان می‌دهد.
در واقع مکانی که در آن بازارهای بین المللی، اسباب بازی گرد هم تجمع می‌یابند، نمایشگاه بین‌المللی اسباب بازی و کودک استانبول می‌باشد که ترکیه را به یکی از مهمترین رویدادهای صنعت اسباب بازی، خرده فروشان، برندهای معروف، مخترعان اسباب بازی، شرکت‌های تازه تاسیس، زنجیره‌های بزرگ خریداران، خرده فروشان مستقل و حجم بالایی از نمایندگان تبدیل می‌کند. دستاوردهای فراتر از اسباب بازی با حضور در نمایشگاه بین‌المللی اسباب بازی و کودک خواهید داشت.

رویداد ایده‌آل برای علاقه‌مندان به اسباب بازی
به منظور دسترسی به نمایشگاه اسباب بازی استانبول از مسیرهای مختلفی می‌توانید استفاده کنید، از مترو شهری استانبول می‌توانید به متروبوس برسید، بین کادیکوی و نمایشگاه تویاپ، متروبوس کار می‌کند، بنابراین از این طریق به راحتی می‌توانید به تویاب بروید، چنانچه فرودگاه استانبول مبدا شما می‌باشد در فرودگاه می‌توانید از شاتل‌های تویاپ هاوایست استفاده کنید.

رویداد تجاری مهمی برای صنعت اسباب بازی

یکی از رویدادهای تجاری مهم در صنعت اسباب‌بازی جشنواره نمایشگاه‌های بین‌المللی اسباب‌بازی می‌باشد.
یکی از بزرگترین و شناخته‌شده‌ترین نمایشگاه‌های جهان، نمایشگاه بین‌المللی اسباب بازی و کودک استانبول می‌باشد، که برای ایجاد و برقراری ارتباط با همکاران و تعامل تجاری پایدار، فرصتی ویژه برای تاجران و تامین کنندگان این صنعت محسوب می‌شود و این تعداد تولید کننده و خرده فروش از شرکت‌های کوچک تا شرکت‌های زنجیره‌ای و بزرگ را هیچ رویداد دیگری دور هم جمع نمی‌کند.
بیش از چندین دهه است که نمایشگاه بین‌المللی اسباب بازی و کودک استانبول فعال و همواره در حال رشد می‌باشد، بازار ترکیه همانگونه که مستحضر هستید با توجه به اطلاعات به روز و بالایی که دارد، برای تولید کنندگان داخلی و خارجی همواره بازار بسیار خوبی جهت ارائه محصول می‌باشد، از لحاظ جغرافیایی ترکیه دارای همسایگان زیادی است، که با توجه به همسایگان زیاد، همواره در حال مراودات اقتصادی است و به خاطر بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه‌های استانبول، بسیاری از تجار و بازرگانان نسبت به منطقه برای بازدید و عقد قرارداد و جلسات در نمایشگاه بین‌المللی اسباب بازی و کودک استانبول حضور پیدا می‌کنند.

رویداد تجاری مهمی برای صنعت اسباب بازی
در این نمایشگاه همکاری و نظارت مستقیم انجمن اسباب بازی و کودک استانبول یکی از موارد بسیار با اهمیت می‌باشد، زیرا این انجمن در ترکیه چندین سال است که فعال بوده و در این زمینه خدمات گسترده‌ای را تا به امروز توانسته است، ارائه کند.
همچنین، رویدادهای مشابه در سطح منطقه یا کشورهای دیگر نیز برگزار می‌شوند که می‌توانند فرصتی برای شرکت‌ها و حرفه‌ایان این صنعت باشند تا محصولات خود را به نمایش بگذارند و از آخرین تحولات در این حوزه مطلع شوند.

