تور راس الخیمه

  • مدت: 6 شب و 7 روز
  • تاریخ برگزاری: 1403-01-01
  • خدمات تور: 6 شب و 7 روز + ترانسفر اختصاصی رفت وبرگشت از درب منزل تا درب هتل + تشریفات فرودگاهی CIP + ویزای 1 ماهه امارات + 3 شب و 4 روز اقامت در هتل هتل موون پیک بر دبی با خدمات ALL در راس الخیمه + 3 شب اقامت در هتل 5 ستاره لاکچری Grand hayatt در دبی جهت خرید و تفریح+ بیمه مسافرتی + پرداخت عوارض خروج
  • تور راس الخیمه + دبی: دانلود
  • رزرو این تور

تور راس الخیمه

وجود سواحل زیبا، مناظر خارق العاده و جاذبه‌های گردشگری در کشور امارات، باعث جذب گردشگران زیادی می‌شود.وقتی صحبت از سفر به امارات می‌شود اغلب افراد به فکر جزایر مصنوعی و سبک زندگی مدرن در تور دبی هستند، اما امارات تنها به دبی یا ابوظبی محدود نمی‌شود و می‌توانید از بهشت کوچک در دل امارات، در تور راس الخیمه دیدن کنید. در واقع طبیعت بی‌نظیر راس خیمه، باعث جذب گردشگران می‌شود. می‌توانید در تور راس الخیمه در بهترین هتل‌ها، اقامت داشته باشید و نسبت به هتل‌های دبی، هزینه بسیار کمتری پرداخت کنید. از مزایای راس الخیمه ترافیک کمتر، هوای خنک‌تر و مناطق سرسبز طبیعی می‌باشد.
برای تعطیلات در خاورمیانه، بیش از ۶۴ کیلومتر از سواحل شن و ماسه‌ای و دریای فیروزه‌ای راس الخیمه، آن را به مقصد مناسب تبدیل کرده است. راس الخیمه در رکوردهای جهانی گینس، با رکورد طولانی‌ترین زیپ لاین شناخته می‌شود، در یک منطقه کوهستانی زیپ لاین واقع شده است و طول آن ۲/۸ کیلومتر می‌باشد.

تور راس الخیمه
راس الخیمه بین کوه‌های هاجر و خلیج فارس قرار گرفته که وجود قلعه‌های شگفت انگیز، روی تپه‌ها، خط ساحلی طویل، بیابان‌هایی که در آن بادیه نشین‌ها پرسه می‌زنند و نخلستان خرما در دشت‌ها و ناحیه ساحلی باعث شده، که راس الخیمه از بهترین شهرهای امارات باشد، همچنین برای کوهنوردان این شهر مکانی عالی است و اگر از کوهنوردان حرفه‌ای و با تجربه هستید، می‌توانید در مسیرهای مختلف کوهنوردی داشته باشید.
برای تهیه تور راس الخیمه می‌توانید به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید، زیرا این آژانس این تور را با بهترین امکانات و خدمات ارائه می‌دهد و بر اساس عوامل مختلفی، قیمت تور راس الخیمه متغیر می باشد.
در شمالی ترین بخش امارات، راس الخیمه واقع شده است و به صورت هوایی، تورهای راس الخیمه انجام می‌شود، در صورتی که بخواهید به این شهر از طریق سفر دریایی بروید، باید از بندرعباس به شارجه سفر کنید، سپس از راه زمینی به راس الخیمه برسید.

تور راس الخیمه لحظه آخری

اگر به فکر کاهش هزینه‌های سفر هستید و در هر لحظه برای سفر آمادگی دارید، تور لحظه آخری راس الخیمه انتخاب خوبی برای شما می‌باشد، فقط برای دریافت ویزا باید وقت کافی داشته باشید، در تور راس الخیمه لحظه آخری، انتخاب نوع هتل بر عهده شما نیست، زیرا در این نوع تور، ظرفیت تور اصلی به حد نصاب نرسیده است و بلیط‌ها با قیمت پایین‌تری برای به حد نصاب رسیدن ظرفیت تور عرضه می‌شود.

