هتل ساحلی کامار ریزورت لنکاوی

هتل ساحلی کامار ریزورت لنکاوی

مجموعه جزایری که در شمال غربی مالزی و در مجاورت ساحل پنانگ قرار گرفته‌اند، لنکاوی نام دارند.
سالانه گردشگران زیادی جذب این منطقه می‌شوند و برای تعطیلات، خوشگذرانی، ماجراجویی و گردش این منطقه اختصاصی آفریده شده است.
در این مجموعه به شکل قابل توجهی هزینه سفر، خرید و دریافت خدمات، اقتصادی است و اگر به دنبال طبیعت بکری در هنگام سفر هستید، این منطقه منطقه مناسبی می‌باشد.

در هنگام سفر به لنکاوی می‌توانید از دیدنی‌های بسیاری لذت ببرید که از این دیدنی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- میدان عقاب

در هنگام سفر به جزایر لنکاوی یکی از دیدنی‌های آن، مجسمه‌ای به ارتفاع ۱۲ متر بر کناره دریا که آماده پرواز است، می‌باشد که به آن میدان عقاب گفته می‌شود. تنها این مجسمه جاذبه میدان نیست و در آن انبوهی از فروشگاه، فستیوال‌های خیابانی، کافه و غذاخوری وجود دارد، که می‌توانند در کنار هم روز اول سفر را بسازند.

۲- تله کابین جزیره

یکی دیگر از جاذبه‌های جزیره لنکاوی، تله کابین آن می‌باشد که در مدت زمان ۱۵ دقیقه با سوار شدن در کابین، شما ارتفاع ۷۰۰ متری کوه مات سین کانگ را پایین می‌آیید، با سوار شدن در کابین جنگل و سرسبزی آن را با منظره دریا به خوبی مشاهده خواهید کرد.

۳- دنیای زیر آب

 جاذبه زیبا که به تنهایی دلیل مسافرت تعداد بی‌شمار گردشگر به جزیره لنکاوی می‌باشد، آکواریوم یا دنیای زیر آب است که با یک شیشه شفاف و سقف تونلی زیرزمینی حیات آبی را از شما جدا می‌کند، طول این تونل ۱۵ متر می‌باشد و انواع موجودات خطرناک دریایی مانند کوسه به راحتی قابل مشاهده می‌باشد، همچنین لاک پشت‌های عظیم الجثه، پنگوئن‌های امپراطور و شیرهای آبی سایر بخش‌های آن هستند.
می توانید به عنوان مقصد سفر جزایر لنکاوی را انتخاب کنید، اگر سواحل زیبای استوایی با آب‌های آبی کریستالی و جنگل‌های بارانی جز سلایق شما می‌باشد.
جذاب‌ترین اقامتگاه‌ها را این منطقه در خود جای داده است و برای لذت بردن از زیبایی‌های طبیعت، بهترین مکان به شمار می‌آید، هیچ چیز به اندازه سکونت در اقامتگاهی مجلل در صورتی که دغدغه مالی نداشته باشید، در این منطقه در کنار عزیزانتان سفر را سرشار از خاطرات خوش و به یاد ماندنی نمی‌کند.