رویداد جذابی برای کودکان و خانواده‌ها

از قدیمی‌ترین بزرگترین و بهترین نمایشگاه‌های بین‌المللی اسباب بازی و کودک می‌توان به نمایشگاه بین‌المللی اسباب بازی و کودک استانبول اشاره کرد که در این نمایشگاه خدمات بسیار بالا و محصولات متنوعی ارائه داده می‌شود و از سر تا سر جهان شرکت کنندگان با به روزترین تکنولوژی و محصول حضور پیدا می‌کنند، با بازدید از نمایشگاه بین‌المللی اسباب بازی و کودک استانبول شما می‌توانید با به روزترین تکنولوژی ابزار و تجهیزات اسباب بازی و کودک آشنا شوید و به مشتریان خود همواره خدمات به روز شده جهان را ارائه دهید، برای شناختن صنعت اسباب بازی این نمایشگاه فرصتی مناسب می‌باشد و برای کسب و کارهای تجاری فرصتی جدید بوده و باعث همکاری‌های جدید خواهد شد.
کودکان از گروه علاقمندان به اسباب بازی می‌باشد که می‌توانند به عنوان بازدید کننده در این نمایشگاه حضور داشته باشند.
به منظور شرکت در یک نمایشگاه به طور کلی اقداماتی باید صورت گیرد که از این اقدامات می‌توان به برنامه‌ریزی قبل از نمایشگاه، آماده کردن امکانات، حضور دقیق و موثر و بررسی پس از اتمام نمایشگاه اشاره کرد.
پیش از نمایشگاه برای برنامه‌ریزی باید به درستی نمایشگاه که می‌خواهید در آن شرکت کنید، مورد بررسی قرار دهید، زیرا اگر اهداف نمایشگاه با اهداف شرکت کننده تطابق لازم را نداشته باشد، با شکست همراه می‌باشد، باید هزینه‌های حضور در نمایشگاه را پس از انتخاب نمایشگاه نیز مورد بررسی قرار گیرد، زیرا ممکن است هزینه‌ای که به شرکت تحمیل می‌شود، بیشتر از صرفه اقتصادی آن باشد و در نمایشگاه‌های خارجی و نمایشگاه‌های بین‌المللی این نکته بیشتر از نمایشگاه‌های دیگر حائز اهمیت می‌باشد، زیرا در این نمایشگاه‌ها نسبت به سایر نمایشگاه‌ها هماهنگی‌های بیشتری از لحاظ ویزا و هتل نیاز می‌باشد.

رویداد جذابی برای کودکان و خانواده‌ها
با انجام بررسی‌های لازم باید برای حضور در نمایشگاه امکانات و نیازها را مورد بررسی قرار دهید، زیرا ممکن است برای بازدید و بازخورد بیشتر برندتان نیاز به غرفه سازی داشته باشید، که محل غرفه، ابعاد مورد نیاز برای غرفه سازی، باید مورد بررسی قرار داده شود، همچنین نیاز به ادوات تبلیغاتی در نمایشگاه می‌باشد که از این ادوات می‌توان به بروشور، کارت ویزیت، هدایای تبلیغاتی، پوسترها، کارت‌های پرسنلی، مانیتورهای تبلیغاتی اشاره کرد، زیرا چنانچه این تبلیغات به صورت موثر نباشد، باعث عدم موفقیت شرکت‌ها در نمایشگاه می‌شود، به دلیل اینکه ارتباط به خوبی با بازدید کنندگان ایجاد نشده و محصولات به خوبی مورد بازدید قرار نمی‌گیرند.
در نمایشگاه ابزارهای تبلیغاتی که مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید بر اساس هدف نمایشگاه طراحی و تولید شود و دارای طراحی ویژه و متناسب با هدف نمایشگاه باشند، در امر تبلیغات اولین موضوع، اجاره فضای مناسب و غرفه سازی می‌باشد که باید به صورت دقیق و با حساسیت بالا به انتخاب غرفه و محل دقیق آن بپردازید.
غرفه سازی یکی از موارد مهم و تاثیرگذار در موفقیت شما در نمایشگاه می‌باشد و باید توسط افراد حرفه‌ای غرفه سازی صورت گیرد تا نتایج موثری به همراه داشته باشد از مواردی که در هنگام غرفه‌سازی باید به آن توجه شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- ابعاد غرفه

