نمایشگاه سنگ شیامن 2024

نمایشگاه سنگ شیامن 2024

در جنوب شرقی چین و در استان فوجیان بندری معروف و شهر توریستی به نام شیامن واقع شده است، که این شهر نزدیک‌ترین نقطه به تایوان بوده و با تایوان  ۳۰۰ کیلومتر فاصله دارد.
یکی از مهم‌ترین جذابیت‌های این شهر، مناظر زیبای دریایی و آب و هوای مطبوع آن است، که آب آن به دلیل همجواری با دریای عمیق و خلیج بدون رسوب بوده و هیچگاه یخ نمی‌زند.
در زبان چینی نام شیامن به معنای دروازه دریا می باشد و مورد توجه امپراطور از زمان‌های قدیم بوده است و از شهرهای استراتژیک اقتصادی به شمار می‌رفته است.

آب و هوای این شهر نیمه استوایی، موسمی و ملایم در طول سال می‌باشد و برای مسافرت و تفریح یکی از مقاصد گردشگری محسوب می‌شود و همواره گردشگران زیادی از نقاط دیگر چین و دنیا به این شهر سفر می‌کنند.

نمایشگاه سنگ شیامن 2024
با توجه به موقعیتی که این شهر در نزدیکی تایوان دارد و یکی از دروازه‌های مهم ورودی دریایی کشور چین به حساب می‌آید، همواره مورد تهاجم و نفوذ خارجیان بوده و در این منطقه خارجیان همواره تردد آزاد داشته و برای آسایش خود، خودرو و کالا وارد می‌کردند.
در شهر شیامین نمایشگاه بین‌المللی سنگ برگزار می شود که این شهر از شهرهای ساحلی و بنادر مهم چین می‌باشد و در چند سال اخیر به بزرگترین و به قدرتمندترین نمایشگاه با توجه به روند رو به رشدی که طی کرده است، تبدیل شده است.
در این نمایشگاه در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰ غرفه برای عرضه محصولات و تولیدات بیش از ۵۰ کشور دنیا وجود دارد، که سالانه ۱۵۰ هزار نفر بازدید کننده، از ۱۵۵ کشور دنیا، از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.
در فضایی به وسعت بیشتر از ۱۸۰ هزار متر مربع، نمایشگاه بین المللی سنگ شیامن برگزار می‌گردد و در تلاش است تا در کنار عرضه محصولات جدید و فناوری‌های نوین در عرصه تجهیزات و ماشین آلات برای شرکت کنندگان، فرصت‌های تجاری را فراهم آورد و در عرصه سنگ روابط جامعه جهانی را بهبود ببخشد.
جایگاه این نمایشگاه بین‌المللی در حدی است که شهر شیامن به عنوان قطب سنگ دنیا شناخته شده است.
بیش از ۱۲ هزار کارخانه سنگ در شهر شیامن وجود دارد، که ۱۵ درصد حجم معاملات سنگی دنیا را به خود اختصاص داده است.
نمایشگاه شیامین از نظر وسعت و بزرگی با فضای ۱۸۰ هزار متر مربعی، بزرگترین نمایشگاه سنگ دنیا در کشور چین است، که در سطح جهانی از جمله پیشگامان تولید کننده و صادر کننده سنگ محسوب می‌شود.
از سراسر دنیا همه ساله شرکت‌های بزرگ صنعت سنگ مانند برزیل، ترکیه، مصر ایران، ایتالیا برای نشان دادن تازه‌ترین محصولاتشان در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند و از کشورهای دور، بازدید کنندگانی نیز در این نمایشگاه حضور دارند که از این کشورها می‌توان آمریکا، آفریقا، آسیای جنوب شرقی، آسیای مرکزی، خاورمیانه و اروپا را نام برد.
محل عرضه نوآوری‌های فناوری، بخش ماشین آلات است و در صنعت ماشین سازی، حضور پررنگ شرکت‌های ماشین ساز حرفه‌ای دنیا را عملاً در بخش ماشین آلات به چشم می‌بینید، عمده بازدید کننده‌های این نمایشگاه از کشورهای آسیایی می‌باشند، که بر اساس آمار به دست آمده از آمریکای شمالی، اروپا و اقیانوسیه یک سوم بازدید کنندگان هستند.