هتل ساحلی Camar Resort Langkawi
در لنکاوی، یکی از مقصدهای توریستی زیبا در مالزی، بسیاری از هتل‌های ساحلی جذاب وجود دارد.
در زیر، یکی از هتل‌های ساحلی معروف در لنکاوی به نام هتل کامار ریزورت لنکاوی را معرفی می‌کنم.
از نظر موقعیت این هتل واقع در Pantai Kok، یک منطقه زیبا و آرام با دسترسی آسان به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری است.
این هتل ۴ ستاره امکانات لوکسی از قبیل استخر ساحلی، رستوران‌های با مناظرهای زیبا، سرویس اتاق 24 ساعته، اسپا، باشگاه ورزشی و فعالیت‌های آبی فراهم می‌کند و با معماری کلاسیک و طراحی شیک، هتل به دلیل زیبایی خاص خود جلب توجه می‌کند.
اکثر نظرات مشتریان مثبت بوده و مسافران خدمات، غذاها، و آرامش محیط این هتل تحسین کرده‌اند.
در لنکاوی این ریزورت زیبا و باشکوه دارای موقعیت مکانی عالی می‌باشد و از جاذبه‌های نزدیک آن می‌توان به ساحل پانتای تنگاه، ساحل سنانگ و دنیای زیر آب اشاره کرد.
هر روز این استراحتگاه با صبحانه آلاکارته و حلال از مهمانانش پذیرایی می‌کند و از امکانات رفاهی و تفریحی آن می‌توان به رستوران، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، سالن استراحت مشترک، یک بار و یک باغ اشاره کرد که تور لنکاوی این امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.
در این ملک ۴ ستاره علاوه بر این امکانات می‌توان از خدماتی از قبیل وای فای رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس و پارکینگ رایگان نیز برخوردار شوید.
این اقامتگاه دارای ۹۰ اتاق می‌باشد که از امکانات مختلفی برخوردار می‌باشند که از این امکانات می‌توان به کتری، مینی بار، تهویه مطبوع، میز کار، تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق شخصی، حمام اختصاصی و ملحفه و حوله اشاره کرد.
به طور کلی یکی از جدیدترین استراحتگاه‌های جزیره لنکاوی هتل ۴ ستاره کامار ریزورت لنکاوی می‌باشد که مکانی برای استراحت با ساحلی بکر و زیبا را ارائه می‌دهد. در این هتل هنگام اقامت می‌توانید در آب‌های گرمسیری دریای آندامان حمام کنید و تجربه یک تعطیلات واقعاً فراموش نشدنی را داشته باشید، وجود یک سالن مشترک، یک باغ و یک منطقه ساحلی خصوصی در این اقامتگاه از مزایای آن می‌باشد.
ساحل پانتای سنانگ و ساحل تنگناه از مناطق طبیعی این هتل هستند و مناسب افرادی می‌باشد که به تجربه زیبایی طبیعت علاقمند می‌باشند، تا هتل، فرودگاه بین المللی لنکاوی هفت و نیم کیلومتر فاصله دارد.
لطفاً توجه داشته باشید که وضعیت هتل‌ها ممکن است تغییر کند، بهتر است اطلاعات دقیقی در مورد جزئیات هتل از طریق آژانس مسافرتی مربوطه دریافت کنید، در واقع این آژانس با کارشناسان مجربی که دارد به تمامی سوالات شما با صبر و حوصله پاسخگو خواهند بود.

امکانات کلی هتل کامار ریزورت لنکاوی

هتل کامار ریزورت لنکاوی دارای امکانات مختلفی می‌باشد و با توجه به بودجه، افراد می‌توانند از امکانات مختلف استفاده کنند.
در واقع بعضی از این امکانات به صورت رایگان می‌باشد، اما برای برخورداری از برخی دیگر باید هزینه جداگانه پرداخت شود.

با این حال، امکانات شامل موارد زیر می‌شوند.

۱- استخرها

این هتل‌ ساحلی از استخر ساحلی و استخرهای سرپوشیده برخوردار است.

۲- رستوران‌ و کافه‌

اغلب هتل‌ها دارای رستوران‌های متنوع و کافه‌های شیک با مناظر زیبا هستند.

۳- سرویس اتاق

امکانات سرویس اتاق، اینترنت، تلویزیون و امکانات مرتبط با آن برای راحتی مهمانان فراهم می‌شود.

۴- اسپا و مراکز آبگرم

 این هتل زیبا امکانات سپا و مراکز آبگرم برای آرامش و استراحت مهمانان دارند.

۵- فعالیت‌های ورزشی

باشگاه ورزشی، فعالیت‌های آبی و فضاهای ورزشی برخی از امکاناتی هستند که این هتل‌ ارائه می‌دهد.

امکانات کلی هتل کامار ریزورت لنکاوی

۶- کودکان و خانواده

امکانات و فعالیت‌های مناسب برای خانواده‌ها و کودکان از جمله بازی‌ها و مناطق بازی مخصوص کودکان.