سفر به راس الخیمه با تور یا انفرادی

سفر به راس الخیمه با تور و یا انفرادی صورت می‌گیرد، چنانچه به صورت انفرادی به راس الخیمه سفر شود، هزینه‌های سفر نسبت به تور راس الخیمه بسیار بیشتر می‌باشد، بنابراین برای سفر به راس الخیمه گزینه تورهای راس الخیمه مناسب‌تر می‌باشد.

سفر به راس الخیمه با تور یا انفرادی
به منظور سفر به راس الخیمه با تور یا انفرادی می‌توانید، به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و اقدامات لازم برای سفر خود را انجام دهید، تمامی جزئیات سفر باتور یا انفرادی، توسط کارشناسان برای شما توضیح داده خواهد شد و تصمیم بر عهده شما می‌باشد، که به صورت انفرادی به راس الخیمه سفر کنید، یا اینکه سفر با تور برای شما مناسب‌تر می‌باشد.

تور راس الخیمه از تهران

به دلیل اینکه نسبت به سایر تورهای امارات، تور راس الخیمه استقبال کمتری دارد، فعلاً فقط از مبدا تهران این تور انجام می‌شود، تمامی تلاش آژانس مربوطه بر این است که بتواند با امکانات و خدمات عالی بهترین تورهای راس الخیمه را برای شما برنامه‌ریزی کند و برای رزرو هر یک از تورهای مورد نظر خود کافیست با کارشناسان آژانس تماس بگیرید.
یک مقصد متفاوت و جالب برای شما سفر به راس الخیمه خواهد بود که با سفر به آن، با جاذبه‌های جدیدی آشنا می‌شوید و اگر برای سفرتان تور راس الخیمه را انتخاب می‌کنید، از جاذبه‌های تفریحی تاریخی و طبیعی این شهر در طول اقامت خود غافل نشوید.

تور راس الخیمه با پرواز مستقیم

در حال حاضر از تهران به مقصد فرودگاه راس الخیمه هیچ پرواز مستقیمی انجام نمی‌شود و شما در تور هوایی به دبی پرواز کرده و به این شهر با ترانسفر زمینی سفر می‌کنید.
برای سفر از دبی به راس الخیمه راه‌های زیادی وجود دارد که از این راه‌ها می‌توان تاکسی، ماشین شخصی، اتوبوس و هواپیما را نام برد. برای سفر از دبی ارزان‌ترین راه استفاده از اتوبوس‌های عمومی است، اما گران‌ترین و سریع‌ترین گزینه، استفاده از تورهای هواپیماهای دریایی می باشدکه با این تورها می‌توانید از مسیر زیبا و جاذبه‌های دبی نیز لذت ببرید و در کمتر از ۴۵ دقیقه به راس الخیمه برسید، در راس الخیمه اتوبوس‌های سازمان حمل و نقل، به ارائه سرویس‌های روزانه، از ایستگاه دبی تا ایستگاه راس الخیمه می‌پردازند و سفر از دبی با اتوبوس‌ها در حدود ۲ ساعت طول می‌کشد، از فرودگاه بین‌المللی دبی به راس الخیمه، سرویس شاتل راس الخیمه روزانه برقرار است و در روز سه اتوبوس از فرودگاه دبی به راس الخیمه، رفت و آمد می‌کند.

تور راس الخیمه با پرواز مستقیم

تورهای ترکیبی دبی و راس الخیمه

با مراجعه به آژانس مسافرتی مربوطه می‌توانید تور ترکیبی دبی و راس الخیمه را تهیه نمایید، در واقع در مسیر تهران به راس الخیمه ابتدا باید از دبی بگذرید، بنابراین آژانس مسافرتی مربوطه تور ترکیبی دبی و راس الخیمه را نیز ارائه می‌دهد و باعث می‌شود شما با هزینه کمتری به مشاهده جاذبه‌های گردشگری هر دو شهر بپردازید.