تاریخ نمایشگاه سنگ شیامن 2024

در تاریخ ۱۶ الی ۱۹ مارس ۲۰۲۴ مصادف با ۲۶ الی ۲۹اسفند ۱۴۰۲ نمایشگاه سنگ چین در شهر شیامن برگزار می‌شود.
هدف از برگزاری این نمایشگاه به نمایش گذاشتن محصولات، تجهیزات و فناوری‌های جدید و فراهم کردن فرصتی برای تجارت است. برای صنعت سنگ، نمایشگاه بین‌المللی سنگ شیامن یک نمایشگاه تجاری سالانه است، که یکی از تاثیرگذارترین نمایشگاه در این صنعت است.

تاریخ نمایشگاه سنگ شیامن 2024

محل نمایشگاه سنگ شیامن 2024

در شهر شیامن کشور چین نمایشگاه سنگ شیائومن برگزار می‌شود، که با به نمایش گذاشتن محصولات، تجهیزات و فناوری‌های جدید برای تجارت فرصتی را فراهم می‌کند و به توسعه روابط در دنیای سنگ کمک می‌کند.
به منظور حضور در نمایشگاه سنگ شیامن، باید یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده داشته باشید، یکی از مواردی که منجر به موفقیت شما در نمایشگاه می‌شود غرفه سازی است، معمولاً از دید شرکت کنندگان هرچه طراحی غرفه به صورت خلاقانه‌تر باشد، طرفداران زیادتری دارد و باعث جلب توجه بازدیدکنندگان بیشتری می‌شود و با سرعتی باورنکردنی تصاویر غرفه‌ها به یکی از پربیننده‌ترین ترندها در رسانه‌ها اجتماعی تبدیل می‌شود.
با توجه به اینکه در میان کسب و کارها میزان رقابت افزایش پیدا کرده است باید به دنبال ایده‌هایی باشید، تا باعث متمایز کردن شما از دیگران شود و بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت غرفه شما روانه کند، به منظور غرفه سازی در نمایشگاه به موارد زیر توجه کنید.

۱- سبک طراحی

به منظور طراحی غرفه می‌توانید از عناصر تعاملی مانند یک تبلت یا صفحه نگارش ال ای دی استفاده کنید، زیرا استفاده از روش‌هایی که در آنها اشخاص دخیل نیستند، به مراتب تاثیرهای بیشتری دارد، اما استفاده از اشخاص در این موارد ممکن است خسته کننده به نظر بیاید.
استفاده از تبلت و صفحه نمایشگر ال ای دی باعث می‌شود افراد بتوانند قابلیت محصول و تنوع خدمات شما را خودشان ببینند، علاوه بر این می‌توانید خدمات خود را در قالب یک تیزر تبلیغاتی آماده کرده و از یک نمایشگر به صورت تکرار شونده پخش کنید.
طراحی یک بازی نیز باعث جذب بازدیدکنندگان می‌شود اما بهتر است برای آن جایزه هر چند کوچک نیز در نظر بگیرید، تا برای مدت زمان بیشتری افراد در غرفه شما بمانند و برای تعامل با مشتریان بالقوه، پرسنل شما زمان بیشتری داشته باشند.

۲- با لوازم و وسایل تمام فضای غرفه را پر نکنید.

فضای غرفه نباید زیاد خالی باشد، زیرا این ذهنیت برای بازدید کننده به وجود می‌آید که چیزی برای نمایش در غرفه شما وجود ندارد، می‌توانید از میز و صندلی‌های جمع موجود برای چیدمان غرفه استفاده کنید و غذای آن را با مبلمان‌های حجم و شلوغ پر نکنید، در طراحی غرفه اصلی‌ترین وظیفه شما یک چیدمان جمع و جور و تمیز و مرتب نگه داشتن آن می‌باشد و چنانچه در اختیار شما فضای اضافی وجود دارد، می‌توانید آن را برای صحبت با مشتری در نظر بگیرید و انجام این کار باعث می‌شود مشتریان از آرامش فکری و ذهن آرام‌تری برخوردار بوده و مرتب به اطراف حواس آنها پرت نشود، حداقل ۴۰ درصد فضای غرفه با توجه به قانون کلی برای گرافیک غرفه باید خالی باشد و چنانچه این نکته رعایت شود به شما این اطمینان را می‌دهد که شلوغی بیش از حد غرفه باعث تحت تاثیر قرار دادن پیام غرفه یا برند شما در حجم زیادی از تصاویر بصری نمی‌شود.
تنها یکی از اطلاعات موجود در روی تابلوها را اغلب افراد در اولین برداشت حفظ می‌کنند، بنابراین با اطلاعات اضافی غرفه خود را شلوغ نکنید.