۷- سالن کنفرانس و جلسات

این هتل به مخاطبان تجاری نیز خدمات ارائه می‌دهد، سالن‌ کنفرانس و جلسات مجهز در دسترس می باشد.
چنانچه بخواهیم در مورد امکانات کلی هتل کامار ریزورت لنکاوی صحبت کنیم، باید بگوییم برای مهمانان این اقامتگاه دارای وای فای رایگان، سرویس اتاق و پذیرش ۲۴ ساعته می‌باشد، طولانی‌ترین استخر زمینی در لنکاوی را کامار ریزورت با ۷۷ متر طول ارائه می‌دهد، که به استخر اختصاصی، بار و مناطق کم عمق و عمیق برای همهرمحدوده های سنی مجهز می‌باشد، برای علاقمندان به ورزش یک مراکز مرکز تناسب اندام در این هتل واقع شده است.
همچنین دارای دو استخر روباز، استخر کودکان می‌باشد، بعد از انجام فعالیت‌های ورزشی شما می‌توانید از خدمات ماساژ آن در مرکز اسپا بهره‌مند شوید، برای زوج‌ها دو اتاق درمان وجود دارد و خدمات آن شامل پدیکور و مانیکور است، از جمله رایحه درمانی و رفلکسولوژی از انواع درمان‌های آن می‌باشد.
اشیای قیمتی خود را به هنگام گردش و تفریح برای آسودگی خاطر خود می‌توانید به صندوق امانات هتل بسپارید و برای رفتن به طبقات بالاتر در این هتل آسانسور وجود دارد، همچنین از امکانات تجاری آن می‌توان به میز و تلفن اشاره کرد.
فقط محدود به فضاهای خاصی، استعمال دخانیات می‌شود و ممنوعیت آن در مکان‌های عمومی وجود دارد، اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل نخواهید داشت.
از جمله فعالیت‌هایی که می‌توانید با آنها سرگرم شوید، ماهیگیری و غواصی می‌باشد، همچنین می‌توانید از خدماتی مانند اتوکشی، لباسشویی و خشکشویی نیز در این هتل بهره‌مند شوید، با توجه به اینکه پرسنل هتل به زبان‌های تایلندی، انگلیسی، چینی و مالایی مسلط می‌باشند و با مهمانان به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
برای اطلاعات دقیق‌تر و به‌روزتر، به آژانس مسافرتی مراجعه نمایید تا هرگونه ابهامات در مورد این هتل برطرف شود و بتوانید با اطمینان خاطر به رزرو هتل بپردازید.

تجربه اقامتی بی‌نظیر در هتل ساحلی لنکاوی

در هتل ساحلی لنکاوی می‌توانید از امکانات مختلف آن بهره‌مند شوید و به تفریحات و سرگرمی‌های مختلفی بپردازید و تعطیلات فراموش نشدنی را در ذهن خود ثبت نمایید.

تجربه اقامتی بی‌نظیر در هتل ساحلی لنکاوی
در واقع در این هتل برای تمامی سنین سرگرمی‌های وجود دارد، که افراد می‌تواند لحظاتی به یاد ماندنی را به ثبت برسانند.
علاوه بر این برای صرف غذاهای مختلف، رستوران هایی در این هتل واقع شده است که انواع غذاهای متنوع در آن سرو می‌شود و کیفیت این غذاها بالا می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

از انواع اتاق‌های هتل کامار ریزورت لنکاوی می‌توان به اتاق کینگ لوکس، اتاق لاگون، سوئیت، ویلا، سوئیت خانوادگی، سوئیت جونیور و اتاق توئین اشاره کرد.
امکانات اتاق‌های هتل ممکن است بسته به هزینه پرداختی هتل متفاوت باشند.
در هتل‌ ساحلی از امکانات لوکس و امکاناتی جذاب برخوردارند.

این امکانات شامل موارد زیر می باشند:

۱- تهویه مطبوع

 اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع برای راحتی مهمانان در تمام فصول سال.

۲- تلویزیون و اینترنت

 وجود تلویزیون با کانال‌های متنوع و اینترنت وای فای در اتاق‌ها برای ارتباط مهمانان با دنیای خارج از هتل.

۳- سرویس اتاق 24 ساعته

امکان استفاده از سرویس اتاق به صورت 24 ساعته برای ارائه خدماتی نظیر خدمه، خدمات تمیزی، و خدمات دیگر.

۴- مینی بار و چای

 اتاق‌ها دارای مینی بار حاوی نوشیدنی‌های مختلف و چای می باشد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

۵- حمام خصوصی

 حمام‌های داخلی با امکانات کامل و لوازم بهداشتی مختلف.

