نمایشگاه ماشین آلات بسته بندی گوانگجو

نمایشگاه ماشین آلات بسته بندی گوانگجو

از سراسر جهان و از تجارت‌ها و صنایع مختلف متخصصان در نمایشگاه گوانگجو شرکت می‌کنند که عمده فروشان، تولید کنندگان و تاجران از این بازدید کنندگان می‌باشند و به منظور مشاهده گستره بزرگی از محصولاتی که داخل سرزمین چین ساخته می‌شوند، از گوشه و کنار جهان آمده‌اند.
فرصتی فوق العاده گران بها را شرکت در نمایشگاه در اختیار تجار قرار می‌دهد، تا متوجه شوند که محصولات تولید شده در چین می‌تواند به اندازه اجناس دیگر نقاط دنیا از لحاظ استاندارد و کیفیت قابل اعتماد باشد.
با شرکت در این نمایشگاه، شرکت کنندگان می‌توانند با آخرین طراحی‌ها و محصولات صنعت خودشان آشنا شده و فرصت این را دارند که برای ساخت نمونه اولیه، طراحی‌های خودشان را به تولید کنندگان بدهند، با توجه به محبوبیت بالای نمایشگاه گوانگجو در سرتاسر جهان، شرکت کنندگان در نمایشگاه باید در نظر داشته باشند، بسیاری از رقیبان مستقیم و غیرمستقیمشان، منابع خود را از نمایشگاه تامین کرده و شبکه تامین کنندگی توسعه یافته خود را ساخته‌اند.
در شهر گوانگجو کشور چین، نمایشگاه ماشین آلات بسته‌بندی گوانگجو برگزار می‌گردد، که رویداد تجاری برتر چین در زمینه ماشین آلات و مواد بسته‌بندی می‌باشد. بیش از ۴۴ هزار متر مربع، مساحت نمایشگاه بوده و از ۲۲ کشور و منطقه در آن بیش از ۶۶۰ غرفه‌دار حضور می‌یابد.

نمایشگاه ماشین آلات بسته بندی گوانگجو
این رویداد به عنوان نمایشگاه مهم بسته‌بندی در چین تلاش دارد، نیازهای مختلف فعالان بسته‌بندی و شرکت‌ها را برآورده نماید.
در نمایشگاه امسال چهاربخش شامل بسته‌بندی هوشمند، بسته‌بندی پشتیبانی، بسته‌بندی غذایی و بسته‌بندی عمومی وجود خواهد داشت و در ادامه جایگاه موفق پیشین، این دوره، امکان تشکیل حرفه‌ای‌ترین و برجسته‌ترین ارتباطات را فراهم کرده و برای بازدید کنندگان و غرفه داران، سکوی پرتاب جهانی می‌باشد.

نمایشگاه ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی گوانگجو

در زمینه ماشین آلات و مواد بسته‌بندی غدایی، نمایشگاه ماشین آلات بسته‌بندی رویداد تجاری برتر چین محسوب می‌شود و بیش از ۴۳۶۰۰ متر مربع مساحت نمایشگاه بوده و بازدیدکنندگان و غرفه‌داران زیادی در آن حضور دارند.
به عنوان نمایشگاه مهم بسته‌بندی در چین این رویداد تلاش دارد نیازهای مختلف فعالان بسته‌بندی و شرکت‌ها را برآورده نماید.