محل نمایشگاه سنگ شیامن 2024

۳- اطمینان از قالب بندی و وضوح مناسب تصاویر

تصاویر با وضوح بالا و فایل‌های گرافیکی با فرمت مناسب برای تابلوهای موجود در غرفه نمایشگاهی نیاز می‌باشد، چنانچه این صورت نگیرد، باعث می‌شود تابلوی موجود به صورت تصاویر پیکسلی تار و یا کشیده به نظر برسد.

۴- در تمامی آیتم‌های تبلیغاتی و تابلوها، نام تجاری و لوگوی خود را درج کنید.

 از تجارت شما در هر آیتمی که در غرفه خود دارید  سعی کنید، نام ونشانی وجود داشته باشد.  برندسازی با نمایش لوگو، تایپوگرافی نام تجاری شما در تابلوها، بروشورهای تبلیغاتی، سر در غرفه، اول و آخر تیزرهای تبلیغاتی یکی از اصول غرفه سازی می‌باشد.

۵- هر قسمت از غرفه را به لحاظ طراحی اهمیت آن را درک کنید.

در غرفه شما قسمت‌هایی وجود دارند که از بقیه نقاط از نظر بصری مهم‌تر هستند، بنابراین بهتر است نقطه کانونی غرفه‌ها تشخیص داده شده و در آنجا مهم‌ترین عنصر طراحی را قرار دهید، هرچه غرفه شما بزرگتر باشد، تعداد نقطه‌های کانونی آن بیشتر شده و امکان اینکه دو دیواره پشتی داشته باشید، نیز بیشتر است.

۶- استفاده از رنگ‌های مناسب

 افراد به دلایل مختلف به سمت رنگ‌های مختلفی کشیده می‌شوند و برای المان‌های طراحی غرفه بهتر است رنگ‌هایی انتخاب شود، که باعث برجسته سازی پیام بیزینس شما شود و برای تبلیغ محصولات و خدماتتان راه مناسبی باشد. از رنگ‌های حرفه‌ای می‌توان رنگ آبی، سبز و سفید را نام برد که در دسته رنگ‌های سرد جا می‌گیرند، اما باعث جلب توجه نمی‌شود، رنگ‌هایی مانند قرمز، نارنجی و زرد در دسته رنگ‌های گرم قرار می‌گیرند و استفاده عاقلانه از آنها ضروری می‌باشد. در صورتی که از رنگ‌های گرم بیش از اندازه استفاده شود، باعث کلافه شدن و دلزدگی خواهد شد.

۷- استفاده از تصاویر خلاقانه

با اینکه برای طراحی غرفه، گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد اما باید موارد زیادی را در هنگام طراحی غرفه نمایشگاه تجاری خود در نظر بگیرید، به منظور ماندگار کردن مقصود خود در ذهن بازدیدکنندگان می‌توانید از تصاویر نمونه کارها، عکس‌های دسته جمعی اعضای شرکت، تصاویر نمایشگاه‌های برگزار شده قبلی و تصاویری از همکاری با شرکای معتبر نیز نیز استفاده کنید.

۸- غرفه منعکس کننده اهدافتان باشد.

 باید طراحی غرفه شما در نمایشگاه منعکس کننده اهداف شما باشد و باعث جلب توجه بازدیدکنندگان علاوه بر دعوت افراد و آموزنده بودن شود، همچنین باید به منظور متمایز سازی برند شما، از سایرین در غرفه، یک فضای باز و جذاب داشته باشید و همچنین راهی عالی برای جذب مشتریان با از بین بردن موانعی که افراد از ورودی یا خروج باز می‌دارد، داشته باشید‌.