هزینه سفر به راس الخیمه

یک مقصد لوکس اما مقرون به صرفه راس الخیمه می‌باشد، که می‌توانید با سفر به راس الخیمه یک سفر به یاد ماندنی با نصف هزینه‌ای که در دبی باید پرداخت کنید، برای خود رقم بزنید. در مقایسه با شارجه یا عجمان، راس الخیمه گزینه بهتری می‌باشد، زیرا با اینکه از نظر هزینه مقرون به صرفه‌تر می‌باشد، در املاک و مستغلات تنوع زیادی دارد و پیش روی شما گزینه‌های زیادی از ویلاهای بزرگ و لوکس گرفته، تا آپارتمان‌های شیک قرار می‌دهد.
برای افرادی که قصد سفر به راس الخیمه را دارند، قیمت تور و هزینه‌های سفر، مهم‌ترین فاکتور می‌باشد، که عوامل مختلفی بر قیمت تور تاثیرگذار می‌باشد. از این عوامل می‌توان به هزینه‌های اقامت، بلیط پرواز رفت و برگشت و خدماتی که در تور مورد نظر ارائه می‌شود، اشاره کرد. برخی از تورها، امکانات لوکسی دارند و هتل‌هایی که برای اقامت انتخاب می‌کنید، بر قیمت این تورها تاثیر گذاشته، چنانچه هتل‌های لاکچری و لوکسی را انتخاب کنید، باعث افزایش قیمت‌ها خواهد شد، برای کاهش هزینه‌های سفر و مدیریت هزینه‌هایتان می‌توانید، هتل‌های مناسب و ارزان راس الخیمه را انتخاب کنید.

از هتل‌های راس الخیمه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 هتل اینترکنتیننتال

هتل اینتر کنتیننتال راس الخیمه، هتل لوکس و جدید با منظره فراموش نشدنی از خلیج فارس می‌باشد، که این هتل ۵ ستاره در جزیره حیات افتتاح شده و با الهام از سه عنصر اصلی این منطقه یعنی کویر، کوه و دریا معماری آن شکل گرفته است.

۲- هتل ریکسوس باب البحر

ریزورت منحصر به فرد و ساحلی که معماری آن اهرام بزرگ مصر و عجایب هفتگانه جهان را یادآوری می‌کند هتل ریکسوس باب البحر راس الخیمه است که این هتل در جزیره مرجان راس الخیمه قرار دارد و تمامی امکانات را در اختیارتان قرار می‌دهد.

هزینه سفر به راس الخیمه

۳- والدورف آستوریا

هتل ۵ ستاره والدورف آستوریا در راس الخیمه نقطه شاخص و منحصر به فرد است، که از زیر مجموعه برند هیلتون می‌باشد و یکی از بناهای معماری اسلامی در جهان با الهام از کاخ الحمرا طراحی شده است.
بر اساس هزینه‌ای که برای سفر خود در نظر گرفته‌اید، یکی از این هتل‌ها را رزرو نمایید. اما بدانید که هزینه تور راس الخیمه مقرون به صرفه است.

بهترین زمان سفر به راس الخیمه

برای سفر به شهرهای امارات از جمله راس الخیمه، مهم است که فصل مناسبی را برای سفرتان انتخاب کنید. امارات آب و هوای گرم و مرطوبی دارد و دمای هوا در تابستان به حدود ۴۳ درجه سانتیگراد می‌رسد و خنک‌ترین زمان در این شهر، فصل زمستان به ویژه دی ماه می‌باشد، اما این شهر خنک‌تر از شهرهای دیگر امارات می‌باشد.
برای بازدید از راس الخیمه، بهترین زمان، فصل زمستان و از آذر تا اسفند ماه است، زیرا در این فصل آب و هوای راس الخیمه مناسب می‌باشد و می‌توانید به گشت و گذار در شهر و مناطق اطراف آن بپردازید.

جاهای دیدنی راس الخیمه

راس الخیمه در کشور امارات متحده عربی واقع شده است که به دلیل وجود ویژگی‌های طبیعی و تاریخ پرافتخار به یک مقصد گردشگری تبدیل شده است. راس الخیمه دارای موقعیت جغرافیایی مناسب بوده و در ساحل خلیج فارس از تنوع طبیعی خوبی برخوردار می‌باشد، از جاذبه‌های گردشگری این مکان دیدنی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- جزیره الحمرا