۶- تراس یا بالکن

 برخی از اتاق‌ها می‌توانند دارای تراس یا بالکن با منظره‌های زیبا باشند.

۷- صبحانه به صورت بوفه یا سرویس اتاق

 صبحانه ممکن است به صورت بوفه در رستوران یا به صورت سرویس اتاق ارائه شود.

۸- صفحه نمایش تلویزیون مسطح

برخی از هتل‌ها از تلویزیون‌های مسطح با تجهیزات انتقال تصویر به روز استفاده می‌کنند.

۹- صوت‌پذیری و ایمنی

اتاق‌ها به صورت صوتی عایق شده و امکانات ایمنی مانند جعبه امانات و گارد ایمنی فراهم باشد.
به طور کلی این هتل ۴ ستاره مجهز به ۹۰ اتاق می‌باشد، و می‌توانید در این هتل از تجمل پذیری مقرون به صرفه لذت ببرید، با توجه به امکاناتی که ذکر شد این امکانات در اختیار تمامی مهمانان قرار داده می‌شود و برای همه مهمانان وای فای رایگان در دسترس است، برخی از اتاق‌ها در هتل کامار ریزورت لنکاوی به بالکن مجهز می‌باشند و همه آنها دارای ملحفه و حوله هستند.
تازه ترین اطلاعات را می‌توانید از طریقه آژانس مسافرتی دریافت نمایید و به رفع ابهامات بپردازید.

رستوران بین‌المللی و محلی در هتل ساحلی Camar Resort Langkawi

در هتل ساحلی کاماریزوت لنکاوی هر روز صبح صبحانه حلال و گزینه‌های آلاکارته موجود می‌باشد و می‌توانید در این هتل به میل غذاهای لذیذ و معروف مالزی بپردازید، در فضای باز در حین استراحت می‌توانید یک کوکتل گرم میل کنید و به دور از گرما در فضای خنک رستوران استراحت کنید.
چنانچه خواهان برگزاری جشن صمیمی‌تری هستید می‌توانید زیر ستاره‌ها در چادر شخصی خود یک شام رمانتیک با منوی سفارشی ترتیب دهید و در صورت درخواست غذاهای گیاهی و بدون گلوتن و غذای مخصوص کودک نیز در دسترس هستند.
علاوه بر این رستوران رستوران‌های دیگری نیز در لنکاوی وجود دارد که با توجه به ترجیحات سطح بودجه و سلیقه‌ها خدمات فوق العاده‌ای را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.
به عنوان یک جزیره گرمسیری محبوب لنکاوی غذاهای ویژه‌ای را به مهمانان ارائه می‌دهد از جمله غذاهای پرطرفدار، مالیایی و چینی و غذاهای دریایی مانند خرچنگ، میگوها و ماهی مرکب می‌باشد، با توجه به تنوع غذایی و کیفیت بالایی غذاها، توانسته مشتری مداری جهانی خود را به ثبت برساند.
در واقع طیف‌های متنوعی از غذاهای سراسر جهان را می‌توان در رستوران‌های لنکاوی تجربه کرد، با اینکه در هتل‌های منحصر به فرد، رستوران‌های لنکاوی قرار دارند، اما برای به کمک به شما رستوران‌های لنکاوی برای صرف ناهار وجود خواهد داشت، که از این رستوران‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- رستوران گولای

برای لذت بردن از غذاهای خوشمزه مالایی و هندی خانه گولای در لنکاوی یکی از بهترین رستوران‌های لنکاوی می‌باشد، که توسط یک جنگل بارانی ۱۰ میلیون ساله، رستوران گولای لنکاوی احاطه شده است و در قالب یک خانه روستایی چوبی ساخته شده است، به چندین بخش غذاخوری این رستوران تقسیم شده است و از ویژگی‌های آن می‌توان به میزهای کم ارتفاع که بر روی آنها تشک‌های بافته شده قرار گرفته و کوسن‌های راحت روی آن قرار داده شده است، اشاره کرد، بر روی این میزها پارچه‌های ارگانزا و شمع‌های روشن قرار داده شده و با صمیمیت از مهمان‌ها پذیرایی می‌کند.