شرکت کنندگان در نمایشگاه سنگ شیامن 2024

در نمایشگاه سنگ شیامن، یکی از سخت‌ترین بخش‌های توسعه تجارت در این حوزه، هماهنگی نشست تجاری با همتایان خارجی است، که برای رشد تجاری عدم موفقیت در آن می‌تواند مانعی باشد و ممکن است در اکثر شغل‌ها هیچگونه خرید و فروشی صورت نگیرد، مگر اینکه بتوانید با مسئول اصلی شرکت هدفتان ملاقاتی داشته باشید و بتوانید در یک مذاکره او را متقاعد سازید، که همکاری‌های لازم را داشته باشد. پیدا کردن مخاطبانتان در راس هرم شرکت هدف و تنظیم قرار ملاقات با ایشان کار پیچیده و دشواری می‌باشد، می‌توانید با کارشناسان حرفه‌ای در این زمینه مشورت بگیرید، زیرا آنها به جای شما با این چالش روبرو شده و پیش پای شما راه حل عملی می‌گذارند.

شرکت کنندگان در نمایشگاه سنگ شیامن 2024

محصولات ارائه شده در نمایشگاه سنگ شیامن 2024

از محصولات ارائه شده در نمایشگاه بین‌المللی سنگ شیامن می‌توان به

بلوک‌های سنگ

 گرانیت، سنگ مرمر، سنگ آهک، تخته سنگ، سنگ آتشفشانه، سنگ مصنوعی

محصولات سنگی

مجسمه سازی، مبلمان، سنگ قبر، سنگ کابینت کانتر تاپ، سنگ تزیینی لند اسکیپ، موزاییک

ماشین آلات و ابزار

 ابزار الماس، معدن پردازشمحصولات ارائه شده در نمایشگاه سنگ شیامن 2024

 

حفاظت از سنگ

تمیز کننده، مراقبت کننده، تراشنده، اتصال دهنده، رنگ آمیزی.
نمایشگاه بین‌المللی سنگ شیامین همانند بیشتر نمایشگاه تجاری که در چین برگزار می‌شوند، پذیرای بازدیدکنندگان و غرفه‌دارانی است که در عرصه تجارت فعالیت می‌کنند، برای حضور در نمایشگاه حتماً باید از قبل ثبت نام کرد.

گرانیت در نمایشگاه سنگ شیامن

همانگونه که اشاره کردیم، در نمایشگاه سنگ شیامین محصولات مختلفی در معرض نمایش قرار داده می‌شود که از این محصولات می‌توان به انواع سنگ‌ها و ماشین آلات تولید سنگ‌ها اشاره کرد. یکی از مواردی که در محصولات سنگی مورد مشاهده می‌باشد، گرانیت است.
تولید کنندگان و مصرف کنندگان این نوع سنگ می‌توانند با حضور در نمایشگاه انواع طرح‌های این سنگ را مشاهده کنند و در کمترین زمان ممکن خریدهای خود را تکمیل نمایند،  در صورتی که این خریداران، خرده فروشان باشند، با خرید عمده در این نمایشگاه تخفیفات زیادی شامل حال شما خواهد شد.

گرانیت در نمایشگاه سنگ شیامن

مرمر در نمایشگاه سنگ شیامن

در نمایشگاه سنگ شیامین یکی از مواردی که در معرض دید قرار داده می‌شود. سنگ مرمر می‌باشد که این سنگ نیز طرفداران خاص خودش را دارد و تولیدکنندگان و مصرف کنندگان آن می توانند با حضور نمایشگاه باعث رونق در خرید و فروش خود شوند و با تخفیفاتی که برای محصولات خود در نظر می‌گیرید، تاثیر بسزایی در افزایش مشتری داشته باشند.

مرمر در نمایشگاه سنگ شیامن

سنگ های مصنوعی در نمایشگاه سنگ شیامن

در نمایشگاه سنگ شیامین، از محصولات سنگی  سنگ‌های مصنوعی هستند، که در معرض نمایش قرار داده می‌شوند و دارای طرح‌های مختلفی می‌باشند.
به منظور تولید و یا مصرف این محصولات در نمایشگاه حضور داشته باشید، زیرا به عنوان مثال می‌توانید برای خرید این نوع سنگ‌ها اقدام کنید و با حضور در نمایشگاه، تخفیفات عمده‌ای را دریافت نمایید، علاوه بر سنگ‌های مصنوعی، ماشین آلات تولید کننده سنگ‌ها، نیز در معرض نمایش قرار داده می‌شود.