از مکان‌های دیدنی راس الخیمه، جزیره زیبای الحمرا می‌باشد که به شهر راس الخیمه با یک پل وصل شده است و امکان تماشای مناظر طبیعی آبی بی‌نظیری را ایجاد می‌کند، به واسطه ساحل‌های شنی سفید و آب‌های کریستالی خود، جزیره الحمرا شناخته شده است و برای گردشگران تجربه فوق العاده‌ای از آب و هوای گرم خلیج فارس را می‌سازد، همچنین برای علاقمندان به ورزش‌های آبی و غذاهای بین‌المللی الحمرا یک مقصد رویایی است. رستوران‌ها و کافه‌هایی در اطراف جزیره الحمرا وجود دارند، که فرصت آزمودن غذاهای محلی و بین‌المللی را بعد از شنا، غواصی یا اسکوبا می‌دهد.

۲- چشمه‌های آب گرم خط

 یکی از جواهرهای طبیعی و معدنی در امارات متحده عربی، چشمه‌های آب گرم خط می‌باشد که از جاذبه‌های راس الخیمه محسوب می‌شود. این چشمه‌ها تاثیر بسزایی در تسکین دردهای عضلانی و استخوانی به دلیل وجود آب‌های گرم و معدنی دارند و همچنین محیط اطراف چشمه‌های آب گرم خط، بسیار زیبا می‌باشد.
در این منطقه درختان پالم و تنوع گیاهی برای گردشگران بسیار جذاب است، امکانات مختلفی از قبیل استخر و سونا در دسترس گردشگران قرار دارد، تا برای آنها تجربه آرامش و تجدید انرژی را به ارمغان آورد.

جاهای دیدنی راس الخیمه

۳- کوه جیص

 بلندترین کوه در امارات متحده عربی کوه جیص می‌باشد، که از جاذبه‌های گردشگری دیدنی راس الخیمه به شمار می‌آید، ارتفاع این کوه در حدود ۱۹۴۰ متر می‌باشد و از مناطق اطراف، مناظر خیره کننده‌ای دارد. جاده ابری کوه جیص یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن است، که به عنوان بلندترین جاده ابری جهان شناخته می‌شود، برای علاقمندان به کوهنوردی و صعودهای گروهی، کوه جیص در تور راس الخیمه، یک مقصد محبوب است که در ارتفاعات این کوه امکان پیاده‌روی و دوچرخه سواری را برای گردشگران فراهم می‌کند.

۴- موزه ملی راس الخیمه

 از مقاصد فرهنگی برجسته و یکی از مکان‌های دیدنی راس الخیمه امارات، موزه ملی راس الخیمه می‌باشد که در یکی از ساختمان‌های تاریخی این شهر به نام قلعه القاسمی قرار دارد و باعث به تصویر کشیدن تاریخ فرهنگ و زندگی سابق مردم راس الخیمه می‌شود. در این موزه نمونه‌هایی از اشیای تاریخی، اقلیمی و فرهنگی موجود است که بازدید کنندگان از این موزه با تجربه زندگی گذشتگان بیشتر آشنا می‌شوند.

۵- قلعه ضایه

 در دهه‌های گذشته، خانه خاندان حکومتی و محل انجام امور دیپلماتیک حاکم راس الخیمه، قلعه ضایه بوده است، که این قلعه از معروف‌ترین جاهای توریستی راس الخیمه به حساب می‌آید و به دلیل تزیینات هنری شگفت انگیز و معماری زیبا، معروف می‌باشد، امروزه این قلعه به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد تا به تماشای این اثر تاریخی و فرهنگی بپردازند.

۶- شهر گمشده جلفار

از شهرهای بندری راس الخیمه شهر گمشده جلفار است که در قرن‌های چهاردهم تا شانزدهم میلادی با ۵۰ تا ۷۰ هزار جمعیت کلان شهری بزرگ بود‌. تالاب‌هایی که روزی بندرگاه کشتی‌های بزرگ بودند و همچنین سرامیک‌های چینی کشف شده در این شهر، نشان دهنده تجارت عظیمی است که در گذشته در این شهر وجود داشت. در فهرست موقت میراث جهانی یونسکو، این شهر نیز ثبت شده و توسط دیوارهای به ارتفاع ۵ متر طول ۷ کیلومتر که از تالاب تا کوه‌ها کشیده شده است، محافظت می‌شده است.