۲- رستوران کایوپوتی

انواع غذاها مانند کوکتل‌های منحصر به فرد، نوشیدنی‌های پرمصرف، غذاهایی مثل هوته در رستوران کایوپوتی سر می‌شود، که سرو غذاهای دریایی آن منحصر به فرد می‌باشد.
در این رستوران یک بخش بارنیز وجود دارد که در بالای دریای آندامان قرار گرفته و می‌توانید با نشستن بر روی صندلی‌های راحت و آفتابگیر آن استراحت کرده و لذت ببرید، ترکیبی از روش‌های آشپزی فرانسوی و مواد داخلی مانند عسل زنبور سیاه، نارگیل و غذاهای دریایی، منوی غذایی آن می‌باشد که توسط سرآشپز Gaetanساخته شده است.

۳- رستوران دانا لنکاوی

مشرف دریای بی‌کران و ساحل پناتی کوکو رستورانی به نام دانالنکاوی واقع شده است، که این رستوران دارای یک فضای داخلی درجه یک، خدمات عالی و یک پیانیست زنده برای عصرانه می‌باشد، که باعث به اوج آرامش رساندن گردشگران تورهای ویژه کوالالامپور و لنکاوی می‌شود و همین موضوع باعث شده است که یکی از بهترین رستوران‌های لنکاوی این رستوران باشد، در طبقه همکف این رستوران واقع شده و از غذاهای مالزیایی منوی گسترده‌ای ارائه می‌دهد که الهام گرفته است غذاهای مدیترانه‌ای و اروپایی می‌باشد، برای افرادی که رژیم‌های غذایی خاصی دارند، غذاهای گیاهی و فاقد گلوتن نیز در دسترس است.

رستوران بین‌المللی و محلی در هتل ساحلی Camar Resort Langkawi

۴- رستوران Jala

یک غذاکده روباز با منظره زیبای دریا، رستوران جالا می‌باشد که در آندمان واقع شده و برای لذت بردن از طعم غذاهای محلی مالزیایی و غذاهای دریایی غربی اینجا مکان ایده آلی در لنکاوی به شمار می‌رود. انواع غذاهای دریایی در این رستوران هر روز سرو می‌شود که به صورت روزانه، ماهی‌ها از صید ماهیگیران محلی جزیره خریداری می‌شوند، این رستوران دارای یک غذای ویژه می‌باشد، که شامل شاه میگوی آبدار و باراموندی و تخم مرغ‌های آب پز، نودل محلی با سس تند لایسا است، لباس دریایی آرام پز که همراه با پوره سیب زمینی، کلم بروکلی، بوک چوی، کدو سبز و سس مخصوص می‌شود و چنانچه از طرفداران ادویه نیستید، امتحان کنید.

۵- رستورانIkan- lkan

طیف وسیع از غذاهای دریایی مالایی، چینی، تایلندی در این رستوران سرو می‌شود و صبحانه آن شامل مرغ سرخ شده با ادویه ملایی و سس معطر سرکه فلفل و زنجبیل می‌باشد، همچنین دنده‌های کبابی و میگو تند سوخاری نیز در لیست صبحانه این رستوران جای دارد. این رستوران در فضای باز طراحی شده و مانند یک کلبه روستایی سنتی ملایم می‌باشد، که از اقیانوس و باغ مناظر تماشایی را ارائه می‌دهد، بنابراین در هنگام صرف غذا مشتریان می‌توانند از هوای تازه بی‌نظیر برخوردار شوند.

۶- رستورانThe Fat Frog

بالاتر از یک زمین گلف این کافه رستوران واقع شده است که در اطراف آن مناظر زیبا و سرسبز یک باغ وجود دارد، در فضای باز این رستوران می‌توانید از یک وعده غذایی دلچسب لذت ببرید و علاوه بر صرف غذا به تماشای دکوراسیون خلاقانه آن بپردازید، برای گیاهخواران و افرادی که به سلامت خود اهمیت میدن این غذاکده مکانی محبوب می‌باشد و انواع نوشیدنی‌ها مانند آبمیوه‌ها، اسموتی‌های سالم و قهوه نیز در این رستوران قابل سفارش می‌باشد.
برای سفر به لنکاوی و لذت بردن از آن کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه نمایید و مدارک لازم را تحویل دهید، این آژانس در تلاش است که رضایت مشتریان را فراهم کرده و تمامی اقدامات لازم را به خوبی انجام دهد تا بدون دغدغه به سفر خود بپردازید و مشکلی نداشته باشید.