سنگ های مصنوعی در نمایشگاه سنگ شیامن

تجهیزات فرآوری سنگ در نمایشگاه سنگ شیامن

نمایشگاه سنگ شیامن یک نمایشگاه تجاری بین‌المللی است که در زمینه سنگ و فناوری، فرآوری سنگ، تخصص دارد. در سال ۲۰۰۱ این نمایشگاه تاسیس شد و از آن زمان به یک نمایشگاه، از رویدادهای پیشرو در صنعت تبدیل شده است، این نمایشگاه هر ساله در مرکز کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی شیامین برگزار می‌شود.
این یک نمایشگاه و مرکز کنفرانس پیشرفته که برای چنین رویدادهای بزرگی مجهز است، موضوعات اصلی  این نمایشگاه شامل نمایش جدیدترین محصولات، نوآوری‌های دنیای سنگ و فناوری سنگ و تجهیزات مربوط به سنگ می‌باشد، همچنین راه حل‌های طراحی برای کاربرد سنگ در معماری و طراحی داخلی در این نمایشگاه ارائه می‌شود.
غرفه داران از بخش‌های مختلف از وارد کنندگان سنگ گرفته تا تولید کنندگان، معماران و طراحان از این نمایشگاه برای ارائه آخرین محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند.شیامین و منطقه اطراف آن دارای سابقه و سنت طولانی در صنعت سنگ و فراوری سنگ هستند، بنابراین این نمایشگاه نه تنها به عنوان بستری برای روابط تجاری بین المللی عمل می‌کند بلکه باعث ترویج صنعت سنگ محلی نیز می‌شود.
نمایشگاه سنگ شیامن در درجه اول متخصصان را از زمینه‌های واردات و صادرات سنگ، معماری طراحی و ساخت و ساز جمع آوری می‌کند. شرکت کنندگان از نمایشگاه به عنوان بستری برای شبکه سازی و تبادل دانش و اطلاعات استفاده می‌کند، مرکز کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی شیائومی ترکیب چشمگیری از معماری مدرن و زیرساخت‌های گسترده را ارائه می‌دهد و از اجرای روان باشگاه اطمینان حاصل می‌کند و بازدیدکنندگان و غرفه داران می‌توانند منتظر تجربه فراموش نشدنی در یکی از زیباترین شهرهای چین باشند.

تجهیزات فرآوری سنگ در نمایشگاه سنگ شیامن
به منظور حضور در نمایشگاه سنگ شیامین کافیست به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه کنید و مدارک مورد نیاز را به آنها تحویل دهید تا در اسرع وقت تمامی اقدامات لازم برای سفر شما انجام گیرد.
همچنین اگر در این زمینه سوالی برای شما مبهم می‌باشد، می‌توانید با کارشناسان آژانس این سوال را مطرح نموده تا آنها با تجربه‌ای که در این زمینه دارند، در با نهایت دقت و حوصله به سوالات شما پاسخگو باشند. با یک برنامه‌ریزی مناسب در نمایشگاه حضور پیدا کنید تا بتوانید نهایت بهره را از نمایشگاه ببرید، به منظور حضور در نمایشگاه بهتر است از چند روز قبل در شهر شیامین حضور داشته باشید، تا برای حضور در نمایشگاه سنگ دغدغه‌ای برای شما باقی نماند.

کلام آخر

یکی از بزرگترین و مهم‌ترین نمایشگاه‌ها در شهر شیامین، نمایشگاه سنگ بین المللی می‌باشد که در این نمایشگاه محصولات و خدمات مختلفی ارائه می‌شود و یک فرصت مناسب است تا در مدت زمان کوتاه، با افراد زیادی ملاقات کنید و بتوانید در یک فرصت کوتاه چند روزه در صورت اینکه تولید کننده محصولی می‌باشید، مشتریان زیاد جذب نمایید، به منظور حضور در نمایشگاه به آژانس مسافرتی مربوطه مراجعه نمایید.






    درج سفرنامه و دیدگاه‌ها

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.