جدیدترین ماشین آلات بسته بندی در نمایشگاه گوانگجو

در تاریخ چهارم الی ششم مارس ۲۰۲۴ مصادف با چهاردهم الی شانزدهم اسفند نمایشگاه بسته بین المللی ماشین آلات بسته‌بندی در شهر گوانگجو چین برگزار می‌شود.
بیش از ۴۳۶۰۰ متر مربع مساحت این نمایشگاه بوده و بیش از ۶۵۰ غرفه‌دار در آن حضور می‌یابد، یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین نمایشگاه تجاری در نوع خود  نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات و مواد بسته‌بندی در چین می‌باشد، از این نمایشگاه خریداران و بسیاری از شرکت‌های تولید کننده معروف مواد غذایی، نوشیدنی، دارویی، شیمیایی و الکترونیکی دیدن می‌کنند و این نمایشگاه مورد حمایت بسیاری از انجمن‌های تجاری قرار می‌گیرد.
در منطقه B مجتمع نمایشگاهی واردات و صادرات چین، نمایشگاه ماشین آلات و بسته بندی چین برگزار خواهد شد، که در شش حوزه موضوعی یعنی لجستیک هوشمند، بسته‌بندی هوشمند، بسته‌بندی مواد غذایی، بسته‌بندی عمومی، بسته‌بندی مایع، کدگذاری و علامت گذاری را به نمایش می‌گذارد و باعث گرد هم آمدن صاحبان برند و تولید کنندگان ۱۰ صنعت مانند مواد غذایی، نوشیدنی، محصولات لبنی، داروسازی، مواد غذایی بهداشتی، آرایشی و بهداشتی، محصولات الکتریکی صنعت، پیک، پذیرایی، تجارت الکترونیک می‌شود. این نمایشگاه میزبان کارگاه‌های آموزشی، نمایش‌های زنده و غرفه‌های محصولات تعاملی خواهد بود.
توسط کارشناسان یک برنامه کنفرانس فشرده با ارائه‌ها و سمینارها، بخشی از رویدادهای حمایتی نمایشگاه تجاری خواهد بود، منطقه کدگذاری و علامت گذاری از ویژگی‌های منحصر به فرد نمایشگاه خواهد بود، که نمایش ماشین‌های لیزری و جوهر افشان پیشرفته و استفاده از آنها در صنایع مختلف را پوشش می‌دهد.
یکی از بهترین راه‌های جذب مخاطب و جذب مشتری و تعامل با فعالان حوزه تجاری حضور در نمایشگاه می‌باشد، اما باید به منظور حضور در این نمایشگاه آداب و اصول ویژه‌ای را رعایت کرد شاید به ظاهر همین آداب و اصول ساده باشد، اما بسیار مفید و تاثیرگذار خواهد بود.

۱- اطلاع رسانی قبل از حضور در نمایشگاه

از لیست ایمیل مشتریان و مخاطبانی که دارید، استفاده کرده و برای آنها ایمیل اطلاع رسانی بفرستید، و برای معرفی غرفه خود می‌توانید ایمیلی که حاوی یک فایل ویدیویی می‌باشد، بفرستید تا نتیجه بهتری دریافت کنید، در این صورت از حضور شما در نمایشگاه تمامی مخاطبان و مشتریان مطلع خواهند شد، با جذب مخاطبان بیشتر به سمت غرفه، شانس فروش خود را بالا ببرید.

۲- به روز رسانی راه‌های ارتباطی با مخاطبان

راه‌های ارتباطی با مخاطبان از وب سایت‌ها تا کارت ویزیت می‌توانند، متغیر باشد. بنابراین سعی کنید تمامی راه‌های ارتباطی خود را قبل از حضور در نمایشگاه به روز رسانی کنید. از دیدگاه دیگران به روز بودن وبسایت شبکه‌های اجتماعی و حتی کارت ویزیت نشان دهنده این است که شرکت شما فعال و به روز است و اگر غیر از این باشد، به شرکت و محصولات شما مخاطبان نمایشگاه توجهی نخواهند داشت.

جدیدترین ماشین آلات بسته بندی در نمایشگاه گوانگجو

۳- از فعالیت‌های نمایشگاهی خود تصاویری به اشتراک بگذارید.

 در حین حضور در نمایشگاه و پیش از آن با کمک از شبکه‌های اجتماعی به اشتراک محتوای مربوطه بپردازید، انجام این کار باعث می‌شود مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کنید.

۴- به مخاطبانتان روزهای برگزاری نمایشگاه را یادآوری کنید.

 در صورتی که برگزاری نمایشگاه را به مخاطبانتان یادآوری کنید، افرادی که قصد دارند در غرفه شما حضور داشته باشند،حضور در این نمایشگاه را از دست نخواهند داد، بنابراین می‌توانید چندین روز قبل از برگزاری نمایشگاه با یک پیامک کوتاه یا ایمیل مشتریان را آگاه کنید.

۵- محصولات یا خدمات جدید را در کاتالوگ‌های خود معرفی کنید.