یکی از موارد بسیار با اهمیت در هنگام غرفه‌سازی، ابعاد غرفه می‌باشد با توجه به خدمات و محصولاتی که قصد دارید، در معرض دید قرار دهید ابعاد غرفه باید متناسب با این محصولات باشد، زیرا چنانچه ابعاد غرفه بزرگتر از حد معقول باشد باعث می‌شود بخش‌های زیادی از آن خالی بماند و این ذهنیت برای بازدید کنندگان ایجاد شود، که برای بازدید، چیزی وجود ندارد و با کوچک بودن غرفه نیز امکان شلوغی آن وجود دارد و به خوبی محصولات شما در معرض دید قرار داده نمی‌شود.

رویداد جذابی برای کودکان و خانواده‌ها

۲- میزان دید غرفه

غرفه شما در نمایشگاه باید به گونه‌ای باشد که در زمان ورود بازدید کنندگان به نمایشگاه غرفه شما به خوبی در معرض دید باشد، بهتر است غرفه در مسیر اصلی نمایشگاه باشد تا بازدید کنندگان بیشتری از غرفه شما دیدن نمایند، به منظور بررسی نمای غرفه می‌توانید از ورودی نمایشگاه جلوه غرفه را مورد بررسی قرار دهید.

۳- نورپردازی غرفه

 یکی از موارد تاثیرگذار در جلوه و ظاهر غرفه نورپردازی مناسب می‌باشد و این نورپردازی باید به گونه‌ای باشد که باعث جلوه بیشتر غرفه شود، در صورتی که بیش از اندازه از نورپردازی استفاده شود، باعث اذیت و آزار بازدید کننده خواهد شد، اما در صورتی که میزان نورپردازی غرفه کم باشد، باعث کاهش دید محصولات و غرفه شما خواهد شد؛ که این موضوع تاثیرات منفی بر فروش شما و ارائه خدمات خواهد داشت.

۴- افرادی که در غرفه می باشند.

افرادی که در غرفه هستند، باید آموزش لازم را در این زمینه دیده باشند و به خوبی به سوالات بازدید کنندگان پاسخگو باشند، همچنین ظاهر این افراد نیز به بر موفقیت تاثیرگذار می‌باشد، بنابراین این افراد باید خوش پوش و خوش برخورد باشند.
تبلیغاتی که به منظور برند شرکت مورد استفاده قرار می‌دهید، باید به گونه‌ای باشد که بتوانید با بازدید کنندگان ارتباط موثری داشته باشید، همچنین بعد از نمایشگاه نیز، ارزیابی و بازخورد غرفه خود بپردازید و در صورت وجود نقاط ضعف آن را برای نمایشگاه‌های بعدی برطرف نمایید.
به منظور حضور در نمایشگاه اسباب بازی استانبول کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و با ارائه مدارک منتظر پاسخ باشید، برای سفر به استانبول نیازی به ویزا نیست و تنها نیاز به پاسپورت با اعتبار کافی می‌باشد، چند روز قبل برای دریافت پاسپورت اقدام نمایید تا در زمان مقرر بتوانید در نمایشگاه حضور پیدا کنید، برای حضور در نمایشگاه نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق می‌باشد، بنابراین اقدامات لازم برای سفر را بر عهده آژانس مسافرتی بگذارید و سایر موارد را خودتان انجام دهید، تا در نمایشگاه برای شما مشکلی ایجاد نشود و بتوانید علاوه بر بازدید از نمایشگاه از جاهای دیدنی این شهر زیبا نیز دیدن نمایید، زیرا استانبول دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی می‌باشد که بازدید از آنها سفری به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد، این آژانس مسافرتی رضایت مشتریان را در اولویت قرار داده و تمامی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.