۷- ساحل فلامینگو

برای انجام ورزش‌های آبی و آفتاب گرفتن در ساحلی آرام و ساکت، بهترین مکان ساحل فلامینگو می‌باشد که این ساحل با تپه‌های شنی سفید رنگ، بین مرکز شهر راس الخیمه و روستای الحمرا واقع شده است. مکانی ایده آل برای بازی شنا و گذراندن تعطیلات خانوادگی و جمع‌های دوستانه به دلیل وجود آب‌های گرم و کم عمق این ساحل تبدیل شده و فلامینگوها برای صید ماهی به آنجا می‌آیند، اگر از علاقمندان به مسابقه و رقابت هستید می‌توانید در زمین والیبال ساحلی فلامینگو بازی کنید و خود را محک بزنید.

۸- شیمال

در حدود ۱۲ کیلومتری شمال شهر راس الخیمه روستای کوچک شیمال واقع شده است، که قدمت آن به سال‌های ۲۰۰۰ تا ۱۳۰۰ قبل از میلاد باز می‌گردد.
یکی از مهمترین مکان‌های باستان شناسی در امارات متحده عربی می‌باشد، از اشیای باستانی این روزها می‌توان به سفال، کاسه‌های سنگی، تفنگ‌ها و دستبندهایی که از برنج یا مس ساخته شده‌اند، اشاره کرد. یک آرامگاه دایره‌ای شکل بزرگ که به دوران ام النار تعلق دارد، از مهمترین کشف‌های شیمال می‌باشد، همچنین در یک تپه سنگی قلعه حسن الشیمال واقع شده است که از منطقه چشم انداز زیبایی، را به بازدید کنندگان ارائه می‌دهد.

۹- پارک آبی آیسلند

یکی از بهترین مکان‌هایی که می‌توانید در روزهای گرم برای استراحت در منطقه راس الخیمه امارات انتخاب کنید، پارک آبی آیسلند با تم قطبی می‌باشد که برای خانواده‌ها یک مرکز سرگرمی به شمار می‌رود و از امکانات آن می‌توان به استخر المپیک، سرسره‌های آبی بزرگ اشاره کرد، علاوه بر این سرگرمی‌ها؛ بوفه‌ها و رستوران‌های زیادی در این پارک وجود دارد، که پس از تفریح در پارک آبی می‌توانید از آنها هم استفاده کنید.

۱۰- پارک صقر

یکی از بزرگترین پارک‌های راس خیمه پارک صقر می‌باشد که دارای دریاچه مصنوعی، آبشارها، زمین تنیس، سالن بازی، مسیرهای دوچرخه سواری، چرخ و فلک، ترن هوایی و ماشین سواری برای بزرگسالان و کودکان می‌باشد و برای گذراندن یک پیک نیک دوستانه یا خانوادگی این پارک با درختان بلند و امکانات مخصوص باربیکیو مکانی عالی است.

کلام آخر

یکی از جاهای دیدنی کشور امارات، راس الخیمه می‌باشد، که این مکان دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی می‌باشد و سالانه گردشگران زیادی به منظور بازدید از این جاذبه‌ها، به این شهر سفر می‌کنند.

به منظور سفر به راس الخیمه، تور راس الخیمه گزینه عالی و مناسب می‌باشد، زیرا امکانات و خدمات مختلف زیادی را با هزینه کمتر به شما ارائه می‌دهد، علاوه بر این تور لحظه آخری که در نزدیکی زمان سفر عرضه می‌شود، دارای هزینه پایینتری می‌باشد و افرادی که به دنبال کاهش هزینه‌های سفر هستند، می‌توانند به تهیه این بلیط‌ها بپردازند. برای تهیه تور راس الخیمه کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید،  مدارک لازم را به آنها تحویل دهید، تمامی اقدامات لازم برای سفر شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد، و دغدغه‌ای در این زمینه نخواهید داشت. در مورد جزئیات تورها از کارشناسان این آژانس سوال کنید تا بتوانید با اطمینان بیشتر به تهیه تور بپردازید، زیرا در این آژانس تورهای مختلفی ارائه می‌شود، که بر اساس عوامل مختلفی از جمله نوع هتل و مدت اقامت قیمت گذاری می‌شوند.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.