در صورتی که کاتالوگ‌های قدیمی با محصولاتی که تاریخ مصرفشان گذشته است، استفاده شود باعث آسیب به کسب و کار شما خواهد شد. شرکت یا سازمانی که محصول جدیدی برای ارائه ندارد محکوم به شکست است، به اصلاح محصولات خود قبل از حضور در نمایشگاه بپردازید و اگر به اصلاح آنها قادر نیستید، حتماً کاتالوگ‌های محصولتان را به روز رسانی کنید.

۶- از مخاطبان خود بعد از اتمام نمایشگاه تشکر کنید.

به وسیله شبکه‌های اجتماعی و فرستادن ایمیل بعد از حضور در نمایشگاه، از بازدیدکنندگان غرفه خود تشکر کنید، برای تعامل با مخاطبان این کار راه را باز می‌کند.
نکات ذکر شده تنها بخش کوچکی از نکات کاربردی می‌باشد که به آنها باید قبل از حضور در نمایشگاه توجه کنید، در صورت رعایت این نکات بسیار کاربردی میزان موفقیت خود را در نمایشگاه بالا خواهید برد.

محصولات و خدمات ارائه شده در نمایشگاه ماشین آلات بسته بندی

محصولات و خدمات متنوع در این نمایشگاه ارائه می‌شود که از این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد
ماشین آلات بسته‌بندی هوشمند و اتوماتیک، ماشین آلات بسته‌بندی خارجی، تجهیزات و سیستم‌های انبارداری لجستیک، ماشین آلات بسته‌بندی اولیه، چاپ گرهای جوهر، افشان، لیزری، بارکد تجهیزات و ماشین آلات برچسب زنی، ماشین‌های تولید ظروف، ماشین آلات بسته‌بندی پلاستیکی، ماشین‌های اندازه‌گیری و تست، تجهیزات کمکی بسته‌بندی.
از بخش‌های زیر بازدید کنندگان به این نمایشگاه دعوت می‌شوند.
کارخانه‌های مواد غذایی، کارخانه‌های مواد آرایشی، کارخانه‌های شیمیایی روزانه، کارخانه‌های داروسازی، کارخانه‌های بسته‌بندی، کارخانه‌های نوشیدنی، تولید کنندگان محصولات پلاستیکی، کارخانه‌های چاپ و بسته‌بندی، شرکت‌های بازرگانی، مصرف کنندگان نهایی صنفی، هیئت‌های دولتی و انجمن‌های صنفی مربوطه. پس حضور در این نمایشگاه را به هیچ عنوان از دست ندهید، زیرا با یک بار شرکت در این نمایشگاه می‌توانید به اندازه مدت طولانی تبلیغات، به کسب و کار خود رونق دهید.
برای اندازه‌ها و فرم‌های بسته‌بندی متغیر یا فقط برای حمل بسته‌های یکنواخت، عملیات بسته‌بندی را می‌توان طراحی کرد جایی که ماشین آلات یا خط بسته‌بندی بین دوره‌های تولید قابل تنظیم است.
زمانی که عملیات دستی آهسته صورت می‌گیرد به کارگران این اجازه را می‌دهد، تا نسبت به تغییرات بسته‌ها آگاه‌تر باشند، اما تغییرات تصادفی قابل توجهی را برخی از خطوط خودکار نیز مدیریت می‌کنند.

محصولات و خدمات ارائه شده در نمایشگاه ماشین آلات بسته بندیچند قطعه از تجهیزات اصلی، از تولید کنندگان مختلف و همچنین نوار نقاله‌ها و تجهیزات جانبی می‌تواند تشکیل دهنده خطوط بسته‌بندی تمام اتوماتیک بزرگ باشد که یکپارچه سازی چنین سیستم‌هایی می‌تواند یک چالش باشد، برای هماهنگی پروژه‌های بزرگ اغلب از مشاوران یا شرکت‌های مهندسی استفاده می‌شود.
ارزیابی قابلیت‌های فنی، نیازهای نیروی کار ایمنی کارگران، قابلیت نگهداری، قابلیت سرویس دهی، قابلیت اطمینان، قابلیت ادغام در خط، بسته‌بندی، هزینه سرمایه، فضای کف در انعطاف پذیری در انتخاب ماشین آلات بسته‌بندی تاثیرگذار می‌باشد و باید با شرایط عملیات مورد انتظار ماشین آلات سازگار باشد به عنوان مثال ملاحظات خاصی برای انجام عملیات دمای سرد نیاز می‌باشد و باید شستشوی دوره‌ای تمام تجهیزات را برخی از صنایع انجام دهند، که این شستشوی شیمیایی  با فشار بالا برای ماشین آلات و سیستم‌های کنترل، تقاضاهای ویژه‌ای را ایجاد می‌کند. باید کنترل محصول در حال بسته‌بندی را ماشین آلات حفظ کنند، این رویداد برای غرفه‌داران با تمرکز بر آخرین پیشرفت‌ها، در ماشین آلات و مواد بسته‌بندی فرصت را فراهم می‌کند، تا به مخاطبان جهانی محصولات و خدمات خود را نشان دهند.
شرکت کنندگان در این نمایشگاه این فرصت را خواهند داشت که به کشف آخرین فناوری‌ها و روندهای صنعت بپردازند و با متخصصان این صنعت ارتباط برقرار کنند.

نحوه شرکت در نمایشگاه ماشین آلات بسته بندی گوانگجو

در مراحل مختلف برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات بسته‌بندی، توجه به نکات لازم و پیشگیری از نقاط ضعف در مراحل مختلف با استفاده از تجارب سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه‌های گوناگون می‌تواند، در نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات بسته‌بندی گوانگجو به موفقیت شما و رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش، بسته‌بندی هوشمند، بسته‌بندی پشتیبانی بسته‌بندی غذایی و بسته‌بندی عمومی، کمک کند.
می‌توان محصولات خود را با طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی، در نمایشگاه ماشین آلات بسته‌بندی بهتر در معرض نمایش قرار داد. در نمایشگاه ماشین آلات بسته‌بندی حرفه‌ای می‌توان محصولات خود را با طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی بهتر در معرض نمایش قرار داد، علاوه بر شرکت در نمایشگاه، موفقیت در نمایشگاه، ماشین آلات بسته‌بندی مستلزم داشتن غرفه حرفه‌ای برای نمایش کالا می‌باشد.
به منظور شرکت در نمایشگاه ماشین آلات بسته‌بندی گوانگجو به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و اطلاعات دقیقی در مورد زمان و مکان نمایشگاه به دست آورید، تا بتوانید با یک برنامه‌ریزی کامل در نمایشگاه حضور پیدا کنید. چنانچه در مورد نمایشگاه ابهامی برای شما وجود دارد، می‌توانید با کارشناسان آژانس در تماس باشید، این کارشناسان با تجربه‌ای که در این زمینه دارند، در تمامی موارد شما را راهنمایی خواهند کرد.
بهتر است چند روز قبل از برگزاری نمایشگاه در گوانگجو حضور داشته باشید، تا بتوانید تمامی تمرکز خود را بر روی نمایشگاه بگذارید و بیشترین بهره را از آن ببرید.

در زمان بازدید از نمایشگاه بسته‌بندی بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

۱- در ساعت‌های اولیه‌ای که نمایشگاه گوانگجو هنوز از خریداران پر نشده است، اگر می‌خواهید که غرفه داران فرصت کافی برای گوش کردن به صحبت‌های شما را داشته باشند، به آنجا مراجعه کنید.

۲- برای زمان خود برنامه‌ریزی داشته باشید و در صورتی که با طرح سوالات از غرفه‌دار متوجه شدید که کالای آنها نیاز شما را برطرف نمی‌کند، زمان را از دست نداده و به غرفه بعدی مراجعه کنید.

نحوه شرکت در نمایشگاه ماشین آلات بسته بندی گوانگجو

۳- در حین آشنایی با غرفه‌دار سعی کنید با مدیر و یا فردی که مسئول اصلی آن می‌باشد، ارتباط برقرار کنید زیرا ارتباط با مسئول اصلی و مدیر برای نتیجه‌گیری و تصمیم‌های اصلی بهتر می‌باشد.

۴- بهتر است جزئیات کالاها و شرکت‌ها و مسئولین را در نمایشگاه‌های چین یادداشت کنید، زیرا به یاد سپردن تمامی کسانی که با آنها و یا خدماتشان آشنا شده‌اید، کار بسیار سختی است.

۵- چنانچه در نمایشگاه کالاها و خدمات یک شرکت یا غرفه‌دار برای کار شما مناسب می‌باشد و به ارائه خدمات خوبی می‌پردازد، نام آنها را در لیستی که تنظیم کرده اید بیاورید و در صورتی که این غرفه‌دار کارت ویزیت داشته باشد، در کنار کارت ویزیت اطلاعات دیگر آنها را نیز یادداشت نمایید، افرادی که از غرفه بازدید می‌کنند، باعث شلوغی و ازدیاد در غرفه می‌شوند، بنابراین کنار اطلاعات یادداشت شده بهتر است شماره غرفه را نیز یادداشت کنید، تا در صورت نیاز به مراجعه مجدد به راحتی بتوانید غرفه را پیدا کنید، همچنین در بالای غرفه بنر و تابلویی نصب شده است که به منظور راحت‌تر شدن کار، از این تابلوها عکس بگیرید‌.

در حین مراجعه به غرفه به یاد داشته باشید که آشنایی با مسئولین و تامین کنندگان آن شرکت باید مانند زمانی که به مصاحبه کاری می‌روید، بسیار عالی باشد، زیرا در نمایشگاه مواد بسته‌بندی، شناخت اولیه مسئولین اصلی غرفه، شما را به عنوان خریدار واقعی ارزیابی می‌کند.
اگر به عنوان خریدار، سفارش‌های بزرگ در نمایشگاه داشته باشید، در نمایشگاه مورد علاقه و توجه شرکت‌های تولید کننده خواهید بود. باید رزومه کاری خود را در هنگام معرفی به درستی بیان کنید و زمانی که از قدرت خرید خود برای تولید کننده، صحبت کنید. فعالیت‌های خود را در زمینه کسب و کار بیان کنید و چنانچه از کالای خود بروشور و کاتالوگ دارید، حتماً آن را به همراه خود داشته باشید و یا اینکه در گوشی خود از کالای خود یک عکس به همراه داشته باشید.
علاوه بر فروش و یا خرید با صاحبان شرکت یک ارتباط دیگر برقرار کنید، می‌توانید یکی از نیازهای آنها را برآورده نمایید. در صورتی که برای یک شرکت منفعت داشته باشید، آنها به ارتباط با شما علاقمند خواهد بود و در پیدا کردن بازار می‌توانید به آنها کمک کنید، گاهی افرادی در این نمایشگاه حضور دارند که از تولید کنندگان می‌خواهند، برای صادرات بازارهای جدیدی را بیابند و امکان دارد، شما با توجه به تجربیات خاص خود بتوانید به معرفی بازارهای آنلاین بپردازید و یا اینکه از پتانسیل بالایی در زمینه بازاریابی برخوردار باشید و با حضور در نمایشگاه می‌توانید با افرادی که به دنبال افرادی با پتانسیل بالا در زمینه بازاریابی هستند، ارتباط برقرار کنید در واقع حضور در این نمایشگاه برای این افراد یک فرصت کاری محسوب می‌شود.
برای نمایش شرکت شما طراحی غرفه فرصت مناسبی می‌باشد تا بتواند باعث جذب تعداد زیادی مشتری شود بنابراین بهتر است در نمایشگاه، اقدام به غرفه سازی شود و غرفه شما از همه متفاوت‌تر باشد، تا باعث جلب توجه بازدید کنندگان نمایشگاه شود. انجام این کار پیچیده است و باید توسط افراد حرفه‌ای صورت گیرد که از تجربه کافی در این زمینه برخوردار هستند، در واقع طراحی غرفه نمایشگاهی باید به گونه‌ای باشد که بتواند مفهوم برند شما را به بازدید کنندگان القا کند و شامل فعالیت‌های مختلفی مانند برنامه‌ریزی فضا، طراحی گرافیک، تابلو، نورپردازی، برندسازی، انتخاب مبلمان و لوازم جانبی باشد.
هدف از طراحی غرفه ایجاد یک تجربه منحصر به فرد و به یاد ماندنی برای بازدید کنندگان است، تا به ارتقای یک برند و تولید سرنخ‌های تجاری کمک کند، هنگام برنامه‌ریزی غرفه نمایشگاهی توجه ویژه به دکوراسیون داشته باشید و مطابق با طرح کلی خود از بنرها و علائم استفاده کنید، تا مورد توجه قرار بگیرید به منظور غرفه سازی در نمایشگاه نیز می‌توانید اطلاعاتی از کارشناسان کسب کنید، زیرا آنها به تمامی سوالات شما پاسخگو خواهند بود.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.